Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @ikkuh, fijn joh!

@cjpt, mooi om te zien he dat we langzaam veranderen in klagende zwangere emo girls

@MamavanYouri, da's volgens mij best goed nieuws toch?
    duim dat het nog gewoon goed zit en het gewoon van het braken was

@Ninita, fijn dat je er zelf toch ook zo over denkt
    dacht gisteren echt die komt alleen langs als hij jeuk heeft (zo noemen wij dat)
    En snap heel goed dat hij ook een lieve kant heeft dat is idd nou juist waarom jij het zo moeilijk vindt
    Maar kies voor jezelf en je kruimeltje als hij jullie wil zal hij zich moeten bewijzen!

@Marty, wat een heerlijke reactie van je moeder
    Veel plezier in Italie

2. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @Marty, wow heerlijk zeg om nu lekker naar Italie te mogen vertrekken! Veel plezier met vertellen, vind dat ook echt zo leuk!

Andere vraag meiden, wat eten jullie de komende dagen? Ik zie er een beetje tegenop. Ik ben gelukkig niet heel de dag misselijk maar merk de laatste 2 weken al wel dat ik gewoon niet altijd even goed tegen vet kan enzo. Dat heeft dan meer met mijn opstandige darmen te maken ;o)

Houden jullie er rekening mee of eet je lekker hetzelfde als normaal en zie je het daarna wel?

3. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Cjpt, als ik nu niet ziek was zou ik gewoon eten waar ik zin in had maar wel op tijd stoppen... Dus zodat je niet TE vol zit... want anders voel je je toch alleen maar ellendig daarna he.

4. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    @MamavanYouri: blij dat het weer goed gaat.
    @Gusam: heel veel sterkte.
    @Schijndelsvolk: vind je het niet eng om nu al positiekleding te gaan kopen nadat je een paar miskramen hebt gehad?
    @lieke1979: gefeliciteerd met je mooie echo. Het is zo leuk om het iedereen te vertellen.
    @conijn: succes met de echo
    @simmer: veel plezier in winterberg, hopelijk sneeuw!
    @ikkuh22: gefeliciteerd met kloppend hartje!

Hier is het shirtje van simply colors ook binnen. Staat super maar we moesten het snel weer uitdoen, stel je voor dat er iemand onverwachts binnen komt.

Vanmiddag komen mijn ouder glühwein drinken. Maar morgen willen we ze het grote nieuws pas vertellen als de rest van de familie er ook bij is. Moet nog even bedenken hoe ik me hier uit ga redden..

5. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ mama van youri; ik hoop heel erg dat ik 2e kerstdag zonder kleerscheuren doorkom want dan gaan we eten bij onze beste vrienden (en heerlijk kroelen met hun 5 maanden oude mannetje). We gaan dan gourmetten. Op zich vind ik dat heerlijk! Heb de laatste dagen alleen soms dat ik ineens misselijk kan worden van sterke geuren en gourmetten... tja dat ruikt flink haha. Gelukkig weten ze het al dus mocht het niet gaan dan kan ik het eerlijk zeggen.

Erg leuk, vorig jaar 2e kerstdag vertelde mijn vriendin me dat ze zwanger was. En nu ben ik zwanger en was zij de 1e die het wist (nog eerder dan mijn vriend haha) Heb er zin in!

Zitten je crackers er trouwens nog in?

6. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    In gluhwein zit geen alcohol, dat is er namelijk al uitgebrand..... en ik weet het zeker hoor! Dus dan hoef je je nergens uit te redden toch!

7. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ yihaa; als je echt geen gluhwein wil drinken kun je misschien een klein leugentje vertellen en zeggen dat je gisteren iets verkeerd gegeten hebt en een beetje misselijk bent? Weet niet eens of je dan echt moet liegen ;o)

8. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Voor glühwein geldt, net als voor andere alcoholhoudende dranken, dat bij verhitting de alcohol afgebroken wordt en het percentage alcohol afneemt. Toch wordt glühwein in de regel alleen verwarmd en zal daarom nog altijd een behoorlijk percentage alcohol bevatten. Daar komt nog bij dat wij er ook een klein scheutje amaretto indoen, dus tja...

9. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Yihaa, idd gewoon zeggen dat je niet zo lekker bent!

Cjpt, oh gelukkig weet je vriendin van de zwangerschap dan kun je tenminste zeggen als het niet gaat he!
    En het mannetje is dan ook van augustus of niet? Toevallig allemaal!
    Owja de crackertjes zitten er NOG in.... :)

10. dniies16

dniies16 Lid

23 dec 2008
    18
    0
    0
    Daarlerveen
    @cjpt zoals eerder geschreven was het niet gepland nee, maar wel gewenst ;)

ik zie dat je zelfde datum als mij bent uitgerekend wat leuk zeg!

11. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    ja als je er ameretto in doet, zou ik het ook niet gaan drinken :)

ach ja, je kan je vandaag gewoon niet zo lekker voelen natuurlijk.....

Mijn familie weet t al, valt bij mij zo erg op, van roker, en drinker, naar helemaal niks meer, kon het gewoon niet eens verborgen houden

12. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ mama van youri, nee hij is van juli. Ze had het pas verteld toen ze 3 maanden was omdat ze de eerste weken steeds bloed verloor.

Haha net weer een luchtje ontdekt dat verkeerd valt: iemand die net shag gerookt heeft blegh. Iemand kwam me hier nog even fijne feestdagen wensen en hij wilde dat graag combineren met me een knuffel geven. Hahaha ik voelde mezelf helemaal wit wegtrekken. Blij dattie dat niet heeft gezien!

13. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    @Gusam: vreselijk meis! Ik wens jou en je partner heel veel sterkte met dit verlies! T valt echt niet mee en neem daarom de tijd om het te verwerken hoor!

@Mama van joury: fijn dat t bloedverlies is gestopt! waarschijnlijk dus toch een vaatje geknapt! Nu weer lekker gaan ge nieten hoor!

@De nieuwe mommies to-be: gefeliciteerd en er lekker van gaan genieten!

Hier best wel zenuwen (leuke) voor de komende dagen. We gaan het met de kerst aan de familie vertellen. melanie krijgt een knalroze shirtje aan met daar op de tekst : HOERA, IK WORD GROTE ZUS! We zijn benieuwd naar de reacties....mijn vorige zwangerschap was namelijk heel erg zwaar en was/ben nog aan het bijkomen...hihi, nou daar komt nu wel weer veel van, van dat bijkomen ;)

Fijne dag (en) allemaal!

Liefs Vera

14. Gusam

Gusam Niet meer actief

meiden bedankt voor jullie steun, ik spiek nog wel mee hier ook al hoor ik er niet meer bij.
    wij gaan er gewoon weer voor.
    volgende week moet ik terug naar het ZH en dan gan ze kijken of alles schoon is.
    ik heb er vrede mee, want mijn lichaam stoot het niet voor niets af.

XXX En een dikke knuf van mij

15. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    ha meiden!

Gusam: Meid, wat vreselijk, ik denk aan je, heel veel sterkte!

mama van Youri: Joepie! Dat zijn al veel betere berichten! Twas vast een bloedvaatje!

Esprit: Ik ken het! Ben ook misselijk ( naast het gewone misselijk zijn...) van de zenuwen! wij gaan het morgen en overmorgen ook vertellen aan ouders en schoonouders! Ben zo benieuwd!

Die hondenneus word ik echt gek van...alles stinkt en ruikt te sterk! We gaan morgen gourmetten, maar goed, dan hebben we het al verteld dus dan mag ik gewoon laten merken dat ik niet blij word van geurtjes! Hihi!

Vandaag de laatste dingen regelen, ik heb net voor mijn broer een rompertje gekocht en daar ga ik OOM TO BE! op printen. En dat doe ik dan in de TANTE TO BE! voor mijn schoonzusje.. Leuk toch?
    Dan nog cadeautjes inpakken, stoofpeertjes maken, badkamer doen...Kortom, got to go!
    Meiden, hele fijne dagen, en tot gauw!

( CJPT: nog maar 2 weken meid, dan gaan wij ook naar onze kruimel zwaaien!)

Liefs, Pluis

16. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Goedenmiddag meisjes,

ik heb de lijst weer bijgewerkt, hoop dat het zo klopt. Het is inmiddels zoveel geworden dat ik iedereen even wil vragen of alles klopt.

Ik ga even proberen om bij de te lezen en te reageren. Maar dat is vanaf pag. 152 dus weet niet of me dat helemaal gaat lukken. Haha :D

@Lieff, jij ook uit Apeldoorn? Zou leuk zijn, samen shoppen, JeeeeeeeeeeeeJ.

@Bruisje, wow wat zie ik, jij hier. Wat ontzettend gaaf zeg. Van harte meid. Idd mocht het vorige keer niet zo zijn. Ik duim ook voor jou dat het dit keer lekker mag blijven zitten. Super zeg.

@Emma, jij maakt het wel heel erg bont hoor met je 3 ling. Poeh. Dat is wel erg veel. Mij lijkt 1 al een hele klus.

@Cjtp, onze namen staan al vast. Alleen de 2e namen van zowel jngetje en meisje blijven nog even lastig. Al hebben we beiden wel een goed gevoel over de 2e jongensnaam. Maar ben wel blij dat we die stress van roepnamen niet hebben hoor. Lijkt me vreselijk.

@Ladytijger: Welkom en gefeliciteerd!

@Lieke: wow, wat fijn he zo'n eerste echo. En een mooi frummeltje zeg. Ik vond die van ons al klein hihi. En jullie hebben het hartje ook al gehoord? Super. Ik zal ook eens proberen of ik de foto's hier op de comp kan zetten en dus op het forum.

@viefje: Welkom hier en gefeliciteerd. Leuke verrassing dan he, al zoveel geschreven hier. het is hier inderdaad erg gezellig. Als je onder mijn banner kijkt, dan kan je klikken voor de lijst en zie je nog veel meer meiden die een 2e kindje verwachten.
    (maar hoogstwaarschijnlijk heb jij dat allang gezien als ik dit plaats, aangezien ik 20 pagina's moet bijlezen haha)

@Mama van Youri, zo lekker is dat een dubbel salaris, jammer dat je het niet kan opmaken nog he.
    Getver buikgriep, heel veel beterschap voor jou en je ventje. Voel je je al wat beter?
    Jemig, met spanning heb ik de pagina's doorgebladerd. Doe je rustig aan meid. Gelukkig is het spotten gestopt. FFFffffjoe....

@Lyla, jij ook welkom en gefeliciteerd. Nu kan je ook lekker meeschrijven. JeeJ.

@Strana, jij ook al zo'n mooie echo. Super zeg. Nu wil ik helemaal de mijne aan jullie laten zien. Gefeliciteerd hoor.

@Schijndelsvolk, lijkt me aan de ene kant wel een geruststellende gedachte dat je nu goed in de gaten wordt gehouden. Dat je beebje maar goed mag blijven zitten.

@Ollekebolleke, van harte en welkom hier. Je staat op de lijst hoor

@Dniies, jij ook gefeli en welkom. En jij staat ook op de lijst.

@Bapsie,............getver meid. Wat een ontzettend naar bericht. Ik wens je heel veel sterkte toe. Dikke kus en knuffel.

@Engeltje, jij ook welkom en gefeliciteerd meid. Veel plezier met het vertellen.

@Gusam, jij hebt tot nu toe ook nog niet echt een stressvrije zwangerschap he. Even contact opnemen met je vk lijkt mij wel verstandig. Misschien dat zij je wat kan gerusstellen.
    Oh nee, ik lees net dat je een vmk hebt gehad. Wat een vreselijk nieuws. Dus toch? Ik wens je ontzettend veel sterkte. Liefs van mij en een dikke knuffel.

@marty wat een opluchting dat alles goed is. En lekker dat je over 3 weekjes nog weer terug mag komen om te kijken.

@Lyla, ik heb ook een eierstok op mijn cyste (gehad), maar die was spontaan verdwenen, want bij de echo vorige week was deze er niet meer.

Ehm sorry als ik verder nog mensen vergeten ben of niet echt meer heb gereageerd. Ik was zo geschrokken van Gusam en Mama van Youri dat ik zo snel mogelijk door wilde lezen.

Even vertellen hoe het hier is:

Voel me nog steeds goed, wel steeds meer last van zuurbranden.
    Gisteren bij de prenatal mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht. Hij was in de aanbieding. 25 euro, dus vind ik geen geld. Prenatal heeft nog tot in januri opruiming, dus sla je slag meiden ;)
    Oh en ik heb grotere onderbroeken gekocht, want mijn oude gingen zo knellen :(

Oh en monique, ik ga je een pb sturen met info over de lijst enzo. Hoe bij te werken. Bedankt voor je aanbod.
    Maar aangezien wij bijna tegelijkertijd zijn uitgerekend is het misschien nog wel handig om iemand die eind aug. is uitgerekend als vrijwilliger voor de lijst te hebben. Want als monique en ik aan het kramen zijn, dan kunnen we de lijst niet bijhouden.
    dus wie zin heeft.....meld je even aan bij mij via pb. Het is dan echt niet veel werk mee, dan is het volgens mij alleen een kwestie van afsprakenlijst bijhouden.

Greetz daan.

17. Miranda77

Miranda77 Actief lid

4 mei 2006
    147
    0
    0
    begeleidster verst. gehandicapten
    Friesland
    Hey meiden!

hier nog een augustus 2009 mama!
    :D Zo als het nu lijkt ben ik 21 augustus uitgerekend.(kon deze topic eerst niet vinden)
    Voel me verder goed, alleen wel een wat weeig gevoel de hele dag door maar dat zal vanzelf wel weer over gaan. :(

Ben wel wat gespannen, a.s. maandag naar de gynaecoloog voor een inwendige echo ivm eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap, lang verhaal....

Alle andere dames SUPER Gefeliciteerd!

Liefs Miranda

18. wil iedereen even snel een fijne kerst wensen heb niks terug gelezen,w ant moet nu gaan

19. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @cjpt, morgen bij zus eten geen idee nog wat die gemaakt heeft, ik zie wel, pits gewoon een beetje mee

@yihaaa, je kan toch gewoon zeggen dat je je niet zo lekker voelt en daarom over slaat.
    Half nederland ligt plat dus zal niet eens opvallen

@Gusam, als jij het aan kan dan mag je van mij lekker blijven hoor
    Komen wij je ook weer feliciteren als het weer zover mag zijn!
    Knuff meis

@Daan, bedankt voor de tip van Prenatal, zal ook eens gaan spieken
    Heb je van die mooie tenten gekocht? ;)
    Ik zie de pb wel komen en als het gaat zoals bij Mirthe ben ik heel snel weer online ;)

@Miranda77, gefeliciteerd en welkom, duim voor goed nieuws maandag

20. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Daan, thanx voor de tip van de Prenatal... Toch eens gaan kijken daar!

Moontje, heb jij het shirt al? Bij mij is het er nog niet en we moeten toch echt zo gaan :(

We gaan dus toch zo naar mijn ouders gourmetten... Ik eet dan maar een stukje vlees ofzo en dat was het.. Ben nu namelijk weer misselijk (net gedouched en zoon in bad gedaan) en kapot.
    Maarja het moet maar he...

Iedereen een fijne avond gewenst!

Deel Deze Pagina