Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @cjpt, lieve reactie van de verkoopster en wat grappig dat jij daar zo emo van wordt

@schijndelsvolk, hoop dat de vk je morgen idd wil helpen met een eerdere echo

@mvk, gefeliciteerd en welkom

@miekiepluis, hi hi al even in de toekomst gekeken.
    komt allemaal goed hoor, je leert het vanzelf :D
    Ik heb nog niet besloten of het fles of borst wordt, bij Mirthe is de borst helemaal fout gelopen en heb daar best een tik mee gekregen.
    Blijf achter je eigen keuze staan hoor, wat mensen ook zeggen!

@Isolde, ik ga echt in mijn handen klappen als ik een goede dag krijg ipv stressen dat weet ik wel.
    Probeer gewoon vertrouwen te hebben meis!

@Ollebolleke, had al gemerkt dat er 2 waren met bijna dezelfde naam
    hoe is het nou met je misselijkheid?

Morgen mijn intake bij de Vk, toen ik belde was dat nog zooooooo ver weg.
    Ik vind het echt vliegen, morgen al weer gewoon 9 weken, pffffff

2. ja inderdaad best wel verwarrend voor jullie!
    Ollebolleke en ollekebolleke.

maar ik had wel gezien dat er al meerder vormen van nicole, nicollio, enz waren dus ik dacht.....

Ach we hebben nog 8 maanden om elkaar uit elkaar te leren houden, dus dat komt vast nog wel een keertje goed!

Weltrsuste iedereen slaap lekker

3. Zo, na 20 pagina's door gescrold/gelezen te hebben ben ik weer een beetje bij.

Voor iedereen waarbij het mis is gegaan, Heel veel sterkte, en een dikke knuf van mij.
    Voor iedereen waarbij het nog een beetje onzeker is, ook heel veel sterkte!

Hier gaat alles goed, eigenlijk helemaal geen kwaaltjes. Wel wat eerder moe.
    We hebben een super gezellige kerst gehad. Ik kon alleen helaas niet alles eten ;)
    Ik ben ook maar weer aan het malt gegaan. Wat was het eerste maltje vies zeg :confused: maar gelukkig ben ik er nu wel weer aan gewend en is het te drinken :p

We hebben vandaag een kinderwagen gekocht (2lingwagen) Ik kon hem gewoon niet laten staan, het koste maar 35,- euro! Ik dus helemaal blij.
    Zelf vond ik het eigenlijk nog wel vroeg om er een te kopen maar voor dat geld. Tis een Xadventure Quicksilver heeft iemand daar ervaringen mee?

@ollekebolleke, Wou jij niet naar bed? ;) :p De manne zijn nogsteeds aan het gamen hoor.
    Ojah Ollekebolleke is me buurvrouw/mattie :p en ik ben haar uitlaatservice voor de hond ;)

4. Oja, er was een paar pagina's terug ook een vraag wat voor werk je doet;
    Ik ben fulltime moeder :D
    Ik ga waarschijnlijk wel als gastouder aan de slag. Maar dan wil ik maar een paar kinderen er bij. 2 of 3 niet te veel.

5. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    slaap lekker

6. elina joan

elina joan Actief lid

8 mrt 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    hallo allemaal,

ik ga afscheid van jullie nemen,
    vannacht heb ik het 2e vruchtje verloren, wat ben ik verdrietig, en ik hoop dat jullie allemaal een hele fijne en goede zwangerschap krijgen,,,, en een heel gezond kindje(s) op de wereld mogen zetten...

liefs jantine

7. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Heel veel sterkte jantine :( wat oneerlijk.

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen allemaal!

@Sweepy,
    Gefeliciteerd met je tweeling zeg! Fijn dat het een goede echo was!

@Schijndelsvolk,
    Jeete wat een echo zeg, Nu zit je weer twee weken in spanning....
    Ik duim voor je op een goede afloop!

Dat niet goed naar de wc kunnen dat herken ik wel. Ook vette dingen eten lukt niet meer zo goed maagtechnisch. Dus maar even wat minder de komende tijd!

@Marieke,
    gefeliciteerd met je nieuwe huis! Weet je al hoe je het gaat inrichten?

@cjpt,
    Leuk is het he om eindelijk wat te kopen voor een baby en bij het afrekenen te zeggen: Nee, het is geen cadeautje :)
    Ik herken dat wel hoor!

@mvk;
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier!

@miekiepluis,
    Ik heb geen ervaring met het wel of geen borstvoeding geven en hoe mensen hier op reageren. Ik denk dat het voor iedereen anders ligt en dat je iedereen zelf moet laten kiezen.
    Wel merk ik dat in tijdschriften altijd de nadruk ligt op borstvoeding en daar kan ik me wel eens druk om maken. Zelf wil ik bv wel proberen, maar niet ten koste van alles. Lukt het niet, dan lukt het niet. Dan gewoon een fles he.

@Ollebolleke,
    ja ik had dat ook al gezien, we hebben nu hier een ollebolleke en een ollekebolleke :)
    Dat wordt opletten meiden ;)
    Hoe gaat het nu met je misselijkheid? Weer iets minder?

@Elina Joan,
    Wat verdrietig voor jullie! Sterkte toegewenst!

Ik ben weer hemaal bijgelezen.
    Vandaag ga ik gezellig winkelen met mijn zus. Heb er zin in.
    Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

9. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Jantine,

Heel veel sterkte gewenst! :(

Liefs Elke

10. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Tja ik koop gewoon al HEEL lang alleen maar cadeautjes voor mijn vriendinnen die maar zwanger worden en gaan bevallen. Was natuurlijk altijd erg blij voor hun maar soms stond ik echt met tranen in mijn ogen in zo'n winkel. Hadden wij net weer rot uitslagen gehad van de gyn en sta je weer voor iemand anders iets te kopen. Dus het is nu zo bijzonder om na bijna 2,5 jaar te mogen zeggen: NEE, is geen cadeautje! ;o)

@ Eline; wat vreselijk voor je meid, sterkte!

@ Ninita: succes en hopelijk veel plezier! Laat je weten hoe het is gegaan?

11. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Jantine, Sterkte meid de komende tijd...

Ninita, ben nieuwsgierig hoe het is gegaan...Laat je snel wat weten..?

Nog 1 dagje en dan hebben we de dag van de waarheid, gaan we goed het nieuwe jaar in of helemaal fout..Ik ga voor het goeie, wij willen ook een jaarwisseling waarbij we kunnen zeggen: Wij zijn zwanger!
    Vandaag alweer 7 weken..Pff, soms denk ik: Wat gaat het snel,en soms denk ik: Ik wil een echo, wat duren de dagen toch lang!

12. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Verhip, oh wat spannend zeg! Ik kan me ook goed voorstellen als je met ICSI bent zwanger geworden dat het ergens nog mer spanning geeft tijdens de 1e weken van je zwangerschap. Jullie zijn er wel snel achter gekomen dat jullie afhankelijk waren van ICSI zeg! Was je wat sneller naar de gyn gegaan ofzo?

X Cin

13. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    @ jantine: Heel erg veel sterkte meid!

@ hanna: thanks :) en veel plezier vandaag!

Hier gaat ie redelijk vandaag... Ben behoorlijk misselijk, maar dat mag de pret niet drukken ;) Dadelijk lekker lunchen samen met m'n beste vriendin :D en daarna naar de vk toe... ben benieuwd wat die zeggen...

Jullie allemaal een hele fijne dag vandaag!

14. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Goedemorgen meiden,

Dank je wel voor al jullie reacties! Dat geeft me weer wat rust en blijf ik gewoon heel erg achter mijn standpunt staan!
    ElianeJane: Meid, wat vreselijk.... Ik heb het kippenvel op mijn rug staan... Een hele dikke knuf voor jou!

Hier verder weingi veranderingen...Merk wel dat mijn borsten meer zeer gaan doen, werd vannacht echt wakker van het feit dat ik op mijn buik lag! Misselijkheid lijkt minder te worden, maar het is er nog wel... En hoofdpijn! Bah! En nog steeds halverwege de dag zo ontzettend moe!
    Morgen met de hele familie gourmetten, gezellig!
    Gaan jullie nog wat leuks doen met Oud&Nieuw? Ik zag iemand met hun eerste echo...spannend! Komt vast goed! Geniet ervan!
    Fijne dag allemaal!
    Liefs, Pluis

15. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Helleu dames,

allereerst voor Jantina heel erg veel sterkte gewenst meid.

@Ninita, succes vandaag met je echo.

@Schijndelsvolk, succes bij de vk.

@Verhip, ik vind momenteel de tijd wel snel gaan. Vrijdag ben ik, volgens mijn eigen berekeningen, al weer 10 weken. Dat klinkt veel. Dan zit er al weer een vierde op.

Ik heb eerlijk gezegd nog niet echt een idee voor morgenavond. Man moet gewoon werken, dus ik vind het zo'n rare dag. Ok, hij is wel eerder vrij, maar dan is hij nog pas om een uur of 6 thuis.
    Wel komen mijn moeder en broer 's avonds.

Wie heeft zin om met mij te shoppen vandaag, of gewoon even lekker iets drinken ergens. Ik ga me vast weer vervelen :p

16. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @ jantine: vreselijk zeg! Ik wens je heeel veeel sterkte toe!

@daan: ik heb wel zin om te shoppen maar apeldoorn is echt een beetje te ver vanuit hier ;)

17. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Haha zul je net zien ;) , maar wel lief dat je het aanbood.

Whoe, het ziet er donderskoud uit buiten. Geeft ook nog -8 aan. Zelfs de kat loopt niet te zeuren of ze er uit mag. Haha :)

18. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Wat hoop ik dat jullie deze hel niet gaan meemaken zeg!
    Net terug van gynaecoloog. Vruchtzakje (aan de platte kant) met embryo zijn te zien, maar geen hartactie. De gynaecoloog hoopt op een verkeerde berekening. Ze heeft er geen goed gevoel bij. Volgende week donderdag moet ik terugkomen tenzij het vanzelf komt.

19. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @ annie: wat vreselijk! Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je snel meer zekerheid krijgt!

20. goede morgen allemaal,

ik werd vannacht wakker van ontzettend heftige menstruatie krampen! Heeft iemand hier ervaring mee en kan dit kwaad?
    Ben nu wel een beetje bang geworden, je schrikt je het apezuur.

@sjalotjuh: Jah ik heb ook alleen ff bij gelezen (duurde een uurtje) en daarna lekker mijn warme bed in gekropen.
    En volgens mijn man hadden ze maar 2 biertje gedronken nadat ik weg ging, maar hij is wel misselijk en heb pijn in zijn hoofd, KATER?!?!?!
    En ik ben wel blij hoor met mijn hondenuitlaatservice, vriendin, buurvrouw en aanstaande oppasmoeder!

@daan: ik zou ook wel zin hebben in shoppen hoor, maar appeldoorn is best wel te verweg! Sorry!

Deel Deze Pagina