@ dniies16: Welkom en gefeliciteerd! @ bapsie: Tjee meid, veel sterkte! @ mama van youri: Dat is waarschijnlijk van het overgeven meid Ik duim op goed nieuws voor je hoor! @ mega babs: Welkom en gefeliciteerd @ engeltje: Welkom en gefeliciteerd. Mooi gemaakt hoor! @ gusam: sterkte meis! @ de meiden die een goede echo hebben gehad: Cool, fijn om te horen hoor! @ iedereen: Een fijne avond allemaal!
Meiden, wat een nare berichten allemaal vandaag! @Gusam, wat klote voor je! Ik blijf toch voor je hopen dat het goed is! @Mama van Youri, ik hoop voor je dat het alleen maar een geknapt bloedvaatje is. Hoe is het nu met je? @Babsie, Wat verdrietig, ik hoop dat je het samen met je mannetje een plaatsje kan geven.
Hoi, hier heb je de gegevens 21 augustus 24 jaar 1ste kindje weet ik nog niet ziekenhuis bevallen borstvoeding liefs babs
@Misslayla, bereid je maar voor alles waar beeb op staat is niet te betalen @Miekiepluis, hier ook zo'n hondenneus, alleen vind ik veel ineens stinken @Marty, yeah! @Lyla, super een goede echo en nee geen ervaring met cyste's op de eierstok @Channes, fijn dat het minder eten heeft geholpen wat naar van je oude baas @Alice, yeah nog een goede echo @Gusam, nee toch he Lees dat je echt bloed nou Sterkte meis
Hallo meiden, Allereerst wat een ontzettend verdrietig nieuws voor Bapsie en Gusam Heel veel sterkte meiden! Mama van Youri, hoe gaat het nu met je? Nog rozeverlies? All, net terug van de acupunctuur. Heb ik gehad ivm pco. Nu zijn ze bezig om te zorgen dat ons beepje zich goed innestelt. Vorige keer heb ik nl een late miskraam gehad en met de preventie daarvan hebben ze ook veel pos ervaringen. ps. weet niet ie ook spulletjes van Noppies gekocht had, maar ik heb vandaag de hele nieywe lijn van Noppies (oranje) aangeschaft . In het kader van positief denken....
Voor Gusam, Bapsie en Niki (?) een paar dagen terug heel veel sterkte Mama van Youri, komt helemaal goed denk ik Hier alles voorspoedig, voel me hondsberoerd dus helemaal top Lekker tegenstrijdig maar wel logisch Zondag en maandag gewerkt, vandaag de grote boodschappen en morgen weer werken, mij kan je weg dragen hoor, vind het helemaal niks, ben al zo moe kan wel janken soms omdat ik zo moe ben en de dag op mijn werk nog maar begonnen is dan... Maar goed, gaat wel weer over, steeds meer het gevoel dat die 12 weken dichterbij komen gelukkig! Alle nieuwe hekkensluiters, gefeliciteerd en welkom Fijne avond en tot laterzzzzz..... pssst vandaag mijn eerst positiekleding gekocht, had een kado kaart van de H&M en dacht, mooi daar ga ik wat voor uitzoeken dat ik nu ook aan kan en straks ook, bovenkleding dus Voelde wel vreemd hoor hahaha
Ff vraagje dames.. In de weekmailing van kindje op komst.nl ( kun je je op abonneren...) stond dat dit mijn laatste week is dat ik foliumzuur hoef te slikken... Maar het is toch niet erg als ik dat wel blijf slikken? Dat zit gewoon in mijn Etos-pil! Liefs, pluis
@Ollekebolleke, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier! @Schijndelsvolk, Fijn dat je aankomende maandag al je eerste echo krijgt. Hopen maar op een goede echo. Ik moet nog een weekje langer wachten, maar ik denk dat het met de kerstdagen en oud-en nieuw wel snel zal gaan. @dniies16, Gefeliciteerd met je zwangerschap! @Ies, Genieten joh van het feit dat je geen klachten hebt! Leuk zo'n dagboek! @Bapsie, Wat erg zeg voor je! Veel sterkte toegewenst! @Mega Baps, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier! En ik heb ook buikpijn, bovenin een beetje. Soms is het helemaal weg, maar vaak voel ik het toch zitten. Jij ook buikpijn? @Ninita, Moeilijke situatie zit jij in zeg! Hopelijk komt alles op zijn pootjes terecht! @Engeltje: En weer een augustugmama erbij Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een mooie tekening om het te vertellen zeg! @Gusam, Jeetje zeg, wat spannend bij jou. Ik duim voor je dat alles goed gaat! Ik snap helemaal dat je nu bang bent! Gelukkig kan je morgen om 10 uur terecht voor een echo, dan weet je wat meer. Succes met wachten! @Miss Layla, Leuk he alvast wat dingetjes kopen. je bent goed geslaagd zeg En ja die kinderwagens zijn erg duur he. Gelukkig hebben mijn ouders gezegd dat we die van hen krijgen Ik heb vandaag ook nog geshopt. Een heel lief pluchen autootje, dat rammelt en kraakt. Je kan er een vliegtuig van maken en er zit een poppetje in. Helemaal geweldig Mijn man vroeg al wat ik morgen ga kopen Groetjes, Hanna
Nee hoor volgens mij kan het helemaal geen kwaad om dit te blijven slikken. Het zit ook in mijn pil die ik elke morgen neem van Davitamon.
Ik dacht dat je dit tot de 12de week moest slikken ? Dat is wat mij de vorige keer verteld werd door de vk. Het kan in princiepe nooit kwaad, is gewoon een vitamine en wat je teveel hebt word niet door het lichaam opgenomen.
Ga je een lijst maken? heb ik iets gemist? haha Mijn gegevens: *27 aug *22 *1e kindje *ja *ziekenhuis *borstvoeding de dames die geshopt hebben, leuk hè? Ik heb gister met mn zus ook al wat gehaald, een mutsje en een pyamatje. wel heel vroeg maar wou gewoon wat in huis hebben voor de baby haha @Miekiepluis, kan geen kwaad hoor. het is zelfs goed voor je. Ik heb nu ook zon alles in 1 pil voor zwangere vrouwen. Wel makkelijk, weet je zeker dat je alles binnen krijgt. Alle nieuwen , welkom! en degenen die een goede echo hebben gehad, gefeliciteerd! Hier is alles goed, vandaag totaal geen last gehad van buikpijn. Voel aan niks dat ik zwanger ben eigenlijk, alleen wat moe. ja en mn bh past niet echt meer haha. Word het wel onwerkelijk van maar de kwaaltjes zullen nog wel komen. Morgen krijg ik de uitslag van de bloedtest fijne avond nog allemaal! Gusam heel veel sterkte!