Augustus 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Daan78, Nov 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

Sep 1, 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Jeetje, wat veel bij te lezen!

Alle nieuwe meiden, welkom! Gefeliciteerd hoor! Super!

Ninita, wat geweldig voor je meid! Heerlijk!

Rianne80, dank je wel voor je persoonlijke verhaal! Nu voel ik me helemaal gesterkt! Ik doe het gewoon lekker niet! Ha!

Wat lief van Monique dat ze je gaat helpen Daan! Super!

Hier vanmiddag even een dipje...heel klein bruinig vlekje en al de hele middag wat kramp links in en boven mijn lies... De kramp ken ik wel, maar heb ik lang niet weer zo aanwezig gehad..Is vast niks, maar met al die verhalen hier schiet je dan toch in de stress! Ga nu echt om de 5 minuten naar de wc, maar er is nu al 2 uur niks meer bij gekomen.. Ik zit natuurlijk nu ook in de 10e week en de beeb gaat nu groeispurt hebben, dus misschien dat baarmoeder dan ook weer even mee moet groeien! Las dat het aan het begin van de week de grootte heeft van een kippenei en aan het eind van week 9 al zo groot als een grapefruit! Dus laten we het daar maar op houden... Bah, en nu moet ik huilen... Stom gedoe..KWOU DAT IK AL DIE 12 WEKEN VOORBIJ WAS!
    En het is inderdaad zo confronterend al die nare verhalen. NIet dat ze die hier niet hadden mogen schrijven, helemaal niet, ik wilde alleen dat ik iets kon doen... Voel me zo machteloos en ik word er ook gewoon heel eerlijk, heel onzeker van...
    Maar wat er ook werd geschreven, wij zijn gewoon die 9 van 10! Hoe oneerlijk voor de anderen ook en ik wilde dat het anders was...

LIef heeft heel lief een wenspijl gekocht. Dat is een bvuurwerkpijl, waar je een wens in kunt stoppen... Zegt hij: "Gaan we een wens doen voor onze kleine kruimel..." Stond ik te brullen in de Welkoop!

Nou, ik ga weer wat doen, want huis is ontploffing...en de muziek harder zetten, want Daan...Ik herken je probleem! Ik word ook echt horendol van die buurman! Boort ook echt de schilderijen nog net niet van mijn muur!

Liefs, Pluis

2. Liefie

Liefie Bekend lid

Mar 26, 2008
    753
    1
    0
    Ninita van harte met je geslaagde echo van vandaag! Een heerlijk gevoel!

Er hebben al meer meiden een en ander gezegd over jouw relatie met je vriendje, en over het algemeen sluit ik me daar volledig bij aan.
    Nu je de echo hebt gehad en er zelf zo verguld mee bent, moet je echt niet te lang meer wachten met hem vertellen. Je hebt verteld dat je heel veel van hem houdt, maar ook al raak je hem misschien kwijt, het moment van vertellen moet toch een keer komen! (en eerlijk gezegd klinkt hij als iemand waar je niet veel aan hebt, snap niet zo goed hoe je van iemand kunt houden die geen steek respect voor jou heeft, dit klinkt wsl heel hard maar ik heb het beste met jou voor, en ik hoop dat je heel erg gelukkig wordt met in ieder geval je kindje, en hopelijk in de toekomst ook een partner die onvoorwaardelijk voor jou gaat!)

3. Liefie

Liefie Bekend lid

Mar 26, 2008
    753
    1
    0
    Dat is nou precies wat ik ook bedoelde Pluis, jij voelt je volgens mij precies hetzelfde als ik. Onzeker door de verhalen hier, maar iedereen moet haar verhaal kwijt kunnen en ik wou dat ik voor iedereen een gezonde kruimel kon toveren...

4. les

les Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    1,077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    onzeker zijn moet je niet doen, alles wat jij nu voelt voelt je kleine ook.
    dus rustig blijven en gewoon genieten van je zwangerschap.
    al is dat soms moeilijk dat berijp ik wel.

ga er gewoonvan uit dat jij over 8 maand zeker een kindje in je armen hebt! jou kindje!

5. Nita82

Nita82 Bekend lid

Dec 11, 2008
    672
    0
    0
    Jantine, wat verschrikkelijk voor je! Heel veel sterkte meid!

Nieuwe zwangeren, welkom en gefeliciteerd!

Annie, jeetje weer een week afwachten dus. Kan me voorstellen dat dat slopend is..

Miekepluis, is vast zoals je zelf als schreef van je baarmoeder. Wat een leuk idee van die vuurpijl!

En meiden kom op. Ik weet dat het moeilijk is om niet te gaan doemdenken. Ik doe het zelf ook soms maar we moeten genieten! We hebben er zelf helemaal geen invloed op en als het mis gaat dan gaat het mis. Als we nu niet genieten hebben we daar straks spijt van. En ik denk dat zelfs als het misgaat heb je spijt dat je niet genoten hebt van de eerste weken. Ik geloof het ook allemaal pas als ik straks een kerngezond kindje in mijn armen heb maar dan ga je je weer zorgen maken of het wel genoeg drinkt, eet etc. Dat is toch alleen maar een goed teken hoeveel we van ons kindje houden.. Dus daar komen we helaas nooit meer vanaf!

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Verhip,
    Veel plezier bij de echo morgen! Hopelijk een goede!

@slaapzak,
    Van harte gefeliciteerd en welkom hier!

@An1980,
    Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!

@mnq,
    En al weer een nieuwe aanmelding hier... het wordt ect gezellig druk nu!
    Gefeliciteerd en veel kletsplezier hier!

@Ninita,
    Wat fijn om te horen dat alles goed was bij de echo!

Ben vandaag lekker aan het shoppen geweest met mijn zus. Was erg gezellig en leuke aankopen gedaan.
    Heerlijk hoor vakantie!

7. les

les Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    1,077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    ik lsuit me volledig bij je aan Ninita@!

8. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Ninita, Fijn dat je echo goed was...Op naar de volgende goede echo..

Hanna, thanks meid. Ik hoop ook op een goede echo...Blijft afwachten..Nog maar 16 uur te gaan, hihi..

9. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

Sep 1, 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Hé liefie!
    Ik zie nu pas dat wij even ver zijn! Vind het fijn dat je begrijpt wat ik bedoel... tis gewoon stom soms...
    En Ninita, je hebt gelijk hoor! Ik/We moeten ook genieten, maar soms is dat zo lastig en doet je lijf zo raar! Kwilde dat er dan ergens een bonnetje uitrolde met daarop "Niks aan de hand, baarmoeder rekt op, vandaar die kramp in je lies en onderrug. En je hebt vanochtend een hoestbui gehad, daar is een vaatje door geknapt en heb je een heel klein bruin vlekje". Lijkt me heerlijk! Niks geen zorgen, gewoon direct uitleg! Maar ik denk dat we vanaf de tweede streep op onze zwnagerschapstest een heleboel zorgen erbij hebben gekregen en nooit meer echt onbezorgd zijn! Maar dat geeft niet, want wat krijg je er een prachtwondertje voor terug!
    Ik ga ff liggen en hopen dat als ik wakker word, de krampen weer wat minder zijn...Dat zijn ze af en toe ook wel, maar vind het gewoon stom...Ga ik weer, de tranen zitten een beetje hoog vandaag.... :cry:
    Liefs, van een beetje een labiel Pluisje

10. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    ninita super van je goede echo mooi he.

Hier nog zo'n onzekere muts ik heb het ook dat ik volgende week weer voor de echo kom en dat het hartje dan niet meer klopt maar goed ga proberen te genieten het lukt aardig hoor gelukkig.

Hebben meer meiden hier last van hun kiezen tandvlees?
    Heb er amper van geslapen

11. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Jaa ik wil ook van die bonnetjes die uit mijn lijf komen als ik me onzeker voel over iets wat ik voel of juist niet voel. Lijkt me echt heerlijk! Of thuis een echoapparaat waar je dan meteen even kunt kijken, erg hoor die onzekerheden , hoort erbij want ik lees van niemand die alleen maar onbezorgd aan het genieten is. Toch hoe raar het ook klinkt ik ben geruster dan mijn vorige zwangerschap.

Mooi idee trouwens die vuurpijl, dat de wens maar mag uitkomen volgend jaar, ik hoop mee.

Ik ga het huis eens poetsen, gisteren de bovenverdieping en de zolder helemaal gedaan nu nog beneden , en met 2 honden is het snel een vieze boel, gaat nog wat worden als hier over een tijdje een kleine rondkruipt!

Tot later,

gr. Nicole

12. laura28

laura28 Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,277
    0
    0
    ***inbraak***

nicole je hebt een pb!

***uitbraak***

gr laura

13. yihaaa

yihaaa Actief lid

May 27, 2007
    207
    0
    0
    Helaas is het hier ook mis gegaan. Had vanaf zondag al wat bruin verlies. Nu echt helder rood en ongesteldheidskrampen. Had dus vanaf zondag al zo'n vermoeden dat het niet goed zat. We zijn er erg nuchter onder. Het gaat mis omdat het vruchtje niet goed was. Ik neem afscheid van de augustus mama's en wil iedereen heel veel geluk en plezier wensen in de zwangerschap en daarna!

14. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    hoi allemaal

ik ben zwanger volgens de testen hihi, heb af entoe wel zere (.)(.) en snel vol, wat moeier,en heel veel plassen. dat zijn eigelijk de eneige kwaaltjes, nou was mij vraag zijn der meer meiden met weinig kwaaltjes.
    voor de rest voel ik me goed.maar ben blij als ik de 12 weken voor bij ben.

15. Laus85

Laus85 Actief lid

Nov 7, 2008
    234
    0
    0
    Tandarts assistente
    Zuid-Holland
    Hier nog 1 in augustus, de 17e.
    Ook ik heb weinig kwaaltjes. Af en toe wat krampjes en getrek aan me buik lijkt wel en vaker plassen.

Geniet er allemaal van!

Liefs

16. cjpt

cjpt Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    2,447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Ninita: oh wat heerlijk meid! Geniet jij maar lekker van je roze wolk! Die heb je verdiend!

@ de onzekere meiden en de labiele Pluis ;o) hier grote knuffels voor jullie! Ik voel me vandaag ook zo (zoals ik al eerder schreef is dit de dag dat het de vorige keer misging). Stom he, dat je tegen zo'n dag zo op kan zien?! En dat terwijl ik verstandelijk weet dat de kans echt minimaal is dat het 2x op dezelfde dag mis zou gaan. Misschien had ik procentueel gezien vandaag wel veel minder kans dat het mis ging dan op andere dagen haha. Maarja, dat gevoel wil maar niet meewerken.

Ik hoop zo dat onze echo volgende week goed is! Ik ga volgens mij echt verschrikkelijk huilen als hij goed is. Zijn er meer die dat gedaan hebben? Hahaha, ik zie mezelf al helemaal liggen, helemaal hysterisch huilend met een gyn die je aan zit te kijken van: maar meid ik zei juist dat het goed is?!

Hahaha....

17. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hey dames,

moet zeggen dat alle mk's hier bij mij ook hard aankomen.. je weet dat het kan gebeuren maar toch reken je er niet op. het maakt mij enerzijds onzeker maar anderzijds heb ik de eerste weken zoveel gestressed over een mogelijke mk of bbz dat ik dat nu spuugzat ben en wat rustiger ben geworden. ik heb heel veel krampen en soms echt megapijn, maar verder van niet veel dingen last dus blijkbaar is dit mijn zwangerschapskwaal.
    (overigens vertelde mijn moeder dat zij weleens op de grond heeft gelegen omdat ze zoveel pijn had vroeg in de zw.schap, en mijn moeder is echt tough cookie dus dat moet heftig zijn geweest en bij haar is alles goed gegaan!)

gister intake vk gehad, vond het eerlijk gezegd tegenvallen. zakelijk en kordaat vrouwtje, hamerde erg door op mijn gewicht (ja ik ben te zwaar, maar ben ook gezond en heb een goede conditie!)
    ben blij dat we over 6 weken verhuizen en ik dan naar een andere vk ga als ik eerlijk ben ;)

fijne jaarwisseling allemaal alvast, en niet proberen niet teveel zorgen te maken! (dat probeer ik ook, heel hard ;) )

18. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hey, mijn banner is niet versprongen, ik moet een dagje verder zijn..? :(

19. Esprit

Esprit Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    1,141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey lieve meiden,

Ik zwaai alleen ff, ff laten weten dat ik nog wel aanwezig ben op deze aardbol....

Ik ben zielig in de lappenmand en Melanie doet gezellig, maar ook zo ZIELIG met me mee.....echt een klein varkentje te knorren en ze heeft af en toe een maxima-traan....gossie....

Ik hoop dat t met iedereen goed gaat! Heb echt geen puf om bij te lezen en te reageren, sorry!

Liefs Vera

20. ppa

ppa Bekend lid

Nov 24, 2005
    867
    0
    0
    Jantine en Yihaaa, heel veel sterkte en heel veel hele dikke knuffels.

Annie, wat een ellende al die onzekerheid,ben heel hard voor jullie aan he duimen.

onzekerheid hier ook, maar nog veel raarder...ik ben bijgelovig aan het worden, normaal hel erg nuchter, maar nu...ik heb aan het begin toen ik net wist dat ik zwanger was op drie lantaarnpalen achter elkaar een ooievaar zien zitten, dus haal daar nu mijn hoop uit dat het deze keer goed mag gaan..slaat nergerns op maar toch....

heb net in een hele mooie zwangerschapswinkel een heel mooi vest van queen mum gekocht, nog wel duur, maar ja, hij is echt heel erg mooi

Share This Page