jantine: spannend zeg..kan me voorstellen dat je daar van schrikt....maar je krijgt vast goed nieuws morgen...geniet ervan en geen stress he want dat is niet goed voor de kleine... daan: lijkt me ook pittig hoor 32 uur werken...maar ja minder werken kan misschien altijd nog als het niet gaat...
Welkom hier elina joan, ik zie dat we gelijk lopen! Ja dat is schrikken als je ineens bloedverlies hebt... Laten we hopen dat het niks te betekenen heeft en je dinsdag een supermooie echo hebt De flessen van MvM zet ik altijd 's morgens buiten, heb geen idee hoelaat ze komen want ik vertrek altijd rond half 8 naar mijn werk. En hier werk ik ook 18uur. Vriend werkt fulltime. We hebben in augustus ons appartement verkocht en hebben een huis gekocht. De maandlasten zijn best hoog anders was ik misschien helemaal gestopt met werken (mijn werk is een heel stuk rijden en ben bijna langer onderweg als dat ik werk op een dag. ik ben op zoek naar werk dichterbij maar kan niks vinden...)
Jantine, idd spannend, maar zoals bos al zei, geen stress, dat is niet goed voor je. Je hebt vast een mooie echo dinsdag. Bos, je hebt gelijk hoor, ik kan altijd nog minder gaan werken. Wat ik me afvroeg, heb jij nog contact weten te leggen met cb? Ben zo benieuwd hoe dat is afgelopen.
Ik werk bij de appie heijn... Maar op de een of andere manier lukt het me niet om andere bedrijven hun interesse te krijgen ze reagerennooit op mijn sollicitaties....
Hmm beetje lauwe reactie vind ik persoonlijk. Excuses zijn inderdaad wel op zijn plek. Had nadinneke ook niet zo'n test? Ben benieuwd hoeveel mensen er inderdaad ook een klacht indienen. Zijn er misschien niet zoveel of zo. toch goed dat je het gedaan hebt, al koop je er niets voor.
Tja ik weet eigenlijk ook niet precies hoe ik dat ga doen met werken maar ik wil eigenlijk niet meer dan 20 uur gaan werken na de bevalling. De eerste 4 jaar dan, als het naar school gaat wil ik weer meer gaan werken. Ik zal sowieso mijn paarden moeten verkopen, hoe erg ik dat ook vind. Ze staan heel goedkoop maar kosten gemiddeld toch nog zo'n 200 euro per maand. Ik heb een huurhuis en als ik minder ga verdienen krijg ik huurtoeslag dus dat komt wel goed. En wat de rest betreft zal het helemaal afhankelijk zijn of ik er alleen voor kom te staan of niet. Alleenstaande moeders krijgen wel heel veel toeslagen en belastingvoordeel dus dat is dan 'mooi' meegenomen. Maar doe het toch liever samen met vriendje...
ja vond het ook een lauwe reactie maar ze kon er niks mee zei ze omdat ik geen serie nummer meer had van die testen...ja had alles heel snel in de prullenbak gedonderd....omdat ik boos was en teleurgesteld...ze probeerde ook nog hun nieuwe product te promoten....dom mens. heb haar wel duidelijk gemaakt dat er van hun niks meer in mijn huis komt...
ja ik hoop echt dat we goed nieuws krijgen maar voor me gevoel duurt het nog zo lang..... maar ik zit ook zo te zeuren (zegt mijn man) grrr haha zou het ook erg zijn als ik ook nog een beetje afscheiding heb met bruinige kleur? Mama van Youri -----> maar idd is erg leuk dat we gelijk lopen, is altijd leuk toch hahaha ik hoop dat het met ons allemaal goed uitpakt dat is ook mijn wens voor 2009-----> nieuw jaar breng altijd goede en mooie momenten met zich mee liefs jantine
Ninita, komt je vriend vandaag nog langs? Jullie zouden toch iets leuks gaan doen vandaag? Zie je er tegenop?
ninita: en weet je al of je kiest voor kinderopvang ofzo? en andere dames hoe gaan jullie dat doen? hebben jullie oppas of kinderopvang? jantine: er zijn genoeg meiden die wat rood, roze of bruin verliezen en een goede zwangerschap hebben dus zou me er proberen (makkelijker gezegd dan gedaan weet het ) niet te druk over te maken als ik jou was..
ik ben ook bang dat t misgaat bij mij. ik heb al vanaf woensdag af en aan menstruatiekrampen. vanochtend had ik eeen stipje rood bloed op mn toiletpapier. echt heel weinig. maar ik heb ook echt menstruatiekrampen vandaag. pff ben zo bang
Hij komt vanavond pas en dat is nog niet eens zeker.. (zucht) Anders komt die dinsdagavond, maar dat zou ik zelf niet zo fijn vinden omdat ik dan 's middags de echo heb
nicole: ik heb ook zo'n menstruatieachtige gevoel gehad....is waarschijnlijk je baarmoeder die je voelt want die groeit.....probeer jezelf niet gek te maken want meiden stress is echt het slechtse wat je kunt gebruiken nu voor die kleine.....zolang je niet heel erg vloeit en geen krampen hebt is er nog niks aan de hand...
Daan ik geniet van dit weer hoor! Heb net een uur in de kou gelopen heerlijk. We hebben sinds kort een pup dus ben nu niet alleen meer aan de wandel. manlief gaat echt niet mee namelijk....Misschien dat ik vanmiddag nog ga uitwaaien bij de zeedijk.... Laat die sneeuw maar komen Ik moet zeggen dat ik ook kan genieten va de zomer hoor. Ik smeer me in pak een goed boek en bakken maar! Ik kan zo uren liggen. Helaas ben ik bang dat ik dit jaar anders ga beleven haha...Opgezette benen, dikke buik, hijg hijg hahaha....hopelijk wordt het niet al te warm Bos wat een rotexcuus idd van de cb! Ze hadden tenminste iets kunnen vergoeden ofzo.... Leuk om mensen met een dode mus blij te maken..... Ik ga ffe soep koken met stokbroodje erbij
Ninita, ik hoop ook voor je dat je vriend bij je blijft... Das toch altijd beter dan alleen he! Wanneer ging je het ook alweer vertellen?