Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ok had al zoiets het klinkt zo eng een inwendige echo...gaan ze meteen staaf naar binnen.....pffff moet er niet aan denken haha...gelukkig duurt het dan nog 2 weken.....

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @inkerbell die inwendige echo valt echt reuze mee ligt er denk ik ook wel aan hoe ze het doen, ik had een hele lieve vrouw. (ik kwam toen helaas om te kijken als alles weg was op de dag van de eerste echo)

en tjah over de hond, wij hebben een bullmastiff (1,5)dus een beste hond, is gek van kinderen enb tja die aandacht volgens mij wil ze die wel delen hoor. en denk ook dat je je hond er gewoon bij moet betrekken en af en toe als de kleine er is, even met de hond alleen weg als die mogelijkheid er is.

3. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hebben jullie ook zo weinig puf?
    Ben echt blij als de energie weer een beetje terug komt want momenteel gebeurd er weinig van het huishouden en als ik thuis kom van mijn werk hang ik alleen maar op de bank...
    Nu lig ik weer onder de deken...

Hyves, er was toch iemand die zei dat het ook onzichtbaar zou kunnen worden gemaakt? zodat niemand het ziet staan?
    Achja we kunnen ook nog ff wachten hoor... ;)

Wat gaan jullie morgen allemaal doen? Speciale dingen met de jaarwisseling?
    Wij hebben na mijn werk eerst ff verjaardag van mijn vriend zijn oma en daarna gaan we met zijn 2en gourmetten... Je moet toch wat he.
    En dan vroeg naar bed :p want tot 12uur opblijven lukt me echt niet meer :)

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Inkerbell, als je pas over 2 weken een echo hebt kan het zelfs zijn dat ze eerst uitwendig proberen. Als ze dan niks zien krijg je pas een inwendige.
    Maar das per vk weer anders...

5. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ach ik wacht het gewoon af en ja misschien heb ik dan idd een uitwendige echo....ben dan bijna 10 weken.

Ik moet morgen werken tot 23.15u en dan bij vrienden nog zitten. Nieuwjaarsdag ook een late dienst dus kan lekker uitslapen.

Honden, wij hebben een berner sennen. Die gaan we er meteen bij betrekken. Ze is gek met kinderen gelukkig en vooral met mijn baby neefje....zit ze echt naast en mee te knuffen geweldig.....

6. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Tsja, wij hebben dan geen honden maar wel een hele batterij katten :) We zijn vandeweek bezig geweest om een beetje naar de inrichting van het kamertje te kijken, de hele handel op- en uitgeruimd en sinds gisteren zit daar de deur van dicht, kunnen ze er vast aan wennen dat ze daar niet zomaar in mogen. Anders staan ze als de beeb er eenmaal is gegarandeerd aan die dichte deur te krabbelen. (tis niet zo dat ze er nooit mogen komen, maar alleen onder toezicht).
    Een van de katten is nu al bezig om het lievelingetje van de beeb te worden: ligt liefst de hele dag op m'n schoot tegen me buik en maar knorren. Ik zei vanmiddag al tegen Kees: straks kan de beeb alleen maar slapen als die kat erbij ligt te knorren :rolleyes:
    Gelukkig zijn het allemaal lieve poezels, niet erg jaloers, en ze zijn met 11 dus wel gewend om de aandacht te moeten delen :)

Omdat we met het kamertje bezig waren gisteren toch maar naar Ikea gereden om vast een ledikantje te halen, dan hebben we alle grote dingen in huis en kunnen de de optimale inrichting bepalen. Beredruk daar en verdorie net die ene vestiging die dat bedje niet op voorraad had :x Kees helemaal gefrustreerd dus heeft hij vandaag maar andere klusjes in huis opgeknapt, genoeg kleine dingetjes te doen in een nieuwbouwhut. (hij beweert zelf dat hij frustie was omdat hij geen sex heeft gehad vandaag, vond het heel zielig voor hem maar pff werd al zeeziek bij het idee vanmorgen, dus helaas voor hem...volgende keer beter :) )
    Maar nu mailde mijn moeder dat ze morgen wel langs de ikea wilden rijden op weg naar huis (waren een paar daagjes naar zeeland) om zo'n bedje op te halen! SUperlief en superfijn, scheelt weer een frustratiedag of 2 :D

En wat geen puf hebben betreft: tis kwart voor 8 geweest en ik zit nog rechtop op de bank, tis een wonder! (al was ik volgens Kees de rest van de dag 'een dooie' , tjsa zijn schuld, hij heeft me bevrucht :) )

7. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    Hanna 1974

ja ik heb het ook steeds zo koud maar vooral in de avond !:S
    niks lijkt dan te helpen pff zelfs een douch niet want als ik daar uit kom is het nog koud :)

8. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hier nog iemand die nooit middernacht gaat halen op de normale manier. Wij zijn bij vrienden (met z'n 4-en) en heb al gezegd dat ik pas rond een uur of 9 bij hun ben. Ga ik aan het eind van de middag nog een paar uurtjes slapen. Echt niet normaal he?! We lijken wel bejaard haha.

Oh en ik word echt en emo-doos haha. Mijn vriend was vandaag mijn ouders helpen met laminaat leggen. Belde hij net dat hij bij ze blijft slapen zodat ze het morgenochtend af kunnen maken. Vind het superlief dat hij ze zo helpt en ben super blij dat ze zo'n goede band hebben. Normaal vind ik het ook heerlijk om een nachtje alleen te zijn. Lekker de ruimte in bed, in bed tv kijken wat IK wil ;o) En nu moest ik bijna huilen toen hij het vertelde haha. Hij moest er een beetje om lachen. Vond het wel lief geloof ik. Stomme hormonen

9. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Morgen eerst naar de verjaardag van mn zus. Manlief moet helaas werken morgen. Kan met mijn ouders mee heen maar moet dan 's middags wel met de bus terug (Assen-drachten). Beetje irri, maar is niet anders. 's avonds het oude jaar uitzitten bij schoonouders, altijd wel gezellig.

10. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    @cjpt, moest zonet ook al janken bij een ziekenhuis programma...echt zo debiel :)

Manlief beweert hier al dat hij zelfs last heeft van mijn hormonen

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ninita: yeehh....lekker op die roze wolk blijven zitten...

@yihaa: meid heel veel sterkte

Hier ook ontzettend koud zeg. 's avonds op zijn ergst...gaan jullie schaatsen het weekend of durven jullie het niet aan nu jullie zwanger zijn?

sorry de rest heb ik niet gelezen...ga ff in bad dan krijg ik het vast warm...

12. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik heb in jaren niet geschaatst maar leek me wel weer eens leuk, maar durf het toch niet aan. Ben veel te bang dat ik wat ga breken ofzo.

13. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Ninita, super meid een goede echo!
    heel veel succes nou met het maken van de beslissing wanneer de papa het te horen krijgt!

@Yihaa, heel veel sterkte meid

@Noa307 en Laus85, gefeliciteerd en welkom

@Cjpt, lekker huilen hoor heb ik vorige keer ook gedaan, mijn fertiliteitsarts toen vondt dat heel normaal en heel ontroerend zelfs

@Marieke, hier ook zo'n VK die het belachelijk vond dat ik 10 kilo zwaarder aan deze zwangerschap begon ten opzichte van de vorige keer
    Ja, vertel mij wat!

@Tal, gefeliciteerd met je zoon!

Voor alle onzekere schatjes hier, kom eens even lekker bij mij op mijn roze wolk zitten!
    Dames echt probeer vertrouwen te vinden in jezelf en je beeb, kan je vertellen dat ook al ben je de 12 weken voorbij je echt niet ineens op die wolk zit.
    De hele zwangerschap gaat nog volzitten met moeilijke en spannende dingen en zelfs als de beeb er is dan is het niet over, geloof me maar
    Mijn roze wolk heeft af en toe ook echt wel donkere plekjes hoor maar probeer altijd weer terug te klimmen naar de roze kant.
    Dus iedereen hoofdjes omhoog, niet doemdenken, je kan het en geloof in je beeb!

Ik mag volgende week donderdag 8 jan voor mijn 1e echo!

14. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Ik heb niks afgesproken voor morgenavond, ben ik nu wel blij mee want rond deze tijd beginnen mijn ogen al dicht te vallen.

Net twee worstenbroodjes op (had vanmiddag pas laat gegeten want ik kreeg bijna niks door mijn keel voor de echo :) ) maar die vallen toch niet helemaal goed. Als ik trouwens iets gegeten lijkt het wel alsof het een kwartiertje later er aan de onderkant weer uitkomt :oops: .

15. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Cjpt, daar zou ik ook om gaan huilen hihi.

Ik zit ook bij alles te janken... Vriendlief vind het maar irritant... :)

Emmeken, hier ook 2 katten en meteen geleerd dat ze niet op de babykamer mogen (nouja af en toe wel hoor) en dat ze niet in de box mogen etc. :)

16. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    @Monique, mag ik dan lekker naast je komen zitten?

17. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Hier moeten we morgen heel veel boodschappen doen
    Met oudjaar zitten hier 2 stellen bij ons en met nieuwsjaardag ben ik jarig!

18. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Kom er lekker bij meid, plek zat
    Gaan we samen buik en beeb aaien :D

19. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    :) Gezellig!

20. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Mama van Youri, ik ben normaal echt super nuchter met dat soort dingen. We zijn al 8 jaar niet anders gewend van elkaar, zijn erg zelfstandig en hebben ruimte nodig voor onszelf.
    Maar nu heb ik zo'n behoefte aan zijn armen om me heen... heb het ook zo koud hahaaha.

Deel Deze Pagina