@mama van youri, ik heb ook licht roze verlies, en dat heeft meestal te maken dat er een klein vaatje in de schede knapt, en dat kun je krijgen door niezen, seueel contact, en gezien dat jij veel hebt moeten overgeven (krachtzetten dus) denk ik dat jij daarom licht roze verlies hebt. als je geen krampen hebt en echt rood verliest is er niets aan de hand. ik hoop dat je hier wat aan hebt. XXX En een knuffel Gusam
@ Mama van Youri, nou dan blijf ik keihard doorduimen dat het gewoon weer weggaat! Argh wat is het toch allemaal spannend zo he? Jij hebt volgens mij ook al miskramen achter de rug en dan kun je echt geen bloedverlies gebruiken, zelfs niet als het maar een klein beetje roze is. Daar zou een mens hartkloppingen van krijgen! Ga maar lekker rusten en hou je ons op de hoogte?
mama van youri zal blijven duimen dat het goed blijft gaan met je. bapsie: heel veel sterkte toegewenst. ik ben net thuis van me werk en ik moet zeggen voel me gebroken. ben echt moe en ook me buik is opgezet en is gevoelig. gelukkig ben ik alleen misselijk met vlagen.
@ Les, ja daar wil ik nog niet aan denken hoor dat ze weer verdwijnen! Voorlopig mogen ze nog wel wat groter worden! Mijn doel is om 1x in mijn leven te mogen ervaren wat het is om een C-cup te hebben hahahahaha
@cjpt ik heb nog geen miskramen gehad maar toch vind ik roze verlies ook al eng, maar het zal voor de meiden die het wel hebben gehad nog angstiger zijn. XXX Gusam
Bapsie wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte! Mama van Youri, jeetje wat schrikken! Hopelijk gaat het snel over en is er niks aan de hand. Wanneer heb je weer een echo? Les, ik voel ook maar weinig. Af en toe een beetje krampjes in mijn buik en onderrug en een beetje gevoelige boobies maar wel minder dan een paar dagen geleden. Ze zijn wel wat groter (vooral tepels) en de aders liggen er echt op. Kan ze zo voelen als ik er met mijn vingers overheen ga. Zou soms wel willen dat ik iedere ochtend kotsmisselijk boven de wc hing maar als dat echt zo was zou ik daar denk ik snel van terugkomen. Nog een weekje wachten en dan heb ik mijn echo! Vanavond komt vriendje waarschijnlijk! Heb hem al 11 dagen niet gezien! Durf eigenlijk alleen niet zo goed sex te hebben .
@ Gusam, meid ik denk dat voor iedereen geld dat je je wezenloos schrikt als je iets ziet. Maar als je 1 of meerdere MK hebt gehad is het inderdaad toch iets anders omdat je al weet hoe verschrikkelijk het voelde als het misgaat. Je hart slaat dan even een slag over. Maar neemt niet weg dat het voor iedereen gewoon verschrikkelijk is. Het zou verboden moeten worden!
hey ninita!, lekker dat je al zo vroeg een echo hebt! ja die dingetjes heb ik ook wel,. en vanaaf gewoon eerlijk zijn tegen je vriend, hij hoort dat gewoon te begrijpen, het draait nu om jou en je kleine hummel! succes
Mama van youri --> ik duim ontzettend hard mee op een positieve afloop. Voor de meiden die vandaag voor de echo mogen wil ik even succes wensen. Het is een geweldige ervaring. Zo wonderlijk allemaal. Ik heb de echo foto's toegevoegd aan onze beebiesite. Voel me vandaag weer erg brak (misselijkheid en weinig eetlust). Liefs Simmer
@ les, nog even en we gaan boobfoto's plaatsen hahaha. Ik ga ze overigens stiekum wel maken (maar die houd ik dan voor mezelf ;o) @ ninita, ja jeetje, da's bij jou inderdaad helemaal lastig zeg! Ik kan mijn vriend nog uitleggen waarom hij het zelf moet doen hahaha. Kun je niet liegen en zeggen dat je ongesteld bent?
hey ninita! begrijp ik goed dat jou vriend het nog niet weet? ja dan word het lastig om zoiets uitteleggen, maar als ik mag vragen waarom vertel je het hem niet dan? ik geloof dat ik iets heb gemist sorry
Ik ben door de pil heen zwanger geworden en de relatie tussen mij en mijn vriend ligt nogal apart, zeg maar. Het is in oktober 2007 begonnen als een scharrel maar al snel waren we daar veel te close voor. We doen ook best veel samen zoals uitgaan, winkelen, samen koken, eten etc. Maar hij wil het geen relatie noemen . Ik ben echter zo gek op hem dat ik dus maar heb besloten om hier voorlopig tevreden mee te zijn maar nu ik dus zwanger ben ligt het ineens allemaal anders. We hebben het helemaal in het begin er een keer over abortussen gehad en toen zei ik dat ik daar absoluut niet mee zou kunnen leven. Maar hij zei toen dat als ik zwanger zou raken hij zeker wel een abortus zou willen. Nu is dit wel al bijna een jaar geleden dus ik weet niet hoe hij er nu over denkt maar ik durf het dus niet zo goed te vertellen. Ik wacht sowieso tot na de eerste echo maar denk zelfs tot na 12 weken. Mocht het misgaan, hoeft hij niks te weten. Ben echt bang dat hij namelijk helemaal gaat flippen als ik het vertel...
O ik heb vandaag bloed geprikt voor de hcg, morgen komt de uitslag Ik weet het al maar toch vind ik het spannend haha
@ Ninita, misschien denkt hij er nu ook wel wat anders over. Je bent inderdaad een jaar verder nu. Plus dat dit soort nieuws mensen ook aan het denken kan zetten. Misschien dat hij eerst even schrikt en later toch inziet dat het een wondertje is. Wat doet hij eigenlijk dat hij zo vaak weg is? Hoe dan ook, vind het knap van je dat je zo voor je kindje kiest!
gefeliciteerd mega babs! @ninita wat vreselijk voor je. echt heel rot. maar denk je niet dat je gewoon maar neter gelijk eerlijk kan zijn, denk namelijk niet dat zijn reactie gaat veranderen hoe hij dan ook zou reageren! ja wel erg moeilijk. sterkte ermee!
Ninita ik heb je verhaal net even helemaal terug gelezen. Wat een verhaal, zeg. Ik hoop dat je binnenkort voor jezelf een duidelijke keuze kunt maken wanneer je het grote geheim wilt delen met je lief. Het lijkt mij, als je er aan toe bent, vanavond juist een perfecte manier hem het grote nieuws te vertellen. Zodat hij evt. ook de eerste echo niet misloopt. De eerste echo is zo'n bijzondere ervaring. En wat je dan ziet is zo wonderlijk. Dat moet je gewoon met z'n 2-en delen. Natuurlijk is het makkelijker gezegt dan gedaan. Jij weet wanneer je er aan toe bent en daarbij wil ik jou heel veel succes wensen. Liefs Simmer