Augustus 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Daan78, Nov 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier bij ons in het dorp is er ook een wachtlijst. Ik geloof wel een half jaar ofzo...
    Maar ... ik heb het geluk dat een moeder van een kind bij mij uit de klas een eigen kinderdagverblijf heeft. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik via haar een plaatsje geregeld en toen het misging heeft ze mij een kaartje geschreven (erg lief overigens) dat het plaatsje bleef staan voor een later tijdstip.
    Dit kdv is op 3 minuten van mijn werk. Lieve mensen die daar werken en ik had er een heel goed gevoel over.
    Dus waarschijnlijk kan hij/zij daar ook weer tercht nu.
    Krijgt je kindje geen voorrang als je er zelf werkt?

2. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hannah, dat zou heel fijn zijn als je me dat lijstje zou willen pb-en :D
    Slim van je om dat even op te schrijven!

Bos, ja wachtlijsten zijn lang bij de kdv's.... Wij hadden bij Youri erg veel geluk gehad. Ik wist pas 3 weken voor het einde van mijn verlof wat mijn werkuren zouden worden dus kon toen ook pas zoeken naar een kdv. En gelukkig een gevonden. Maar toen werden de leidsters daar ontslagen en ze wilden zelf een kdv beginnen (lang verhaal)... ondertussen is Youri dus al die tijd bij hun thuis geweest (lief he!) en sinds 1 dec is hun eigen kdv geopend :D
    Daar is nu wel nog plaats maar heb je niet veel aan he ;)

3. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    hanna: je krijgt wel voorang maar ja als de groep vol is is hij vol....

mamavanyouri: haha nee daar heb ik niks aan helaas...zou beetje ver rijden worden voor me .

4. elina joan

elina joan Actief lid

Mar 8, 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    heej hallo,,,,,

nou weer een hele drukke middag gehad voor mij doen
    heb een zoontje van 13 maanden en die weegt best veel, en als ik die elke keer moet optillen dat is best vermoeiend en nu heb ik er ook last van heb weer klein beetje bloed bij me slijm zitten, wat zou dat nou zijn en ik krijg pas dinsdag me echo,,,, grrrr

hoe kan ik me nu rustig houden terwijl ik nog een klein kindje heb....

liefs jantine

5. lieff

lieff Actief lid

Nov 8, 2006
    292
    0
    0
    Olleke: lekker dagje had je dus gisteren. Is het inmiddels weer goed met je zus?
    Moest stiekem wel lachen hoor, meepiepen met een tekenfilm hihi, (doe ik ook hoor ;))

Nicolioo, leuk dat je weer terug bent en het een lekker weekje hebt gehad.

Annie, jeetje, ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan da tje ook gewoon een negatieve test in handen hebt. Wat erg meis. Wou dat het anders was. Sterkte.

Jammie, ook hij natuurlijk heel veel sterkte. Je zult je wel rot geschrokken zijn zo uit het niets. Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn.

Schijndelsvolk, spannend, morgen je echo...! En leuk de eerste verjaardag van Jayden, zo speciaal vond ik dat. We willen natuurlijk wel ff de uitnodiging zien hé ;). heb je ook nog een speciale taart laten maken?

Cjpt, ik herken je gevoel dat de dagen kruipen. Ik wil zo graag uit die gevarenzone zijn. Dan kun je toch weer een stukje onzekerheid opzij leggen (en wat misselijkheid ;))

Elina, welkom hier! GEfeliciteerd met je zwangerschap!
    Sterkte hoor voor de komende dagen, je zult wel flink zitten stressen.

Maandlasten: Tja hier hebben we ook wel hoge maandlasten, en we verdienen beiden nou ook niet geweldig, maar komen wel gewoon rond. Weet ook niet wat er bedoeld word met hoog, in welke richting ik dan moet denken.

MamavanYouri: het is ook een rottijd om te solliciteren. Mijn man zat anderhalf jaar geleden ook thuis en of hij kreeg geen antwoord op z'n brieven, of er stond...bedankt voor je sollicitatie, u bent niet uitgeselecteerd uit de 195 sollicitanten. :s

Ninita, wat zul jij je onzeker voelen. Wat een moeilijke positie heb je. Neem m'n petje voor je af hoor. Gewoon de gedachte alleen al dat je misschien er alleen voor komt te staan is denk ik al onverdraagelijk. Die onzekerheid ook...

LadyJenn, wat leuk dat je al een buikje krijgt! Wij wachten hier nog evne met vertellen. Hoop dat ik het in iedergeval tot na de echo kan volhouden en het liefst nog tot de 12 weken, maar dnekt niet dat dat lukt.

Lies86, welkom hier en gefeliciteerd! Wij lopen gelijk, ik ben even ver als jij.

Noa, jij ook gefeli en welkom hier!

cjpt, uitverkoop is al begonnen volgens mij, hier in iedergeval wel. Lekker shoppen dus ;)

Nicolioo haha. leuke vraag. Ik heb niet veel maar toch wel wat dingen gekregen voor Norah die ik echt super afschuwelijk vond. Die heb ik dus gewoon achter in de kast gelegd en uiteindelijk verhuisd dat spul naar zolder :)
    Misschien kan je het oud grenen bedje leuk wit kunt verven ofzo, of laten beschilderen?
    Je zult nog zien hoe irritant die schoonmoeders gaan worden als de kleine er echt is :(

Prenataal onderzoek, inderdaad het moeilijke hierin is de kansberekening. Ik heb nu al zo vaak gehoord dat er gedacht werd dat het kindje gehandicapt geboren zou worden en uiteindelijk er een gezond kindje te wereld kwam.

Hannah, wat handig zo'n lijstje! Zou je hem mij ook willen pb'en?

We hebben trouwens ooit bij de juli mama's een eigen hyve gemaakt, die onzichtbaar voor anderen is, dus niet zichtbaar voor mensen in je vriendenlijst.
    Vind het zelf in die mate handig omdat je sneller een "link" legt bij een foto/eigen naam/ hyve ed.

Hier: geen buikpijn meer, vind dat maar niets, heb liever een klein kwaaltje wat aangeeft dat ik zwanger ben dan helemaal niets.
    Al zit ik wel sneller vol qua eten en soms vlagen van misselijkheid.
    En ik blijf het maar koud houden, de hele dag door, brrr. En 's nachts krijg ik daarin tegen weer van die opvliegers waardoor ik soms uren wakker lig :s

6. viefje

viefje Actief lid

Oct 10, 2006
    119
    0
    0
    Noord-Limburg
    Dag iedereen!

Fijn weekend gehad? Ik heb alleen maar geslapen overdag, (werk in de zorg en had nachtdienst) dus aan mij is het weekend helemaal voorbijgegaan... :( MAAR, nu lekker een week vakantie! Ik ben na de geboorte van onze eerste van 30 naar 24 uur gegaan en wil straks ook 24 uur blijven werken. Mijn werktijden zijn heel onregelmatig vaak avond, nacht, weekend of halve dagen en mijn vriend werkt " gewoon" van 9-17.00 waardoor we niet veel oppas nodig hebben, we lossen elkaar vaak af... Niet altijd even gezellig maar dat is maar net wat je gewend bent denk ik. Wij hebben nu flexibele opvang bij een kdv en dat bevalt super, we gaan echter in april verhuizen naar een andere plaats en daar kan ik geen flexibele opvang krijgen dus dat wordt nog even puzzelen maar dat het kdv gaat worden staat wel vast, ons meisje vind het namelijk helemaal geweldig daar met al die andere kinderen.

Wat het prenatale onderzoek betreft; De 20 weken echo doen we wel, de broer van mijn vriend is op 12jarige leeftijd overleden aan een hartafwijking die makkelijk op een echo te vinden is en heel goed te behandelen is met med. mits je weet dat iemand het heeft. Bij hem wisten ze dat niet (is al 15 jaar geleden) met alle gevolgen van dien.
    Dus eigenlijk net als esprit meer om meteen te kunnen handelen na de geboorte mocht er iets zijn.
    De nekplooimeting doen we niet, syndroom van down is voor ons geen reden om de zwangerschap af te breken en het is een kansberekening wat goudappeltje al zegt, ik zou ons kindje niet kunnen laten weghalen op basis van een berekening, zou me altijd de vraag blijven stellen of het ook echt zo was geweest. Mischien scheelt het ook dat ik jaren met mensen met een verst. en lich. beperking heb gewerkt.
    Tja het blijft een moeilijke keuze voor alles is wel wat te zeggen natuurlijk maar wij hebben onze keuze gemaakt in ieder geval.

Positiebroeken zijn hier nog niet aan de orde al heb ik wel een opgeblazen buik, zo voelt het.. De vorige keer had ik met 20 weken pas mn knoop los van mn eigen broeken en met 22 weken voor het eerst een positiebroek aan. Nu ga ik dat denk ik niet redden maar dat is niet erg vond het toen helemaal niet leuk dat niemand zag dat ik zwanger was...
    Hoop over een tijdje lekker te kunnen shoppen haha.. Ben in febr. bevallen dus al mn positiekleren is winterkleding en die hoop ik in zomer niet aan te hoeven :D :)
    Ik ben trouwens ook een kleintje 1.63

Ook ik heb flinke krampen/buikpijn... En steken in mn lies, heel gek als ik opsta... Pff niet fijn maar als ik het hier zo lees wel goed gelukkig!?
    Zo stom ik maak me dit keer veel meer zorgen als de 1e keer toen heb ik er bijna niet bij stilgestaan dat het mis zou kunnen gaan en nu..
    Maarja morgen alweer 6 weken dus weer een weekje dichterbij de "veiligere" tijd!

@nicolioo Dat soort schoonmoederperikelen heb ik hier ook! Ze is heeel lief hoor maar idd kan ook met afschuwelijke dingen aankomen of vragen of je iets wilt hebben dan zeg je nee en vervolgens koopt of maakt ze het toch en geeft het aan mn vriend mee want die neemt alles aan omdat ze het toch zo goed bedoeld .. Tja ik maak me er maar niet meer druk om tenminste dat probeer ik ;) . Als ik iets echt niet wil of niet mooi vind gebruik ik het niet maak er verder geen woorden aan vuil en dat werkt hier gelukkig prima.. Kleertjes doe ik dan wel aan als ze bij hun op bezoek is en verder niet en ander spul staat op zolder en gaat na een tijd weg naar iemand die het wel gebruikt. Aan de ene kant zonde van de spullen en het geld maarja ik kan er niks aan doen als zij het niet kunnen laten ondanks dat ik duidelijk zeg dat ik iets niet wil. Kan wel lastig zijn he, af en toe! Succes ermee :)

@lady jen wij vertellen het met 10 weken onze ouders en als we de 12 weken echo hebben gehad de rest. Alleen mijn beste vriendin weet het nu al, ze is ook zwanger en had het meteen door net als ik bij haar...
    Goed ik stop er weer mee, lekker bankhangen met vriendlief! Zou graag op meer mensen reageren maar we gaan te snel, kan het gewoonweg niet volgen.. :oops: ;)

XXX

7. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    nicolioo: prenataal onderzoek, wij hebben het er ook al druk over gehad. Ik zal eventjes kort mijn situatie uitleggen.
    Ikzelf ben slechthorende geboren, ze zijn het maar bij mij op de leeftijd van 7 jaar te weten gekomen best wel laat. Gelukkig heb ik er weinig tot geen last van. Ik draag een hoorapparaat en functioneer voor de rest normaal. Ik had met mijn vriend afgsproken dat we voordat we aan kinderen begonnen eerst gingen laten onderzoeken ofdat mijn slechthorendheid erfelijk is. Ik ben er bijna zeker van dat het niet erfelijk is maar toch.

Daarnaast zitten we nog met een ander probleem, drie jaar na mij is mijn broer geboren zwaar gehandicapt. Hij is inmiddels 18 jaar en stelt het goed, hij kan wel niet lopen, spreken,...maar gelukkig herkent hij ons wel :D . We vinden het gewoon een vreselijk toeval dat ik slechthorend ben en dat mijn broer zwaar gehandicapt is. En we hebben dus behoorlijke schrik dat er iets mis is met ons kindje. Daarnaast heb ik nog twee zussen die volkomen normaal zijn buiten hun pubergedrag :)

Met andere woorden wij zijn dus zeker van plan om alles goed te laten controleren. Ik heb voor mijzelf al uitgemaakt dat een gehandicapt kind niet kan. En met gehandicapt bedoel ik niet een kind die slechthorend is of een vingertje of dergelijk mist. Nuja we gaan van het beste uit, ik ben jong en gezond en mijn vriend ook dus. Ik weet hoe is is om samen te leven met iemand die zwaar gehandicapt is en ik moet toegeven het is niet altijd even gemakkelijk het legt een behoorlijke druk op het gezin. En mijn moeder zit er behoorlijk van af!

melisa: je hoort vaak dat bruin verlies niet erg is. Ik hoop voor jou dat alles in orde komt.

Hier klemmen de broeken ook al, maar ze zijn nog draagbaar, gelukkig zijn mijn meeste broeken een maatje te groot waardoor ze nu juist gepast zitten. Zalig! Enja hier nog iemand die savond serieus opgeblazen rond loopt.

Liefs stephanie

8. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Wow, al veel meiden aan de positiebroeken. Al voelt mijn buik wel opgeblazen, mijn eigen broeken passen voorlopig nog wel. Als ik echt veel gegeten heb knelt het wel wat meer maar verder nog niks. Ben van mezelf heel dun en lang, mijn zus ook en die paste bij de eerste met 7 weken de broek al niet meer dicht, had gedacht dat dat bij mij dan ook wel zo zou zijn, maar niet dus. Ik hoop dat een buik niet te lang op zich laat wachten.

Voor iedereen die morgen een eerste echo heeft: Veel succes en ik hoop dat er mooie hartjes te zien zijn!

wat betreft [prenataal onderzoek: ik wil geen combinatietest of nekplooimeting, wel een 20 weken echo. Wij weten voor ons zelf dat mocht ons kindje bijv down hebben, dat we het dan toch niet weg zouden laten halen. Dus een combinatietest oid hoeft voor ons ook niet. Een 20 weken echo willen we wel (mijn zus heeft het niet gedaan) omdat als ze er iets mochten ontdekken is het fijn dat het bekend is en dan kan er na de geboorte evt gelijk iets aan gedaan worden.

@Melisa, bruin verlies mag, maar ik hoop voor je dat het snel stopt en dat je wat eerder een echo mag krijgen! Dan heb je zekerheid.

Ik kan van mijn zus wat kleertjes krijgen, voor al de kleine maatjes, en ik mag ook haar borstkolf hebben als ze er zelf mee klaar is! Heel fijn, want een kolf is best prijzig.

Nu ga ik nog even lekker met mijn ventje op de bank zitten en dan straks lekker vroeg naar bed!
    Alvast welterusten

Liefs,
    Wup

9. dreetjuh21

Dec 21, 2008
    25
    0
    0
    nieuwe pekela
    hoi hoi

ik zie dat dit voor augustus kindjes is:)
    dan kan ik me aansluiten, want ik ben 6 aug uitgeteld zoals het nu lijkt.
    ik moet dinsdag heen, en dan hoor ik meer:):)
    allemaal spannend

in elk geval iedereen van harte van mijn kant....

groetjess

10. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

Nov 30, 2006
    2,450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    @ Daan78: Hier heeft manlief er ook al gebruik van gemaakt
    dat ik de komende zoveel maanden nog de bob zal zijn hihi... Heb m wel al verteld dat de
    laatste maand voor hem ook No Go is, wat betreft een biertje pakken, omdat ik geen zin heb
    dat meneertje niet zou kunnen/mogen rijden als ik aan de gang ga hihi

Wat betreft die flessen van MvM zal ik straks eventjes vragen, dan komt ze hier... laat het jullie dan wel
    weten :)

@ jantine: welkom en gefeliciteerd! Probeer er echt van te genieten meid!

@ bos: wat was er met je test dan? (ik heb denk ik een stukje gemist)

@ ninita: Sorry meid, ik mag me niet met jullie relatie bemoeien, maar vind het zonde om te zien hoe dat jij jezelf wegduwt voor een ander. Geloof me ik spreek uit ervaring... ik had ook een vriendje, dolverliefd op, echt de liefde van m'n leven dacht ik toen,
    zwanger geraakt van hem, hij ook nooit tijd voor me (alleen wanneer het hem uitkwam),
    ik verteld dat we een kindje kregen... hij kwaad... vertelde me
    dat ik loog over de zwangerschap... en na een paar weken kreeg ik te horen dat zijn nieuwe vriendinnetje ook zwanger was...
    Nu zeg ik niet dat hij ook een ander heeft, maar besef wel dat dit zo geen kans van slagen heeft als jij en de kleine
    niet voorop staan! Je kleintje is nu het allerbelangrijkste waar het om gaat, niet of je van hem houd of hij van jou...
    Maar echt jullie kleintje! En wil jij dit dadelijk voor je kleintje? Dat papa maar komt en gaat wanneer HIJ zin heeft?
    Met langer wachten met vertellen, maak je het jezelf alleen maar moeilijker is mijn mening (vergeet niet dat we je hier ten alle tijden
    zullen steunen en dat je het idd moet doen wanneer jij er klaar voor bent) Nu heb je de kans dat hij dadelijk kwaad
    word omdat je al die tijd "gelogen" hebt tegen hem! Denk niet aan jezelf of hem, maar aan je kleintje meid!
    DAT is wat telt, hoe moeilijk de keuzes soms ook zijn!

@ ladyJenn75: hier ook al positiekleding aan, het zit gewoon echt niet lekker meer...

@ lies1986: welkom en gefeliciteerd... en aug. is aug. he ;) vroeg of laat maakt niet uit :)

@ noa307: welkom en gefeliciteerd...

@ lieff: ik zal zo ook even de uitnodiging spammen :D ben er zelf best trots op hihi en natuurlijk ook een speciale taart :D Anders kan de verjaardag niet doorgaan... (heb wel van pure ellende het allarm op mn telefoon moeten zetten om 'm
    niet te vergeten op te halen... mijn geheugen is een ramp momenteel, wetende dat het nooit meer word zoals "vroeger")

@ dreetjuh21: welkom en gefeliciteerd!

Zo, dat is weer een lap tekst hihi
    Vandaag eindelijk mijn echo... hihi gelukkig heb ik een drukke dag voor de boeg, dus schiet de tijd goed op tot 14:00 uur hihi :D Zo meteen even lekker douchen en dan de kleine eten geven, daarna de was wegwerken en bedden verschonen, dan komt de mevrouw van MvM... Moeders komt nog eventjes aangewaaid en die brengt ons ook naar den bosch naar het ziekenhuis, omdat de auto zometeen naar de garage moet... En dan eindelijk na al de huishoudelijke dingen lekker op pad voor de echo...
    Ik kan nu al niet wachten hihi... Ben zelf erg bang dat het een meerling is (komt ERG veel voor in de familie, dus de kans is er zeker hihi)
    Maar dat zullen we vanmiddag te weten komen :D

Over die prenatale (schrijf ik dat goed :(: ) onderzoeken, ik denk dat wij ze wel laten doen... hebben we bij jayden ook gedaan...

Hier dus de uitnodiging van Jayden zijn verjaardagsfeestje :D
    Dit staat ook op de taart hihi de achterkant daar staat de tekst op hihi

Nou meiden... Fijne dag allemaal en ik laat straks wel weten hoe het geweest is!

Dikke kus

11. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

Apr 21, 2008
    298
    0
    0
    goedemorgen!

Ik zie dat alles het weer doet hier!

Jullie hebben ook alweer heel wat afgeklest.... Kzal t zo allemaal even bijlezen, want t zijn nog al lange verhalen!

wat gaan de dagen trouwens snel, met deze tijd van het jaar, ben er wel blij mee! ha ha

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Schijndelsvolk,
    Wat een leuke foto van Jayden zeg! Leuk mannetje!
    Succes en plezier bij de echo vanmiddag.

@Dreetjuh21,
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier!

13. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Wat zal ik blij zijn als het de 31e is en ik weet waaraan en waaraf! Pff, nog 2 nachtjes slapen en hoop dan een mooi embryotje te zien zwemmen in een vruchtzakje in mijn baarmoeder! Pff, wat duren de dagen toch lang!

14. Nenci

Nenci Lid

May 7, 2008
    49
    0
    0
    Goedemorgen.

Ook ik mag me bij het groepje ochtendziek melden.
    Ik was wel al de hele week s'morgens misselijk maar daar bleef het gelukkig bij. Maar helaas vanmorgen toch naar het toilet kunnen rennen. Ik voelde me al de hele nacht beroerd.
    Maar eens zien hoe lang dat dit gaat duren.

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik heb een dilemma hier.
    Het zit zo:
    Omdat het zwanger worden niet helemaal lukte zijn mijn man en ik in november naar de gyneacoloog geweest. Daar heb ik een folliculmeting gehad en is uitgerekend wanneer we het beste konden klussen. Met succes mag ik wel zeggen want ik ben gelijk zwanger.
    na de miskraam hebben ze bij de VK gezegd dat ik vanaf week 6 een echo krijg t/m week 12.
    Nu heb ik net het ziekenhuis gebeld en daar moet ik toch nog even terugkomen om ook een echo te laten maken. Maar.... dat kon pas op 16 januari ipv op 5 januari bij de VK.
    Wat zouden jullie doen? Ook naar de VK gaan? Of eerst even bellen om te vragen hoe dat zit?
    Wachten tot de 16e valt nu wel heel erg tegen!

Groetjes, Hanna

16. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

Sep 1, 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Goedemorgen meiden,

Even een kort berichtje, want ik ga zo vrijwillig 3 uur koukleumen op de ijsbaan hier in het dorp als EHBO-er... Ja, wat me bezielde om me op te geven weet ik ook niet..
    Wat gaat de tijd ineens snel zeg! Tis al bijna oud&nieuw! En dan nog maar 7 dagen en dan hebben we onze echo! Hebben jullie dat ook, dat je naast heel spannend en veel zin ook een beetje soort van bang bent voor die echo? Stel je nou voor dat er niks te zien is! Vind het heel spannend allemaal! Denk dat ik van 6 op 7 januari echt niet slaap! En het positieve gevoel overheerst hier hoor, maar toch!Ga ik nu ijsklonttenen kweken!
    Liefs, Pluis

17. debende

debende Bekend lid

Dec 14, 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    ik zou gewoon 2 keer gaan.
    het kan geen kwaad voor de gamba en is nog leuk voor jezelf ook om veel foto's te hebben van de frummel.

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @miekepluis,
    Leuke site zeg! Wat kan jij gezellig schrijven!

@debende,
    Dank je wel voor je antwoord. Ik denk nu ik er even over na heb gedacht dat ik dit inderdaad wel zo ga doen

19. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    Hoi allemaal,

Heb nog niet bijgelezen, ga ik zo meteen doen!
    Ik heb zaterdagavond een bloeding gehad: het liep er echt uit op de wc (sorry voor de details). Dat was wel even schrikken. Het is nu gelukkig minder en bruin. Heb net de vk gebeld en zij denkt dat ik gewoon heel gevoelig ben en dat er niets aan de hand is (o.a. omdat het nu minder en bruin is en ik al een goede echo heb gehad). Ik krijg toch volgende week maandag weer een echo. Gedeeltelijk ter geruststelling en gedeeltelijk om te zien of het goed gegroeid is. Spannend! 12 januari moet ik dan voor het eerst bij de vk komen...

Beetje ego verhaal, maar ik ga straks op jullie reageren...

groetjes,
    Lieke

20. cjpt

cjpt Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    2,447
    1
    0
    Zuid Holland
    Mogguh meiden!

Dat was alles ;o)

Share This Page