Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

@lieke mijn eerste reactie dat ik dacht was kei gaaf.
    en dat is het ook. nu genieten he meid.
    @alle nieuwe gefeliciteerd en welkom. het word druk hier.

Hier heb ik vanacht veel last gekregen van mijn boobs, maar ja hoort erbij.
    mijn mannetje zei vanmorgen tegen mij,ik heb vanacht last van maagzuur gehad, toen zei ik het lijkt wel of jij ook zwangerschapskwaaltjes krijgt,toen zei hij ik begin nu zenuwachtig te worden voor de echo, zal het allemaal wel goed zijn. hij zei ook dat hij de 2 nachten voor de echo goed boven de wc kon hangen, ik zeg als je mij maar niet wakker houd want anders duurt het voor mij zo lang totdat we de echo krijgen, hihi
    gister avond in bed had hij een briefje voor mij geschreven, die doe ik in het 9 maanden dagboek en schijf ik erbij dit heeft papa geschreven.
    volgende week vrijdag hebben we de echo.
    ik heb nu het idee dat de dagen wat sneller gaan als in het begin. en daar ben ik wel blij mee.

XXX Gusam

2. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Gusam,

jij veel succes voglende week vrijdag! Hoop ook dat je mooie echo krijgt!
    Zo ga nu echt even de was doen enzovoort...
    En nog eens een blik op de foto's werpen :)
    groetjes,
    Lieke

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @lieke: ik zie bij je foto dat jij ook een kruidvat test hebt gedaan. Is bij jou het streepje ook verdwenen na een paar dagen? Ik wilde de test bewaren, maar zie geen streepje meer, terwijl ik wel een goede positieve test had.

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @melisa: welkom en gefeliciteerd ik heb wel eens gehoord dat je dan nagellak op je test moet doen dan blijft hij goed maar ik weet het niet zeker hoor...misschien weet iemand anders het... of was het nou haarlak...mmmm misschien ff googlen....

@gusem: dat is nog eens samen zwanger zijn zeg met je mannetje hihi

@lieke: wauw altijd mooi als je het hartje hebt gehoord...

@cjpt: wij hebben het nog niet gehad over namen...ik vind dat het moeilijkste deel van een kleine krijgen....ik heb zoveel namen op mijn werk dat ik graag een naam wil die ik nog niet ken maar weet niet of dat gaat lukken...ik denk dat ik er pas over na ga denken als ik weet wat het word dat scheelt weer 1 naam verzinnen...vind het namelijk echt heeel moeilijk....

5. viefje

viefje Actief lid

10 okt 2006
    119
    0
    0
    Noord-Limburg
    Hallo allemaal!

Eerst maar even voorstellen... Ik ben 26 jaar en vandaag precies 5 weken zwanger van ons tweede kindje! We hebben al een dochtertje, ze wordt in febr. 2..

Ik dacht er nog vrij op tijd bij te zijn toen ik op zoek ging naar het augustus 2009 topic... Zie ik al 154 pagina's! :confused: :) :)
    Zeker erg gezellig hier?! Haha..
    Sluit me graag bij jullie aan, toch leuk om het er al ergens over te kunnen hebben aangezien we het verder nog voor onze omgeving geheim willen houden!

Ben nog maar pril zwanger maar deze zwangerschap is nu al heel anders als de eerste.. Toen lag ik al een week te spugen en werdt ik met 5 weken en 4 dagen opgenomen in het zkh ivm uitdroginsverschijnselen... Hoop dat het nu zo lekker blijft gaan!
    Zijn er hier nog meer dames zwanger van hun tweede?

Nou ik ga eens een paar pagina's "inlezen" ;)

Groetjes!

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @bos, ach het is nu toch te laat. Streepje is weg. Gelukkig heb ik nog een andere test liggen, die wel duidelijk is. Misschien koop ik nog wel even voor de lol een digitale.

@cjpt: Wij hebben al een hele tijd een meisjesnaam in ons hoofd, wat het denk ik ook wel zal worden. Maar een jongensnaam? Wat lastig! Misschien open ik nog wel een topic bij babynamen haha.

7. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    zo hallo, was er vanochtend nog op maar moest nu alweer 3 pagina's bijlezen!
    wel gezellie.
    wij hebben al wel een naam voor als het een meisje word, maar die hadden we al voordat ik zwanger raakte! voor een jongen hebben we nog niks, maar dat komt wel me vriend is ergug crea in dat soort dingen, toen zijn zusje werd geboren hij was toen 7 heeft hij een naam verzonnen voor haar! grappig toch!/

ik heb ook vreselijke pijn aan mijn boobs! en ze voelen al wel wat zwaarder! hihih spannend allemaal he meiden!

8. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Melisa,

Inderdaad mijn streep is ook verdwenen. De testen van moeder voor moeders zouden voor altijd blijven! Dus ik weet niet of dat een extra reden is om je daar aan te melden ;) Het is in ieder geval voor een erg goed doel!

groetjes,
    Lieke

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik heb vanmorgen naar de vk gebeld en krijg op 5 januari een termijnecho.
    Dus nog twee weken wachten.
    Dan krijg ik als het goed is elke week een echo, t/m week twaalf om alles goed in de gaten te houden.

@Melisa,
    Heb ik ook hoor die afkickverschijnselen :)

@Elke,
    Veel plezier met shoppen!

@lieff,
    Leuk idee dat shirtje.
    Ik snap goed dat je het niet kan laten om alvast te bestellen!

@Ikkuh,
    Fijn voor je dat je woensdag al een echo krijgt.
    Hopelijk goed nieuws voor je!

@Daan,
    Ik zal je nog even een PB'tje sturen om ook op de lijst te komen is dat goed?

@Natacha,
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

@Bruisje,
    Jij ook gefeliciteerd!

@cjpt,
    Wij hebben al een paar namen in ons hoofd en eigenlijk stonden die ook al vast.
    Maar... gisteravond hoorden we op tv een meisjesnaam en nu zijn we weer aan het twijfelen wat dat betreft. Gelukkig hebben we nog even de tijd he ;)

@Ladytijger:
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier.

Het wordt zo een hele club hoor.
    Ik dacht dat ik wel ongeveer de laatste zou zijn hier. Maar niks is minder waar.
    Gezellig hoor!

@Lieke,
    Fijn dat je het hartje hebt gehoord.
    Wat een opluchting he!

@Viefje,
    Jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Veel kletsplezier hier!

10. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

hey meiden ff een vraagje:
    moet je nu ook de huisarts bellen om door te geven dat je zwanger bent of moet je een verloskundige gaan zoeken. hoe gaat dat in zijn werk?

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Je kan gewoon gelijk naar een verloskundige bellen om een afspraak te maken.
    De huisarts wil wel graag weten dat je zwanger bent, hier iig wel, maar daar hoef je geen afspraak voor te maken.

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Haha hanna, ik volg je mooi van de tempers naar hier. Jammer dat we met niet zo veel waren deze maand. Voel jij je bij deze zwangerschap ook anders dat bij je vorige zwangerschap?

En MvM ga ik zeker doen! Ik zat zelf al in de MMM dus vind het eigenlijk niet meer dan logisch. Mijn moeder en zus hebben het ook gedaan. Soort familietraditie :)

Ik heb de huisarts nog niet op de hoogte gesteld, omdat we al in het ziekenhuis lopen.

13. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Hoi

De foto's van de echo staan in mn album. Weet iemand hoe ik een foto in mn bericht kan krijgen?

groetjes,
    Lieke

14. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hoi mammies,

Ik heb vanmorgen de 1e echo gehad. Ik moest eigenlijk morgen, maar er was een plekje vrij en daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt. We hebben een heel mooi rijstekorreltje gezien met een snel knipperend hartje. Alles zag er goed uit en over 2 weken moeten we terugkomen. Onze beeb is nu geschat op 6,5 week, maar de arts hoopt over 2 weken een betere meting te kunnen doen. we zijn zo blij dat alles goed is, nu gaan we lekker genieten!

Liefs Vera

15. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Allereerst @ Lieke: gefeliciteerd met je mooie echo!

En over dat streepje: de MvM mevrouw zei tegen mij dat ik van een afstandje wat haarlak over de test moest spuiten en dat het resultaat dan zichbaar blijft. Maarja, heb voor de zekerheid gewoon mooie foto's ervan gemaakt. Net zo leuk toch?!

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @lieke: wauw...het idee dat dat er bij mij ook zo uitziet maakt het nog mooier.... ;) volgens mij kun je wel blijven kijken naar zo'n echo foto of niet... weet helaas niet hoe je een foto in je bericht zet sorry

@vera: beter dat er eerder een plekje vrij was...gefelciteerd (wat volgens mij ben je ook nieuw hier of niet?) fijn dat je over twee weken al weer mag...

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @melisa: bij zo'n digitale gaat het woordje zwanger ook weer weg he... blijft maar een uur in beeld staan....

@cjpt: toch haarlak...ik wist dat het iets was maar was ff vergeten wat....ik heb ook geen testen bewaard hoor...wel foto's... vind ik ook net zo leuk.

18. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    ja bos jij bent ongeveer evenver als ik. Dus ik ga er vanuit dat het bij jou ook zo uitziet....
    Vooral de 2e is mooi he?
    ik kan inderdaad mn ogen er niet vanaf houden. We vertellen het vanavond aan mn schoonouders, ik moet zo de foto inpakken, amar daar wacht ik nog even mee :)

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @lieke: ja ik zou ook wachten zolang het kan met inpakken haha
    ik wou dat ik ook al een echo kreeg *zucht*...

bij je foto staat 6 weken en 2 dagen? en je banner staat op 6 weken en 6 dagen? welke klopt er niet...want als je bijna zeven weken bent dan scheelt het toch nog best een stukje...

20. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    ik zou hem ook pas 5 januari krijgen, maar omdat ik bloedverlies had heb ik hem eerder gehad. Moet zeggen dat ik de afgelopen dagen niet graag overdoe, amar nu super gelukkig ben!
    Hoop dat jij mn gevoel van vandaag 7 januari ook krijgt!
    Het kindje was pas 5,5 mm en daarom komen ze nu uit op 6 wk 2 dg, maar dat is volgens de gyn erg onbetrouwbaar. Bij de 12 wk echo kunnen ze meer zeggen!

Deel Deze Pagina