Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Strana, hoe was je echo?

2. MvLisa

MvLisa Niet meer actief

Hoihoi,

Aan alle nieuwe zwangeren ontzettend gefeliciteerd en geniet ervan.
    Voorbij diegene waarbij het mis ging, veel sterkte toegewenst.

Er waren geloof ik ook 2 jarigen in ons midden. Hieper de piep Hoera!

Mijn dag kan niet meer stuk. Vanmiddag hadden wij de intake en echo.
    Ons wondertje doet het goed. Het hartje was krachtig. En alles is ziet er ontzettend goed uit. Volgens de vk was de kans dat het nu nog mis kan gaan nihil.

Vanmiddag hebben we mijn schoonmoeder verrast met een kerstcadeautje. Een boekje van stip en zijn oma. Ze was helemaal door het dolle heen.

Dit was het weer eventjes..

Een gezellige avond.

Simmer

3. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    ik heb ook een echo gehad vanmiddag.
    Vond het een aardige verloskundige maar ik ging van hot naar her... Snapte er niets van. Wilde eerst samen met mijn vriend plaatsnemen in de wachtkamer. Werd ik vriendelijk verzocht om de kamer te verlaten en in een andere wachtkamer plaats te nemen; die van de Fysio. Nou prima, drie kwartier na mijn afspraak kwamen ze me eindelijk halen. Gesprekje gehad, gaat haar telefoon. 20 minuten heeft ze aan de telefoon gezeten en toen ze ophing deed ze net of er niets gebeurd was en hervatte het gesprek gewoon... Daarna weer terug naar de wachtkamer, daarna weer gesprek gehad en daarna de echo... Ben niet zeven weken zwanger, maar vijf weken en drie dagen. Dus iets minder dan dat ik had verwacht.

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    poeh lekker verwarrend....valt wel ff tegen dan dat je twee weken korter bent...

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Simmer, gefeliciteerd met de goede echo :D

(ik mis al die afspraken in de kalender op onze site? kan dat?)

Slagroomtoetje, wat een rare vk dan.... Misschien eens nadenken over een andere? Want das niks he..
    En zei ze dan niks over die 2 weken die je korter zwanger bent? Hoe dat zou kunnen ofzo?
    Heb je dan wel een hartje zien kloppen?

6. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    FF Ego bericht: MvM net langs geweest, test was vet positief, GELUKKIG! Op naar een goede echo, nog maar 1 week en 2 dagen...

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    verhip: heerlijk he....geeft toch weer even een goed gevoel...heb je ze doorgestuurd naar mij (komt om kwart over acht vanavond :) )

8. Gusam

Gusam Niet meer actief

maar 2 weken korter zwanger kan toch niet als je de 1e dag van je laatste menstruatie pakt dan kun je toch geen 2 weken achter lopen of snap ik het nu verkeerd?
    is niet aanvallend bedoeld maar begrijp hem nu niet.

XXX Gusam

9. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    ik heb blijkbaar gewoone en latere eisprong gehad.
    Nee hartje klopte niet, want het is zó ienieminie.... Ik mag over twee weekjes terugkomen voor een nieuwe echo.

10. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Oh wel fijn dat je over 2 weken terug mag komen!
    En idd kan zijn dat je je eisprong later hebt gehad... Maar heb je dan ook pas laat positief getest of niet?

11. MvLisa

MvLisa Niet meer actief

12. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Hi elke29,

ik had op de dag dat ik mijn zs test deed ook bruinbloed verlies en de dag erna..op 16 dec is er een prachtige echo gemaakt met een kloppend hartje!

13. zo heb even een paar pagina's terug gelezen, maar niet alles want dat is gewoon te veel.

had op marktplaats geboden op maxicosi , maar dacht dat is toch te weinog, krijg ik mailtje dat het goed is en wanneer ik hem kom halen hahaha
    dus even overleggen met manlief want is nog wel erg vroeg

14. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ff ego: ik check net of ik mijn loon al heb ontvangen, heb ik ineens meer dan het dubbele :confused:
    Zou dat een fout zijn? hahaha ja jullie weten dat natuurlijk ook niet ;)
    Vind het maar raar...

Ff Gtst kijken :D

15. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Jingi, dankjewel voor je reactie. Je stelt me weer een beetje gerust. Het bloedverlies is ook maar 2 daagjes geweest en echt minimaal.

Proficiat met jouw mooie echo!

Groetjes Elke

16. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Ik had ook een hele smak deze keer (en 2 nastortingen :confused: ) bij mij zat er iig een eindejaarsuitkering bij en ik heb ook wel eens meegemaakt dat ik door een herrekening in december nog het eea aan salaris nagestort kreeg.

Je loonstrookje zal duidelijkheid bieden (of ze hebben toch een foutje gemaakt :) )

17. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    wat een verhalen allemaal.

Nikki wat naar voor jullie, hopelijk mag je weer snel zwanger zijn.

Verder 2x gefelicitterd, wel te laat maar niet minder gemeend

Marieke spannend van jullie flat....

mama van Youri, misschien een 13de maand?

hier gister heel erg kramp in mijn buik gehad, echt niet normaal meer toen dunne ontlasting (sorrie) daarna over, maar ik was er niet echt gerust op gezien onze voorgeschiedenis. Laatste MA was ook zonder bloedverlies. Nu mag ik morgen komen voor een extra echo voor de kerst.

Verder gister twee vriendinnen bevallen, 1 jongen en 1 meisje. Dus morgen na et AMC op kraambezoek.

Verder wil ik niet vervelend doen, maar iemand schreef dat de kans dat het misgaat na het zien van een kloppend hartje nihil is.
    Na veel gyn te hebben gesproken weet ik nu hoe het zit.
    1 op de 6 zwangerschappen eindigt in een MK. Na het zien van kloppend hartje is de kans nog 10%.
    Mijn Mk en MA zijn allebei na het zien van een kloppend hartje ontstaan.

Wil jullie niet bang maken, maar wil wel eerlijk zijn

18. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    nog 1 dag werken en dan lekker vrij tot 5 januari....heerlijk...loopt ook op mijn werk de hele dag mijn buik in te houden...pffff...vermoeiend en maar hopen dat ze het nog niet zien:)

ik heb zo'n honger steeds en als ik dan eet heb ik na 2 happen geen trek meer en zit ik vol blehh...gek zit een mens (vrouw) toch in elkaar.

Slapen jullie ook zo onrustig? ik lig maar te draaien, als ik bed stap lig ik te klappertanden en na een uur wordt ik badend in het zweet wakker...lekker hoor... :(

verder zo moe als een hond...gaaapp....en er is ook al niks leuks op tv....

meer heb ik niet te zeiken hoor..... :-#

19. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Pffff, ik ben zo moe...maar daar zullen de meeste van jullie ook wel last van hebben..Ik moest mezelf vandaag de trap op slepen, echt waar, ik was buiten adem gewoon!

En ik heb zo gehuild vandaag, zat zomaar middenin een huilbui en kon niet meer stoppen.

Verder heb ik vaak buikpijn, maar dat schijnt ook normaal te zijn en af en toe ben ik misselijk en duizelig, maar nooit meteen als ik opsta! Dat is altijd net als ik op de trein sta te wachten ofzo, heel irritant, haha!

En ik begin nu pas pijn in mijn borsten te krijgen. Zo langzaamaan weet ik weer hoe het voelde, toen die eerste keer...

Wat fijn trouwens dat er zoveel goede echo's zijn gemaakt! Erg geruststellend altijd he! Ikzelf ga de eerste week van januari naar de VK en laat de echo pas plannen als ik 10 weken ver ben. Dus dat duurt nog even...

Maar we gaan het wel overmorgen vertellen!

Fijne avond allemaal!

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Goeieavond allemaal!

@Lieke, Esprit Simmer, gefeliciteerd met jullie echo! En nu lekker genieten :D
    Slagroomtoetje, je bent nu nog niet zo ver dus? Scheelt best wel!

@Gusam, wat lief dat je mannetje zo meeleeft. Dus de eerste buikfoto al, mooi buikje!Ik heb er ook al een buikfoto in gezet haha. Lijkt me wel leuk om straks te kunnen vergelijken vanaf het begin. Wat zielig dat je hondje ziek is . Moet ie niet naar de dierenarts? Ze kunnen snel uitdrogen

@Melisa, ik heb er nog geen last van, heb voor nod wel 1 keer moeten overgeven. Vermoeider ben ik nu al wel haha

@Sweepy, beter dat je al eerder een echo krijgt! Is anders ook wel lang wachten anders

@Marieke, wat een leuke manier om het te vertellen! Zo vroeg ist niet hoor, wij hebben het al verteld haha. Maar dat is ook omdat we in de mmm zaten en dat wisten mn ouders. Op mn werk vertel ik het later pas, na de 12 weken sowieso.

@Jingi, dat niet kunnen slapen, wakker liggen heb ik ook! Ik word vooral erg vroeg wakker ook steeds. Om 3 / 4 uur snachts al pfff

En heb vanacht dus ook slecht geslapen, straks maar lekker vroeg op bed, want moet morgen werken. En ik moet bloedprikken voor hcg en voor de schildklier. Heb een hekel aan bloedprikken :rolleyes:
    Snap niet helemaal waarom ik hcg moet prikken? maar ja hoor het wel haha

weltruste allemaal

Deel Deze Pagina