Goedemorgen allemaal! Hier eindelijk weer eens een nacht goed geslapen, laatste nachten veel wakker. Eerst door de zenuwen of ik zwanger zou zijn en daarna omdat ik wist dat ik zwanger was, wat een muts he Hoofdpijn is gelukkig weg op dit moment, voel me wel weer beetje misselijk dus zo even wat eten. Mirthe hoor ik rommelen dus ga die zo in bad gooien en dan ga ik even naar de winkels hier in het dorp. De eerste keer onder de mensen met mijn grote geheim hi hi
hoi channes gefeliciteerd! monique27 ga zo ook hier het dorp ff in. en idd voor het eerst onder de mensen met ons "geheimpje". krijg vanmiddag ook een goeie vriendin op bezoek, hoop dat ik m'n mond kan houden, vind het zo leuk om te vertellen heb net de vk gebeld 16 dec intake gesprek, ze wist nog wel wie ik was, dus was wel weer even vertrouwd groetjes
Goedemorgen meiden! IK HAD HELEMAAL NIET FRIETJES GEGETEN! Dat was iemand anders, volgens mij Loveable, maar kan het ff niet terugvinden... Geeft niet hoor, maar ik ben juist zo gezond aan het eten.. Ik heb namelijk anorexia gehad van mijn 16e tot mijn 20e, dus ik ben allereerst HEEL ERG BLIJ dat mijn lijf niet zo'n grote knauw hiervan gehad heeft dat het dus wel zwanger kan worden en ten tweede weet ik heel goed wat gezond voor me is en ben ik ook HEEL ERG BLIJ dat het me dus werkelijk helemaal niks kan schelen dat ik dikker word. Kijk er juist naar uit! Hihi! Nieuwe kleren kopen enzo...( zo, ik leg even mijn ziel en zaligeheid bloot...) Dus naast een klein onzeker mevrouwmeisje ( zo noemt mijn vriend me nu...ben nog een meisje, maar door zwangerschap toch ook al een beetje een mevrouw...hihi) ben ik ook een zeer gezond meisje! En het gekke is...van snoep en koek word ik dus echt misselijk, dus dat scheelt! Heb vandaag een beetje een onzeker dagje, zo goed ik gisteren kon denken " Natuurlijk blijft het zitten!" zo moeite het me vandaag kost, maar positief blijven denken! En nu ik dit schrijf denk ik ook: "Wat een onzin, waarom zou het niet blijven zitten zeg! We hebben een deal, kruimel en ik!"HA! En Monique27, kan ik wel hebben hoor, een geintje! Voelt ook echt alsof ik soms pudding in mijn koppie heb! Moet soms echt nadenken over hele simpele dingen! Hihi! Heb vandaag wat minder krampen, wel een vlaag van misselijkheid vanochtend en weer een testje met 2 streepjes! Kon het niet laten.... Fijne dag meiden! Liefs, Pluis
Hihi..zie nu dat Liefie het was die frietjes had gegeten en dit ook al had gezegd dat ik het niet was...Mijn reactie is ook niet als fel bedoeld hoor! Maar gezond eten is wel mijn ding zeg maar...Nou, ja, als jullie maar snappen dat ik het niet boos bedoelde of zo...Tjonge, over een onzeker mutsje gesproken....Pfff!
Ik vind het tweede plaatje op mijn banner echt een klein eng dingetje. Heb trouwens de eerste afspraak staan met de vk. 22 december om 11.00u Ook dit keer geen MvM voor mij. Heb er goed over nagedacht. Het is gewoon niet makkelijk nu, zo veel oppas aan de deur en elke keer die stinkpotten voor hun wegruimen... Daarnaast staat het hier pal voor de deur, heel de buurt weet gelijk dat ik zwanger ben (net als de vorige keer)... Dus ik heb bedankt. Eigenlijk gaat het in tegen mijn principes maar ik merk dat ik nu ik eenmaal nee heb gezegd ik me al weer een stuk relaxter voel.
Hoi dames Dankjewel Strana Kon jullie eerst niet vinden maar zit nu dus in het juiste forum! Ja dames vanochtend getest en binnen no-time een 2e streep. We hadden het totaal niet verwacht, maar het is toch echt waar. Het is nog zo onwerkelijk/ongelovig maar de test liegt niet Mijn dag kan gewoon niet meer stuk
Hoi daan, Ik heb je net een pb gestuurd met alle gegevens voor de lijst ,lijkt me erg leuk om daar op te komen. We zijn nu een dag verder na de positieve test maar ik kan het eigenlijk nog niet echt bevatten,komt waarschijnlijk omdat ik nog helemaal niks voel. Hoe kunnen jullie het zo lang voor je houden,we zaten gisteren al in de auto om het mijn schoonouders te gaan vertellen gelukkig waren ze niet thuis,nu vertellen we het met de kerst of is dat te vroeg? Liefs melissa
Hoi Mama van Youri, Wat leuk dat we elkaar hier weer tegen komen,ik heb woensdag positief getest,zo zie je maar weer had ik de vorige keer toch te vroeg getest zelfs met de testen vam mc die zes dagen voor de nod kunnen,ik had de hoop al opgegeven voor niks dus. Je bent twee dgn voor mij uitgeteld spannend hoor,van mij mag het wat eerder mijn vriend heeft dan bouwvak is hij lekker lang thuis maar.. Liefs melissa
Daan, je bent mar druk met de lijst zie ik! Wat groeit die lijst al snel! Gaaf zeg Bij mij mag je MvM op nee zetten
Zo nu even reageren. Allereerst goeiemorgen meid. Hoe gaat het met ons? Voordat ik de lijst ga veranderen, want ik zag dat er wat afspraken waren bijgekomen, even wat reacties: * Lovable, staat genoteerd dat we die foto van je gaan zien hihi. En knap dat je nog niet gerookt hebt. Hier ook een roker (die zo goed als gestopt is, maar dat ontzettend moeilijk vindt) Succes. * Strana, ik was ook de eerste thuis die het boek al gelezen voor dat mijn man er in begon. Het is zo'n leuk boek. Echt een aanrader he. En leuk nog een keer streepies kijken hihi. Hoeveel testen heb je nog liggen? * Mama van Youri, spannend dan al je eerste echo. Ik hoop dat ik em ook nog aan het einde van het jaar krijg, maar ik denk januari eerlijk gezegd. Drukke dag voor de boeg zie ik. Waar gaan jullie naar toe als ik vragen mag? MvM heeft dus nog geen contact opgenomen. Hier komt ze dus vandaag al, terwijl we ongeveer tegelijkertijd hebben aangemeld. Het was wel een 055 nummer, dat is apeldoorn, dus misschien hebben ze hier meer van die consulentes of hoe je ze wil noemen. * Monique, het boek is ook voor jezelf leuk om te lezen hoor. Je ligt in een deuk, echt. Hier vorige week ook een paar slapeloze nachten, na de positieve test. * Miekiepluis: hier nog zo'n eetgestoorde. Weet dus wel een beetje wat je bedoelt. Geloof dat deze zwangerschap de enige motivatie voor mij is om gezond te eten, daarvoor was het echt een rommeltje nog. Maarik ben heel trots op mijzelf. Mijn oude therpeuten en therapiegenootjes zouden me nu eens moeten zien hihi. En fijn dat je lichaam gewoon doet wat het moet doen he. Ben jij daar ook wel eens onzeker over geweest? *Trutje, lijkt me ook niet echt handig met die stinkpotten voor de deur en al die aanloop. Plus dat buurt lekker kan meegenieten. Wij wonen hier nog niet zo lang, dus ik ken mijn buren nog niet zo goed. En die mogen denken wat ze willen, ze kennen mijn vrienden gelukkig niet, dus dat scheelt haha. *Melissa, dank voor je pb, ik ga zo even je gegevens toevoegen. Wij hebben het mijn schoonouders de dag van de positieve test gelijk verteld. Via de telefoon, want ze wonen 2 uur rijden hier vandaan haha. En mijn moeder ook gelijk. Dat kon ze wel gebruiken, goed nieuws. Want ze is recent weduwe geworden en nu heeft ze weer wat leuks om naar uit te kijken. Met kerst ben je ruim 8 weken zwanger. Dan kan het toch wel? Juist een mooie tijd om het te vertellen zo met de kerst lijkt mij. Hoef je ook niet uit te leggen waarom je niet lekker mee zit te borrelen (als je normaal gesproken wel mee zou doen dan he). Zo volgens mij heb ik nu iedereen gehad. Dus kllllllllllllllllllllllllllllllik
Jeanine, als je op de lijst wil en dat wil je vast wel. Wil je dan even deze vragen beantwoorden? Thanx alvast * Datum waarop je hoogstwaarschijnlijk uitgerekend bent * Leeftijd * Hoeveelste kind * Of je mee doet met moeder voor moeders * Ziekenhuis of thuisbevallen * Borstvoeding of flesvoeding evt. al eerste afspraak vk
hey Kun je misschien wat wijzigingen aanbrengen op je site voor mijn afspraken? Zie onder mijn banner, dit klopt nu 100%. TNX
Jeanine, van harte gefeliciteerd! En welkom hier! Melissa, idd zo kom je elkaar weer tegen, wat leuk! Zie je toch maar dat die testen van Matcare niet zo gevoelig zijn dan ze zeggen he. Super dat je nu toch zwanger bent! En jou vriend ook bouwvak? Hihi die van mij ook lekker 3 weken vrij. Is echt fijn! Had dat bij Youri ook, toen had hij kerstvakantie! Daan, komt ze vanmiddag al? Wat snel! En spannend! Hmm Apeldoorn is idd wat groter dan dit dorp hier in het zuiden haha. Mijn schoonzus woont iets verderop en haar hebben ze ook pas na 2 a 3 dagen gebeld. Hopelijk dus vanavond... Wij gaan naar Sunparcs de Kempense Meren! Is maar een uurtje hier vandaag maar toch lekker. Even lekker zwemmen en wandelen en voor de open haard zitten hihi. Mijn vader belde net, hij komt zometeen even langs... Dus ga zo maar eens alle testen etc verstoppen
Goedemorgen! Ik mag me hier ook aanmelden! Ik ben nog niet zover maar wel al positieve testen! En vammorgen was het streepje weer dikker! 2 jaar geleden ging ik kletsen bij de augustus 2007 mama's en nu bij aug 2009 mama's! Leul en heel bijzonder, weer in augustus uitgerekend! Ik zal het vragenlijstje ook even beantwoorden. Enne iedereen nog gefeliciteerd!
Over het vertellen aan iedereen... Ik dacht eerst met 12 weken pas.. Maar nu denk ik dat als de echo goed is, we het dan misschien al vertellen. Of met kerst... Maar dat zien we dan wel! 3 weken wachten duren toch erg lang he.....
* Datum waarop je hoogstwaarschijnlijk uitgerekend bent : 09-08-2009 * Leeftijd : 25 jaar (over een week hi) * Hoeveelste kind 2e kind * Of je mee doet met moeder voor moeders nee * Ziekenhuis of thuisbevallen ziekenhuis (heb een ks gehad) * Borstvoeding of flesvoeding Fles
Alice, van harte gefeliciteerd! Wat toevallig zeg, alweer in augustus uitgerekend! En ook al zo'n klein hummeltje rondlopen