Lieve meiden, even een mededeling van organisatorische aard: Je kan nu ook Monique27 een pb sturen om op de lijst te komen of iets in de afsprakenlijst te laten zetten. Wil je op de lijst beantwoord dan even de volgende vragen en stuur ze door naar mij of monique: *wanneer uitgerekend *Je leeftijd (evt. geboortedatum) *Hoeveelste kindje *Moeders voor moeders ja of nee *Thuisbevallen of ziekenhuis *Flesvoeding of borstvoeding. Einde bericht
daan, nege dage na mijn bevalling hebben wij voor het eerst weer geklust zal ik maar zeggen goh in het begin wou ik meteen een tweede maar ik had eerder al gezegd tegen men vriend als ik nu mijn menstruatie heb dan ga ik mijn pil halen... maar het hoefde niet meer monique nee petatjes... goh hoe moet ik het zeggen groentepap ? of zoiets mbol welkom en gefeleciteerd !
Hallo meiden,, hier ook weer eenberichtje van mij! Gefelciteerd alle nieuwe mama's in spe! Ik heb de laatste 100 blz niet gelezen. Het is wel veel om goed bij te houden. Hebben we al iets van een prive hyves voor aug 2009 mama"s? Ik wil wel eventueel lid worden of eentje maken als er meer geinteresseeerden zijn? Ik hoor het wel. Hier is in ieder geval alles prima. Ik voel me goed en met de dag stteds minder onzeker. Weinig kwaaltjes tot nu toe gehad. Hoop dat het zo blijft. Las in de laatste pagina's dat het bij een aantal dames toch mis is gegaan. Heel veel sterkte. Ik besef nu pas nu ik zelf zwanger ben hoeveel pijn het moet doen om erachter te komen dat er iets niet goed is. Nogmaals hopelijk komen jullie wensen op een later tijdstip alsnog in vervulling! liefs Fon
Oh, ik dacht ook pAtatjes. En had ook al zoeits van huh, met 2 maanden? Deed dat geen pijn? Nee, zal wel niet dan......duh hihi. Dus je krijgt 2 beebjes in 1 jaar? Want jou kleintje is van oktober? Heftig hoor.
sweepy gefeliciteerd man, jeetje, nou moet je straks alles 2 keer gaan aanschaffen! spannend. mijn vriend roept ook elke keer dat we een 2ling krijgen! nou ben benieuwd. hahaha alle andere meiden in onzekerheid, sterkte! en leef met jullie mee, hier gaat het prima! vandaag in de supermarkt een misselijk gevoel, was even bang dat ik het daar ging doen, (gelukkig niet) daarna een paar flinke steken in de zij, maar dat is ook weer weg. gelukkig. liefs les
Hallo allemaal, Ik wil ook graag meekletsen! Ik ben 'indewolken' en ben net 24 jaar geworden. 26 augustus uitgerekend..kan nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben. Ik moet nog wel even de pagina's lezen, maar dat doe ik vanavond en morgen op me werk wel! Een Hyvespagina lijkt me super gaaf, alleen wil ik mezelf nog eventjes geheim houden. Groetjes
Hi hi, ik dacht dat je een typefoutje maakte en patatjes bedoelde Maar het is dus een groentehapje ha ha Verwerkt ze het goed?
Hoi dames, Wat kletsen jullie toch veel he Ik las de hele tijd over de patatjes die Liz aan haar dochter heeft gegeven en dat jullie dachten dat ze frietjes heeft gegeven Maar in Belgie zijn dat aardappelen! Dus ze heeft gewoon groentepap gegeven. Verder wil ik Jantina een dikke knuffel geven... Wat erg zeg ik had echt gedacht dat het goed zou komen... En Annie natuurlijk ook... Laten we hopen dat je gewoon minder ver bent dan je denkt... [-o< Alle nieuwe dames vanharte gefeliciteerd en welkom Ninita, hoe was je echo gegaan? Ben nieuwschierig
Dankjewel Les! Je loopt een paar dagen voor zie ik.. Hoe voel je je? Ik heb weinig klachten. Af en toe gevoelige borsten(tepels), maar valt reuze mee. Verder een beetje moe, maar ik weet niet of dat aan de zwangeschap ligt haha, ben wel vaker moe. Ik ben niet misselijk. Ik heb wel vaker honger, vooral als ik naar bed ga lust ik eigenlijk nog wel wat. In het begin had ik een raar gevoel in me buik en was wat opgezet, maar nu ook niet meer. Vrijdag 16 januari pas naar de vk, kan niet wachten en er werd gezegd dat er alleen een gesprek zou plaats vinden. Kan je wel een echo aanvragen? Groetjes
hoi indewolken, ik loop idd een paar dagen voor. echt klachten kan ik het niet noemen wat ik heb, idd erg moe, zeer pijnlijke borsten, wel eetlust maar kan niet veel eten. en heb het de hele dag door koud. ik mag pas 26 jan. naar de vk, en dan krijg ik het hartje te horen. dus... ik denk niet dat je een echo kan aanvragen, ze bespreken dit met je op de eerste dag als je daar komt! succes er mee! spannend allemaal he! is dit ook je eerste?
Hi! Meiden die vervelend nieuws hebben gekregen: wat erg en ik leef met jullie mee Alle nieuwe meiden: Welkom en gefeliciteerd! Wow wat zijn we al met veel! Ik ben benieuwd naar de echo van Ninita! Kus
Hi Meiden! Even ego: Ik ben net terug van de verloskundige en het was geweldig! Mijn eigen telling klopt precies, ik ben 6 weken en 3 dagen zwanger en uitgerekend op 22 augustus. Ik heb een inwendige echo gehad en beebje is nu 0,5 cm groot en ik heb het hartje gezien EN gehoord! Mooiste geluid dat ik ooit gehoord heb, echt prachtig! Over 4 weken (op 29 januari) mag ik terugkomen voor de tweede echo en dan is het 10 weken en 5 dagen. Ik heb de hele rit terug met een big smile in de auto gezeten en zit nu op een enorme roze wolk in de 7e hemel! Gaat nu braaf aan de bijlees..
Het is alweer even geleden dat ik hier bijgelezen had. De reden is dat ik me af en toe zo onzeker voel, dat ik soms liever niet kom meekletsen, om een mega-egoistische reden: als ik hier lees dat het bij sommige meiden fout gaat, schiet ik meteen in de doem-denk-modus en weet ik zeker dat het bij mij ook nog wel fout zal gaan.... Moet ik niet doen, weet ik wel! Maar ben echt onzeker de laatste dagen. Heb een soort van 'voorgevoel' dat er iets niet goed zit, en dat terwijl ik al een kloppend hartje op de echo heb gezien, maar dan kan er nog zoveel fout gaan... Moet maar proberen het los te laten... In ieder geval, voor de meiden bij wie het dan is fout gegaan, Annie, Jantine en ? er waren er nog meer (sorry): een hele dikke knuffel, en heel veel sterkte gewenst! Oh Liz en haar patatjes, ik dacht dus ook dat het om friet ging en zat al helemaal te flippen achter de compu: wie geeft een baby van 2 maanden nou friet?! Haha maar gelukkig het waren groente... Nog steeds erg vroeg maar goed als ze het verdraagt is het goed. Over koud hebben in bed: ik ben ook een 1e-klas-koukleum maar heb 1 groot geluk, namelijk een kachel-echtgenoot! Die heeft het altijd binnen 1 minuut warm onder de dekens, hij vindt niks fijners dan mij opwarmen tot ik ook lekker kan slapen. Lief he!? Oja wat zijn er veel meiden bij die Nicole heten! Nicolletje, Nicoliooo, Ollekebolleke en..... ikke!