Ik om kwart over 10...Redelijk vroeg dus, gelukkig! Anders weet ik niet hoe ik de dag dor zou moeten komen.. En jij?
Wat een steun en warme knuffels hier allemaal vandaag zeg! Heerlijk! Jammer dat mijn handen en voeten nog steeds ijsklompjes zijn haha
Jeee wat een hoop nare verhalen allemaal, ik leef echt heel erg met iedereen mee die in de onzekerheid zit of weet dat het mis is gegaan... Een hele dikke knuffel , heeel erg lief voor jezelf zijn nu... Wat betreft de wisselende klachten, hier ook gisteren ineens, he mijn borsten doen niet meer zo'n pijn, ik denk dan meteen, niet aanstellen, je kunt niet bij elke verandering die niet bekend voorkomt in de stress schieten. Wel fijn als we 12 januari de volgende echo hebben gehad, er is dan ook goed te zien of het skeletje tot dan toe goed is gesloten, spannend. gr. Nicole ps. Ik denk laat ik ook eens wat aan mijn album doen, heb alleen maar foto's van de honden dus daar begin ik dan maar mee. (voor de liefhebbers is een vizsla en een bracco italiano)
Hallo allemaal ik kom me ook hier melden. Ik ben ook zwanger en 29 aug 2009 uitgeteld. Maar 23 jan krijgen we de echo en dan weten we wat meer. groetjes slaapzak
Voor alle meiden waar het mis is gegaan, heel veel sterkte... Ik heb al twee zonen, eentje van acht en eentje van vijf. Bij de eerste voelde ik me wel "verplicht" om borstvoeding te proberen, ik was 20 en volgens de verloskundige en het ziekenhuis (vroeggeboorte) was het wel belangrijk... Ik dus kolven want hij kon nog niet zelf drinken. Ik heb dus niks met borsten en borstvoeding, niet bij mezelf in ieder geval... Gewoon een gevoel... En ik voelde me dus ook doodongelukkig aan dat stomme apparaat, meer stress en depressie heb ik niet gekend dan in die periode van vier weken, toen heb ik de handdoek in de ring gegooid... En gezegd, bij de volgende begin ik er niet aan, helemaal niet als hij weer te vroeg en te klein geboren word, kolven zou ik nooit meer doen en als gewone borstvoeding zou kunnen zou ik het misschien overwegen... Ook de tweede kwam te vroeg en te klein te wereld en bij mijn keuze van flesvoeding heb ik toen niet te veel commentaar gehad, gewoon omdat ik zeker van mijn zaak was denk ik. Als mensen twijfelachtig over komen of onzeker zijn over het onderwerp heb ik altijd het gevoel dat ze je hopen over te halen naar borstvoeding en dat begrijp ik ook wel van hun uit gezien maar het helpt een onzeker persoon juist niét vind ik... Hoe dan ook, ook nu kies ik bewust voor flesvoeding en geen kip die me er vanaf brengt, ik ervaar erg veel rust op voorhand bij die keuze en hoewel ik helemaal geen problemen heb met mensen die borstvoeding geven, ook niet open en bloot in het openbaar, echt ik vind het allemaal prachtig en natuurlijk, aan mijn lijf liever niet, voelt niet prettig en voor mij ergens niet natuurlijk... Is dat vreemd? Jeetje zo open ben ik er nog niet over geweest geloof ik maar speciaal voor Pluis even wel
Hey wat leuk slaapzak. Ik dacht dat jij een septembermama was, maar nu ik er over nadenk, jij hebt natuurlijk al wel vroeg positief getest en daarna weer een lange tijd negatief he. Nou welkom hier en Gefeliciteerd uiteraard!
ja hier moet ik zijn! dames allemaal van harte en ik sluit me aan bij het rijtje! zwanger van mijn 2e kindje en in de 1ste poging raak! wat geweldig allemaal! leef helemaal op een roze wolk met alle zwangerschapskwaaltjes erbij maar goed het is een gezonde ziekte en gaat weer over (hoop erg snel en niet pas na de bevalling) meiden van harte allemaal!
Heej, fijn dat ik me hier mag melden. Ik ben uitgerekend op 5 augustus. Door eerdere miskramen zijn we heel onzeker en terughoudend. Gisteren voor het eerst een hartje zien kloppen, wel heel gaaf. Onvoorstelbaar. Iedereen veel succes gewenst!
Jemig wat een nieuwe meiden hier vandaag zeg! GEFELICITEERD augustus-mama's-to-be! Ik zuo het echt leuk vinden om te weten met z'n hoevelen we nou inmiddels zijn. Dus aan alle nieuwen: we hebben een site voor de augustus mama's, zie het 1e berichtje in dit topic van Daan78, als je haar een PB stuurt met je gegevens dan kan zij de lijst weer aanvullen en staan jullie er ook op!
Welkom en Gefeliciteerd Mnq! Zo te zien heb jij ook inderdaad je portie al wel gehad. Ik duim voor je mee dat je beebje lekker mag blijven ronddobberen. Even een persoonlijk frustratie uiten: Als die buurman van mij NIET ophoudt met boren, dan duw ik hoogstpersoonlijk dat ding door zijn strot! Werkelijk, die heeft al zoveel geboord dat ik verwacht dat elk moment mijn kamermuur in elkaar valt. Einde persoonlijke frustratie
Hey, hier had ik even over heen gelezen, maarre jij natuurlijk ook van harte welkom en Gefeliciflapstaart.
Hahaha misschien kun je hem even gaan vragen of het hem helpt als jij vanaf jouw kant even meeboort, des te sneller dat doorgeefluik tussen jullie woonkamers!
@ Daan, had je trouwens al een hulpje voor je site? Ik wil je anders ook wel helpen hoor. Kan me voorstellen dat het straks echt druk gaat worden met al die afspraken en echo's enzo.
Ja bedankt he?! Nou heb ik daar helemaal trek in! Zit op mijn werk en zit alleen dus kan nergens even iets lekkers gaan halen. Nouja, beter ook want van vet eten word ik nu echt misselijk... alleen jammer dat ik er wel zo'n vreselijke trek in kan hebben haha
Weet iemand wanneer Ninita haar echo had? Ik vond het toen zo'n gedoe om ook nog eens de tijden van de afspraken erbij te zetten Ga ik vanaf nu maar wel aan beginnen denk ik.