Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Moontje wat vervelend wat je zo voelde vandaag. Hier beginnen de hormonen ook in te werken, ben vooral chagerijnig of juist super vrolijk :) erg gezellig voor mn mannetje haha
    En buikpij is normaal ja! daar maakte ik me ook zorgen om, maar het hoort erbij

2. Gusam

Gusam Niet meer actief

@emma mijn hondje die heb ik de laatste paar uur even niets gegeven ook geen water, want ik had hem na het overgeven ook water gegeven en die geefde hij ook al over. ik denk dat het te maken heeft dat hij vanmorgen een wormentablet heeft gehad ik zou geen andere rede weten.
    maar nu hou ik haar goed in de gaten, anders naar de dierenarts

XXX Gusam

3. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Lieke, super van je echo!

@Gusam, hi hi een papa met kwaaltjes ook
    en een mooie bolling heb je al

@Viefje, gefeliciteerd en welkom
    ik ben ook zwanger van de 2e

@Esprit, fijn dat je eerder mocht en jaaaaaaa nog een kloppend hartje!

@mamavanyouri, yeah 8 weken :D
    en waren ze effe vergeten te vertellen van je loonsverhoging :D

@Marieke, lekker toch dat iedereen het nou weet.
    krijg je avondeten niet meer weg dan?
    En spannend met de flat!

@Simmer, ook een super echo, jippie

@Slagroomtoetje, zit die praktijk er nog niet zo lang ofzo, klinkt zo chaotisch
    En 2 weken terug gezet in tijd, is wel veel of kan dat?

@Ppa, je maakt mij niet bang hoor, ik weet dat de kans op een miskraam na het zien van een hartje heel veel kleiner wordt, maar het kan idd altijd nog gebeuren
    Hoop op een goede echo voor jou morgen!

Hier vandaag een goede dag gehad
    Alleen ben ik straks te voet naar de winkels gegaan, doe ik wel meer, lekker met Mirthe in de wagen.
    Heb het geweten toen ik thuis kwam, misselijk pffffffff, moet dus echt gewoon nog even mijn gemak houden want dan is het stukken minder

Wij gaan misschien 2e kerstdag naar Blijdorp, leuk is dan dat ik ga met een juli mama (2007) en haar gezin ,heb haar hier op het forum leren kennen, is zo geweldig leuk!
    En met heel goed weer sluit er zelfs nog een juli mama aan!

4. Lyla

Lyla Lid

19 apr 2008
    39
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo allemaal....

Hou vanaf het begin jullie verhalen allemaal bij maar durf nu toch ook aan te melden bij de augustus 2009 mama ´s ......
    Ben 13 augustus uitgerekend....
    Iedereen van harte gefeliciteerd....

Liefs Lyla

5. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    @lieke: een kloppend hartje! Gefeliciteerd
    @viefje: gefeliciteerd! En ja hier ook de tweede
    @cjpt: ja babynamen, wij hadden het er gisteren over..uiteindelijk bedsloten we toch maar om het nog evne te laten liggen. Hier ook een wensenlijstje wat wel en niet kan hoor (bijv namen die met een S,N of R beginnen...) Voor een jongen hebben we eigenlijk nog wel liggen, al weet ik niet of ik die nu nog wel zo leuk vind...
    @Marieke1983: spannend hoor, ik hoop dat het allemaal gaat lukken met de flat
    @Marty: Ik hoop dat je een mooie echo hebt!
    @Simmer: jippie ook een kloppend hartje! Feli!
    @Slagroomtoetje: verwarrende vk hoor, maar gelukkig ook een goede echo!
    @Verhip: mooi dat de MvM-test ook goed was...op naar de echo..
    @lyla: welkom hier!

Zo dan ben ik weer helemaal bij en wat kletsen jullie toch lekker door

Verder gaat het hier wel goed, voel me eigenlijk weinig anders dan bij mijn eerste. Redelijk veel kramp in mijn buik, pijnlijke borsten en moe maar gelukkig geen misselijkheid (ben ik bij Nienke ook helemaal niet geweest...)
    Helaas is de kleine meid wel redelijk ziek (hoesten en koorts) en dan merk je dat je niet even lekker languit kan gaan liggen, maar mij hoor je niet klagen. Ik hoop alleen dat ze snel weer beter is aangezien we drukke dagen voor de deur hebben staan. Ik zal denk ik tot het weekend (ohnee dan gaat het hier verhuizen..) niet veel meer lezen
    Dus allemaal hele fijne kerstdagen vast! :)

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Marieke,
    Spannend zeg die onderhandelingen. Hopelijk gaat alles naar wens!

@Simmer,
    Fijn dat jullie een goede echo hebben gehad!

@Slagroomtoetje,
    Wel een dagje uit was die echo dan voor jullie.
    Iets korter zwanger dan gedacht.... Viel dat niet tegen?

'@Miss Layla,
    Altijd moeilijk om te beslissen wanneer de grote aankopen moeten gaan beginnen he?
    Het is nu nog wel vroeg, maar je moet er gewoon vanuit gaan dat alles goed gaat en dat je in augustus een mooie baby hebt in een mooie maxicosi ;)

@Mama van Youri,
    Dat is nog eens een fijne kerstverrassing. heb je geen 13e maand gekregen?

@Jingi,
    Hier ook iemand die moeilijker slaapt dan eerst. Vaak wakker 's nachts en vroeger wakker 's morgens. Helaas, nu met de vakantie. Maar goed, kan ik wel veel dingen doen :)

@Lyla,
    van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Welkom hier!

@Sanell,
    Ik hoop ook dat je dochtertje weer snel beter is. Zo is het maar niks en zeker niet met de kerstdagen inderdaad.

Zo, pff, ik ben weer helemaal bij :)
    Fijne avond verder en tot morgen!

Groetjes, Hanna

7. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Lyla, gefeliciteerd en welkom!
    (al lees je al van het begin mee, hi hi)

@Sanell, zielig he als ze niet lekker zijn, hoop dat ze snel opknapt!

8. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    @Bruisje, gefeliciteerd! en alle nieuwe zwangeren natuurlijk ook!

ik heb nou al een week buikpijn het lijkt wel een beetje op lichte ongi pijn, maar ik las dat meer dames daar last van hebben , dus dan ga ik me er maar niet meer druk om maken ;)
    maar het blijft evengoed een vervelend gevoel :oops:

9. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik voel steken onder in mijn buik onder mijn navel. Vind het wel een beetje eng en denk elke keer er zal toch niets aan de hand zijn. Maar ook dit zal er allemaal bij horen. Ik ga morgen eindelijk de vk bellen voor een afspraak. Best eng.

10. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Even laten weten dat wij zijn getroffen door de buikgriep :confused:
    Mijn vriend dus ook.
    Hele nacht om de beurt boven de wc gehangen :)

Tot snel!

11. Strana

Strana Lid

17 okt 2008
    73
    0
    0
    Ermelo
    hoi allemaal..
    tis al weer ff geleden en moet nog een hoop bijlezen (wat een geklets heerlijk :D )
    maar zal eerst ff laten weten dat ik een echo heb gehad! en.... hartje klopt :D :D :D :D :D
    kleine frummel doet het goed :D, ben super opgelucht. nu nog even 19 jan. afwachten of we dan weer een hartje horen dan ben ik helemaal gelukkig... zal meteen ff de echo in m'n album zetten :D
    kon ook al meteen een afspraak maken voor een 20 wk echo. dus ja meteen maar gedaan :D 16 maart kan ik terecht :confused: nog ver weg maar wel weer iets om naar uit te kijken.

groetjes

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Goodmorning weer..

De jongste 9 mnd was vroeg wakker.. dus ik ook.. pfff... ik is moe.. maar dat mag zo vroeg he..whahaha..

ik reageer nog niet op iedereen hoor.. kan het nog niet goed volgen.. komt wel hoor..

@dubbel salaris.. wil ik ook wel.. misschien een oude jaars bonus ofoz?

@echo.. dames succes.. fijn als het eerder mag en kan...

@buikpijn/krampen.. is heel normaal. zolang je geen bloed verliest, maar ook hier onzekerheid allom hoor.. bij de drie kids had ik het ook en was dus een goed teken. vorige keer bij de mk had ik t alleen op de dag dat het mis ging en verder niet.. dus wat dat betreft is het een goed teken, maar t blijft zenuwslopend...

@VK. ik maak pas in januarie een afspraak.. ik wil eers even de eerste weken afwachten.. kan daarna ook nog wel fout gaan, maar na vorige maand vind ik wachten prettiger...en die echo die hoef ik echt niet eerder hoor..
    maar dat is voor iedereen persoonlijk....

@misselijk.. pfff hier ook.. lijkt wel elke zwangerschap erger te worden. hoop dat het op dit niveau blijft en niet erger wordt.. dan ben ik echt uit de running en dat is niet handig met 3 kleine koters die hier de boel dan onveilig maken.. ze voelen altijd haarfijn aan wanneer mama even niet zichzelf is.. whaahaha...slimmerds...

er stommelt wat boven dus t grut komt naar beneden hoor ik..whwhahaha.. tot straks

13. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey meiden,

Hier even kort een berichtje van mij...
    Ik heb gisteren contact gehad met de huisarts en kom vanaf maandag onder strenge controle te staan bij de gyn. Dit vanwege de meerdere opeenvolgende miskramen en een zwangerschap die niet soepel verlopen is de vorige keer.

Maandag dus mijn eerste echo. Heb om 14.05 uur de afspraak staan.

@ strana: Fijn hee zo'n goede echo! leuk om te horen!
    @ mama van Youri & vriend: Beterschappies!
    @ annie1979 Suc6 met het bellen voor de vk afspraak!
    @ morgenzon: Hier idd ook wat ongikrampen, maar dat hoort er nu eenmaal bij... :)
    @ lyla: van harte gefeliciteerd en welkom...

@ de rest: sorry heb niet zo heel erg ver terug gelezen... Maar denk dat ik vanaf nu wel wat vaker hier te vinden zal zijn...

Fijne dag vandaag allemaal!

14. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Thanks meiden...

Vanaf morgen vrij, dus dan ga ik alles eens goed lezen en reageren, ben nu op mijn werk (en kan me maar moeilijk concentreren!)

15. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    jeetje schijndelsvolk...

gelukkig houden ze je goed in de gaten....

gefeliciteerd weer trouwens....

Knuff

16. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel

Ben er zelf ook wel heel erg blij mee hoor dat ik nu onder strenge controle kom te staan, maakt me toch een stuk geruster :D

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Inbraak

Schijndelsvolk, gefeliciteerd met je zwangerschap, hoop dat je nu 9 maanden lang mag genieten en een prachtig kindje op de wereld zet in augustus!

Marloes
    juni '09 mama

18. Marty

Marty Actief lid

28 sep 2008
    169
    0
    0
    Friesland
    Goeiemorgen!

Ik werd vanochtend echt super zenuwachtig wakker.
    Vandaag krijgen we eindelijk te zien of alles in orde is bij de eerste echo. Moet helaas vanochtend nog wel werken.
    Ik weet niet hoe ik deze ochtend door moet komen, ha ha!

19. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    thanks, al hoop ik zelf dat ie eventjes blijft zitten tot september hihi (al zal ik tegen die tijd wel wat anders roepen hihi)

20. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Marty: veel suc6 met wachten tot de echo en natuurlijk heel erg veel suc6 met de echo zelf!

Deel Deze Pagina