Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    dag lieve meiden,

@Gusam, wat verdrietig, dus toch mis. Ik hoop dat je dit een plekje kan geven

@Mama van Youri, wat fijn dat het bloeden gestopt is! Lekker genieten nu!

aan alle nieuwe aanstaande mama's gefeliciteerd!

Morgen gaan wij het aan de oom en tante van mijn mannetje vertellen. Ik ben benieuwd hoe die gaan reageren. Die hadden het vast al lang een keertje verwacht.

Ik heb zonet half misselijk de kerstboodschappen gedaan. Echt niet fijn, ik heb snel de dingen gehaald die ik moest hebben. Geen extra lekkere dingen gekocht...dat is dan weer een voordeel van misselijk zijn. Was even bang dat ik in de enorme lange rij niet goed zou worden, maar het viel mee gelukkig.

Willen jullie straks ook weten wat het gaat worden? Manlief wil het heel graag weten, en mij maakt het niet zoveel uit eigenlijk. Ik heb mannetje-Wup alleen wel al moeten beloven dat hij het dan aan niemand door verteld.

Liefs,
    Wup

2. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Meiden, fijne kerstdagen! En als je het gaat vertellen aan familie etc, veel plezier!

xxxxxx

3. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @MamavanYouri, misschien dat als je daar lekker even in de bank heb gehangen het weer zakt en je alsnog lekker kan gourmetten
    Was het shirtje nog op tijd?

@Wup, wij willen heel graag weer weten wat het wordt, alleen gaan we dat niet delen met de buitenwereld

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    haha monique, nou dat viel mee hoor. Geen tent, gewoon een mooi zittende spijkerbroek met band. Een m, s hadden ze niet meer, maar een maat groter kan ik mooi ingroeien dacht ik zo.

Die onderbroeken heb ik wel maat tent gekocht, maar alles beter dan die knellende kanten boxertjes haha.

Ik wil ook alvast iedereen heel fijne kerstdagen toewensen. (neem aan dat ik jullie voor oud en nieuw nog wel spreek haha)

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Wij willen niet weten wat het wordt. Wup vroeg dat toch?

Ik hoop dat we dat ook zo stellig zeggen bij de 20 weken echo haha. Maar het is inderdaad wel de bedoeling dat het een verrassing blijft.

6. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    goedemiddag meiden.

aller eerst wil ik iedereen een fijne kerst toe wensen.
    ik voel me vandaag erug moe, heb de boodschappen gedaan, en was kapot,
    heb ook spierpijn inme onderbuik en liezen (vooral met lopen) ga nu even me nageltjes doen,
    nail art! dat doe ik het liefst in me vrije tijd. even een kerst sfeer creeren op me nagels! hahaha

knuffels

7. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    hoi allemaal,

Ik wil jullie ook allemaal hele fijne feestdagen wensen. Ik probeer wel nog ff online te zijn de komende dagen.
    Wij gaan straks ook gourmetten. Ben benieuwd hoe dat gaat. We kunnen het pas na 9 uur vertellen als oma naar de kerk is. Spannend!

groetjes,
    Lieke

8. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    succes lieke, probeer je zenuwen onder controle te houden hihih

liefs

9. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    dank je, zal wel lukken!

Trouwens, ik zag veel pagina's terug veel berichten langs komen over blij zijn met grotere borsten. Ik heb normaal een 75E/F en daar puil ik nu al 2 weken uit. Ik ga volgende week echt op zoek naar een zwangerschapsbeha. Maar ik wil niet "ontdekt worden". Misschien ga ik een keertje naar Aken?

groetjes,
    Lieke

10. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    kom iedereen even fijne feestdagen wensen en een gezond en gelukkig nieuwjaar.

ik zal aankomende dagen neit veel online zijn zoals de meeste druk druk he..

ik heb een nieuw account aangemaakt met de naam kim88 die gaat bnnekort in maar zal er dan nog even bij vermelden da tik dat ben.

je kon te makkelijk op die manier mij vinden en alles lezen vond ik niet zo fijn idee :D

dus vandaar kim88 en noem me maar gewoon kim hoor ;)

doeii

11. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Ik ga even mijn best doen op vanalles te reageren:

-dniies16: Welkom, super dat je er zo goed over nagedacht hebt. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

-bapsie: Wat ontzettend erg voor je, veel sterkte.

- mama van youri: Ik kreeg helemaal kippevel van je berichten. En ik ben heel blij om te lezen dat het toch goed is gekomen.

-mega babs en engeltje: Welkom en gefeliciteerd

-gusam: Ook voor jou en je mannetje heel veel sterkte en een dikke knuffel.

-Ninita: Het is altijd gemakkelijker voor ander om tegen een situatie aan te kijken maar ik zou ook zeker goed nadenken om het te vertellen voor de echo zodat hij evt. mee kan gaan. Dat schijnt een heel mooi moment te zijn voor papa's. Succes met je beslissing. Goed dat je er zo goed over nagedacht hebt om het te houden en hoe.

-marty: Fijn om te lezen dat je echo goed was...

-miekepluis: Geuren zijn echt verschikkelijk.
    Pas liep ik de keuken in en meteen weer naar buiten, werd heel onpasselijk van de etensluchten. Mijn man heeft meteen alles opgeruimd, afgewassen en afgesopt. Echt heel lief.
    Vanmorgen heb ik met een teiltje op de bank gezeten na mijn ontbijt, het wordt steeds erger.
    En de badkamer ligt in puin, die zijn we aan het verbouwen dus daar kan ik ook niet heen. Wel onprettig nu, maar het wordt allemaal beter.

- schijndelsvolk, dat is inderdaad een aardige buik.
    ik heb ook al best een buik als ik mijn buik niet inhoud.

stomme vraag, bij het maken van de foto houden jullie dan je buik in of niet? :(

- moontje: Leuk dat je t-shirt op tijd binnen is.

-natasja: Gefeliciteerd met je echo.

Weet even niet meer wie het vroeg over moeilijk naar het toilet gaan. Ik heb toen een aantal dagen ontbijtkoek gegeten en ging de buikpijn weg en nu heb ik er helemaal geen last meer van.

‘Stoeien’ met de man, vonden we beide erg spannend. Toch wel gedaan en ik kan je zeggen dat het aan te raden is. Erg gevoelig allemaal op positieve manier. :D

-LongingToB: Gefeliciteerd met de echo. Wij hebben ook een kamertje gekocht. We gaan het 10 januari ophalen. Leuk hoor.

- Daan: Fijn dat het allemaal erg goed gaat. Druk daarzo?

Hier gaat het erg goed, wen steeds meer aan het idee. Mijn dikker wordende buik helpt zeker mee. :)

Tijdens 2e kerstdag gaan we het tegen mijn moeders familie vertellen. Normaal is niet iedereen bij elkaar, en nu dus wel. We vinden het een mooi moment, ook al is het misschien een beetje vroeg.
    We hebben nogal een hechte familie, dat helpt wel.

Als ik iemand gemist heb, sorry
    Oeps het is wel een lang bericht geworden.

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    even een ego berichtje hoor, ik lees vanavond even alles bij!

Ik moest gister bloed prikken en kreeg vandaag de uitslag,
    hcg was 800! :confused: was best hoog dus ik moest vandaag meteen komen voor een echo om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten.

Maar dat is het niet, we zagen op de echo 1 vruchtzakje en ik was 5 weken zei de gyn. 21 januarie heb ik nu de volgende echo..

Heb de foto in mn album staan :D

vanavond zal ik even op iedereen reageren hoor!

13. wij willen het ook graag weten wat het wordt en dan maakt het me ook niet uit dat verder iedereen dat weet, maard at is ieder voor zich natuurlijk ;)

lieke weet jij of zo ook zwangerschapsbeha's hebben in die grote maten heb zelf ook maat 85 f en daar is nu al moeilijk aan te komen :(
    laat me even weten als je wat gevonden hebt.

rose oke een naamsverandering, ben zelf al 2 keer van naam verandert hier haha in het begin stond ik onder mijn echte naam hier, en dat is ook niks.

monique ik hoop dat het shirtje nog op tijd binnen was, zou wel jammer zijn anders

14. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    ik wil bij deze ook even iedereen hele fijne kerstdagen wensen..

liefs

15. emma fijn dat de echo goed was en het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is , op naar de volgende echo

16. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Daan, ik had het ook over onderbroeken
    mooie tenten, maar ze zitten zo lekker :D

@Sweepy, ook bij jou sllat de misselijkheid dus toe, blegh

@Emma, super meid

@MissLayla, er zijn bh's in die maat, maar dan moet je naar een lingeriezaak gaan

17. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Mooi dat alles goed was Emma. Dat zal wel een opluchting zijn. En een echo, dat is ook mooi. Ook al zie je niet echt veel natuurlijk.

Ja, die tenten zitten lekker inderdaad. Wat een verademing.

Ik ging niet mijn adem inhouden net met de buikfoto, maar toen zag je toch wel erg weinig (terwlijk ik zelf zo trots ben op mijn buikkie), dus toch maar een beetje uitgeademd hihi.

18. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Nou er staan 2 foto's in mijn album. Moest toch wel erg mijn best doen om wat te laten zien. Op die foto zonder blote buik, hou ik dus (stiekum) mijn tuniekje van achter strak, zodat er nog wel iets te zien is.

Echo foto's volgen. *edit: echo foto's toegevoegd*

19. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Daan78: als ik mijn 1e echo heb ben ik precies even ver als jij nu bent dus ik ga erg hopen da ik precies deze plaatjes te zien krijg! prachtig!

Ik heb vandaag stiekum mijn eerst rompertje gekocht haha. En omdat ik beloofd had niks voor mezelf te kopen tot de 1e echo heb ik hem als cadeautje aan mijn vriend gegeven. Met een kaartje: voor papa van mama, hij werd er helemaal emo van ;o) Erg lief!

Iedereen: fijne kerstdagen en tot over een paar dagen!

Kerstknuffel van Cindy

20. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Pff, ouders zijn net weg. We hadden vruchtensap gehaald die erg op rosé lijkt. Zij waren alleen eerder hier dan wij en hadden zichzelf binnengelaten. Normaal niet erg maar nu was er een brief van het ziekenhuis gekomen waarop staat "zorg rond zwangerschap en geboorte" en die zat bij de post die zij van onze deurmat hebben gehaald. Ik weet zeker dat ze die hebben gezien maar ze hebben er niks van gezegd. Moeten ze nog maar even geduld hebben.

Deel Deze Pagina