Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Bruisje, Het is toch niet eerlijk, 2 keer achter elkaar! Heel veel sterkte!

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Bruisje, dit is werkelijk niet te geloven. Ik kan me niet voorstellen hoe het voor je moet zijn, maar dat het zwaar is, pffff dat kan ik me indenken. Ik wens jou en Bruisje-man heel, heel veel sterkte toe.

@Bianca09, Zwangerschapspagina gaat Vandaagverhuizen. Hier kan je meer lezen daarover.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=127008

@Ninita, ik wil 32 uur blijven werken als het mogelijk is. Ma, Di, Do en Vrijdag. Dus geen weekenden meer.

Hier hebben we gisteren een heel fijne dag gehad. Familie over de vloer en lekker gegeten. Iedereen was tevreden.
    Wel een paar moeilijke momenten gehad, het was de eerste kerst zonder mijn vader. Niet dat ik daar nu de hele dag mee bezig ben, maar soms dan overvalt het me een beetje.
    Verder waren mijn schoonouders, vooral mijn schoonmoeder niet bijzonder enthousiast over de echo etc.
    Mijn schoonmoeder heeft maar 1 kind gekregen en heel veel miskramen met 6-8 weken vanwege pco (Maar daar wisten ze in 1975 niet zo veel van). Vandaar dat ze nog niet zo enthousiast kan zijn. Dat kan ik me wel voorstellen, maar zelf kan je dan niet echt een kant op met je blijdschap, nou dat zorgde ook wel weer voor traantjes.
    Ik was zo moe van de hele dag en mijn hormoontjes (traantjes hier en daar) dat ik om 8 uur op bed ben gegaan, dacht wel een nacht door te kunnen halen, maar was om half 10 al weer uit bed en ben toen maar gezellig bij mijn mannetje blijven zitten.

Vandaag zijn mijn oom en tante 40 jaar getrouwd en ze geven een feest, dus daar zijn we voor uitgenodigd. Gezellig, dus vanaf een uur of 3 ben ik dan ook niet aanwezig. Mochten jullie me missen ;)

Nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd!

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
  4. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    Ik zal ook maar eens even lezen, hoe dat met die verhuizing zit... :rolleyes: Anders kan ik jullie strax nooit meer vinden :)

5. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    nicolletje super gefeleciteerd! :)

bianca09 gefeleciteerd meid! :)

Aan zee welkom en gefeleciteerd!

zo zit hier al goed vol he :D super gewoon :)

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Bianca09, Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!

@mamavanYouri,
    Jammer dat je familie niet zo enthousiast reageerden. Enig idee waarom niet?
    Wel een domper op de feestvreugde lijkt me.

@Ollekebolleke,
    Wat leuk dat je samen met je zus zwanger bent zeg! Dat lijkt me erg gezellgi!

@Miekepluis,
    Wat een mooi verhaal van jouw ouders en broer zeg!

@Nicolleteje en Aan Zee:
    Jullie ook welkom hier en een fijne zwangerschap toegewenst!

@Daan78,
    Wat jammer dat je ouders en schoonouders gematigd reageerden.
    Ik denk dat je er vanuit moet gaan dat het goed gaat, ook al heb je een reserve.
    Geniet ervan he!
    Veel plezier bij het feest vanmiddag. Klinkt gezellig!

Hier de kerstdagen ook weer overleefd. Pfff, wat een ge-eet altijd he!
    Maar goed, het was erg gezellig. Nu oud en nieuw nog en we mogen weer helemaal gewoon daarna :D
    Vanmorgen hebben mijn man en ik de "zomervakantie" geboekt.
    Niet in de zomer maar in mei dit keer. We gaan er gewoon vanuit dat alles goed gaat dit keer en dat we in augustus niet meer ver weg kunnen.
    Dus nu in mei lekker naar Frankrijk.
    De twee locaties die we het liefst wilden waren nog te boeken dus hebben we dat lekker gedaan.
    de voorpret kan beginnen!

Groetjes, Hanna

7. bloem333

bloem333 Lid

27 dec 2008
    5
    0
    0
    Secretaresse
    Breda
    JOEPIE, ik word als het goed is ook in Augustus 2009 moeder, ik moet gewoon weer huilen nu ik dit schrijf! WAT BEN IK BLIJ! Mijn allergrootste wens komt uit!

8. bloem333

bloem333 Lid

27 dec 2008
    5
    0
    0
    Secretaresse
    Breda

9. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    gefeliciteerd bloem!

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    bloem gefeliciteerd...hoever ben je?

11. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    Hallo allemaal,

zo heb ook weer even de 16 blz doorgelezen sinds afgelopen dinsdag.

Ik zag dat er een paar waren waar het misgegaan is: heel veel sterkte voor jullie!

En ook nog mooie nieuws van nieuwe augustus mama's : welkom hier en gefeliciteerd!

Verder moet ik wel bekennen dat ik wel alles heb gelezen maar niet op iedereen ga reageren: Moet nog even meer inkomen in al jullie namen hoor :)

Hier gaat alles goed, geen last van misselijkheid. alleen nog steeds heel gevoelige (.)(.) en minder trek in eten, maarja das niet zo erg want ik heb kilootjes genoeg over :cry:

En gelukkig is Nienke heel snel weer lekker opgeknapt en hebben we toch fijne kerstdagen gehad. Wel druk maar heel gezellig.

Hier willen we het tot de 12 weken nog stil houden, en ik vind het best wel spannend om zo'n groot geheim te hebben. Vorige keer hebben we het heel snel al verteld en dan blijft toch iedereen langer in de stress zitten of alles wel goed gaat. Maar misschien als bij de intake van de vk blijkt, dat alles goed is (zij heeft een eigen echo-apparaat staan die wie weet wel gelijk even een kijkje dan?) dat we het dan toch wel gaan vertellen. Dat duurt nog anderhalve week dus gaat snel genoeg :)

Ohja en ik zag dat het 'verhuizen' pas morgen gaat gebeuren. Dus dan tot na de verhuizing!

Fijn weekend allemaal verder!

12. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ook hier een leuke 2e kerstdag gehad. Bij onze vrienden geweest en heerlijk zitten eten, met hun baby gespeeld en filmpjes gekeken. Ben wel een uurtje in slaap gevallen op de bank maar dat mag bij je beste vriendin die je al 15 jaar kent he?! ;o)

Was ook erg emotioneel (zij was de 1e aan wie ik het verteld had, eerder dan mijn vriend haha) en ze hield zich heel de avond goed. Tot we weggingen. Toen hing ze ineens huilend om mijn nek dat ze zo verschrikkelijk blij voor ons is. Ik natuurlijk weer meehuilen haha.

Al met al heb ik echt een geslaagde kerst achter de rug.

Jammer dat ik vanochtend zo dom was om direct op te staan na het wakker worden want heb echt moeite moeten doen om niet over te geven. Stom, ik weet dat als ik even rustig blijf liggen het veel beter gaat!

Straks lekker naar mijn papa en mama, even eten bij hun.

Fijne dag allemaal!
    X Cindy

13. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    @Bruisje: Meis wat verschrikkelijk! Ik ken het machteloze gevoel zo! Wel even goed denk ik dat je ff rust neemt. Wij hadden juni 2007 en augustus 2007 een MK. Ik heb toen ook vvor mezelf geprobeerd mn gedachten op nul te zetten en niet meer bezig te zijn met zwanger worden. We hebben toen in oktober een huis gekocht en daar waren we heel druk mee, hierdoor het zwanger willen worden echt helemaal op de achtergrond gezet.... en in november waren we zwanger en dat is toen gelukkig goed gegaan. Dus meid, geef de moed niet op hoor! heel veel sterkte voor nu, geef t een plekje!

Dikke knuffel Vera

14. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    @Nieuwe mommies to be: gefeliciteerd en welkom! Geniet van jullie wondertjes!

@allemaal: thanks voor jullie complimenten over mijn dochtertje! We zijn ook zo supertrots op haar!

Hihi, 1e kerstdag was er een levende kerststal bij mijn schoonouders voor het huis. Mijn vriend was ff met Melanie en zijn vader er naar toe gelopen. Kwam er een fotograaf en die vroeg of Melanie ff in de kribbe mocht liggen voor de foto! hahaha, zo schattig, komt ze al weer in de krant! Ons fotomodelletje was nl ook al baby van de maand!

Kerst was verder erg gezellig, maar zeeeeeer vermoeiend en 's avonds zo misselijk! En ik had juist helemaal niet veel gegeten, bleh!

De familie reageerde heel leuk op het nieuws dat Melanie grote zus word. Mn vader, die altijd best wel "koel" is, gaf mij een dikke knuffel en had tranen in zijn ogen! Dat vergeet ik nooit weer! Hier dus ook tranen (hihi hormonen?)

Liefs Vera

15. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hier ook nog een augustus 2009 mama.

Hmmm, mezelf mama noemen klinkt nog wel erg raar. Maar wel heel leuk!

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    vaak blijven zeggen dan went het vanzelf. :) moet er ook nog aan wennen hoor maar gefeliciteerd en welkom hier...

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hier slecht nieuws, vanaf woensdag heb ik af en toe wat bruin/roze afscheiding. Vanaf vanmorgen is het meer geworden. Dus ook deze zwangerschap is misschien weer over...

18. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    bloem welkom ! en gefeleciteerd!

esprit jou kindjes gaan ook niet veel schillen he :D gaat bij mij ook zo zijn... :) ben is benieuwd

svbaardwijk welkom en gefelciteerd!

melisa wat vreselijk :( ik hoop dat het toch nog goe komt!

19. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Kom heel even snel kijken. Wat erg dat het bij een aantal weer zo mis is gegaan...Je hoopt toch altijd dat het goed blijft gaan...Sterkte allemaal meiden..

Ikzelf heb nu ineens geen menstruatiekrampen meer en het is heel gek, maar ik mis het een beetje! Het voelt zo niet-zwanger ineens! Maar ook hier geldt: we zullen nog even af moeten wachten en hopen op het beste.

Voor alle nieuwe mama's: welkom! Gezellig!

Ik ga mijn zoontje uit bed halen, die heeft nu voor het eerst in zijn grote bed geslapen!

Doei doei,

Moontje

20. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo meiden
    Wat leuk dat we vandaag nog kunnen fòrummen...
    Nieuwe zwangeren welkom.
    melisa meiss sterkte en hopelijk zet het niet door.....

Hier vandaag begrafenis gehad....blij dat het nu voorbij is allemaal.
    Kunnen we ons weer gaan richten op de beeb. vandaag alweer 7 weken.
    Helaas ben ik wat griepig, keelpijn en ontzettend moe...echt blehhhh...
    Maar goed moet maandag pas weer werken gelukkig...

liefs ink

Deel Deze Pagina