dank je sweepy.. ben wel erg onzeker hoor, maar nog steeds erg blij....hihihihi....ik ga van het positieve uit!
ik ga trouwens voorlopig nog geen vk bellen hoor.. dat doe ik wel na de kerst denk ik of na oud en nieuw.. eerst maar even de komende weken door..
@ Mama van Youri, haha ja je moet ook wel zeggen dat je in je 9e week zit! Dat klinkt altijd net even lekkerder haha. Wat gaan we eten vanavond meiden? Ik weet het nog even niet. Gisteren heerlijk patatjes gegeten dus wil vanavond gezond eten. Pff word al moe als ik aan koken denk haha. Gelukkig kan mijn mannetje dat ook prima ;o)
Cjpt, je hebt gelijk Wij eten vanavond : varkensfilerollade met aardappelen en erwtjes! Werd tijd voor wat gezonds want het weekend alleen maar frietjes en pizza enzo gegeten En van dat gezonde eten word ik ook niet zo misselijk/weeig hihi.
Ja ik wil zelf ook gewoon weer eens een ouderwets "prakkie" haha. Zat al te denken aan witlof ofzo. Hoewel ik dat altijd met een ham-kaas sausje eet en ik niet weet of mijn maag dat aankan. Of lekker snijboontjes met kipfilet... da's ook heerlijk!
Hier wordt het zuurkool en boerenkool heb ik net besloten. Zuurkool voor mij en boerenkool voor mijn man Ga nu koken. Eet smakelijk allemaal!
Ik eet gele rijst met kipfilet en gebakken uitjes en dan nog een salade met komkommer en paprika erbij. Gisteren ook lekker ongezond frietjes gehad en vanmiddag chips dus nu weer even gezond doen! Heb een beetje buikpijn, rond mijn navel en ook laag in mijn rug een beetje steekjes.
Oeh ik zie zuurkool voorbij komen... jammie lekker met spekjes... alleen balen dat ik geen tartaar meer mag want dat eet ik daar altijd bij. Nog meer goede ideeen meiden? Ik moet morgen ook wat eten en dan kan ik die boodschappen ook straks alvast doen ;o)
Bedankt voor iedereen die me succes heeft gewenst voor morgen. Ik heb pas om 13.30u een afspraak. Moet dus morgenochtend eerst nog werken. Zal wel moeilijk worden om me een beetje op het werk te concentreren..
hier word het sperziebonen met aardappelen en kipsnitzel.... even gewoon gezond voor de kerst inderdaad....
zo, een heleboel bijgeschreven weer! @nikkie: veel sterkte! gister was mijn moeder jarig en de hele familie was er. ik heb een speech gehouden die eindigde met dat mijn vriend en ik een heel speciaal cadeau hadden, namelijk een kleinkind. iedereen was superblij! de jongste in de familie is nu bijna 13, dus "verjonging" is erg gewenst. Mijn tante werkt als gastouder en ons kindje gaat ook straks naar haar toe. ideaal! heel vroeg om het te vertellen, dat weet ik. maar ik heb een heel fijne hechte familie en als het mis zou gaan hebben we hen ook nodig om het te verwerken. iedereen was zo blij en het was een heerlijke dag. verder zijn we opnieuw in de onderhandelingen over een flat, dus hopelijk binnenkort goed nieuws! ik las hier iets over misselijkheid, ik ben de afgelopen week wel 2 dagen echt ziek geweest, overgeven, maar ook misselijk zijn zonder overgeven. (en dat is erger!) nu voel ik me gelukkig beter! dat jullie over avondeten praten snap ik echt niet, want ik heb zelf al weken geen avondeten meer op (lang leve de crackers met smeerkaas!) fijne avond dames!
Ik heb net de vk gebeld en kan pas 6 januari terecht. Het heeft ook geen zin om eerder te gaan omdat je dan toch nog niet het hartje ziet kloppen, maar ik ben zo bang dat het weer mis is.
hey Nenci dat kan ik me goed voorstellen! zeker als je al eens een mk hebt gehad wil je van die onzekerheid af.. sterkte met wachten, de tijd gaat best snel hoor! wij zijn net teruggebeld door de verkopende partij van de flat.. ze hebben een tegenbod gedaan en zijn erg happig, dat hadden we nooit verwacht! mijn vader doet de onderhandelingen voor ons en hij gaat vanavond ook nog de flat bekijken, dat is wel fijn. het een heel populaire flat op een goede locatie dus we hadden niet verwacht dat het zo goed zou lopen. ben benieuwd! (voor de eindhovenaren hier: het is de pisanoflat tegen wc woensel aan)
@marieke ja ik ken die flat wel. maar heb je daar veel ruimte in? veel succes met onderhandelen. XXX Gusam
Goede avond meiden! Ik kom even snel spieken en dan ben ik weer weg. Zometeen nog naar muziek (orkest) toe. Ben steeds zo verschrikkelijk moe, dus moet me er echt even toe zetten. Wou dat ik nog even een uurtje had kunnen slapen van te voren. @Marieke, Succes met de onderhandelingen! Spannend is dat hé! Wij zijn ook druk zoekende naar een eigen huisje. We willen nog het liefst verhuizen voor augustus. Ik hoop dat dat lukt. @Nenci, spannend! Ik hoop voor je dat het deze keer goed mag gaan. En 6 januari is al over bijna 2 weken! Met de kerst en oud en nieuwe er tussen door vliegt de tijd vast! @Marty, succes met de echo morgen! Ik hoop dat je een mooi kloppend hartje ziet! Liefs, Wup