sweepy wooooow een tweeling ! super gewoon! schijndelsvolk pff wat rot nog twee weken wachten ik duim voor je meid! mvk welkom en proficiat! jantine wat rot veel sterkte meis! en dikke knuf :s goh annie heb er geen woordenvoor :s ik hoop zo dat het een verkeerde berekening was! zo hier nog altijd last van tandpijn maar ga moedig verder... net men kleine meisje in bad gezet en aangekleed, ik ga nu voor haar spuitjes... gisteren heeft ze voor haar eerste keer petatjes gegeten... jeetje wat ben ik trots het is wel aan de hele vroege kant maar ze lust het en ze eet er enorm goed van dus ik blij vannacht heeft ze wel niet doorgeslapen omdat ze bij haar laaste voeding veel liet staan... ze vond slapen even belangrijker
Lieve Annie, en je hoopte nog zo dat er al helemaal niets te zien was. Word je er nog een keer mee geconfronteerd en nog een week wachten......pffff dit gun je echt niemand. Ik wens je echt heel veel sterkte toe. (((((((((((((((((((((((((((((((((Annie))))))))))))))))))))))))))))))))
Oh Annie wat een rotnieuws zeg! Ik weet ongeveer wat er nu door je heen gaat, ik had het bij mijn mk ook. Eerst een echo waar niet veel op te zien was dus óf verkeerde berekening óf mis. En omdat ik al uit had gerekend dat een verkeerde berekening niet mogelijk was... dan is het afwachten (zou na 2 weken weer een echo krijgen). Helaas had ik gelijk en kwam het bij mij een week later los. Ik wens je heel veel sterkte meid! En stiekum blijf ik voor je hopen op een wondertje.
Volgens de gynaecoloog was ik nu ongeveer 6,6 dagen. Heb mijn ei op 27 november gevoeld, dus klopt volgens mij ook wel. Kan nu even niet rekenen. Dit doet zo'n pijn en ik ben zo moe. Elke keer weer een slapeloze nacht en dan nu nog dik een week te gaan...hoe moet ik dit volhouden?
Oh Annie, wat vreselijk... Ik hoop zo voor je dat het een verkeerde berekening is... ((((((annie)))))) Liefs, Pluis
Meis het ís ook niet te doen! Destijds heeft iemand me het advies gegegeven: gewoon blijven ademhalen! Op dat moment vond ik het stom en begreep ik het niet. Maar in de dagen erna merkte ik dat het wel waar is. Soms heb je momenten dat je het echt even niet trekt en dan kun je maar 1 ding doen: ademhalen. Even helemaal stil gaan staan of zitten, ogen dicht en even heeeeel diep ademhalen. Als je dat een paar keer doet word je wat rustiger. En probeer de komende dagen zoveel mogelijk bezig te blijven. Ik heb nu ook de zenuwen. Bij mijn miskraam was vandaag de dag dat het misging. Ik durf al heel de dag niet naar de wc. Maar we kunnen niets anders doen dan hopen en afwachten... en ademhalen...
Goedemorgen! @jantine, verdorie bij jou ook al mis. Veel sterkte @Annie, ik hoop toch voor je dat het goed gaat komen @Schijndelsvolk, succes bij de vk en ik hoop dat je snel een echo mag krijgen Hier alles goed vandaag. Gister bijna niet mijn mond kunnen houden om het te vertellen. Speel nml muziek bij een orkest en wil graag straks naar een lagere stem toe omdat ik straks niet meer de tijd heb om veel te oefenen. Heb het gister maar op "te druk" gegooid. Als de echo volgende week goed is word alles duidelijk. Wel beetje onzeker dagje, ik ben ondanks de eerste goede echo ontzettend bang dat het volgende week niet meer goed is. Mijn boobs doen minder zeer, er is geen buik te zien, de buikkramp is minder en misselijk ben ik ook niet. Hoor ik niet gewoon heel veel kwaaltjes te hebben? We hebben hier 2,5 jaar op gewacht, en ik ben zo bang dat het straks niet goed is!
Jeetje het blijft hier maar doorgaan. Annie echt zo veel sterkte voor de komende tijd toegewenst. Zou willen dat we iets voor je konden doen! Dikke knuf meis! Lizz: jeetje jij bent wel heel vroeg met vast voedsel geven zeg, en dan ook nog patat. Ben je niet bang dat dat verkeerd gaat ondanks dat ze het lust?
Wup, ik heb ook niet aldoor kwaaltjes hoor. Boobs en buikpijn zijn soms dagen niet aanwezig. Sommige vrouwen huppelen zonder klachten hun zwangerschap door. Komt vast goed!
Hey, We waren in eerste instantie al redelijk vroeg naar de gyn, Ja na heel veel dagen pas..En toen hebben we alle fert.onderzoeken gehad (tegen richtlijnen aan, aangezien je het normaal eerst een jaar zelf moet proberen) en toen kwam al heel snel aan het licht dat mijn hubbie heeel weinig goede zaadjes had en zijn we dus aangewezen op ICSI.. Pff, heel verhaal. Maar het is en blijft spannend zo'n eerste echo of je nu met hulp of zonder hulp zwanger bent geraakt..
Moet zeggen dat ik zelf ook steeds onzeker word. Spookt steeds door m'n hoofd, dadelijk zit het niet goed. Vind het heel erg confronterend dat er zoveel meiden slecht nieuws krijgen. Word er gewoon bang van. Zometeen m'n werk bellen. Moet eigenlijk volgende week de nachtdienst in maar ga dat echt niet trekken. Beetje jammer dat dan gelijk iedereen het weet. Hoop maar dat er een beetje begrip is dadelijk.
@jantine: Wat een rotnieuws: heel veel sterkte meid! @verhip: hopelijk gaan jullie het jaar echt super goed in! @annie: Dit was niet wat je wilde horen zeg. Dus nu moeten jullie nog langer in spanning zitten. Hopelijk heb je snel duidelijkheid... welke kant het ook op gaat. @cjpt: Het komt vast goed vandaag. Hopelijk voel je je na deze dag wat zekerder. Dit kleintje moet zich gewoon vast houden hoor. @wup: mijn borsten doen niet iedere dag even zeer hoor. Dan sta ik op en denk ik, nu is het over ik voel niets... En dan moet ik even snel de trap op en verga ik plots van de pijn. Het kan een voorbode zijn, maar de pijn kan dus ook best wel wisselen. Nog niet je hoofd laten hangen meid. Het valt me op dat het bij veel meiden mis is gegaan. Niet fijn om te horen. Ik ben voor mijn gevoel nog lang niet uit de gevarenzone. Ik voel me zwanger, maar ik heb nu al een week soort beige afscheiding (het is niet bruin, maar ook zeker niet helder). Van mij mag dat nu wel een keer stoppen. Bij onze miskraam heb ik anderehalve week gepruttelt, maar wat ik me kan herinneren is dat het wel dinkerder was...
@Wup, lastig he die onzekerheid. Ook wij hebben er bijna 2,5 jaar op gewacht en het lijkt wel of de wens elke maand sterker werd. Dus de angst dat het fout gaat is dan zo groot. Maar wat fijn dat je wel al een positieve echo hebt gehad! Dat is toch al een kleine geruststelling! Wat ik wel leuk vind is dat als alles goed blijft gaan wij precies 3 jaar na het stoppen met de pil ons 1e kindje gaan verwelkomen (en ook echt bijna op de dag af 3 jaar). Dat is toch wel bijzonder. Ik zie ook soms zo uit naar het moment dat ons kindje ooit wat ouder is en we hem/haar kunnen vertellen dat we zo lang hebben moeten wachten voor het zover was. Maar dat we net zo lang zijn blijven doorgaan ondanks de slechte uitslagen dat hij/zij er nu is. Dan moet zo'n kindje zich toch super gewenst voelen! Ik vind het ook altijd leuk om van mijn moeder te horen hoe graag ze mij wilden.
He meiden, ik merk toch wel dat al dat slechte nieuws ook mij niet in de koude kleren gaat zitten. Ik vind het zo moeilijk om dan iets te zeggen wat jullie een beetje kan troosten. Mag ik dan bij deze even deze grote welgemeende knuffel geven? Deze is voor iedereen die het kan gebruiken.
Heej Verhip, dan hebben we morgen dus allebei een echo...hoe laat wordt jij verwacht? Goh Annie wat eng deze spanning...k hoop dat het volgende week toch nog mee gaat vallen... Jantine, wat verschrikkelijk zeg...ik denk aan je meis! Liefs Marina