Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik wacht wel op moeders voor moeders, want een foto maken is nu te laat. Die testen ook altijd nog een keer. Doe ik dan direct foto's maken haha.

2. Heey allemaal!

Ik ben hier een weekend niet geweest, maar jeeminee wat een gebabbel. Ik ga ook niet alles terug lezen :oops: mij iets te veel.

Alle nieuwe zwangeren; Welkom! Gefeliciteerd!

Ik zou met kerst vertellen dat ik zwanger ben, maar we hebben het van het weekend maar gedaan. Zaterdag zaten we bij mijn ouders, die vonden het al verdacht dat ik geen drankje nam. Dus toen ook maar verteld.
    Zondag zijn we naar mijn schoonouders geweest, en mijn schoonvader die zag/voelden het, dus jah dan kan je het ook niet geheim houden.

Is er hier nog wat gebeurt?

Ik denk niet dat ik de komende 2 weken vaak online ben... maar ik hou jullie van alles op de hoogte hoor!

3. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Lieke! Wat goed en wat een opluchting!
    Geweldige foto's trouwens! Had je een inwendige echo of een buikecho?

Nieuwe zwangeren welkom en natuurlijk gefeliciteerd!

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hey allemaal, ben ook wer een paar dagen niet meer op dit topic geweest en het is echt te veel om bij te lezen..

kreeg alleen mee dat er bij lieke positief nieuws was, wat goed om te horen :D

ik ga zo lekker ff sporten maar doe nog rustiger aan als vorige keer want had toch wat last en dat wil ik echt neit maar me al zorgen genoeg zonder dat ik er pijnen bij ga voelen.

nog 2 dagen en an gaan we het mijn ouders vertellen en de dag erna aan mijn schoonouders :D kan niet wachten

5. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Doorzichtige nagellak werkt ook om je testjes te conserveren (kwam manlief mee :D ) bij het allereerste testje was ik er eigenlijk net te laat mee, dat streepje was al vaag en nu bijna niet meer zichtbaar, maar bij de andere (6 :rolleyes: ) testjes is het prima gelukt.

Wij hebben ons eerste cadeautje al binnen: 2 ieniemienie rompertjes, gekregen van toekomstige oom, tante, neefje en nichtje van Streepje. Nichtje vierde gisteren haar 7e verjaardag en ze wil een nichtje werd ons bij binnenkomst al meteen medegedeeld, tsja we hebben maar beloofd om ons best te doen :D

6. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Zooooooooooo, ik heb weer alles gelezen ;)

Marty, spannend morgen de echo! Ik hoop dat alles goed is vanwege dat bruinverlies...

Cjpt, goede vraag... Ik heb het begin dus ook gemist. Het ging wel over huiselijk geweld en de moeder en vriend van de moeder
    zijn doodgeschoten. Ik heb trouwens ook net het einde gemist.. Het was toch nog helemaal niet klaar? Komt er nog een
    vervolg op ofzo?

Fon, hahaha das ook grappig ;)

Testen... Ik heb er een stuk of 10 gedaan :$ en overal staan nog alle streepjes op :D

Ninita, ik weet dus ook niet hoe laat Lieke haar echo had... Ik ben erg benieuwd...

Oja, wie had ook alweer dat shirtje Ik ben Stoer want ik word Grote Broer besteld bij Simply Colors?
    Heb je het al binnen?
    Ik nog niet.... Begin nu wel nerveus te worden want ik heb het woensdag echt wel nodig.........

Daan, succes met de boodschappen het is echt mega druk nu in de winkel (bij ons tenminste wel pffffff) vind het maar niks haha

Mvm, ik hou altijd mijn adem in als ik de fles opendraai totdat ik van de wc af ben dus heb het nog nooit geroken!

Namen, poeh.... Die van mijn zoon was vanaf het begin wel duidelijk maar nu heb ik echt geen idee.
    Voor meisjes vind ik er meerdere (heel veel) mooi maar voor jongens zou ik er echt geen leuke weten......
    Denk dat we ons daar pas echt mee gaan bezig houden vanaf dat we het geslacht weten ;)

Nieuwe dames, welkom allemaal!

Lieke, ohhhhhhh super! Dikke knuffel meid! Ben superblij voor je :D
    En mooie foto's! Ik was ook blijkbaar 2 dagen korter zwanger maar kan idd zo weer bijtrekken dus.
    Nu lekker genieten haha. Ennuh ik draag de foto van de echo ook elke dag bij me :D kan ik af en toe spieken he

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland

haha zes.....dacht dat ik al aardig wat had gedaan maar dan valt 4 nog best mee :)

8. Gusam

Gusam Niet meer actief

dames, wat een geklets ik kan het niet meer bijhouden, al kom ik zeer regelmatig kijken op een dag.

ik heb mijn eerste buikfoto geplaatst in mijn album.
    het is meer opgezetten darmen als iets anders.

XXX Gusam

9. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    een foto in je bericht zetten kan op deze manier:

maak je foto op je pc ongeveer 10 bij 8 cm ofzow dat tie niet al te groot is want dan pakt tie hem niet.
    ga dan naar deze site
    http://nl.tinypic.com/?t=postupload
    en upload dat plaatje wat je verkleind hebt. dan komen er wat codes te staan en bij een code staat voor forums en die code kopieer je naar je berichtvenster en walla ! als het goed is staat tie er dan ;)
    maar je kan maar 1 foto per bericht erop zetten.

gr

10. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Ik wil er eigenlijk ook nog wel 1 doen om te bewaren maar heb er ook al 5 gedaan :oops:

Jongensnamen zijn echt moeilijk ja! Als ik die aan mijn vriend over zou laten wordt die zeker naar een voetballer genoemd :rolleyes:

Gusam, wow je zier echt al wat! Hier nog zo plat als wat..

11. Gusam

Gusam Niet meer actief

12. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Ninita, ik had een inwendige echo. Ik vond het niks voorstellen. Had ik ook trouwens verwacht dat dat wel meeviel. ik weet niet of je wel eens een uitstrijkje gehad hebt? Dat is in ieder geval minder comfortabel dan dit. De gyn heeft me niet eens aangeraakt als je begrijpt wat ik bedoel?
    Dank je voor de leuke berichten!
    Rose bedankt voor de uitleg. Ik ga het eens proberen.
    Gusam, het is gelukt: ziet er goed uit!

groetjes,
    Lieke

PS krijg echt niets gedaan vandaag, maar ja dat mag vandaag he ;)

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik doe het altijd zo:

foto inladen
    Ga naar fotoverkleinen.nl
    Kies je foto bij Browse.
    Ik hou altijd de ingestelde maat aan dan komt het goed.
    Als de foto is geupload dan op je rechtermuisknop drukken en onderaan klikken (properties of instellingen) helemaal onderaan in ieder geval.
    de link van de foto http://huppeldepup kopieren en plakken in je berichtje van het forum.
    [​IMG] erachter en je hebt je plaatje op de site.

Succes!

Groetjes, Hanna

14. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ mama van youri, volgende week komt het vervolg, was zo'n aflevering uit 2 delen.

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja inderdaad, dat is wel leuk toch?
    Niet zo erg veel tempmeiden deze maand zwanger.
    Ik voel me wel wat beter dan de vorige keer moet ik zeggen. Toen hing ik al vaak boven de pot rond deze tijd. Op hoogtijdagen 15 keer.
    Maar goed, dat kan nog komen natuurlijk, maar elke dag niet is er 1 he!
    Verder heb ik erg veel last van bandenpijn en dat had ik de vorige keer ook helemaal niet.
    Dus wel wat anders inderdaad!
    En jij? Voel jij je anders?

16. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    @Bos:Ik ben niet nieuw hoor! Kheb al een paar keer eerder geschreven hier..... Maar ik schrijf ook nog bij de augustus2008 mama's, en daar is het bijhouden al niet te doen. Vandaar dat ik niet zo heel veel schrijf. Ach en blijkbaar viel ik toch al niet op, want je bent de 1e en enige die reageert op mijn berichtje ;) Thanks by the way!

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @hanna: ja ik voel me wel anders. Zieker haha! Kan alleen maar kleine beetjes eten anders breekt het me op. En veel vermoeider! Hopelijk blijft het overgeven (nog even) achterwege.

Zijn er hier al dames die het eten niet meer binnen houden?

18. Gusam

Gusam Niet meer actief

@melisa ik hou mijn eten gewoon binnen. maar ik heb in de ochtend wel even een moment dat ik echt even moet gaan liggen omdat ik niet lekker word.

XXX Gusam

19. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Welkom alle nieuwe zwangeren.
    In speciaal Bruisje: Geweldig dat je toch een positieve test hebt.

Ik heb vandaag gewoon contact oppgenomen met een goed echo bureau omdat ik zo lang moet wachten bij vk.
    En ik mag 29 december al, volgende week maandag. Ik heb er veel zin in.

Ook ik ben erg misselijk. Urine opvangen voor MvM wordt echt steeds moeilijker, maar we gaan gewoon door. En ik heb echt ontzettende dorst. En plas dus heel veel. Nu al een hele fles vol. Ga ik dan maar even aan vk melden.

Gusam: leuke buikfoto

En ik heb nog echo foto's bekeken die erg mooi waren maar weet even niet meer van wie ze waren. :oops:

Marty: succes met de echo morgen.

20. Gusam

Gusam Niet meer actief

@Sweepy dan plas je idd veel, ik kom met moeite net over de helft van de fles van mvm.

Mijn hondje van 6 maanden is ziek, hij heeft net heel veel over moeten geven, en toen heb ik haar water laten drinken, en dan gooit ze het er ook weer uit, dus geef haar nu eff niets.

XXX Gusam

Deel Deze Pagina