Ook hier iemand die voor je gaat duimen Gusam. Veel succes! Wel ontzettend lief van de VK dat je al mag komen!
@MegaBabs, buikpijn wordt hier wel al minder maar klinkt bekend ja @Les, ha ha laat je ventje maar lekker alle klachten krijgen hi hi en je heb de goden verzocht he, hi hi hoe is het met je buikje en je rug? @Engeltje1977, gefeliciteerd en welkom mooie tekening, ben benieuwd naar de reactie! @Gusam, goed dat je gebeld heb nou is het fingers crossed tot morgen!
Net even bij het zoontje van mijn oude buurmeisje geweest. Die wordt volgende week een half jaar en is zo'n schatje! Buurvrouw vroeg al of ik er nog geen wilde.. Gelukkig praatte ze er ook snel weer overheen want ik wist even niks te zeggen
mama van yoeri@ hoe gaat het nu met je? gusam@ succes morgen duim voor je dat alles goed is meid. bapsie @ dikke knuffel wat een kl*te nieuws ! nieuwe zwangeren welkom en gefeliciteerd. las dat er bij waren die blij waren met de groeiende boobs, nou mag wel wat van mij lenen hoor hahaha ik hoop echt niet dat ze veel groeien , heb nu al cup f kun je nagaan . heb vandaag een shirje , broekje en slofjes van noppies maat 50 gekocht hihi was zo schattig, zag ook een leuke , betaalbare kinmderwagen. want wat zijn die krengen duur zeg. als ik nu een hoop geld had ala, maar helaas is dat niet het geval en ligt die van mij net zo goed in een goedkopere versie. maar daar wachten we mee tot na de echo.
Hoi meiden, Alles goed hier? Ik heb vanmiddag de vk gebeld en kan 12 januari al terecht. Kijk er nu al naar uit, maar ook wel weer spannend!
Hoi Mama van Youri, Ik weet niet of je inmiddels al bij de VK of gyneacoloog bent geweest? Ik heb namelijk met Melanie ook bij 10 weken (na 2 goede echo's) erg bloedverlies gehad. Nou was er waarschijnlijk een bloedvaatje geknapt. Ik hoop dat t allemaal heel erg meevalt! Dikke knuf Vera
Hoi Gusam, Ik lees net ook jou berichtje, schrikken zeg! Maar zoals ik ook aan de mama van Youri schreef, kan het ook een bloedvaatje zijn die geknapt is! Ik hoop dat t allemaal goedkomt! Dikke knuf Vera
Ha meiden! Ben ff niet geweest, kerstmarkt, cadeautjes shoppen, achterstallig schoonmaak-onderhoud aan het huis...Kortom, we hebben vakantie! En nulog ik in in mijn mail, een heleboel nieuwe Hyves-vriendinnetjes erbij! Gezellig! Ik heb alles weer even vluchtig mee gelezen en ik schrok wel zeg... Mama van Youri! Ik hoop zo dat het meevalt meid, wat ontzettend naar voor je! Wat een onzekereheid! Ik duim heel hard voor je! Gusam, ook voor jou duim ik heel hard, en hoop dat het meevalt! Nikki, ik weet niet wat ik moet zeggen...heel vee sterkte meid.. Gelukkig zag ik ook weer nieuwe meiden,gefeliciteerd allemaal! Ninita, wat een verhaal, wat moet jij sterk zijn zeg! Voor iedereen die ik heb gemist, een dikke knuffel als je die nodig hebt! Hier gaat het goed, naarmate de kerst dichterbij komt word ik zenuwachtiger, omdat we het dan aan de ouders gaan vertellen... Kan haast niet meer wachten! 's Avonds nog steeds erg misselijk en elke avond wel een bezoekje aan het kleine kamertje... Alles ruikt ook ineens heel sterk/vies/ lekker en ik pies me echt een slag in de rondte! Hihi! Verder nog steeds het vertrouwde ongteldheidsgevoel in mijn onderbuik en de riem moet ook al echt een gaatje losser! Dus ik mag niet klagen! Meiden, ik wens jullie alvast hele fijne dagen, geniet ervan ( als dat lukt...) en tot gauw! Dikke kus Pluis
Gusam en mama van youri, ik duim voor jullie dat het mee valt! Kan idd een kapot bloedvaatje zijn..... zolang je maar geen kramp hebt. Ik word wat zenuwachtig... Morgen eerste echo al.... Toch wel erg spannend
@ Ikkuh22, wat spannend zeg! Morgen zie je vast een mooi hartje kloppen, laat je ons even weten hoe het was? Pfff meiden, deze dag duurt echt eindeloos! Ik ben de hele dag met het archief bezig geweest maar moet steeds rust nemen. Merk dat ik al weer krampjes begin te krijgen (heb ik altijd als ik iets teveel heb gedaan die dag). Ben er echt klaar mee voor vandaag! Misschien gooi ik de tent stiekum wel een kwartiertje eerder dicht ;o) Fijne avond allemaal! En Ninita: succes vanavond!
@Gusam: Wat een super lieve Vk. Super dat je morgen mag gaan. Ik hoop echt voor jou dat je morgen goed nieuws krijgt. Ikzelf heb nu ook wat bruin verlies en zit er ook wat mee in, maar iedereen zegt dat dit normaal is. Duim echt voor je morgen
Jaaa daar ben ik weer. We hebben vandaag de eerste echo gehad en er was een mooi kloppend hartje te zien! Zo'n opluchting! Ze zei wel dat ik een waarschijnlijk een weekje minder ver ben dan we hadden uitgerekend. Ik mag dus over drie weekjes terugkomen voor nog een echo zodat we dan ietsje meer kunnen zien en dan ook goed de juiste datum uit kunnen rekenen.
Hoi allemaal, Heb niet zoveel tijd om alles bij te lezen, want wat is er veel gekletst zeg! Wil wel even weten of jullie ook zo'n vervelend gevoel hebben in de liezen, lijkt wel groeipijn van vroeger... En af en toe steken in de onderrug? Is dat normaal? Groetjes, Jammie
@ gusam en mama van youri.... Hopen dat alles goed komt .... zal duimen ! @ Bapsie... heel veel sterkte de komende tijd.... Vandaag hebben wij een echo gehad en na 2 miskramen hebben wij eindelijk een kloppend hartje.... Heb alleen een cyste op mijn eierstok... heeft iemand hier ervaring mee? Liefs Lyla.....
Hallo lady's Zo ik heb ook ff weer bijgelezen. @mama van youri ik hoop voor jullie dat er niks aan de hand is een knuff voor jullie ik duim voor jullie. @gusam ook voor jullie hoop ik dat alles goed is dat er ook niks aan de hand is ook een knuff voor jullie en ik duim voor jullie @bapsie nee he heel veel sterkte een dikke knuff voor jou. Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom. Hier gaat alles redelijk ik heb net een telefoontje gehad en mijn oude baas is plotseling overleden gisteravond aan een hartstilstand ben er gewoon raar van. Verder gaat het goed hier heb nergens last meer van. @monique het heeft geholpen hoor ik eet nu ook wat minder en ik heb dan nergens last meer van thanx. Dikke smok Chantal
Mamavanyoeri en Gusam, ik duim voor jullie! Even snel: goede echo gehad met kloppend hartje! Tranen in mn ogen gewoon, prachtig!
ik denk dat het einde verhaal is voor mij, het word steeds meer. mijn mannetje wil vanavond naar het ziekenhuis toe, maar ik denk dat het echt over is. XXX Gusam
Nee toch!? Is het echt rood? Oh nee meid hoop het niet voor je. Je hoort het wel vaker en dan is er niks aan de hand. Ik duim voor je.