Zit nog bij te lezen maar alvast ff snel Ik heb ook maat 85F (hoop niet dat ze nog verder opzwellen, ze zijn nu wel wat opgezet ) en het merk Anita heeft ze iig in die maat, (zaten er 4 in de doos kleren die ik op marktplaats heb gekocht, dus ik kan gelukkig voorlopig ff vooruit) ik zag gisteren dat de Prenatal iig dat merk verkoopt maar zag geen F-jes hangen, misschien even op internet snorren. Maar ze bestaan dus gelukkig wel
Ha kletskousen, Ik heb geprobeerd 40 pagina's een beetje door te scrollen, maar heb natuurlijk lang niet alles kunnen onthouden... In ieder geval wil ik de dames bij wie het fout gegaan is heeeeeel veel sterkte wensen! Grappig, er is iemand bij gekomen met de naam lieff! Dan heten we dus bijna hetzelfde, gaan jullie dat uit elkaar houden dames?! Wij hebben het geweldig gehad in Londen. We hebben nog aardig wat cultureel gedaan ondanks mijn vermoeidheid en misselijkheid en het 'gewaggel' van mijn vriendin die al 31 weken heen is.... En lekker ge-kerst-shopt natuurlijk! Heb 2 superschetige rompertjes gekocht bij de Debenhams en van manlief nog een hele leuke knuffel gekregen. Echt genoten van deze mini vakantie! Bij deze wens ik iedereen hele fijne kerstdagen toe. Geniet ervan en tot volgende week maar weer. Groetjes Liefie
hoi damens, ik mag me ook aan melden bij de augustus 2009 mama's als alles goed blijft gaan(wat we wel hopen) ik wens iedereen een fijne en voorspoedige zwangerschap
Hallo Meiden Heb nog niet alles bijgelezen sinds vanochtend. Vanmiddag begrafenis gehad van mijn oom heel bijzonder.....Wat staan leven en dood dan dicht bijelkaar..... Verder gaat alles goed bij mij. Begin nu af en toe vlagen van misselijkheid te hebben. Zonet met stoofpeertjes koken pffff had spontaan geen eetlust meer...voor de rest blijven de kwaaltjes mij bespaard. Energie is weer helemaal terug en ook geen last van het zuur meer. Het enige zijn de boobies die pijnlijk zijn ......... Meiden bij deze wens ik jullie alvast hele fijne kerstdagen......... liefs ink,
FIJNE FEESTDAGEN EN EEN SPETTEREND 2009 (ALS MAMA) GEWENST Liefs, Elke, die mede schuldig is aan de 10,3 miljoen pintransacties van vandaag ps. weet 1 ding zeker prenatal heeft geen last van de kredietcrisis...
monique ik bestel ze meestal in een grote maten zaak, wil alleen t-shirt bh's moet niet allemaal van dat kant en zo brr daar kan ik niet tegen maar ja als ze nu nog groter gaan worden, wat overigens nog niet het geval is dan moet ik toch nieuwe hebben. daan mooie echo meid en lief buikje al hihi emmeken bedankt voor de tip, zal eens gaan googlen liefie fijn dat je genoten hebt van je minivakantie noa welkom en gefeliciteerd inkerbell nou geluukig dat dat de enigste kwaaltjes zijn en dat je weer je energie terug hebt, dat wil ik ook wel haha elke hahaha die de prenetal zal niet snel verlies draaien haha vanavond een rustig avondje thuis , met andere woorden ik verveel me..... straks all you need is love kijken
Alle nieuwe aanstaande mama`s gefeliciteerd! @daan ik vraag mij alleen even af waarom ik 2 keer in de augustus mama lijst sta? Ik sta 1 keer onder sjalotjuh met verder geen info en de andere is wel goed. ik denk een klein foutje, maar vermeld het wel ff. Verder heb ik helaas wel erge last van misselijk! Ble een tip van een collega van mij helpt trouwens wel redelijk! Gember-pillen, ze helpen ook tegen wagenziek en maken je maag en spijsvertering rustig. verder onwijze zere boobs, ook balen hoor! Ik heb het van de week aan mijn ouders verteld en aan sjalotjuh! Nu ga ik het met kerst nog aan mijn zwangere zus vertellen en dan gaan we het verder proberen geheim te houden tot dat we een echo hebben! Wordt erg moeilijk, maar ik ga het proberen!
even een vraagje.. sinds mijn mk vorige maand ben ik rete onzeker...nu heb ik best veel last van mijn buik.. echt pijn kun je het niet noemen hoor en kramp is het ook niet echt.. maar toch is t aanwezig en tis niet prettig.. ik herken t van de andere zwangerschappen, maar dan had ik dit voorla veeel later als ik te druk was geweest.. en nu heb ik het nu al.. hebben er meer last van in dit vroege stadium.. echte andere kwaaltjes heb ik niet meer.. misselijkheid zo af en toe met vlagen.. niet een duidelijk tijdstip en ook de boobies zijn niet heel pijnlijk meer, maar voel ze wel.. tepels zijn ook gevoelig.. ben zoooo bang dat t weer mis gaat.... durf gewoon niks... vervelende is ook dat ik snel groei (bij de anderen ook) en we kunenn het echt niet lang geheim houden, maar door de mk willen we het nu niet aan de grote klok hangen...pffff nou ja.. jullie begrijpen me vast....dikke knuf en SUPER FEESTDAGEN GEWENST!
Hey meiden, Ik heb het echt superdruk, dus ook nog niks teruggelezen DOe ik vd week nog wel ffies Maar wilde iedereen laten weten dat het nog steeds erg goed gaat Verder wil ik jullie ook allemaal hele fijne feestdagen wensen! XXX
Gusam, sterkte meid. Mama van Youri, gelukkig is het gestopt. gember helpt inderdaad tegen misselijkheid. je hebt ook gemberbolletjes...vind het zelf niet om te eten.. ik heb steeds misselijk als ik iets gegeten heb.... en vooral als ik iets vets eet...patat, gesmolten kaas...bleh.. vanmiddag liep ik in de media markt en daar was een demostratie van een soort frituurpan...en dat meurde...ben de winkel uitgevlucht..haha... zo naar all you need is love kijken....tranen trekker.....
Hallo allemaal, Ik las dat er nieuwe mama's zijn bijgekomen. Van harte gefelicteerd. Ik heb vandaag mijn echo gehad en het kindje was gegroeid. Ze maakte er vandaag 8 weken en 2 dagen van. Ik mag over twee weken nog een keer terug komen, want dan kan ze de termijn beter bepalen en is het leuker voor ons zei ze! Ik vind het prima! Het belangrijkst is nu dat het hartje klopt wow wat een mooi gezicht is dat zeg! Hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar alvast voor jullie allemaal! Liefs
@Daan, mooie foto's! @Yihaaa, en dan niets zeggen, hi hi die zitten nou thuis op hun stoel te wippen @Noa307, gefeliciteerd en welkom @MissLayla, ik heb er ook een van Anita zonder kant, weet alleen zo de maat niet meer, dus ze zijn er wel @ollekebolleke, welkom op het misselijkheidsbankje, hoop dat we er weer snel af mogen @Bruisje, dikke knuff meis, komt vast allemaal goed @Conijn, fijn een mooie echo! Allemaal fijne kerstdagen!!
Hey meiden, Daar ben ik weer, wat kletsen jullie toch veel hee! @ Lieke: Ja dat heb ik dus ook... Om gek van te worden hihi @ elke: Ja ik was naar Den Bosch geweest, hoe heet dat daar bij die grote Prenatal? Je weet wel waar ik bedoel hihi Waar kom jij ergens vandaan dan? @ verhip: mijn laatste ongi was volgens mij 15 november, maar weet t niet meer zeker... Ergens in die buurt iig @ Ninita: Jeetje meid, hopelijk heb je nu iets gehoord van 'm... snap goed dat je kwaad bent! @ monique: ik zal zo wel eens een foto spammen van hoe mijn buikkie voor de zwangerschap was... Hij was niet helemaal plat, maar een stuk kleinder dan nu iig @ ikkuh22: YEAH, super meid en dat al met een uitwendige echo nog wel! @ marty: je zult dit waarschijnlijk wel niet meer lezen, maar toch een hele fijne vakantie! @ cjpt: Ik eet gewoon waar ik zin in heb en zie naderhand wel of het oké valt @ yihaaa: Jawel, is ook hartstikke eng, maar op een of andere manier voelt het nu super goed... en ik ben al verder dan de vorige keren dus mijn hoop is goed @ miranda77 :Welkom en natuurlijk van harte gefeliciteerd! @ sweepy: daar denk ik eigenlijk niet eens over na... zou het dus niet weten... @ emma21: Yeah! leuk om te horen meid! @ noa307: welkom en gefeliciteerd natuurlijk! @ inkerbell: gecondoleerd meid! Zo, vandaag zowat de hele dag aan het shoppen geweest Heb voor mezelf een mooi lang shirt gehaald met lange mouwen Kan eventueel nog als tuniek, een coole buikband voor als ik dadelijk een dikkere buik heb en een gave rok van Esprit die nu voor meer dan de helft afgesprijsd was (bij de prenatal... leuke koopjes zo) Voor Jayden een knoeischort/slabber met mouwtjes en een dikke slaap/trappelzak met mouwen, een hoes voor over het matrasje van het campingbedje, sokjes en zo nog wat prullen meer hihihi Daarna nog even voor een schemerlamp voor in de gang op pad geweest (en geslaagd gelukkig) en even lekker zitten koffie-en bij mn beste vriendin... Een lekkere drukke dag gehad dus... En nu lekker op de bank hangen voor de tv... Allemaal hele fijne kerstdagen en tot snellies!
@iedereen met grote boobies, ik weet niet waar jullie wonen maar in Heerenveen (friesland) zit een lingeriewinkel voor grote maten
zo hier nu al dikke tranen bij All you need is love. En het is nog maar net begonnen. Maar goed, zit toch al de hele dag tegen die tranen aan te hikken, laat ze dus maar lekker stromen. Ik zie dat sommige dames ook lekker geshopt hebben bij de prenatal. Fijn ook dat we volgend jaar allemaal jurkjes en mooie tuniekjes kunnen dragen in de zomer met onze mooie buiken. Conijn gefeliciteerd met je mooie echo. Inkerbell, jij nog heel veel sterkte gewenst met alles. Het is niet makkelijk en al helemaal niet zo vlak voor de feestdagen. Bruisje, pff kan me indenken dat dit nog een heel onzekere periode voor je is. Net het verdriet moeten verwerken van een mk en weer zwanger zijn. Als het je helpt, ik en nog veel meer meiden hebben, vooral de eerste weken veel krampen, ongesteldheidsachtige pijntjes gehad. Ik heb ze bij vlagen nog. Dus ik hoop dat dat iets van je onzekerheid kan wegnemen. Ollekebolleke, dat is inderdaad een foutje. Had je eerst verkeerd neergezet, dat veranderd, maar het vervolgens niet verwijderd. Verder even geen nieuws van dit front.
Ik wil jullie ook allemaal fijne feestdagen wensen! Daan, wat een mooie echofoto's en zo duidelijk! Was het een buikecho of inwendig? Hoop volgende week ook zo'n mooie foto's te hebben! Ikkuh, gefeliciteerd met je goede echo! Miranda, welkom en gefeliciteerd! Noa, welkom en gefeliciteerd! Yihaa, haha wat grappig! Bruisje, ik heb dat ook de ene dag voel ik veel en denk ik dat het niet goed is en de volgende dag voel ik niks en dan denk ik ook dat het niet goed is. Maar piekeren heeft geen zin meis, je hebt er toch geen invloed op. Conijn, ook gefeliciteerd met je goede echo! En weer bij.. Nou vriendje heeft eindelijk vanmiddag wat laten horen.. Hij had het weer heel druk gehad en daardoor even geen tijd om terug te smsen of bellen en daarna was hij het vergeten . Heeft zich wel verontschuldigd maar dat is typisch weer mannen he! Nou ja ik zie wel hoe het verder gaat, zondag gaan we samen een dagje weg dus ben benieuwd.. Net GTST gekeken en toen Ronja begon te janken heb ik meegedaan . Bijna dezelfde situatie als mij maar dan andersom. Alleen bij haar is het gespeeld en bij mij realiteit.. Zometeen naar de kerk voor de kerstviering, best schijnheilig want ik kom er anders nooit maar wil nu toch even gaan. Hoewel ik eigenlijk het liefst mijn bed in zou duiken. Meiden tot morgen!
@ bruisje: Heel veel sterkte ik hoop dat alles goed gaat! @Jingi: jah die gember pillen zijn ook echt niet lekker en als je later een boertje laat proef je het nog, maar ze helpen wel En die geurtjes overal zijn ook erg vervelend, liep vanmorgen langs een viskraam, wat ik normaal wel lekker vind ruiken, maar nu kon ik wel kotsen, heel snel doorlopen dus, liepen we vervolgens ook nog langs een kaaskraam, gatverdarrie, wat een luchtjes Echt heel vreems hoe je lijf kan reageren, nooit gedacht! Heel apart, maar wel mooi!
Ik geloof dat deze fotoś van de inwendige echo zijn. Want die waren voor ons ook duidelijker te zien. Wat een situatie waar jij in zit zeg? Ik zou dat niet kunnen. Heb bewondering voor je. Zou je neit liever nu willen weten hoe het er voor staat met jou en je vriend? Ik wens je in ieder geval een fijne dag zondag.