Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ninita; ga je het na de echo niet vertellen?

2. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Weet ik nog niet. Volgens mijn banner ben ik vandaag 7 weken maar volgens mijn eigen berekening pas 6 weken en 1 dag. Nou ja, hoor het dinsdag wel. Ik denk eigenlijk pas met 12 weken..

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Menstruatiekrampen zijn heel normaal hoor Nicolletje. Ik weet natuurlijk niet hoe heftig jij ze hebt. En opzich wat bloedverlies kan ook geen kwaad, maar dat hangt ook weer van zoveel dingen af.
    Hoe lullig het ook klinkt, je kan er zo weinig mee. Wat komt dat komt. Ik weet niet of je al een vk hebt, maar misschien zou je, als het aanhoudt, haar kunnen bellen als je het echt niet vertrouwd.

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ik heb ook menstruatiekrampen af en toe dat is helemaal normaal! Het is zelfs goed want zo weet je dat het aan het groeien is binnen in je!

Hier gaat Youri 4 dagen naar de kinderopvang en we zijn er heel tevreden mee. Ik vind het fijn dat hij zo leert om om te gaan met andere kindjes! En dat hij niet altijd alle aandacht kan hebben, dat hij dat al leert is vooral handig als hij een broertje of zusje heeft!

5. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ninita laat je niet gek maken door die vent hoor.... Hopelijk komt ie echt vanavond en anders... Ik heb precies hetzelfde meegemaakt en weet hoe onzeker je kan voelen daarbij. 1 ding heb ik geleerd, ik red mijzelf ook goed. Alleen moest ik daar pas na 1,5 jaar achterkomen.
    Meiss hoop dat jou manneke vanavond gewoon komt, maar vertel hem wel dat je zwanger bent misschien draait ie dan wat bij....suc6

6. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Tja, ik weet het niet. Zie er zoooo tegenop...
    Ik weet gewoon zeker dat hij helemaal gaat flippen en alleen nog maar op een abortus gaat aandringen.

7. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Wij gaan ff dvd kijken... tot zo :D

8. Nicolletje

9 dec 2008
    85
    0
    0
    jaa ik heb vanochtend al gebeld . schrok er zo van.
    het is idd afwachten. echt erg is t ook niet. zeurend gevoel in mn buik, benen er rug. nou ja afwachten maar en hopen dat het meevalt..
    echt leuk is t zwanger zijn zo niet zeg hihi

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    maar vroeg of laat moet je het toch vertellen en als je twaalf weken bent zal hij misschien ook aandringen op een abortus want een abortus kan heel lang nog.....maar wie weet moet hij gewoon ff wennen aan het idee en vind hij het misschien best leuk...

10. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Tot 24 weken of zo he? Echt lang in ieder geval dat weet ik.

Ik zie dinsdag wel, eerst maar even de echo afwachten en kijken hoe ik er dan over denk.

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    je moet het doen wanneer je er zelf klaar voor bent.....wil alleen nog zeggen dat je wel in je achterhoofd moet houden dat jij niet de enige bent die verwantwoordelijk is voor dit wondertje in je buik...hij was er ook bij dus als hij een echte vent is neemt hij ook zijn verantwoordelijkheid.. sterkte in ieder geval...

12. elina joan

elina joan Actief lid

8 mrt 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    bos--->
    ja dat is idd waar ik moet me ook wat rustiger aan doen en me minder druk maken bedoel ik...

Nicolletje---->
    ja had dat ook dat ongi gevoel maar dat gaat over ik weet het maar is wel super irritant dat je dat voelt ja... weet er alles van. maar dat stipje bloed wat je had is niet meer geworden of is het weer over....

liefs jantine

13. Nicolletje

9 dec 2008
    85
    0
    0
    dat is weer over.. had eerlijk gezegd ook een tampon ingedaan omdat ik t gevoel had ongesteld te worden. mn man zei net, heb je niet per ongeluk een vaatje geraakt. zo vreemd dat t nu weer weg is..

14. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Misschien heb je idd een vaatje geraakt, dat hoor je wel vaker. die menstruatiekrampen heb ik nu ook nog. Heel vreemd idd want je blijft broekloeren. Is een teken dat de beeb zich in het baarmoederslijmvlies ingraaft...

15. elina joan

elina joan Actief lid

8 mrt 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    Nicolletje--->

nou das mooi dat het weer over is dan hoef je je geen zorgen meer te maken neem ik aan het was een klein duppeltje... maar je schrikt wel heej...

maar voel je je verder wel goed... niet misselijk of moeheid enz....

liefs jantine

16. Ik ben een zomer en winter mens, al hoewel de zomer vaak erg warm is voor mij (ik zweet zo snel) Maar winter is toch eigenlijk wel helemaal mijn ding. Lekker wandelen met de hond en een frisse neus halen. Zolang het niet regent vind ik alles best.

Ik wil wel blijven werken, ik werk nu gemiddeld 24 uur per week, heel onregelmatig, maar het is niet veel en of sjalotjuh nou de hond uit laat of de hond en een kind! nee hoor grappie, maar voor 2,5 dagen in de week kan ik wel een oppas regelen en ik wil ook bij een kinderdagverblijf vragen of het mogelijk is met onregelmatige diensten!
    Dus ik blijf lekker werken, alhoewel lekker thuis zitten met een kleine ook wel leuk is!

ninita heel veel succes, maar bedenk je zelf wel hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt! Maak voor je zelf een goede keuze en denk niet alleen aan hem, maar voornamelijk aan je zelf!
    Jij bent de gene waar het nu om gaat en niet hij!

17. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Hallo meiden,

Wat fijn dat het forum er nog is!
    En wat schrik ik inderdaad van alle nare verhalen, een hele dikke kus en knuffel voor jullie...

Daan: Ik vind dit weer ook heerlijk! Laat die sneeuw maar komen hoor! Lief en ik hebben net heerlijk een uur buiten "gesjouwd" zoals wij dat noemen. Ergens de bossen in en kijken waar je uitkomt! Heerlijk!
    En sneeuw vind ik helemaal geweldig!

Nicolletje: Ik heb al sinds ik weer dat ik zwanger ben van die menstruatiekrampen, de ene dag wat meer dan de andere dag, maar ik vind dit juist fijn! De verloskundige vertelde ook dat dit juist goed was, want dat betekent inderdaad dat er vanalles gebeurd daar in je baarmoeder! En misschien heb je inderdaad wel een vaatje geraakt ja...Maar ik kan me het voorstellen hoor, dat je schrikt! Gets!

CJPT: Nog maar 10 dagen tot onze echo! Spannend! We hebben het al zo lang volgehouden, dan redden we dat ook nog wel hoor! Maar als professor Barabas voorbij komt met zijn teletijdmachine dan grijp ik hem bij zijn lurven...dat dan wel! Hihi!

Kweet niet meer wie het vroeg ( sorry...), maar ik ga 3 dagen werken, dat is dan eh... ongeveer 25 uur per week. Ik ga op woensdag, donderdag en vrijdag werken, en in het onderwijs is woensdag natuurlijk maar een halve dag. Ik heb al berekend ( voordat we uberhaup zwanger gingen proberen te worden..hoe bedoel je, controlefreak..) wat ik dan ga verdienen en hoeveel we per maand dan te besteden hebben... En dat lukt prima. Ik denk ook dat je gaat leven naar wat je hebt. Ik merk nu al, ik ben best wel iemand die graag nieuwe kleren koopt, maar sinds ik weer dat ik zwanger ben, ben ik alleen maar aan het sparen! Nog zo'n leuke bijkomstigheid, ik word ineens zuinig! Hihi!
    Daarnaast gaat een collega/vriendin waarschijnlijk op woensdag en op vrijdag oppassen en op donderdag hebben we al geregeld dat het kindje naar de opvang kan. Bij een gastouder. Ik vind het een nadeel van de creche dat als je kind ook maar een beetje verkouden is, het dan al niet meer mag komen. Tenminste...zo zijn de verhalen van de creches hier... En daarnaast denk ik dat al die wisselingen van juffies niet bevorderlijk zijn voor de rust en regelmaat... Maar dat ben ik hoor!

Wat een verhaal! Lief is heel druk bezig de zolder aan het afmaken, want als dat af is dan kunnen we aan het kinderkamertje beginnen...Dat staat namelijk nu nog vol met zooi wat naar zolder moet... En ik ga zo lekker boek lezen! Heb net de auto helemaal uit gestofzuigt (stofgezogen...eh..nou ja..) en ga nu ff lekker stukje fruit eten!
    Meiden, fijne dag!
    Liefs, Pluis

18. Nicolletje

9 dec 2008
    85
    0
    0
    jaaawel wel misselijk vanochtend nog maar dat is na mn ontbijtje telkens weg. ook ben ik erg moe. nu gaat t wel maar een uur of 4 kak ik weer in ;)
    ik hoop echt dat t hier bij bleef. vind het ontzettend lief hoe jullie allemaal meeleven en zo snel reageren. Geniet van jullie kleine wondertje in jullie buik!

19. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Zo ik heb net wat aan laten branden me hele huis zit onder de rook gatver zeg ben nu alles aan het luchten ik hoop dat het snel weg is word beroerd van de geur

20. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    melisa :) ik heb dat ook gehad... ik was zwanger... nog niet zo heel lang... en ik had bloedverlies... Ik gebeld naar gyn en hij zei aan telefoon dat gaat uitmonden in een miskraam...
    maar hij had me nog niet gezien of niets... bleek achteraf dat ik zwanger was geweest van een tweeling... en eentje kwijt ben geraakt... het ander ligt nu te wiebelen in haar wiegje :)
    en ik had ook best wat verlies hoor op voorhand...

Monique27 wat rot meid! ik hoop dat je snel weer beter bent :)

jammie verschrikkelijk :( ik wens je veel sterkte

schijndelsvolk en sweepy veel plezier morgen met de echo :D

Mama van youri, hoe oud is youri als ik vragen mag ? :D

daan geef mij toch maar de zomer :D of het begin van de lente wanneer alle vogeltjes liggen te fluiten :D haha :D

jantine welkom meid! ik hoop voor je dat het niets is! :)

bos ik werk momenteel niet... maar met twee kleine kindjes ga ik dat toch moeten doen denk ik eens ik bevallen ben... en dan kies ik voor twee dagen kdv... de andere
    dagen (twee ervan) zal men moeder oppassen en als er een zaterdag in zit dan is men vriend thuis...

inkerbell wat voor pup heb je? :)

hier een rustig weekendje gehad :) men kleine meisje eeft vannacht doorgeslapen en dat was heeeerlijk :D nog eens een beetje goede nachtrust te hebben...

Deel Deze Pagina