goedeavond meiden Eindelijk heb ik wat tijd gevonden om alles bij te lezen. Hier gaat het goed en niet goed. Goed in de zin dat ik geen krampen of bloedverlies heb maar niet goed omdat ik compleet verstop zit, kan al 4 dagen niet naar 'de grote wc' gaan. Zou het kwaad kunnen als ik morgen om een lavement ga of mag dit niet? Ik ben echt ten einde raad, zeker met de feestdagen, je eet de hele tijd maar om het cru te zeggen er komt niets uit aan de andere kant. Liz: welkom meid, ik zie dat je al een pracht van een dochtertje hebt. Liefs Stephanie
@ annie: heel veel sterkte! @esprit/vera: wat een schattige dochter heb jij. Echt super leuk met dat T-shirt en in die mand of wat was het. @liz welkom. Dat hebben jullie snel gedaan! Bewust? sorry als ik iemand vergeten ben Echt leuk die verhalen over het vertellen aan familie. Ik had ook drie keer de tranen in mn ogen staan! Ik heb gisteren ook augurken gekocht omdat ik er al een paar dagen zin in had. Gek he. Ze hebben me vandaag iig goed gesmaakt! Verder merk ik wel dat ik steeds iets meer misselijk ben, zeker met al dat Kerst eten en als ik te lang niets eet. Ik ga maandag met mijn moeder en misschien met mijn schoonzus naar Aken voor een bh. Volgens de site van triumph moet ik nu 80G hebben en dat heeft triumph. In Aken zijn er meerdere winkels die dat merk verkopen, nu maar hopen dat ze ook zwangerschapsbh's in die maat hebben...
Goede avond dames, ben net thuis van een hele dag op visite bij fam, en die weten nog van niks., dus was moeilijk. ik heb me eerste ding gevonden waarvan ik de geur niet uit kan staan. tonijn! blheee gelijk naar de wc.... niet leuk, heb niet bijgelezen! ben kei moe. iedereen met een goede echo.... Super/ alle nieuwe gefeliciteerd,. en iedeeen eeen fijne kerst en gelukkig nieuwjaar. liefs les
Stephanie: Volgens mij mag je voor een grote boodschap gewoon zonder nadelige effecten ook micro-lax gebruiken! Wel erg vervelend en helemaal zo met de feestdagen. Annie: Wat verschrikkelijk, ik wens jullie heel veel sterkte de aankomende dagen. Jah nou het is wel verdomde moeillijk om je mond te houden tegen familie die ik het nog niet wil vertellen! En dus al helemaal als je daar ook nog eens eet! Verder ben ik er wel al achter dat ik niet meer zoveel kan eten als eerst en dat ik wel heel vaak moet plassen! Das trouwens ook erg lastig hoor! Verder gaat alles vandaag best wel goed hier, we hebben vandaag het eerste baby-pakje al gehad (een broekje, sokjes en een zelf gebreid vestje) En van de week heb ik de eerste knuffel ook al gehad van mijn moeder! echt leuk hoor zwanger zijn! Dikke kus voor iedereen die hem nodig heeft!
Goedemorgen meiden, Hier al weer TE vroeg wakker pfft, heb elk uur op de klok gezien vannacht Voor de rest, word met de dag misselijker... Maar heb het er allemaal voor over hihi Hebben er toevallig van jullie ook mensen last van constante jeuk over je gehele lichaam? Ik word er gek van hier Maandag maar eens even mentholgel gaan halen... Vandaag houden we lekker pyjama-dag vandaag... hihi gewoon lekker met zijn 3tjes de hele dag zo rondlopen, voor niemand de deur uit... HEERLIJK! @ esprit: Wat een scheetje hee! Mooie foto's! @ ninita: Hoe gaat het nu daar meissie? zoals eerder gezegd, wat er ook gebeurd hier kun je steun vinden he! @ mama van youri: hoe gaat ie met jou meis? hopelijk geen bloedverlies meer gehad? en 2,5 kg? wow das aardig wat hee! @ lyla: ik denk wel dat ik het weer wil laten doen, die nekplooimeting. Wij hebben het bij Jayden ook laten doen... @ annie: jeetje meid, ik word er stil van. Veel sterkte meid! @ miss layla: 'n halve pot? wow Lekker doen hoor meid als je daar zin in hebt! @ ginny: Leuk hee! en al meteen beebkadootjes hihi lekker hoor! @ liz0104: welkom en gefeliciteerd! @ lieff: geloof me, bij het vorige bevallingstoppic (van januari) wist ik op t einde nog steeds niet wie wie is haha echt een geheugen als n vergiet hoor @ stephanie20: Volgens mij kun je dat gewoon doen hoor... het moet natuurlijk geen gewoonte worden om dat te doen, maar nu voor 1 keer is dat niet erg... maandag gewoon even de huisarts bellen... @ les: ik heb dat ook hier... gisteren zaten ze langs me vis te eten... BLEGH Fijne 2de kerstdag vandaag!
Hallo allemaal! Vind het heel gezellig om hier mee te lezen en af en toe iets te schrijven! Heb 24-12 een echo gehad en we hebbben een heel mooi hartje gezien, zijn super blij en echt aan het genieten! Fijne kerst nog allemaal! Groetjes Erika
Dames... ik moet me helaas weer afmelden.. vanmorgen benik weer begonnen met vloeien.. flinke buikpijn dus het is over.... tis nog onwerkelijk en ik snap niet waarom het twee keer achterelkaar zo mis kan gaan.. ik heb geen vertrouwen meer in mijn lijf... ik neem dus even afstand.... ik wens jullie allemaal een super zwangerschape en een prachtige beeb in augustus... Dikke knuffel...
Oh bruisje wat verschrikkelijk! 2 keer achter elkaar... het zit jullie echt niet mee... weet niet wat ik verder moet zeggen, sterkte!
bruisje ik wens je heeel veel sterkte toe. Dat lijkt me echt afschuwelijk 2 keer achter elkaar! dikke knuffel!
@ bruisje: jeetje meid, veel sterkte, ik weet wat je voelt nu! @ erikaatje: geniet er lekker van meid!
Bruisje wat vreselijk! Twee keer achter elkaar nog wel, heel veel sterkte.. Gisteren de hele dag een trekkerig gevoel in mijn buik gehad, moe, en gisteravond met tandenpoetsen bloedend tandvlees. Vandaag weer bijna nergens last van, echt raar dat dat zo kan verschillen van dag tot dag . Kanellie, Erikaatje en Liz welkom en gefeliciteerd! Met hoeveel zijn we ondertussen al? Volgens mij is november echt een hele vruchtbare maand geweest! Stephanie, jeetje wat vervelend zeker met de feestdagen. Gisteravond bij mijn ouders geweest. Lekker gegeten en cadeautjes gehad. Echt gezellig en ik vond het best moeilijk om niks te zeggen. Moest er ook de hele tijd aan denken dat we volgend jaar met kerst allemaal een beebje van een maand of 4 hebben. Echt gaaf! En nogmaals bedankt voor alle lieve berichtjes, vind het echt super dat jullie zo meeleven en dat ik hier tenminste mijn verhaal kwijt kan. Gelukkig zit ik inmiddels een stuk beter in mijn vel en hopelijk komt die roze wolk dinsdag na de echo ook nog! Heb er wel echt zin in en vind het best spannend maar ik ben ook al zenuwachtig.
Hoi bruisje... wil je nog even heel erg veel sterkte wensen voor de komende tijd, zag het pas nadat ik mijn bericht had geplaatst... Hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn en dat dan alles wel goed gaat! Liefs Nelleke
Zo, hier ben ik dan ook weer even. Moest een hele hoop bijlezen, en schrik van de 3 miskramen. Meiden heel veel sterkte, helaas weet ik hoe het voelt. Hopelijk kunnen jullie het een plekje gaan geven, en lees ik snel weer goede berichten! Ik denk aan jullie. Bij mij gaat het redelijk, kreeg kerstavond ineens roze afscheiding en was direct in paniek. Je denkt dan direct: niet nog een keer! Direct de huisartsenpost gebelt en ik kon niet meer doen dan afwachten. Gelukkig is het sinds vanmorgen weer weg. Heb nu wel veel pijn vanuit de liezen. Maar ik lees dat dat er bij kan horen bij 5 weken... Tot zover, en vanaf volgende week hoop ik meer te kunnen lezen en posten.
Kanellie, Erikaatje en Liz welkom en gefeliciteerd.. bruisje oh nee meid...hele dikke knuffel....hoop zo dat je snel een onbezorgde zwangerschap mag hebben...
Jeetje, schrik hier weer van. Bruisje echt heel veel sterkte, het is je zo gegund! Knuffel van mij hoor! Vind het elke keer weer erg confronterend te lezen de miskramen, en zoals ik al las, de meiden die een mk hebben, inderdaad, onze grootste nachtmerrie. Word er af en toe best bang en onzeker van. Melisa, vervelend roze afscheiding, kan me je paniek wel voorstellen, je denkt toch snel van oh je... Sterkte, hoop voor je dat het gewoon wegblijft. Hier nog niets aan familie verteld. Moet zeggen dat ik het stiekem ook wel leuk vind om het nog even niet te vertellen, het is dan nog heerlijk je eigen "geheimpje". Kanelli, welkom hier en gefeliciteerd! Ninita, ben inderdaad ook heel benieuwd met hoeveel we hier zijn.