Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elina joan

elina joan Actief lid

8 mrt 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    Schijndelsvolk--->

hier ook hetzelfde ik heb mijn probleem ook op de pagina gezet...

ik was ook nog eens zwanger van een 2-ling maar het ene kindje is er al niet meer en maar hopen dat het andere kindje goed gaat groeien...

ik hoop ook zo voor jou dat het goed mag gaan het is niet nix hoor ik weet wat je voelt echt waar..

nog even wat anders mooie naam heeft je zoontje wij zaten ook te twijfelen tussen jayden en kyano en het is kyano geworden maar echt een leuke naam..
    wel dubbelzinnig heej zo...

hou je taai en ik hoop dat je deze reactie leest..

liefs jantine

2. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Sweepy; OH WAT HEERLIJK! Jeeeh 2 beebjes! Lijkt me echt super leuk!

@ Mama van Youri, ik heb het ook hoor. In de laatste 2 weken heb ik 3 keer patatjes / frituur gegeten. Gisteravond voor het laatst en ben weer heel de avond misselijk geweest. Ik doe het dus voorlopig niet meer. Ik heb er zo'n trek in maar heb er elke keer heel de avond last van.

@ Ninita, die koude voeten heb ik ook! Weet niet of het toeval is of door de zwangerschap maar mijn vriend heeft me inmiddels verzocht om dan maar wat minder sexy te zijn en dikke sokken aan te trekken want hij wordt er gek van ;o) Jaja, HIJ wordt er gek van hahahaha

Voor de meiden in onzekerheid: sterkte de komende dagen, vreselijk om niet te weten waar je aan toe bent!

3. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Sweepy, gefeliciteerd! Joepieeeee een tweeling! Wat super :D Kun je het al een beetje beseffen?
    En je man/vriend?

Ben net terug van de winkel en ze hadden helemaal niks wat ik wilde...
    Geen kiwi's (gold dan) geen pruimen, geen komkommer, niks :x
    Ik ben boos :x :)

Cjpt, zie je jij hebt het dus ook... Naja ik zal maar een paar frietjes eten ofzo... Niet te veel en dan maar hopen dat het goed gaat vanavond...

Anders misschien nog ff naar die andere winkel (half uur rijden heen en terug) daar hebben ze tenminste wel fruit hahaha.

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

schijndelsvolk, :( veel sterkte en hopelijk over 2 weken beter nieuws he... Ik duim ook voor jou mee...

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sweepy: jee zeg een tweeling....ben je je niet rotgeschrokken?! Ik zou denk ik een hartverzakking krijgen....wel leuk hoor maar zou wel moeten wennen aan het idee want is wel dubbel zo druk....

@schijndersvolk: jee zeg jij ook al in de onzekerheid...sterkte en ik hoop dat alles goed mag gaan...

@euh...op wie wilde ik nou nog meer reageren......

oh ja ik hoorde iemand over de grote boodschap...je mag ook roosvicee laxo he...

6. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    schijndelsvolk: Dat is inderdaad niet zo fijn. Ik hoop heel erg voor je dat het allemaal goed komt.

elena joan: Wat jammer dat het bij 1 van je kindjes mis is gegaan. Hopelijk gaat het heel goed met je kindje in je buik.

Ik ben erg blij maar ook erg onder de indruk. Uiteraard ben ik er van bewust dat het mis kan gaan, maar het is toch wel echt een heel mooi bericht. Het is zeer waarschijnlijk een twee eiige tweeling. Komt aan beide families niet voor, dat maakt het etra leuk. We gaan zo naar mijn ouders. Stoppen de dvd in de speler en kijken of ze het zien.

7. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

sweepy, wisten je ouders nou al van de zwangerschap? ze zullen ook wel schrikken he :D

8. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Marieke, da's goed nieuws he! gefeliciteerd

@Jeanine, yep heerlijk he dat had ik vorige keer ook, lekker verstopt zitten
    Veel proberen te drinken

@MamavanYouri, wat is daar stom aan?
    Als ik wist dat ik ergens misselijk van werd dan eet ik het ook niet hoor

@Daan, ik wil die ijspegelneusfoto ook zien :D

@Liz,heerlijk he als je je nachtrust weer wat terug krijgt!
    ik ben ook geen fan van de tandarts maar ik zou wel gaan hoor!

@Sweepy, mijn mond viel open bij jouw berichtje
    We hebben er gewoon een tweeling bij, jippie!
    Hoe ging het bij je ouders?

@Schijndelsvolk, he bah meid
    Ik hoop op die late eisprong!

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wow sweepy, een tweeling! dat is helemaal te gek, gefeliciteerd! :D

@schijndelsvolk, dat is geen leuk nieuws! hopelijk ben je minder ver en zie je over 2 weken een prachtig kindje! sterkte met de komende 2 weken doorkomen, zal niet gemakkelijk zijn :(

10. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Wow Sweepy! Gaaf zeg, gefeliciteerd!

Schijndelsvolk :( wat een schrik meid. Hoeveel minder ver zou je zijn dan? Gaat het over een paar dagen of meer dan een week ofzo? En er was wel een kloppend hartje? Sorry voor die vragen..als je geen antwoord wilt geven dan snap ik het ook hoor.
    Knuff

11. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Dankje wel lieve dinnetjes.

Ik ga om 17.30 naar mijn ouders en ze weten inderdaad al wel van de zwangerschap en we zijn ook van plan om niet zo lang te wachten om het iedereen te vertellen. Mocht het misgaan is dat zo, dat kan ook later nog gebeuren.
    En met mij buik kan ik het ook niet zo lang meer voor me houden. Ik snap nu wel eindelijk waarom mijn buik zo snel dik word.
    Ik ga er vandoor, ik laat later horen hoe ze gereageerd hebben.

12. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Sweepy! Wat gaaf! Een tweeling! En wat fijn dat ze allebei zo'n sterke hartslag hebben! Heerlijk!

Schijndelsvolk, jeetje meid, mijn grootste angst... Ik hoop zo voor je dat het allemaal goed gaat! Ik duim heel hard voor je!

Daan, die bevroren neus wil ik wel eens zien! Hihi! Ik had er vandaag ook één! En 3 gebroken polsen, een heftige bloedneus en een oogletsel...qua EHBO heb ik weer mijn best gedaan vandaag!

Dat slecht naar de wc kunnen ken ik! Duurt zo 3 dagen voordat er weer eens wat komt... Maar echt last heb ik er niet van...
    Wat ik vandaag heel erg heb is pijn in mijn hoofd! Al sinds 2 dagen dat het er een beetje zit, maar vandaag is het echt storend..Bah! Ook de lieskrampen en ongi-krampen zijn er weer vandaag en hoe stom gevoel het ook is, ik vind ze wel fijn! Hihi!

Elke, inderdaad...iedereen maar zeuren dat wij zo veel vakantie hebben! Werk me suf in vakantie soms! En er is vandaag ook niet veel uit mijn handen gekomen moet ik zeggen hoor.. De planning was 5 rapporten, en ik heb er nog maar 3 af, dus ik moet er nog 2! Grappig dat jij groep 8 doet, ik doe de kleuters!

Meiden, houd moed, probeer een beetje te genieten want het is een wondertje wat wij allemaal mogen hebben!

Veel liefs, Pluis

13. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Sweepy wow een tweeling! Wat een verrassing! Ben benieuwd hoe je ouders reageren.

Schijndelsvolk jeetje dat is echt niet waar je op hoopt met je eerste echo.. Hopelijk heb je inderdaad een late eisprong gehad en is over 2 weken gewoon alles goed.

Mama van Youri ik heb dat ook dat ik na vet eten een beetje misselijk ben. Gisteravond ook frietjes gehad en dat heb ik de hele nacht nog geproefd. Toch heb ik wel steeds zin in vet eten dus lekker tegenstrijdig.

14. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    @Sweepy, wauw twee! Super leuk! Ik ben erg benieuwd hoe je ouders gaan reageren

@Marieke, gefeliciteerd met je nieuwe huisje! Nog lekker verhuizen voor de kleine komt. Ik hoop dat wij voor die tijd ook nog een huis kunnen vinden.

@Schijndelsvolk, bah, wat een onzekerheid, ik hoop toch voor je dat er over twee weken een mooi babietje rond zwemt!

15. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Niet naar de wc kunnen heb ik juist helemaal niet, eerder het tegenovergestelde... :oops:

16. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Oh ja, wat betreft het naar de wc gaan, hier komt er steeds bijna niks. Roosvicee laxo helpt naar mijn idee niks. Weet iemand of je ook movicolon mag gebruiken? We hebben hier nog heel veel liggen. Ik heb geen zin in aambeien straks :oops:

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik had gister ook frietjes en mijn darmen waren erg vanslag vandaag. of het toeval is of niet weet ik niet eigenlijk.....

marieke te gek nieuw huis.....

18. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Nou ik heb toch een bordje frietjes op... Verder niks.
    En net zoals Ninita heb ik echt zin in vet eten, heel dubbel.

Sweepy, succes met vertellen.

Hmm straks toch nog maar ff snel naar de winkel voor fruit denk ik maar oh wat heb ik geen zin daarin hahaha :)
    Weer lekker tegenstrijdig...

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Marieke, gefeliciteerd met jullie appartement :D
    Nu lekker shoppen voor de inrichting, das meestal nog het leukste :D

20. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    oh schijndelsvolk, ik hoop ook voor je dat het die late eisprong is! Pff, je gaat voor goed nieuws en je komt onzeker terug dat lijkt me echt klote! sterkte de komende 2 weken met wachten..

En Sweepy, wat leuk zeg! Een tweeling...lijkt me geweldig!

Deel Deze Pagina