Augustus 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Daan78, Nov 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    in de gebruiksaanwijzing staat dat als je zwanger bent of als je borstvoeding geeft je de arts even moet raadplegen als je het wil gebruiken...

2. cjpt

cjpt Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    2,447
    1
    0
    Zuid Holland
    Bij mij werken mandarijntjes eten en veel sinaasappelsap (versgeperst) drinken wel goed. Niet dat ik dan een normale stoelgang heb maar als ik weer eens een dag of 3 verstopt zit dan drink ik een paar glazen sinaasappelsap en moet ik rennen naar de wc ;o) Ook niet gezond maar dan is het er maar uit haha

Ik eet vanavond heerlijk aardappeltjes, krootjes en speklapjes... echt 1 van mijn favoriete dingen om te eten.

Vandaag me weer niet in kunnen houden en sokjes gekocht... de verkoopster betrapte me haha ik stond tussen de rompertjes enzo stond te neuzen en kreeg ineens tranen in mijn ogen van het idee dat ik nu EINDELIJK eens niet een cadeautje voor een ander aan het kopen was. Die mevrouw kon er wel om lachen. Ze feliciteerde me en zei: dit is vast je eerste en je bent vast nog niet zo ver. Ehmm... dat heb je goed gezien! ;o)

3. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    aaah.. wat schattig...

4. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

Oct 24, 2008
    1,905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden
    Hier is de ochtendmisselijkheid toegeslagen pffff en werk ook nof=g in de zorg. Die luchten pff niet te harden haha... Kon het gelukkig op een griep gooien....
    Ik zag dat er 2 meiden echo hebben gehad met onzekerheid.... Meiden sterkte en hopelijk groeien jullie beebs naar wens.
    Sweepie! super dat er 2 zijn.....
    Ninita wat baen dat je vent niet is gekomen gister. Heel veel suc6 met je echo..hopelijk heb je goed nieuws......

Meiden wat is het koud zeg...pffff zat met handschoenen aan in de auto..
    Zijn er meer meiden die last hebben van extreem koude voeten 's nachts?
    Ik had het vannacht e kon het niet warm krijgen zeg...wat baalde ik....

liefs ink

5. jeetje zeg wat een geklets vandaag en gisteren!

Ik ga echt niet op iedereen reageren, maar diegene bij wie het minder gaat, onwijs veel sterkte!
    En iedereen waarbij het goed gaat ga zo door!

@daan: Jah waar blijft die ijspegelneusfoto?

@sweepy: Gefeliciteerd. wees er zuinig op!

Hier gaat ook alles goed, ben gelukkig alleen nnog maar misselijk geweest en heb nog niet boven de pot hoeven hangen. Heb regelmatig ijspegels aan mijn neus hangen na het uitlaten van de hond en heb sinds ik zwanger ben wel meer moeite met warm worden en blijven als ervoor. Ik lig nu ook regelmatig met een kruik in bed!

Ik ga ff lekker hollandspotje eten en dan filmpie kijken dus iedereen tot morgen.

groetjes ollekebolleke (nicole)

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Ja idd ollekebolleke. Ze zou een foto plaatsen!

7. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Nou, dat van die ijspegel is niet geluk meiden en ik heb nog wel zo goed mijn best gedaan. (kon niet eens een plaatje vinden van iemand met een ijspegel aan zijn neus ;) )
    Maar ik heb wel even heerlijk gefietst. Tis ook niet zo ver. 10 min heen en 10 terug, dus dat zal daar wel aan liggen.

Schijndelsvolk, jij ook al zo'n twijfelachtige echo. Verrot zeg. Ben ook wel benieuwd hoeveel korter ze je schatten. En nog 2 weken wachten. Dat vind ik bijna onmenselijk. Begrijpelijk, maar onmenselijk. Ook jij heel veel sterkte gewenst.

Sweepy, nogmaals gefeliciteerd. Kan me voorstellen dat je overdonderd bent.

Enne die ontlasting, hier ook. Pfffffff het wil maar niet komen. Zit ook te denken aan movicolon. Mijn moeder heeft nog 2 dozen staan, maar wil eerst weten inderdaad of het mag en dan nog vraag ik me af of het gaat werken. Heb jarenlang laxeermiddelen in grote hoeveelheden gebruikt en mijn darmen werken dus al niet meer zoals ze moeten.
    Ik probeer het vooralsnog met lijnzaad(olie), zemelen en dat soort middeltjes.

Miekiepluis, jij hebt een paar drukke uurtjes achter de rug zie ik. Lekker heftig.

8. Nita82

Nita82 Bekend lid

Dec 11, 2008
    672
    0
    0
    Ja schreef ik toevallig een paar pagina's geleden ook al. Had gisteren sokken en sloffen aan in bed en nog koude voeten.

9. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

Oct 24, 2008
    1,905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Gelukkig zou net de vraag alweer stellen haha...
    Ik ken dit ook helemaal niet koude voeten. Vannacht heeft het me goed bezig gehouden zeg. dacht al zal vast een kwaal van de zwangerschap zijn.

10. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ik heb een electrische deken in bed liggen en bij mij helpt dat tegen de kou...

11. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    mijn voeten zijn altijd koud maar zit de laatste paar dagen wel echt met kippenvel op de bank 's avonds....terwijl vriendlief het warm heeft...

12. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

Oct 24, 2008
    1,905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ja die zou ik nu heel erg graag willen hebben. Helaas mag dat niet van mijn manneke. Die ligt nu al in een deuk als ik helemaal ingepakt in bed stap haha...
    Bos ben ook al de hele dag rillerig....volgens mij allemaal kwaaltjes....

13. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    Da's dan misschien het voordeel van ziek zijn en nog niet helemaal opgeknapt, ik heb het nog steeds heerlijk warm :D

14. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    dat is nog eens geluk bij een ongeluk....zou bijna zeggen bof jij even maar zou toch niet met je willen ruilen 8)

15. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

Nov 30, 2006
    2,450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey meiden,

Om even wat vragen te beantwoorden...
    Ze schatten de zwangerschap dik een week korter, dus ipv de 6 weken is het ongeveer 5 weken...
    Ik heb er een hard hoofd in want dan zou ik met een goede 3 weken al positief getest hebben, dat is wel ERG snel...
    Morgen naar de VK toe en ik hoop dat die zegt dat ze volgende week een echo zullen maken...

Vanmorgen de test gehad van MvM en die knalde er weer af... zelfs die vrouw zei: WOW, dat is superveel HcG, binnen 2 tellen was dat ding zo breed gekleurd als het maar zijn kon :evil: Allemaal erg dubbel dus...

Ag we zullen zien, meer dan afwachten kunnen we nu toch niet doen...
    Thanks voor jullie lieve woorden!

Dikke kus

16. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    er zijn er meer hoor die met 3 weken al positief testen dus het kan wel...probeer (ik weet het is moeilijk) positief te denken want je test knalt er nog vanaf en dat is een goed teken. want als het mis is zal je hcg snel minder worden omdat je pas 5 weken bent....ik heb er nog goede hoop in voor je...

17. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Nou schijndelsvolk, ik wil je geen valse hoop geven, maar hier dan even mijn rekensommetje.

Ik heb 1 dag voor NOD getest. En ik ben uitgegaan van een cyclus van 24 dagen. Dus positief getest op dag 23.
    De echoscopiste heeft mij 4 dagen teruggezet. Het kan dus zijn dat ik wel een normale cyclus van 28 dagen had (maar daar ga ik niet vanuit, kijk maar naar mijn cyclusverloop onderaan mijn banner) want dat zou betekenen dat ik 5 dagen voor nod heb getest en dat lijkt mij ook wel erg onwaarschijnlijk.

18. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

Nov 30, 2006
    2,450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Oh jawel, ik verplicht mezelf ook om positief te blijven... hihi Ik moet toch door en nu gaan zitten stressen is voor de kleine ook niet goed... :)

Ik ben er weer vandoor meiden, tot morgen!

19. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Nov 12, 2008
    874
    0
    0
    Ik testte 5 dagen voor NOD al positief dus het kan inderdaad allemaal wel. Dus houdt de moed erin!

20. ppa

ppa Bekend lid

Nov 24, 2005
    867
    0
    0
    ik heb ook met alle 5 mijn zwangerschappen voor nod positief getest

Share This Page