Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Ja dat denk ik hier ook wel eens, als ze door de sneeuw/modder/gras hebben gerend en dan het huis binnen stormen... Hier kan toch geen baby kruipen, moet ik de hele dag aan de dweil :) Hoe doen mensen dat met honden? En dan vooral meer dan één hond en minstens eentje met dubbele adhd ;)

Ik ben trouwens vandaag bij een kinderdagverblijf hier geweest, dacht beter vroeg dan laat... Ook gelijk geinformeerd voor de BSO die de hebben, lijkt me lekker om alle kids onder één dak te hebben en het leek ze geen probleem om tegen die tijd iedereen te kunnen herbergen, gelukkig, ook weer een zorg minder... Volgende stap is kraamzorg bellen ofzo? Heb nog nooit kraamzorg gehad, dus heb eigenlijk niet eens zin in die intake weer, na drie weken ziekenhuis heb je namelijk geen recht meer op dat soort dingen :(

Ik werk trouwens maar twee dagen (15 uur) en zou niet meer willen, minder altijd maar ik wil graag mijn eigen auto blijven rijden ;) En een beetje collega contact is wel leuk dus het blijven twee dagen en financieel pas je je aan op wat je hebt dus gaat prima lukken en anders passen we weer wat aan. mijn man werkt vijf dagen en zou er graag vier werken als de baby komt maar dat moeten we financieel nog even in elkaar zien te passen ook.

Ik ga eens wat eten maken, om on topic te blijven, het worden patatjes! Krijg ik ook spijt van hoor, ik merk dat vette eten ook maar dat weerhoud me niet (zeg ik heel stoer nu haha)

Fijne avond!

2. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    [quote="cjpt
    Ik hoop zo dat onze echo volgende week goed is! Ik ga volgens mij echt verschrikkelijk huilen als hij goed is. Zijn er meer die dat gedaan hebben? Hahaha, ik zie mezelf al helemaal liggen, helemaal hysterisch huilend met een gyn die je aan zit te kijken van: maar meid ik zei juist dat het goed is?!

Hahaha....[/quote]

stuur alvast een doos tissues...

3. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Yihaa, sterkte meid! Echt verschrikkelijk!

Ik was nog helemaal vergeten te melden dat ik ook 2 foto's heb!
    Daar is wel nog niet echt veel op te zien maar het gaat om het idee.
    Ik heb alleen thuis geen scanner dus zal maandag in de pauze op mijn werk even heel sneaky proberen om ze in te scannen.

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Yihaa, :( sterkte meid....

Meiden, ik vind jullie echt allemaal heel lief hihi. De onzekere dames worden zo goed gesteund en jullie hebben allemaal goede raad voor elkaar klaar. Echt super!

Onzeker, hmm ik denk dat ik daar erg hard in ben geworden na die 3 mk's.... Ik heb gewoon zoiets van als het mis gaat, gaat het mis. Klinkt hard en dat is het ook. Tuurlijk ben ik ook onzeker en bang maar ik laat het niet overheersen, zoals de vorige keren. En zoals ik al eerder zei ik heb er nu een heel goed gevoel over, net zoals bij Youri. En dat zegt ook al veel he.
    Achja...

Owja Ninita, super dat je het hartje gezien hebt EN gehoord :D :D :D :D Ik word helemaal blij van je berichtje hihi.

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Yihaa......................................................ontzettend veel sterkte gewenst............................ :(

6. indewolken

29 dec 2008
    21
    0
    0
    Bedankt allemaal! Ik voel me al heel erg welkom!

Wat een vervelende berichten lees ik...heel veel sterkte toegewenst voor deze dames. Hoop dat jullie gauw weer een positieve test in jullie handen hebben!
    Ik ben ook onzeker, ik denk dat heel veel meiden dat hebben. Het rare is dat ik ook zo'n gevoel heb dat ik te horen krijg dat er geen vruchtje zit of dat ik ineens een miskraam krijg. Ik ben morgen 6 weken, kan niet wachten als het er 12 zijn..wil het zo graag vertellen en als je die echo hebt gehad ga ik me zeker beter voelen, denk.

@les: ik vertelde net dat ik weinig klachten heb, maar nou voel ik me toch ineens misselijk, rond 1500 uur is het begonnen. Getver en ik moet ook nog eten, heb een rammelende maag, maar absoluut geen trek. Het wordt onze eerste en het was in ronde 2 raak, we konden het niet geloven! Maar aan de andere kant had ik wel zo'n gevoel dat ik het was! Zo blij..
    Ik ben wel eens vaker moe of heb het vaak koud, maar dat lijkt nu wel iets erger dan normaal. En heb af en toe last van krampen. Nu dus ook en misselijk. Afschuwelijk net die pijn, maar ik heb het alleen als ik ook 'echt' naar de wc moet.
    Bij anderen mensen ook bekend?

Fijne avond allemaal en nog gefeliciteerd voor de nieuwe meiden!

7. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    Hoi allemaal
    ik heb niet alles terug gelezen is erg veel :oops:
    yihaa sterkte!:(
    sweepy gefeliciteerd leuk joh een tweeling
    voor iedereen die nieuw is gefeliciteerd :D
    hier gaat alles goed mijn zoon is vandaag 6 geworden dus was erg gezelig en lekker druk:D
    groetjes

8. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo
    Meiden lees dat het er bij een aantal misgegaan is! Veel sterkte toegewenst....

Nieuwe meiden welkom en geniet van jullie zwangerschap.

Ik geloof dat ik het haast niet meer kan verbergen zeg...mijn boek groeit enorm, straks zijn het er 2! 15 januari hebben we echo dus nog effe afwachten, maar al ik lees wie er een leuke echo heeft gehad wil ik ook zo graag.......

Ninita wat ga je nu doen na die mooi echo? ga je hem inlichten?
    Gisteraaf nog behoorlijk griepig geweest, zat te klapertanden op de bank met een dik dekbed over mij heen. Toen ik in bed lag ingepakt had ik het bloedheet dus toen ging alles uit.....
    Vandaag gaat het beter, heb alleen erg ast van mijn buik die pijnlijk is. Volgens mij zet de barmoeder weer uit ofzo....

liefs ink,

9. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Grr frustratie

Door het hele huis ruik je hier een overheerlijke lasagna,hmmm ik heb er echt wel zin in. Mijn zus zit hier samen met een vriedin de lasagne op te eten, ik dacht dat ik misschien ook een stukje zou krijgen want het is tenslote een portie voor 3 a 4 personen...nietes. Hebben ze dat helemaal alleen opgegeten, pff zo"n marteling kheb er echt zin in.

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @yihaa,
    Wat heel erg vervelend voor jullie zeg! Ik zie dat je al weer een nieuwe cyclusbanner hebt en wens je veel succes met weer zwanger worden!

@noa en Laus, Van harte gefeliciteerd en welkom hier!

@ppa,
    Leuk dat je een mooi vest hebt gekocht. Lekker he, dat shoppen ;)

@cjpt,
    Ik denk dat ik heeeeeel opgelucht zal zijn als blijkt dat de echo goed is aankomende maandag. Misschien wel even een traantje van opluchting voor mij dan ook!

@inkerbell,
    Fijn dat je je weer wat meer beter bent. Ziek zijn is ook maar niks he!

@all,
    Hebben jullie het ook steeds zo koud? Ik zit de hele dag al te bibberen en het lijkt wel alsof mijn kacheltje het niet meer doet. Nu maar weer een extra trui aangetrokken....
    Straks ook nog de deur uit... even boeken halen in de bibliotheek. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr KKKKOUD buiten!

11. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Oh ik ben net helemaal Chinees gaan halen, vriend eet niet thuis vanavond en had geen zin om te koken en patat gaat nu ook niet. Dus, jammie lekker naar de Chinees!

40 minuten wachten en eindelijk naar huis, sta ik in mijn keuken op te scheppen heb ik er ineens geen trek meer in! Paar happen genomen en helemaal misselijk... balen! Ik ben gek op Chinees! Volgens mij wil mijn baby alleen prakkies eten hahaha

Oh en PPA, bedankt voor de tissues :oops:

12. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Ja hier ook constant koud, verwarming op 23 graden (en ik woon ook nog eens op de eerste verdieping) :confused: en nog kippevel.
    Maar vooral in bed 's nachts krijg ik het gewoon niet warm...

Ik was net een beetje aan het surfen op babykamertjes en kinderwagens maar men wat een prijzen! En ik vind natuurlijk de duurste het leukste :rolleyes: . Babykamer Turijn bij Babydump en kinderwagen Bugaboo Cameleon. Zucht...

13. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ja heb het nu idd ook vreselijk koud zeg..............hoort erbij zeker...

En ik hou zo van schaatsen!Baal me dood maar durf het echt niet aan nu

14. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Gewoon lekker dik inpakken! Heb het ook zo koud maar heb net overal de verwarmingsplaten opengedraaid en lekker een huispak aangetrokken, bh uit (lekkerste moment van de dag) en met een fleecedekentje op de bank!

@ ninita; jij hebt inderdaad geen goedkope smaak haha, hopen dat je ouders nog wat bijdragen ofzo? Even een paar keer subtiel laten weten wat je mooi vind... of is dat aso :)

15. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Haha ik denk niet dat ze daar intrappen. Mijn ouders hebben volgens mij nog mijn babykamer bewaard. Eens kijken of ik die een beetje op kan leuken met een likje verf. Als ik dan gratis meubeltjes heb mag ik wel een dure kinderwagen O:) . Is zo'n multifunctioneel ding dus gaat lekker lang mee.

16. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ninita komt vanaaf je vriend nog langs? Wat ga je doen vertellen?

17. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Als het goed is komt hij wel nog. Hij moest tot half 9 werken en daarna zou die komen. Ben benieuwd, reken echt nergens op hoor.

Vanavond vertel ik het nog niet, misschien morgen of in de loop van de week. Moet eerst voor mezelf wat dingetjes op een rijtje hebben en even bedenken hoe ik zelf rustig en kalm kan blijven reageren als hij tegen het plafond springt.

18. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Spannend of niet? tenminste ik zou helemaal de zenuwen hebben.
    Heb je een inwendige echo gehad?

19. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Gek genoeg ben ik echt heel rustig sinds de echo. Het is nu allemaal zo echt, voorheen was het nog zo onwerkelijk. Ik denk dat als het moment daar is dat dan wel de zenuwen door mijn lijf zullen gieren.
    Ik heb inderdaad een inwendige echo gehad maar dat stelt echt niks voor.

20. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    @Ninita, fijn dat je een goede echo hebt gehad. Wacht niet te lang hoor met vertellen, je kunt het helaas niet blijven uitstellen. Als hij niet goed reageert weet je zeker gelijk wat je aan hem hebt.
    Hier stiekum ook al naar kinderwagens gekeken, even een beetje kijken wat er zoal op de markt is, maar idd wel duur hoor! Een babybedje en box halen we waarschijnlijk van markplaats. Schoon matrasje en evt een likje verf...

@koud, hier ook. Vooral koude voeten vandaag...brrr

@Yihaa, verdorie, bij jou ook al mis. Sterkte!

@onzeker, hier nog steeds, maar had vandaag gelukkig weer buikpijn. Dan voel je nog iets. En ook het eten viel verkeerd. Pannenkoeken, normaal heel lekker maar vandaag...blegh. Heb 1,5 gehad en toen was het meer dan genoeg.

Mijn moeder was al bijna bang dat kleine frummel zou bevriezen. Dat het veel te koud voor de baby was :) Ze is zo bezorgd, wel lief gelukkig

Degenen met een hondje, hoe gaan jullie dat straks doen met de kleine? Onze hond is echt super aanhankelijk. Ze is eigenlijk niet formaat schoothond, maar zit zo graag lekker bij je. Ze super lief, maar ook wel een beetje jaloers. Iig maar zorgen dat ze veel aandacht blijft krijgen.

@Hyves, lijkt me leuk, maar ik ga het pas na mn tweede echo, volgende week vertellen aan de "grote wereld". Denk dat we beter dan nog even kunnen wachten met een hyves pagina.

Zo, dat was een lang berichtje, ik ga nu ff lekker op de bank zitten

Liefs,
    Wup

Deel Deze Pagina