Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Het is idd een wonder hoor... En we moeten ondanks de vele k*t berichten (sorry voor mn taalgebruik) toch positief blijven hoor dames!

2. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Goedemorgen allemaal.

Alle meiden bij wie het is mis gegaan heel veel sterkte en een dikke knuff vreselijk zeg.

Ninita ik wil 18uur gaan werken in de week doe er nu ook maar 20 dus ik lever niet heel veel.
    Mijn mannetje wou dat ik helemaal thuis bleef maar dat wil ik niet

Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom.

Mama van youri jammer dat ze niet zo enthousiast waren maar ze zijn gelukkig wel blij

Daan jammer dat jou schoonouders niet zo enthousiast reargeerden maar ze zullen ook nog wel wat bang zijn.

Melissa ik hoop voor je dat het niks betekend dat er niks aan de hand is knuff voor jou.

Monique beterschap daar gaat het al iets beter?

Wij hebben ook leuke kerstdagen gehad we hebben een hele lieve knuffel gekregen voor de kleine heel lief en ook hebben we lekker gegeten.
    Vandaag lekker een luie dag lekker niks doen heerlijk.

Liefs Channes

3. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    zo weer ff bijgelezen (wel 20 pagina's)

ik had een vraagje.
    zijn er nog andere meiden die last hebben van een ontzettend lage bloeddruk?

ik heb dit ook al bij mijn eerste zwangerschap gehad en ben toen ook al 3x flauwgevallen. de vk zegt dat ze er niets aan doen, omdat het het voor frummel geen kwaad kan.

of heeft iemand nog goede tips?

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @debende,
    Nee hier geen last van een lage bloeddruk tot nu toe.
    Wel lastig als je steeds flauwvalt. Dat het geen kwaad kan voor de baby is prima, maar voor jezelf is dit toch niet fijn. Had de VK geen tips?

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Morgen!

Debende, ik heb daar dus ook last van... erg vervelend he.
    Het enige wat ik weet wat kan helpen is dat je zoute drop bij je hebt zodat je die kunt pakken als het niet meer gaat. En veel chips eten :p
    Ik drink ook vaak bouillion en gebruik veel zout.
    Heb het bij Youri ook gehad en nu was mijn bloeddruk weer 100/50.

Verder iedereen veel sterkte bij wie het is mis gegaan :( echt shit zeg...
    Vind dat het maar veel misgaat deze maand hoor.

Ik ben vandaag echt erg misselijk :( niet leuk...
    Heb me maar op het poetsen gestort... Beneden is nu klaar en boven moet nog.
    Verder hebben we gister 3 dvd's gehuurd! Lekker gezellig in bed gekeken. Als je van spannende films houd moet je The Ruins echt zien, is een supergoede film vind ik.
    Het was dus best laat geworden gisteravond en helaas moest ik vanmorgen vroeg op voor mijn zoon. Normaal slaapt hij na zijn pap nog een paar uurtjes maar natuurlijk wilde hij dat nu niet :( hij is nu nog wakker.... Zal wel weer een periode zijn ofzo.
    Als we klaar zijn met poetsen gaan we nog 1 dvd'tje kijken... En erna misschien een stukje wandelen ofzo, het is zo'n lekker weer!

Zo, lang verhaal over mezelf :)

Ik vind het trouwens ook moeilijk om iedereen uit elkaar te houden enzo... En de dames die ik op hyves heb weet ik ook niet wie wie is want jullie hebben daar natuurlijk andere namen hihi.

Monique, jullie ook de buikgriep te pakken met zijn 3en las ik... Erg herkenbaar haha, vechten om de wc ;)
    Hoop dat het snel wat beter gaat met jullie!

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    He meiden,

nog steeds online zie ik. Mooi.

Vind ook dat er veel zwangerschappen misgaan hier. Pffffff..........

Iedereen die ziek is een flinke knuffel (of het nu griep is, of ochtendmisselijkheid).

Ik wil ook kijken of ik mannetje zover krijg dat hij met mij wil wandelen. Ik ben echt gek van de winter en de kou. Heerlijk met je rode neusje, loopneus etc hihi :D Maar dan moet die knakker wel eerst eens uit bed komen, gniffel. Maar hij heeft gisteren denk ik net iets te veel genoten van het feit dat ik nog 7 maanden de bob mag zijn ;)

Mijn moeder vertelde gisteren trouwens dat de weerman van omroep gelderland had gezegd dat hij nog nooit zulke kaarten had gezien in zijn lange carierre als weerman/meteoroloog. Hij voorspelde namelijk vanaf begin januari een hevige vorstinval, vanaf 13 januari -20 op de veluwe en 3 periodes van zware sneeuwval.
    Beiden lijkt er wel aan te komen. Sneeuw komt er in ieder geval wel. Ze voorspellen sneeuw vanaf oudjaarsdag JeeeeeeeeeeeeeeJ :D

Houden jullie ook van de winter? Of zijn jullie meer zomertypes?

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Oh trouwens, hoe doen jullie dat met de flessen van moeders voor moeders.
    Ik zet ze altijd de avond van te voren neer, omdat wij hier aan het begin van de route zitten (7uur - half 8), maar met deze vorst heb ik ze dus in de schuur gezet op mijn fiets tassen en de kussens van de tuinstoelen er omgedrapeerd. Heb maar een briefje op de schutting geplakt dat hij/zij ze daar kon vinden. Lijkt me namelijk niet echt handig als die flessen, naja, de inhoud dan, bevroren zijn.

8. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Haha alles tussen de 15 en 25 graden vind ik lekker. Kouder vind ik niks en warmer ook niet haha. Lekker makkelijk he?! Dus als ik echt een periode moet kiezen zeg ik; lente en het begin van de zomer.... heerlijk kan nu al niet wachten... en dit jaar heeft dat natuurlijk een extra reden ;o)

9. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Zou niet weten of het inderdaad bevriest, er zitten natuurlijk iets van conserveringsmiddelen bij...
    Ik zet ze gewoon buiten neer maar doe dat pas in de ochtend.

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    daan: nou geef mij maar zon, zee en strand...ben absoluut een kouwkleum....

ik zeg de flessen 's ochtend buiten want bij mij komen ze op donderdag om half acht en ik begin op donderdag altid om zeven uur met werken dus ga om half zeven weg....hopen dat ze in dat uur al niet bevriezen :(

11. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Oh en qua werken... wow hoe krijgen jullie het allemaal voor elkaar zo weinig te gaan werken?! Wij verdienen prima maar onze vaste lasten zijn ook nogal fors... ik ga vanaf komende maand 32 uur werken en HOOP dan na mijn verlof te kunnen minderen naar 24. Maar betwijfel of dat echt gaat lukken. Zowiezo denk ik niet dat mijn huidige werkgever daar voor open staat. Maarja, denk dat ik tegen die tijd toch wel wat anders ga zoeken. Dan zit ik hier ook al weer 4 jaar.

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Oh ik ben helemaal geen zomertype. Ik kan niet goed tegen warmte. Wordt nog wat dus hihi........

Nou dat zal in dat uurtje wel niet bevriezen nee. Nou ja, ik vraag mijn man wel of hij ze buiten wil zetten als hij weer aan het werk is.

13. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik vroeg me dat ook al af ja. Ook 1 van de redenen dat ik 32 wil blijven werken. Echt veel minder zit er nog niet in.

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hebben jullie een duur koophuis dan misschien....
    ik heb het geluk dat mijn vriend best goed verdiend en niet zulke hoge maandlasten (weet niet wat jij hoog noemt?)

15. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Als je ze 's avonds neerzet, grote kans dat het dan de volgende dag bevroren is. Ik kan ze hier ergens langs brengen en moet ze in een kist stoppen. Maar die staat ook gewoon buiten en word 1x in de zoveel tijd geleegd. Zal wel niet zoveel uitmaken denk ik als het bevriest. Anders bel je even met de contactpersoon?

16. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ohnee he, geen sneeuw :( ik ben dan altijd zo bang om te rijden in de auto... en zal toch naar mijn werk moeten (ong half uur rijden)

17. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Mijn mannetje heeft ook een hele goeie baan dus ik kan wel wat inleveren de maandlasten hier vallen ook best mee.

18. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Wij hebben niet zo'n duur koophuis, maar wonen hier net een jaar, alles opnieuw moeten inrichten en stofferen, dus daar ging natuurlijk veel geld in zitten. Verder hebben wij ons oude huis nog te koop staan en dus nog dubbele lasten. Dus de verwachting is dat dat allemaal goed komt.
    En ik vind het niet erg om 32 uur te blijven werken al lijkt me dat wel ontzettend zwaar. En ik heb geen baan van 9-5. Manlief gelukkig wel.

19. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ja dat is inderdaad het nadeel van de sneeuw. Dat vind ik ook niet prettig.

20. elina joan

elina joan Actief lid

8 mrt 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    hallo ladies,

k'zie ook net pas dat er een onderwerp is gestart voor aug mama's, wat leuk heej..

ik zal me eerst ff voorstellen ik ben jantine en ik ben 25 jaar en ben al moeder van een pracht jongentje van 13 maanden en hij heet kyano en ben nu voor de 2e keer weer zwanger en nu al denk ik zo'n bijna 9 weken.. we vinden het echt zo leuk dat we er al weer naar uit zien hoe het allemaal gaat lopen.

heb gister een drama dagje gehad--> gister een klein beetje bloed verloren en me eigen helemaal dood geschrokken haast (had het bij me 1e ook ) maar goed deze voelt toch anders, maar kan een dinsdag pas terecht bij de vk... ik had zoiezo al een afspraak staan om 11:15 voor de 1e echo...

ben echt bang dat het niet goed is maar ben ook echt een angsthaas..

liefs jantine

Deel Deze Pagina