Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iedereen die het vandaag aan hun ouders gaan vertellen, Heel veel succes, en natuurlijk hopen op een leuke reactie :) (maar dat zal wel)

Hihi, hier zit ik nog met me pyama aan en de gordijnen dicht, de buren zullen wel denken ;)

Heeft iemand hier ervaring met tweeling kinderwagens?
    Ik wil er een kopen omdag als ukkie geboren word, Zoë 17maanden is. En dan nog niet stukken kan lopen.

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Haha Sjalotjuh, hier ook nog in de pyjama hoor en de gordijnen dicht. En daar zal, afgezien van een bezoekje aan mijn oma, voor de rest van de dag niet veel verandering in komen.

Maar sorry, geen ervaring met tweelingwagens. Je zou eens kunnen zoeken hier op de site. Zijn wel veel topics over geloof ik.

3. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Bij ons is nu de direct familie ingelicht: het was echt super. We hadden 1 zwanegrschapstest ingepakt en 1 boek van mvm met de echofoto's erin.
    We hebben eerst mijn schoonmoeder de test laten uitpakken. Ze zei:"zwangerschapstest?" Mijn vriend zei: "een posititeve zwangerschapstest!" Toen viel het kwartje heel langzaam:"ben je zwanger?" Heel emotioneel...
    Mijn familie had ik de test van mvm ingepakt dus die snapten niet wat het was. Toen mijn moeder het boek laten uitpakken. Dat was snel duidelijk. Ze waren allemaal super blij en wilden meteen alles weten!
    Gisterenavond schoonvader, schoonzus en schoonbroer. We moesten wachten tot oma naar huis ging: heel spannend allemaal. Ze wisten niet dat het een zwangerschapstest was. Maar met het boek was het wederom snel duidelijk! Mijn schoonvader werd heel emotioneel. Ze waren allemaal heel blij.

Hoe zit het bij de rest met vertellen? Voor degenen die het nog gaan doen: heel veel plezier!

groetjes,
    Lieke

PS zit ook nog in de pyjama en we hoeven pas om 14:30 uur weg: heerlijk!

4. LongingToBe

2 nov 2008
    34
    0
    0
    Barendrecht
    Succes voor alle meiden die vandaag het goede nieuws gaan vertellen! Heel veel plezier.

Gisteren hebben wij kerst bij mijn schoonouders gevierd en we hebben leuke spulletjes gehad voor onze kleine beeb. Vanavond naar mijn ouders toe en dan lekker gourmetten. Ben er achter dat ik op dit moment knoflooksaus echt te ranzig vindt. Verder geen bijzonderheden hier.
    Van het weekend zet ik een foto neer van de babykamer, dan kunnen jullie even keuren ;). Ik zal dan ook proberen de echo foto te plaatsen.

Voor iedereen : FIJNE DAGEN. ik meld me nu pas weer na de kerstdagen.

5. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hallo allemaal.

Als eerste iedereen fijne dagen.

@Gusam ik vind heel sterk over komen zo zeg dikke knuff voorjou.

@mama van youri fijn dat het roze verlies over is hopelijk toch een adertje van het spugen. Hoe is het nu?

Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd geniet ervan.

@Schijndelsvolk zo mooie buik al wil ik ook wel hihi.

@Cjpt wij gaan vandaag goutmetten bij me schoonouders ben benieuwd hoe het gaat ook ivm met de geurtjes bah.

@Lieke gefeliciteerd met je goeie echo.

@Ninita hoe is het met jou en je vriend?

@Conijn super dat je mooie echo hebt gehad. gefeliciteerd.

@iedereen die het vandaag aan de ouders familie gaan vertellen succes en heel plezier.

Hier is alles goed ik ben gister beroerd wakker geworden en vandaag weer bah ik word ook beroerd van bepaalde luchtjes waaronder ook de viskraam die vlakbij onze winkel staat bah.
    Ik las ook iets over het vroeg wakker zijn dat heb ik dus ook ben ook elke morgen rond zeven uur wakker vandaag ook dus heb het huis alweer helemaal fris knoflook saus gemaakt zo lekker :D
    Ik ga zo eerst maar eens douchen.

Liefs Channes

6. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo Meiden
    Hier al een enorme wandeling erop zitten met de hond. Straks komt de familie. Wij gaan het nog niet vertellen. Als ik jullie verhalen zo lees wil ik ook haha....Nee wij wachten nog tot na de echo dat is met 3 weken al gelukkig...
    Meiden hele fijne dagen toegewenst....

liefs ink

7. nu ik zo zit te lezen en het woordje knoflooksaus hoor, wordt ik spontaan misselijk! gatverdarrie.

Ik ben helaas al een tijdje wakker, daar heb ik al last van sinds ik zwanger ben, standaard optijd (veel te vroeg) wakker en ik slaap ook nog eens slecht dus jah ik hoop dat dat snel over is!

Ik heb het al aan mijn ouders verteld en ook aan mijn schoonmoeder, mijn ouders reageerde allebei erg blij, maar mijn schoonmoeder was een beetje perplex. Vanmorgen gingen we even heen om haar een fijne kerst te wensen en gtoen kregen we allebei een dikke zoen en was ze een stuk blijer, ze was nogal geschrokken van de mededeling zei ze! Wel grappig, ze is nu toch wel erg blij om na het laatste kleinkind 14 jaar geleden toch nog een kleinkind te krijgen!

Morgen gaan we het aan mijn zwangere zus vertellen en daarna gaan we mijn zus in canada via de telefoon vertellen dat ze niet 1 maar 2 neefjes of nichtjes krijgt, erg spannend hoe die zullen reageren!

Ik ga nu maar eens mijn poetsdrang loslaten en alles ff zuigen en dweilen!

Iedereen fijne feestdagen toe gewenst en veelplezier met het vertellen aan familie en vrienden!

Tot na de kerst!

8. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Sorry ollekebolleke was niet bedoeling hihi

9. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey mommies to-be,

Dit wilde ik ff met jullie delen!
    Wat een schatje hè!

Fijne dag allemaal!

Liefs Vera

10. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Wat een lieverd zeg mooie meid.

11. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Thanks! Kzal nog ff een mooie foto van haar plaatsen...

12. Lyla

Lyla Lid

19 apr 2008
    39
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo allemaal....

Bij deze wil ik iedereen fijne kerstdagen wensen !
    @ gusam.... wat vreselijk voor je dat het mis is gegaan.... weet precies hoe je je voelt.... gewoon lekker je rust en tijd nemen om het te verwerken...

@ mama van youri... wat fijn dat het bloeden is gestopt..... je hoort het wel vaak hoor.... mijn tante heeft de eerste drie maanden gebloed en kwam er ook toen pas achter dat ze zwanger was... Wel makkelijk... hoef je die eerste drie maanden niet bewust door te maken.....

@ daan .. wat een mooie echo en een mooi buikje zeg.... die van mij gaat ook aardig opzetten dus ga ook even bij de prenatal kijken... Over die cyste... de echograaf zei ook dat het heel veel voor komt omdat het eitje knapt en dan het omhulsel overblijft in de eileider...... dus we gaan er maar vanuit dat het vanzelf weggaat....

@ schijndelsvolk... wat een mooie buik zeg.... !

Voor de rest iedereen die een mooie echo heeft gehad van harte gefeliciteerd...

Wel moeilijk trouwens om alles bij te lezen en te antwoorden... is bijna een dagtaak... hahahhahah,,,,,

Liefs Lyla

13. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Goeiemorgen! Euh... middag bedoel ik

Wat een leuke reacties op het grote nieuws, echt geweldig!
    Ik vertel helaas nog niks vandaag maar dat komt nog wel.

Esprit, ach wat een schatje!

Tussen mij en vriendje is het weer min of meer goed en uitgepraat.
    Gisteravond om half 1 (was net thuis uit de kerk) belde die ineens op of ik hem op kwam halen (hij kon geen auto lenen). Hij miste me ook en voelde zich best rot over de laatste dagen. Dus ik naar hem toe en daarna heerlijk de hele nacht in zijn armen liggen slapen.
    Hij merkte trouwens wel aan me dat er iets was. Vroeg een paar keer letterlijk wat er aan de hand was en toen zei die ook nog: je kan me alles vertellen, dat weet je toch?
    Ja toen had ik het niet meer hoor. Tranen sprongen in mijn ogen en het lag op het puntje van mijn tong maar ik kreeg het niet uit mijn mond..

Helaas moest hij om half 7 al op en naar huis. Ik bracht hem dus weer weg en was voor het eerst een beetje misselijk in de auto en buikpijn.
    Daarna weer lekker terug in bed want we hadden nauwelijks geslapen vannacht en net pas opgestaan.

Hij heeft me beloofd dat zondag een geweldige dag gaat worden en ik heb hem ook gezegd dat als die het waagt om af te zeggen dat ik dan behoorlijk pissed zal zijn (zacht uitgedrukt).

Maar goed om een lang verhaal dus kort te maken. Het zit weer goed tussen ons maar hij weet het nog niet.

14. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Helemaal verliefd op mn meissie.......

15. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Goeiemorgen!

Esprit, wat een beauty die dochter van je! Echt lief!

Bij ons was het shirtje gister nog net op tijd aangekomen, ik was gaan douchen etc en toen ik beneden kwam lag het op de deurmat :D
    Toen we bij mijn ouders binnenkwamen begonnen ze er gelijk over. Mijn moeder zag alleen: Ik ben stoer. Dus wij zo van lees eens verder. Moest ze eerst haar bril pakken en ze kon het maar niet lezen haha.
    Maar toen viel het kwartje eindelijk.
    Ze vinden het erg leuk! En mijn vader zei zelfs dat hij het al wist! Hij had het al aan me gezien een tijdje geleden! Toevallig he.
    Verder een leuke dag/avond gehad en ik heb zelfs een beetje mee gegourmet. Daarna wel weer een steen op mijn maag maar ik heb niet meer hoeven overgeven! Joepie!
    Owja ik was 2.5 kilo afgevallen van die ene dag ziek zijn :confused:

Verder wil ik iedereen veel plezier wensen met het vertellen aan de familie!

Wij moeten alleen nog de schoonfamilie vrijdag. En mijn schoonzusje (die het al weet) heeft een cadeau voor mijn verjaardag nog en dat heeft er schijnbaar ook mee te maken dus die kan ze me pas geven als ze het weten hihi.

Ninita, wat een situatie met je vriend zeg.. Niet leuk he... Maar hij heeft het dus blijkbaar druk gehad... Ben benieuwd hoe hij reageert als je het verteld... Maar hoe dan ook wij zullen er hier voor je zijn! Onthoud dat maar goed :D

Pff verder heb ik wel alles gelezen maar niet echt onthouden.. sorry...
    Ik beloof dat ik na de kerst weer eens op iedereen ga reageren enzo :) :oops:

Nu ga ik me even douchen enzo en dan gaan we een stukje wandelen met zijn 3en!

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gusam: heel veel sterkte ermee....dikke knuffel

verder iedereen fijne feestdagen en geniet van het samen zijn met elkaar...

17. Lyla

Lyla Lid

19 apr 2008
    39
    0
    0
    Zuid Holland
    Even nog een vraagje aan iedereen....

Wie gaat er allemaal een nekplooimeting laten doen...?

Liefs Lyla

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik denk het niet....de kans is heeel erg klein dat ik een kindje krijg met syndroom van down en ja mocht het zo zijn moet het maar zo zijn...denk niet dat ik het nog weg zou laten halen als ik al zover zou zijn...en ik hoorde gister een verhaal van iemand die het had laten doen...verdikte nekplooi....vruchtwaterpunctie laten doen...heel veel zenuwen en niks aan de hand....dus nee voor mij niet denk ik...maar ja misschien als de vk het aan zou raden dat ik het wel zou doen hoor....

19. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik wil jullie allemaal een fijne kerst wensen met een gezond en gelukkig 2009.
    Voor ons is het anders uitgepakt. Helaas is het bij mij gisteren verkeerd gegaan. Na 6 weken en 2 dagen begon ik te vloeien. Direct de vk gebeld. Zij denkt dat het nu afgestoten wordt. Misschien kan ik vandaag nog voor een echo en anders maandag.
    Snik, dit doet zo'n pijn!

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ik zou het ook niet doen, als het zo is dan is het zo denk ik maar.

Ik heb geen tijd om alles bij te lezen, we moeten zo al weg.
    Iedereen fijne kerstdagen!

@Esprit, mooie dochter heb je! wat een schatje

Deel Deze Pagina