Hoi hoi. @cjpt welk boekje heb je nou? Ik heb hem van Anne geddes. Ik heb er ook al wat ingeschreven me ouders en schoonouders ook erg leuk. @ninita wat voor smoesje heb je verteld? Hihi. @nicole veel plezier in Manheim geniet ervan. @mama van youri ik moet ook gewoon werken hoor morgen woensdag en zaterdag niks aan. Wij hebben net ff mac gegeten en nu ben ik misselijk beetje teveel denk ik ik ben ook steeds zo weeig op de maag niet normaal nog meer mensen daar last van?
Oh hihi gelukkig ben ik niet de enige... Ik moet ma-di-woe en dan de week erna ma-di-woe-vrij heb pech dat nieuwjaarsdag op mijn normale vrije dag valt... En vriend heeft 2 weken vrij echt gemeen Channes, ik heb dit ook heel erg... Heb ook frietjes op en het gevoel wat ik nu heb ik echt vervelend... En het gaat maar niet weg Voelt ook een beetje alsof er een enorme steen op mijn maag ligt, het zit echt boven in mijn buik! Waarschijnlijk dus de darmen die nu een stuk hoger liggen maar fijn is anders.... Cjpt, wij zijn ook Extreme Home Makeover aan het kijken.. (lekker emotioneel, zit alweer te huilen haha) Slaap lekker alvast! Ik kruip ook zo mijn bedje in, word gek van dat weeige gevoel... Wil wel nog ff miljoenenjacht kijken als ik het volhoud Tot morgen!
ik heb dat ook... ik heb heel de dag het gevoel of mijn maag gaat knorren, en nu (net na het eten) heb ik het idee of er een steen op mijn maag ligt... niet zo'n lekker gevoel maar wel beter als misselijk en boven de pot hangen
@nicolioo, laat je maar lekker verwennen hoor! Veel plezier daar @mamavanyouri, ik moet dinsdag en woensdag nog oppassen (hele dagen) daarna lekker vrij, ook de week van nieuwjaar hubbie ook dus echt lekker @gusam, dat zal schrikken geweest zijn, of gaat het alarm wel meer vals af? @ninita, ik zal ook blij zijn hoor als de hele wereld het gewoon weet, ik neig er ook steeds meer naar het gewoon open te gooien @cjpt, wat zou je nog willen weten dan geloof me maar, echt niet alles waar ik echt weer naar uitkijk is dat getrappel straks in je buik, daar denk ik ook aan als ik weer zo misselijk ben. Heb van Mirthe haar getrappel zou genoten @channes, ikke heb daar last van! als ik dus eet wat ik normaal eet komt het niet goed, net of het blijft hangen ergens en daar word ik weer misselijk van vanaaf dus wat minder gegeten en helpt wel
Stephanie en Monique, jullie dus ook last ervan... Ik word er ook misselijk van... Maar wel een goed idee om eens wat minder te eten.. Dat zal ook helpen Monique, lekker vrij samen met je hubbie (ben jaloers) geniet der maar lekker van
Monique goeie tip ik zal het morgen even proberen ik hoop dat het bij mij ook helpt. Mama van youri mijn mannetje heeft ook twee vakantie zit mij ook de hele tijd lekker te maken ik heb vakantie nananana hihi.
Vanaf hoeveel weken kun je de baby eigenlijk voelen? Lijkt me zo'n mooi moment als je je kindje voor het eerst voelt! Ik heb net de perfecte manier gevonden om het aan mijn ouders te vertellen. Ik koop een leeg fotolijstje en doe daar dit gedichtje in: Je kunt mij nog niet zien want daarvoor ben ik nog te klein Het duurt ook nog wel even voordat ik er zal zijn Ik moet nog een tijdje groeien Voorlopig dobber ik wat rond En als ik dan ter wereld kom ben ik hopelijk kerngezond Misschien kunnen jullie het nog niet geloven maar het is echt waar! In ieder geval wil ik jullie alvast vragen: Lieve opa en oma, Mag mijn foto in dit lijstje over ongeveer een half jaar? Ik barstte net zelf al in huilen uit toen ik dit gedichtje las (heb de onderste alinea herschreven omdat er 8 maanden stond) Helaas duurt het nog zeker 6 weken voordat ik het ga vertellen.
Hallo meiden Ben ik weer na een drukke werkdag. Ninita wat een mooi gedicht heb je geschreven..... Nicky80 wat een vreselijk nieuws, sterkte meid. Bos en mam van youri gefeliciteerd met jullie verjaardag. nieuwe zwangere welkom en gefeliciteerd... Met mij gaat alles goed, ben snel moe en heb ontzettende zere borsten. Net of heeft mijn vriend erin geknepen. Pas sinds vandaag hoor..... Wij gaan het na 15 januari vertellen als we de echo hebben gehad en meer zekerheid hebben. Moeilijk om het voor mij te houden. groetjes Inkerbell
@monique ja hij gaat wel meer vals af, maar er hangt een melder in de schuur, en die gaat ook af op de kleinste bewegingen dus ook spinnen, moet een andere melder komen. XXX Gusam
Ik begon rond de 17 a 18 weken in m'n vorige zwangerschap wat te voelen. Ligt er geloof ik ook aan waar je placenta ligt. Wat monique al schreef, het is heel bijzonder, alsof het kindje echt helemaal van jou is....Ga er dubbel van proberen te genieten aangezien dit de laatste zw.schap zal wezen. Ninita, wat een lief gedichtje zeg! En wat een leuk idee ook. Tegen die tijd kom je vast ff vertellen hoe je ouders reageerde, ben benieuwd, altijd een speciaal moment.
Ik eet normaal gewoon eigenlijk altijd mijn bord leeg Als ik nou voel dat ik vol zit dan stop ik gewoon, anders krijg ik erna er zo'n last van Het toetje pak ik dan weer uurtje later @Ninita, iedereen voelt zijn kindje op een ander tijdstip in de zwangerschap Maar tussen de 18 en 24 weken is normaal, in het begin twijfel je nog heel erg of het je beeb is of niet, na die 24 weken weet je het zeker en nog later kon je het bij mij zefs aan de buitenkant zien, was zo geweldig ( 1e geheim, na de 34 weken werd ze zo sterk dat ze me een gekneusde rib had geschopt) Mooi gedicht! @Gusam, hier hebben we dat met de auto gehad, die stond ook verkeerd afgesteld, werd je echt gek van. Elke keer stokstijf in je bed, was er niets aan de hand @Lieff, herkenbaar! zit hier ook af en toe al weer te buik aaien wil er ook echt van genieten
Hoi meiden, Alles goed hier? Ik begin langzamerhand steeds meer kwaaltjes te krijgen. Ik word 's nachts telkens wakker na een korte droom over het zwanger zijn, heb gevoelige borsten, steekjes in mijn buik en darmpjes zijn volgens mij een beetje ruimte aan het maken. Voel me verder erg goed.
Goeiemorgen allemaal! Nog drie daagjes werken en dan heb ik lekker een week vakantie! Heerlijk! Morgen de eerste echo.. ben benieuwd! Ik ben nog steeds niet helemaal gerust dat alles goed is, omdat ik al een dikke week last heb van wat bruin bloedverlies. De ene dag wat meer dan de andere, maar eigenlijk steeds alleen bij het afvegen. Toch zit het me niet helemaal lekker. Morgen maar afwachten en dan zullen we het wel zien.
Morning ladies! @ Channes; ik heb het 9 maanden dagboek van Marianne Amelink. Ik heb expres niks van Anne Geddes gekocht omdat ik die zeker weten van mijn beste vriendin ga krijgen haha. Wij kopen al jaren altijd alles van Anne Geddes voor elkaar. @ Mama van Youri: Stomme vraag misschien maareh... heb de 1e paar minuten gemist van Extreme Home Make-Over, wie had ze nou doodgeschoten? @ Monique27: haha ik ben niet bang voor de geheimen hoor! En ik moet je zeggen; na zo lang wachten is het me het allemaal waard. Dus kom maar op met die gekneusde ribben enzo! Was trouwens wel grappig dat ik er ooit bij zat toen mijn beste vriendin een gekneusde rib getrapt werd door haar baby. Ze schoot met haar hand naar haar buik en kreeg tranen in haar ogen. Dus ik: ahhhh, is het nog zo emotioneel als je hem voelt?! Zij: NEE die sukkel trapt keihard tegen mijn ribben! Hahaha, erg grappig! Nou ga maar eens even wat archiefwerk ofzo doen hier. Heb ik speciaal voor deze week bewaard want heb verder toch niets te doen... ja mijn 9 maanden boekje invullen haha
Goedemorgen meiden daar ben ik weer! was even lekker een weekendje weg, heb me heerlijk laten verwennen met gezichts behandelingen enzo. hier gaat alles prima! heb weinig kwaaltjes alleen veel dorst en veel plassen. heb net gebeld met de VK, had ze haar agenda niet bij zicht, nu beld ze me straks terug! spannend dan weet ik wanneer ik het hartje ga horen. ik moet alleen vandaag nog werken en dan heb ik ook 2 weken vakantie! heerlijk. nieuwe meiden allemaal gefeli!
Goedemorgen meiden, Weer even bijgelezen hier. Ik heb ook last van bandenpijn dan denk ik. Elke keer ook checken op de wc. Pfffff, spannend hoor! Wel even wat gerustgesteld doordat meer meieden hier wat buikpijn hebben. Bij mijn vorige zwangerschap had ik daar helemaal geen last van vandaar. @cjpt, Leuk een 9 maanden dagboek. Hier in het dorp waren ze allemaal uitverkocht... vruchtbare periode?.... dus heb ik hem op internet besteld. Nog even wachten dus voor mij. @nicolioo, Veel plezier bij de schoonmoeder en natuurlijk met het vertellen! @Ninita, Prachtig gedicht zeg! Dat is een leuke manier om het grote nieuws te vertellen. Ik ga zometeen de verloskundigepraktijk bellen om een afspraak te makne voor de eerste echo. Ben benieuwd wanneer ik mag komen. Groetjes, Hanna
Nou.......... moet nog heeel lang wachten! voor die afspraak! 26 jan, kan ik terecht! nog 5 weken wachten! vind het zo spannend!~
Goede morgen ladies! Mijn beste vriendin weet het nu na dit weekend. En op wat voor manier haha. Ik vertelde haar dat we plannen hebben om volgend jaar te gaan trouwen. Zij helemaal blij. Loopt ze naar mijn vriend. Geeft hem een knuffel en zegt ik ben zo blij voor jullie! Zegt vriendlief. Jaja we hebben niet veel hoeven oefenen het was meteen raak! Zij met super grote ogen kijkt hem verrast aan. Vriendlief: Oh volgens mij hebben we niet over hetzelfde. Hahaha dus nu weet ze het ook
Nou ik had het wel op een iets andere manier in gedachte. Maar ik vond het achteraf wel heel erg grappig. En ik ben ook wel opgelucht. Vind het wel fijn dat ik er nu ook met een vriendin erover kan hebben. Ze was echt super blij en enthousiast!