Nikki, heel veel sterkte meid, de grootste angst van iedereen...knuffel Mamavanyouri en Gusam, we duimen met zn allen voor jullie...beebje hou je vast! Hier: moe moe moe! Morgen nog een avonddienst en zie er als een berg tegen op...pfft kan mn oogjes nu al niet meer open houden. Heb ook besloten om maandag mn chef in te lichten, kan de nachtdiensten nu gewoon niet aan...pffft voel me zo´n muts terwijl ik ZOOOO gelukkig ben met het frummeltje, erg dubbel allemaal, herkennen jullie dit? Kus
haha ja ik weet 't nie hoor... mijn geheugen is echt een vergiet, maar dacht me zoiets te herinneren... Hier de gegevens voor de lijst: * Datum waarop je hoogstwaarschijnlijk uitgerekend bent 22 aug. * Leeftijd 24 * Hoeveelste kind 2de kindje * Of je mee doet met moeder voor moeders ja * Ziekenhuis of thuisbevallen Ziekenhuis * Borstvoeding of flesvoeding BV * Eerste afspraak maandag 29/12 om 14:05 uur bij de Gyn
@Goudappeltje, hier ook hoor. Ik ben zielsgelukkig, maar ook zo moe dat ik daar soms wel van kan janken. Heb ook besloten om morgen niet meer te werken (er is toch niemand) en lekker vakantie te gaan houden!
Pff ik kan even niet meer hoor... Zaterdagmorgen had ik vriendje gesmst, niks gehoord. Zondagavond gesmst of die al thuis was, niks gehoord. Maandagmiddag gesmst of alles oke was, smste die terug dat hij thuis was maar druk en dat hij 's avonds zou bellen. Ik dus gisteravond de hele avond gewacht tot hij zou bellen, niks gehoord. Belde die vanmiddag dat die mee had gedaan aan een online pokertoernooi van 20:00 uur tot 8:00 uur (hele nacht dus) maar dat die vanavond nog zou bellen hoe laat die kwam. En je raad het al, tot nu toe weer niks gehoord... Snap het niet en voel me vreselijk alleen nu. Heb hem al 11 dagen niet gezien, mis hem en kan wel janken nu. Bah, ga zo maar slapen want ik ben gesloopt..
Ik denk van niet... we zullen het maandag horen Scheelt ook dat het niet de eerste zwangerschap is he
Ja dat heb ik vaker gehoord dat het dan veel sneller gaat. Wel gaaf hoor kan je al lekker showen, nadeel is wel dat je het niet meer verborgen kan houden.
bapsie en Gusam heel veen sterkte.... wat k* Mama van youri hoe gaat het nou? duim voor je dat het een gesprongen adertje is. heb je gebeld met de vk?
Joepie! Mijn bestelde truitje komt binnen! (Ik ben stoer, want ik word grote broer!) Nu kunnen we ons zoontje het shirtje morgen en overmorgen aantrekken en weet de hele familie dat we zwanger zijn! Ik vind het zo spannend! We trekken het hem aan en kijken dan maar wie het als eerste ziet, haha! Enne..Schijndelsvolk: ben je pas 5 weken ver? Je hebt al een mooi strak buikje! Lijkt wel of je al 12 weken bent ofzo! Alle nieuwe zwangeren: welkom en gefeliciteerd! Het mooiste kerstcadeau dat we ons ooit hadden kunnen wensen, toch?! Was vandaag vaak duizelig, ook midden in de Hema. Dacht; ik moet iets doen! Of mijn das af, jas uit, ik moet zitten..anders ga ik van m'n stokje! Dus das afgedaan en even stil gestaan (moet er niet uit hebben gezien..) en toen ging het wel weer. Verder nog steeds beetje krampjes, maar weet bijna zeker dat het ook mijn darmen zijn, die ruimte maken voor ons groeiend wonder. Mijn zoontje zat op mijn buik en toen zei ik: voorzichtig zijn he! Weet je nog wat in mama's buik zit? En hij riep: JAAAAA, BABY! Alvast een fijne kerst allemaal! ik ga zo film kijken en morgen vieren we gezellig kerstavond! Liefs, Moontje
Hallo allemaal, Hier ben ik weer,ben een week niet op het forum geweest. Was zo ontzettend beroerd. Het is nu alleen als ik 's morgens op sta en aan het eind van de ochtend gaat het wel weer en 's avond voel ik me op m'n best. Heb vanmorgen de eerste echo gehad. Was heel bijzonder om te zien,een kloppend hartje zagen we en het was 11 mm klein.(zal de foto eerdaags wel in mijn album zetten). 5 januari heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige en dan word er weer een afspraak gemaakt voor een echo als ik +- 13 weken ben. Ik kijk er nu al naar uit. Groetjes Natasja
haha ja ben ook best trots op m'n buikkie hihi Maandag zullen we horen hoe ver ik ben hihi *pinkt een emo-traantje weg bij de opmerking van je zoontje moontje* ZOOO LIEF!
ff voor de lijst uitgerekend.. 30 aug leeftijd.. 28 kindje.. nr 4 mvm.. nee (mag ik niet ivm eerdere bloedtransf_) borstvoeding.. weet nog niet.. bevalling.. thuis afsprk vk.. komt later.. eerst ff afwachten.. ik ga zo ook ff buikfoto maken.. dat is bij mij zo'n beetje nog eerder een kwaal dan het uitblijven van de ongi dus ik zal zo s kijken of ik m erop krijg..whahaha.. tis wel een avond buikje hoor.. en idd scheelt dat het niet de eerste is en de jongste is nog geen 10mnd @Schijnelsvolk.. moooooooie buik hoor! mag je best trots op zijn... @ Gusam.. lees niet veel goeds, maar hoop des te harder dat het morgen meevalt meis.. dikke knuff.... @ Babsie.. had t al bij NOD gezegd.. Heel veel sterkte....en neem je tijd.. KNUF @Ninita.. ik zou m als ik jou was.. kom zeg.. kan er natuurlijk nie tover oodelen, maar zo hoor je je vriendin (ook al ziet hij dat niet zo) niet te behandelen hoor.. je verdient een volwaardige vriend die er voor je is.. zwnager of niet.. dat maakt op dat vlak niet eens uit!... maar snap dat liefde zich niet laat sturen meis.. en dat je van m houdt.. ken natuurlijk de hele situatie niet, maar zou het zooo zonde vinden als je jezelf te kort doet.. je verdient meer meis...laat je niet afschepen...! Dikke knuf en als je wilt praten.. pb staat open...en we zijn er allemaal voor je...
ik voel me trouwens prima.. wat steekjes hier en daar... smorgens misselijk..standaard dingen.. niks bijzonders.. ik vind t allemaal best....
Hey mensjes, Ik ga lekker naar bedje toe eens kijken of ik lekker kan slapen nu. Morgen shoppen @ Prenatal hihi heb er al helemaal zin in hihihi Tot morgen allemaal, sweet dreams!
WAT EEN BUIK! Ik wil ook! Ben vanmiddag in een errug schattig winkeltje geweest met postitiekleding maar voelde mij er nog niet op mn plek.... Gelukkig had de Sting nog shirtjes met hoge taille en iets meer lengte, da´s voor mijn opgezette buikje voorlopig voldoende... x