Oeps hihi. Wel ontzettend jammer dat de mac geen bezorgdienst heeft. Of misschien maar goed, naja......................gaat lekker hier merk ik 8)
Hallo lady's Zo ik heb ook ff terug gelezen gezellig hoor. Zal proberen om op alles een beetje reargeren. @Nieuwe meiden gefeliciteerd en welkom. @positiebroeken ben ik ook nog niet aan toe ik kan me broeken nog aan wat me soms best weer onzeker maakt. @prenetale screening hebben wij ook niet over nagedacht komt vast wel ter orde bij de verloskundige volgende week. @goudappeltje hoe reargeerde je chef? @eline joan sterkte meid een dikke knuff voor jou. @terug zetten na echo ook ik ben terug gezet na de echo ong 6 dagen best veel he dus ben ook erg benieuwd wat het volgende week dinsdag word vind het best eng haal me natuurlijk ook weer van alles in me hoofd terwijl je dat eigenlijks helemaal niet moet doen @ontlasting daar heb ik nu geen last meer van kan nu gewoon elke dag weer gaan @sweepy super meid twee wonders in buik gefeliciteerd @schijndelsvolk ik hoop voor je dat alles goed gaat en dat het lekker gaat groeien in je buik ik hoop dat wij je door de twee moeilijke weken heen kunnen slepen. @miekepluis me schoonzus is ook zwanger nu die wil ook geen borstvoeding geven ze reargeerden er heel normaal op hoor ik hoop dat ze het bij mij ook doen ga namelijk naar dezelfde wat wel grappig is dat mijn verloskundige mij ook ter wereld heeft gebracht. @marieke gefeliciteerd met jullie huis toppie @annie heel veel sterkte dikke knuff ook ik blijf hopen op een stiekem een wonder. @ninita hoe was je echo? Hier gaat alles wel goed heb gister de halve dag op bed gelegen ben heel erg verkouden en vreselijk last van me tandvlees moet volgende week naar de tandarts me verstandskies word dan getrokken gelijk maar ff vragen naar me tandvlees. Volgende week om deze tijd heb ik me tweede echo gehad ben zo benieuwd he. Liefs Channes
Daar ben ik bijzonder blij om juist. Tis al erg genoeg dat mijn vriend en ik elke dag op de terugwerk van het werk langs de Mac rijden... hij werkt er tegenover haha
nieuwe zwangeren: proficiat! Het was blijkbaar een vruchtbare maand. Ik denk dat we de 70 inmiddels gepasseerd zijn he?
Ja zoals het er nu voorstaat wel, maar volgens mij staan er nog mensen op de lijst die ons helaas hebben moeten verlaten, maar ik weet niet meer zo goed wie...
Goedemiddag meiden Ik heb wel eventjes tijd nodig gehad om alles mooi te kunnen lezen. Ik zit hier behoorlijk met de schrik, vooral wanneer ik lees dat het bij verschillende meiden mis is gegaan. Wij hebben de 22sten onze eerste echo, ik ben bijna 12 weken dan. Het zou echt verschrikkelijk zijn als we dan te weten kwamen dat het niet goed zit met ons kindje. Ik probeer positief te denken maar toch het is niet altijd evident. Liefs Stephanie
ja Stephanie, ik vind dat we hier in korte tijd met zijn allen al best veel mee hebben gemaakt samen. Maar meid gewoon lekker gaan genieten van je zwangerschap. Strax kan je je nix meer herinneren van je eerste 3 maanden. Natuurlijk ga je je af en toe zorgen maken, maar probeer dat te beperken hoor. (zei moeder de gans streng, doch vriendelijk)
Ja en het klinkt verschrikkelijk rot maar het is nou eenmaal zo dat 1 op de 10 zwangerschappen fout gaat. Helaas moeten er dan dus altijd een paar afvallen. Ik vind dat nog steeds 1 van de meest oneerlijke dingen ter wereld! De vk van mijn vriendin heeft wel gezegd dat het erg goed is om onzekerheid te voelen, het is het eerste moedergevoel dat je voor je kindje hebt. Je wilt nu al niet dat er iets met je kindje gebeurt. Ik vind dat wel een mooie manier van benaderen!
cjpt ja ze is er gek op slaapzak welkom en proficiat! an1980 ook welkom en een dikke proficiat! Mnq ook jij welkom en proficiat ! daan ik moet zo met je berichtje lachen vandie boor hahahaha zo hier heeft lyana haar tweede maal petatjes achter de rug en weer alles op hoor mega he ninita hoe was je echo? xxx
Liz, mag ik even opmerken dat ik het wel heel dapper van je vind dat je nu al weer zwanger bent. Of was het niet gepland (voor zover je zoiets kan plannen). Ik bedoel seks hebben goed 3 weken na je bevalling, ik kan me daar niets bij voorstellen............
cjpt: idd wel mooi verwoord. Ik weet/besef zelf ook wel dat ik er niet veel aan kan doen, als het mis gaat dan zal het daar een goede reden voor hebben maar toch. Ik zag hier daarjuist een foto van de mac voorbijsuizen, dat is iets dat er voor de moment niet zou ingaan. Net zoals de geur van chocolade. Ik eet zo graag chocalade maar nu...bah bah ik walg ervan. Ik probeer nog een goede bloknamiddag te hebben. Ik lees wel weer verder deze avond. Liefs Stephanie
Nee, ik moet in Tilburg naar het ziekenhuis...Ben echt benieuwd. 9 van de 10 gaan goed hé, dus ik wil gewoon 1 van die 9 zijn: Het moet! Er zijn al genoeg meiden afgevallen, dat is al erg genoeg..Dus wij zijn zwanger, het moet gewoon!
Precies Verhip, zo moet je het benaderen! Ik zeg dat ook steeds tegen mijn vriend: na zoveel rondes, onderzoeken, stomme hormoonkuren en een miskraam... het KAN niet anders zijn dan dat wij nu aan de beurt zijn om bij de 9 op de 10 te mogen horen! Ik ga ervan uit dat ik straks een positief bericht van je zie hoor Verhip! Anders word ik boos haha. En voor Marina71 geldt hetzelfde!
Sjalotjuh, wat een koopie voor die wagen, ben jaloers! En wat leuk dat ollekebolleke je buuf is ,lekker samen zwangeren Ik ben trouwens ook gastouder! Elina joan, aah nee, dikke knuff en heel veel sterkte, wat is dit oneerlijk Cjpt, lekker blijven shoppen dan! Daan, jammer dat je zover woont, had je straks met ons mee gekund om te shoppen Ohhhhhhhh, doe mij ook zo'n mac maaltijd, jammie Annie, wat een hoop onzekerheid dan nog, bah heel veel sterkte meid Liz, ik wil niet lullig overkomen maar geef jij een beeb van 2 maanden al frietjes? Wup, jij deze keer een dagje ruilen dan Snap dat je iets wil voelen hoor, maar jouw tijd komt ook nog wel! Nicolioo, wat een mooie honden heb jij! Slaapzak en an1980 , gefeliciteerd en welkom Mnq, gefeliciteerd en welkom geweldig dat je al een hartje heb gezien
Vanmorgen intake gehad bij Vk, stelde niets voor Alles was oke gelukkig. Kan nou alleen het bureau voor het maken van een afspraak voor de echo niet bereiken, daar baal ik wel van. Ik wil weten wanneer ik kruimel eindelijk te zien ga krijgen