Nenci, ik heb het ook, denk dat het bandenpijn is, herken het ook van m'n vorige zwangerschap. Heb het ook in m'n billen/bovenbenen. Uberhaut heb ik af en toe ook last van ongi krampen in buik en rug, en zit dan minstens elk half uur te checken op de wc, maar ook dat had ik de vorige keer.
Bij mij voelt het ook echt als ongi-krampen, maar dat hoort er allemaal bij. Het ene moment is het erger als het andere. Maakt mij ook soms wel onzeker hoor, maar het is puur het oprekken van je banden.
@ nikki, jemig meid... weet niet wat ik moet zeggen, heel veel sterkte iig! @ bos, jij ook gefeliciteerd! Alle nieuwe zwangeren; welkom! Ik heb me in kunnen houden bij de Prenatal vandaag. Heb alleen iets voor mezelf gekocht; een 9 maanden dagboek. Wilde een normaal dagboek gaan bijhouden van hoe ik me voel en wat mijn lichaam doet enzo. Maar op deze manier is het leuker. Durf hem alleen nog niet in te gaan vullen, stom he?!
Eigenlijk is het best allemaal wat. Eerst wil je een kindje, maar twijfel je nog...dan ga je er voor en hoop je snel zwanger te zijn...ben je naar menige ronden zwanger...ben je weer onzeker over alle pijntjes Ben blij als dadelijk voor ons de eerste 12 weken erop zitten, voelt voor mij toch als een stukje extra zekerheid. Al moet ik aan de laatste loodjes ook nog niet denken haha.
cjpt, ja leuk een dagboek, gewoon schrijven joh! Het is juist zo bijzonder deze eerste weken, je gevoel dat je zwanger bent enz. Ik heb het de 1e keer ook allemaal opgeschreven en het is nu zo leuk om het terug te lezen. Onbewust vergeet je echt heel veel dingen en nu ik het elke keer lees denk ik, ohw ja...herkenbaar. Wil er zelf ook weer aan beginnen alleen heb me nu voorgenomen om het op de pc te doen. Met een kleintje in huis gun ik me denk ik minder de tijd ervoor terwijl ik het wel leuk vind. Aangezien typen sneller gaat doe ik het gewoon zo al vind ik het wat onpersoonlijker staan.
Ben gewoon zo bang dat het weer mis is/gaat en dan is dat boekje alleen maar pijnlijk... hoewel ik het dan natuurlijk ook gewoon weg kan gooien. Nouja, misschien ga ik er vanavond wel even voor zitten
Snap je gevoel wel...ik heb diezelfde angst wel een beetje, en misschien ongegrond, maar ja, we kunnen niet in onze buik kijken. Anders begin je op de pc, of gewoon op een kladje en schrijf je het later over als je zeker weet dat alles goed zit...? Of is dat stom?
Zo weer een hoop bijgelezen na een weekendje weg. Wat geweldig dat jullie allemaal al zo vroeg een echo krijgen. Helaas krijg ik pas een echo tussen 10-12 weken. Maar denk er steeds meer over om ergens te bellen en te gaan en zelf te betalen. Mama van Youri en Bos: Van harte gefeliciteerd. Verder weet ik even niet wat er allemaal gepost is, heb niet alles onthouden. Ik ben ook al redelijk misselijk en veel dorst. Ik heb al crackers naast mijn bed, die eet ik voor ik uit bed stap, dan gaat het redelijk. Verder ben ik erg gelukkig zwanger op het moment. En wij willen wel een nekplooimeting laten doen.
Stephanie87, gefeliciteerd en welkom! Nenci, kunnen je banden zijn, dat gevoel komt bekend voor! Cjpt, lekker invullen hoor, als je het probeerd te doen na 12 weken dan weet je toch niet zo goed meer hoe het nou was Welke heb je? Lieff, ssssssssssst niet vertellen dat er na 12 weken weer hele andere dingen om de hoek komen kijken
stephanie87: welkom, ik zie dat je dezelfde naam als ik heb en dat je in hetzelfde jaar geboren bent. Wel toevallig hé. Nenci: ik heb helemaal hetzelfde, net het gevoel dat ik buikspieroefeningen gedaan heb en dat alles openrekt. Liefs Stephanie
Nikkie, ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd. Moet zeggen dat ik erg van je berichtje schrok, ik hoop dat je als je er weer klaar voor bent je weer snel zwanger bent. Bos en mama van Youri, gefeliciteerd, ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad en dat de kwaaltjes vandaag even achterwege zijn gebleven. Ik ben nog steeds moe moe en nog eens moe. Morgen vertrekken we naar Manheim alwaar ik me heerlijk ga laten verwennen door mijn schoonmoeder die we dan gaan vertellen dat we zwanger zijn. Ik moet oppassen dat we niet met een complete babyuitzet terugkomen hahahaha. Dus waarschijnlijk ben ik er pas v olgende week zondag weer. Iedereen fijne kerstdagen en veel plezier met het vertellen van het mooie nieuws, en mooie echo's. groetjes, Nicole
Nicole, veel plezier in Duitsland, laat je maar lekker verwennen Heeft iedereen hier trouwens vakantie? Ik moet gewoon werken bah
@alle nieuwe dames gefeliciteerd. @de jarigen van vandaag ook gefeliciteerd. @sweepy ik heb ook pas bij de 11e week de 1e echo maar ik ga 2 januari al naar een echo bureau en die betaal ik zelf. ik heb vanacht weer goed geslapen, maar om half 4 ging hier in huis het alarm af dus was ik weer even wakker, er was trouwens niets aan de hand. ik heb alleen vanmorgen sex gehad en nu heb ik heel licht roze verlies echt heel licht en weinig, dus vriend lief mag de volgende keer iets voorzichtiger zijn. XXX Gusam
Avond girls! Stephanie, welkom en gefeliciteerd! Jij zit toch ook op bokt of vergis ik me nu? Vorige week was ik aan de diarree en nu lijkt alles wel vast te zitten Vanavond bij mijn ouders geweest en die kwamen met het voorstel om 30 december gezellig naar Den Bosch te gaan. Euh.... dan heb ik dus mijn eerste echo dus maar snel een smoes verzonnen!
@ Monique27, ja ik ga het ook gewoon doen. Ik moet positief denken en met al mijn kwalen voel ik me super zwanger, moet goedkomen dit keer. Enne... niet allemaal geheimen voor ons gaan zitten bewaren he? We moeten het juist hebben van jullie ervaringen als ervaren mama's ;o) Meiden, ik ga lekker mijn mandje in. Even extreme home make-over kijken en dan vallen daarna waarschijnlijk mijn luiken dicht haha. Weet niet meer wie er naar vroeg maar ik moet ook deze week gewoon werken. Gelukkig de week daarna alleen op dinsdag en vrijdag. Die andere dagen bij ik vrij. Night y'all! X Cin
Ik moet nog 3 dagen werken, en dan heb ik lekker tot 12 januari vakantie. Dan kan ik lekker uitrusten en luieren op de bank!