Hebben jullie ook het gevoel dat mensen aan je zien dat je zwanger bent? Het zal vast niet maar toch... Ik heb ook zo'n moeite mijn mond te houden!
Ben nog niet echt onder "bekende" mensen geweest. Zaterdag een feest dus dan zal ik eens kijken. Vandaag kon ik me trouwens ook niet inhouden tegen mijn zus. Die vroeg of we in juni een midweekje of weekend meegingen naar Center Parcs en die snapte niet waarom ik zo vreemd deed en het een beetje afhield terwijl ik normaal super enthousiast ben en meteen jaaaaa roep Die kon het ook eerst niet geloven. Had zoiets van hoe kan dat nou, jullie moesten eerst naar het ziekenhuis en bij Mirthe duurde het meer dan een jaar, geweldig die reactie
Monique, wat tof van je zus Ik heb er helaas geen, alleen maar broer maar dat is ook leuk. Vrienden van ons hebben gisteren een dochter gekregen. Nu wil ik ook! Ach, 't eerste deel is al achter de rug
\ nou ik ben ook blij dat er dames aan mee doen! ik wil zelf ook graag.. moet alleen even kijken of het mogelijk is omdat ik in duitsland woon... Hey lisa! leuk je hier ook te zien! ik had in een tijdschrift met een tabel uit gerekend.. had vanaf mn test dag gedaan en dan 2 weken er bij op gerekend maar geeeeeeen idee of dat goed is hoor! haha ik hoor het de 15e wel bij de 1e echo.. wanneer heb jij die?! oja ben blij dat ik niet de enige ben met dat gevoel in mn buik.. vin wel raar dat ik het echt een beetje om de dag heb..maargoed het lichaam is soms raar!
Ik heb 2 zussen en zou heel graag een broer hebben. Even ruilen? (eventjes maar hoor, want ik wil ze graag terug) En jij moet nog even wachten voordat je met je beeb mag kroelen. Eerste gedeelte is idd goed gegaan en afgesloten
Goedemorgen dames! Lekker geslapen? Ik wel, vanochtend wel even een aantal stevige krampen, maar nu is het weer rustig, wel nog steeds die zeurderige pijn zeg maar...Ook een mega-onpasselijk gevoel vanochtend, maar das ook weer weg dus... Ik ga vandaag het ziekenhuis bellen voor de afspraak voor de eerste echo! Heus leuk! Dat mag ik al van mijn verloskundige, en ik dacht eerst, kwacht wel tot ik die verwijsbrief heb. Maar onze 10 weken valt precies tussen kerst en oud en nieuw, dus ik dacht, laat ik dat maar snel regelen, want straks kan het pas later! Ik ga lekker werken, en dan weekend! En wat voor 1! Morgen de hele dag Zwarte Piet spelen ( vermoeiend!) en in de nacht van zaterdag op zondag zitten we van 5.30 tot 7.00 bij Paul de Leeuw zijn marathonuitzending.. Gelukkig maandag lekker vrij! Fijne dag meiden! Liefs, Pluis
meiden, wat ben ik onzeker zeg ! Vanmorgen weer een tesje gedaan met ochtendurine en de streep werd lichter dan die van gisteren, ik heb weer met de dipsticks getest van babyboomshop, wat nu? Heb ook het gevoel dat mijn borsten minder pijn gaan doen, ben er zó bng voor dat het misgaat nu, ik ga morgenvroeg weer testen en laat het dan zeker even weten. Bah voel me er niets niet lekker meer onder
Smorgens loveable, een streep is een streep. Je bent niet opeens minder zwanger. Misschien heeft je test van vanochtend wat ouder dan je eerdere test. Een streep is en blijft een streep, een beetje zwanger bestaat gewoon niet dus nu niet meer onzeker zijn!
ja maar die streep was écht heel licht vergeleken bij die andere van gisteren en ook mijn bosten doen ineens véél minder pijn dan de dagen ervoor Nog geen buikkrampen, wel iets maar niet veel en ook niet pijnlijk, maar ben er bang voor meiden... Ik ga gewoon doortesten iedere dag en dan zien we het wel, heb het nu momenteel even heel erg zwaar, dit zou dan zoveelste keer zijn dat het misgaat, ik trek het gewoon even niet meer nu... Waarom ? Ik ga even weer lekker op de bank liggen want voel me niet goed, meiden ik spreek jullie later vandaag nog wel even weer...
Loveable, hcg blijft nog enige tijd na een miskraam zichtbaar in je urine. Dat je test nu lichter is wil niet zeggen dat er een mk aan komt, voor zover ik weet. Probeer anders eens een digitale. Geen geklooi met dikke of dunne strepen maar gelijk in letters hoe je er voor staat. Ik vind het heel rot voor je dat je zo onzeker bent. We zijn het allemaal. Echt waar. Hopelijk voel je je gauw wat beter xxx
Jaaaaaaaaa, ik heb een broer! Oh geweldig altijd al willen hebben Miekiepluis, ik had gisteravond van die heftige krampen toen ik in bed ging liggen, eng is dat he. Maar had ook beetje diarree dus zijn hopelijk mijn darmen. Leuk joh Zwarte Piet spelen en wat doe je aan naar Paul de Leeuw kan ik kijken of ik je herken Loveable, ik weet niet of het wat uitmaakt dat je streep lichter wordt, maar een streep is een streep toch. Kan wel zeggen niet meer testen meid, maar dan blijf je denk ik nog zo onzeker. Probeer jezelf niet gek te maken meid en ik ga duimen voor je. Dikke knuffel voor jou
Loveable ik had het gisteren ook, met ochtendurine een lichtere streep als de dag ervoor. Maar ik had de avond ervoor ook heel veel gedronken. Ochtendurine wil niet altijd zeggen dat het geconcentreerder is..want de volume is ook vaak groter. Heb paar uur later er weer eentje gedaan (weinig gedronken) en die was gelijk dikker. En vanochtend weer eentje gedaan en ook weer dikker. En nu houd ik op met testen! Dikke knuffel meid maar heb vertrouwen (heb ik ook als tip van een vriendin gekregen) En hier krampjes in buik en onderrug!
Hey alice heb vandaag ook weer getest gelukkig had ik ook weer een dikke streep. Ben je zwanger gaan we weer twijfelen Trouwens had ik vergeten te vragen gister, maar wanneer ben jij uitgerekend? Heb nu last van (.)(.) jeuken en voelen gespannen aan voor de rest mijn darmen :S en heel weinig geslapen vannacht :S half 11 in bedje gelijk in slaap gevallen en van 3 uur tot 5 uur klaarwakker geweest en warm dat ik het had
Morgen! Ik heb ook een testje gedaan, gelukkig werd de streep dik. Lovable, kan idd zijn dat je meer gedronken hebt gister! Ik ben daar ook zo bang voor als de streep lichter is hihi.Maar hoeft niks te zijn, echt niet! Dikke knuffel! Ik had vanmorgen ietsiepietsie roze slijm bij het afvegen : Dus nu ook weer vet ongerust.... Maar we gaan zo weg dus ff de gedachten ergens anders op...
hallo iedereen heb idd ook af en toe twijfel, waarom weet ik niet maar ja zullen wel hormonen wezen heb vanmorgen toch maar gebeld naar de vk of ik al een afspraak moest maken bij het ziekenhuis voor een echo. ja dus, waren ze alleen vergeten te vertellen. ik mag 22 dec voor de 1e echo kan nu al niet wachten nogsteeds geen kwaaltjes sorry... groetjes
Volgens mij zit dat in onze hormonen. Ben zo bang dat het streepje er niet zal komen maar gelukkig hij kwam gelijk dus maar vertrouwen erin hebben. Whiiiiii al een afspraak gemaakt en 16 dec. voor een echo wow dat is al vroeg. zal volgende week ook maar eventjes naar mijn dokter bellen en naar de tandarts en naar de kapper. Ik hoef niet speciaal naar het ziekenhuis mijn dokter kan ook een echo enzo uitvoeren lekker dichtbij Trouwens meiden heb een vraagje als ik naar de tandarts ga = gewoon een controle en tandsteen verwijderen maar moet ik dan ook zeggen dat ik preggy ben?
volgens mij hoeft het niet. heb bij m'n vorige zwangerschap last gehad van m'n vertandskies, die mocht ik toen niet laten trekken. weet niet wat hij allemaal moet gaan doen maar zou het gewoon zeggen. hij mag het toch aan niemand melden
Ik ga straks even naar de kruidvat 2 testen halen voor 5 euro en dan 4 uur niet drinken en plassen, eens kijken wat daar uit zal komen