Goedemorgen! Hier nog zo'n vroege vogel. Heb sinds de pos test niet langer uitgeslapen dan 7.00 En dan zeggen ze dat je zo moe bent in het begin van je zwangerschap. Ik loop de hele dag te stuiteren van blijdschap Conijn, heel veel succes met je echo vandaag! Schijndels volk , wie weet kom ik je wel tegen bij de prenatal. Als je tenminste naar Den Bosch gaat hihi Gusam, hoe gaat het met je? Heb je veel bloedverlies gehad? Ken de hel waar je nu doorheen gaat maar al te goed. Veel sterkte meissie! Mijn lijstje Uitgerekend 28 augustus 2009 Leeftijd 30 jaar Hoeveelste kind 1e kindje Moeders voor moeders ja Bevalling thuis Voeding borstvoeding Geslacht mannetje denkt een meisje, ik een jongen Fijne dag vandaag!
Gusam lees net je wie wat waar... veel sterkte met het verlies van het vruchtje. Mama van youri hoe is het met jullie? Is er al een positieve verandering opgetreden? Ninita wat vervelend dat hij jou laat zitten. Net nu dat je hem nodig hebt. Aan alle nieuwkomers gefeliciteerd. Nog even dan vertrekken we saampjes voor een aantal dagen richting Winterberg. Later in de week komen nog wat familieleden langs. Heb er nu al veel zin in. Liefs
Hallo allemaal! Allereerst Gusam en de anderen bij wie het mis is: heel veel sterkte en hierbij een virtuele knuffel! Ik weet hoe verschrikkelijk het is, neem de tijd om het een plekje te geven! Voor iedereen die een goede echo heeft gehad: whoehoe! Ik ben jaloers op jullie ;o) Voor de echo-ers van vandaag: succes meiden! Zo en dan onze lieve Ninita... meid denk dat wij het er hier allemaal over eens zijn dat meneertje jou niet verdient als hij dit soort dingen doet. Ongeacht of je zwanger bent of niet, iedereen verdient respect. Aan de andere kant weet ik ook dat het soms zo simpel niet ligt allemaal. En in jouw situatie al helemaal niet. Sterkte meid! Zo laatste dagje van deze week. Heerlijk! Helaas is de laatste 2 dagen de ochtendmisselijkheid toegeslagen. Maar mijn lieve mama heeft me een gouden tip gegeven: half uurtje eerder je wekker zetten en lekker lang blijven liggen. En 1 of 2 droge koekjes eten terwijl je nog in bed ligt en daarna rustig opstaan. Meisjes, ik hoop op goede berichten vandaag dus kom op, wie eerst?!
@ Elke je kunt Daan het beste een persoonlijk bericht sturen, anders is het voor haar niet bij te houden! @mama van youri: hoe gata het nu? Hoop zo dat alles goed is! @ meiden met een echo: veel succes en plezier vandaag groetjes, Lieke
Ninita, Sterkte, lijkt me een hele moeilijke situatie waar je nu in zit en je moet doen wat jij denkt dat het beste is, gewoon aan jezelf denken! Schijndelsvolk, 5 weken en zo'n mooie strakke buik!?! Wow, die zou ik ook wel willen...Wanneer ben je voor de laatste keer ongi geweest? Effe meetellen hé, haha..Veel plezier bij de echo, wij hebben hem 2 dagen later en heb er nu al onwijs veel zin in! Laat het hartje maar kloppen!
Hey meiden, bedankt voor jullie berichtjes dat doet me echt goed! Ik heb hem gisteren nog gesmst maar niks gehoord. Hele avond en nacht verdrietig geweest maar nu ben ik vooral kwaad. Hij kan echt even de t*ring krijgen. De komende 8 maanden moeten een mooie tijd worden en die laat ik niet verpesten door hem. Als hij niks laat horen stuur ik hem de 30 e een smsje dat we een kindje krijgen en dan ziet die maar wat die doet. Ben het echt zo beu nu, ik pik dit al veel te lang. Gusam, wat verschrikkelijk meid! Hopelijk heb je veel steun aan je ventje en ben je snel weer terug zwanger. Mama van Youri, hoe is het met jou? Verder geheugen als een zeef.. Een van mijn paardjes is een beetje ziek, flink aan de diarree. Gelukkig eet en drinkt ze wel goed en ziet ze er ook redelijk fit uit dus even in de gaten houden. Vanavond naar de kerstviering (als ik dan tenminste nog wakker ben) en dan steek ik ook een kaarsje aan voor beebje.
@ Ninita, you go girl! Je leven niet laten bepalen door een man hoor, ook niet een man waar je van houd. Zeker nu je een klein mensje in je hebt groeien dat afhankelijk is van jou moet je extra voor jezelf zorgen. En dat geld ook voor je geestelijke gezondheid. Kom maar lekker hier dan genieten we er met z'n allen van de komende 8 maanden!
@Elke, hoop dat de acupunctuur werkt en goed geshopped hi hi @Miekiepluis, je mag je vitaminepillen gewoon blijven slikken hoor Maar ik slik echt puur folium en dat hoeft idd neit meer als potje leeg is @Ninita, heb je nog iets van hem gehoord Als ik brutaal ben sorry en als je niet wil reageren ook goed, maar ik krijg beetje idee dat jij heel erg je best doet voor deze jongen en hij helaas dat niet voor jou doet? Zie nou je laatste berichtje en idd girl that's the spirit! @Schijndelsvolk, wow wat een mooie buik al was je echt helemaal plat hiervoor? @Natasja74, fijn een goede echo! @Gusam, heel veel sterkte meis @LongingToBe, gefeliciteerd met de echo en wat voor kamertje heb je? @debende, gefeliciteerd en welkom fijn dat je nou een hartje heb gezien @cjpt, welkom in het land van de misselijkheid, blegh he Verder zie ik langzaam alle onzekerheden veranderen in zwangerschapskwaaltjes, hi hi Zet hem op allemaal he!
Ik ben zooo blij! heb het hartje zien kloppen, en dat nog wel met een uitwendige echo! mijn kerst kan niet meer stuk! Voor diegenen bij wie het niet goed gaat, vind het voor jullie heel erg, en wens jullie veel sterkte.....
[quote="Monique27] Verder zie ik langzaam alle onzekerheden veranderen in zwangerschapskwaaltjes, hi hi Zet hem op allemaal he![/quote] Haha nou inderdaad! De eerste paar weken ging het alleen over de onzekerheden en nu zitten we steeds meer te klagen over kwalen ;o) gaat de goede kant op!
Hallo, Ff kort berichtje... Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Het gaat nu beter, geen bloedverlies meer gehad (dus ik hoop ook op een gesprongen adertje) alleen wel wat buikpijn maar dat kan ook komen omdat ik tot vanmorgen niks gegeten heb (een hele dag dus) Heb net mijn eerste crackertjes op en hoop echt dat ze erin blijven..... Heb de vk ook niet gebeld zoals sommigen vroegen, die zegt toch dat we af moeten wachten. Wat ik wel nog zag was dat het bij Gusam mis is gegaan wat erg heel veel sterkte meid de komende tijd........
Monique daar heb je helemaal gelijk in. Ik doe al maanden vreselijk mijn best om het toch te laten werken en heb alles voor hem over en hij denkt alleen maar aan mij als hij echt niks anders te doen heeft of als hij sex wil. Nou, dat zoekt die dan maar ergens anders want ik laat me daarvoor dus niet gebruiken. Het probleem is alleen dat hij zo vreselijk lief kan zijn en dan ben ik dus in no-time weer helemaal om. Deze keer ga ik echter proberen om sterk te zijn en als hij echt wat om me geeft dan moet die dat maar eens laten merken.
@ Mama van Youri, jeetje dat klinkt al een stuk beter dan gisteren zeg! Hopen dat het inderdaad toch vals alarm was!
@rose dankje! ja heb het wel een paar mensen verteld, ze reageerden eerst geschokt maar nu hartstikke leuk, iedereen vind het nu geweldig! @ de rest, bedankt voor het leuke ontvangst!
Moontje, ik heb ook bericht dat mijn shirtje van grote broer vandaag geleverd word super he, is het toch nog net op tijd! Ninita, groot gelijk heb je hoor... Laat hem ook maar eens voelen hoe het is... Zo hoef je je niet te laten behandelen... Alle dames met goede echo's van harte gefeliciteerd! Joepie! Oja en toevoegingen voor de lijst had Daan graag per pb gehad. Jullie kunnen haar vinden bij dit topic op de eerste pagina om een pb'tje te sturen! Ow ik zie nu dat Lieke dat ook al had gezegd Schijndelsvolk, wow wat een mooi buikje al! Dat gaat snel zeg! CJPT, rot zeg die misselijkheid.... hopen dat het snel over is!
Gusam, vreselijk voor je zeg! Veel sterkte! Wij hebben het gisteravond aan mijn ouders verteld en mijn moeder moest huilen, zo lief! Ik ben ook enigst kind dus ze worden voor het eerst opa en oma. Het was een hele verassing voor ze want eigenlijk dachten ze dat we nog wel een aantal jaar wilden wachten. Vanavond stappen we op het vliegtuig naar Italie. We gaan kerst en oud en nieuw bij de familie van mijn vriend vieren. Vanavond vertellen we het dus aan zijn ouders. Erg spannend allemaal! Ik wens jullie allemaal hele fijne (hopelijk misselijkvrije ) dagen! Wij komen begin Januari weer terug dus tot die tijd horen jullie even niks van mij.
@dniies16, gefeliciteerd meid! Mag ik vragen of je zwangerschap gepland was? Misschien een brutale vraag maar je bent natuurlijk nog vrij jong.