Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Tsja, katten zijn nieuwsgierig, zodra we hier een deur opentrekken staat er altijd wel 1 met zijn neus vooraan om een kijkje te nemen (of het nou een kamer is of een kast). Wil ook niet te moeilijk gaan doen ineens, ze mogen hier in principe overal komen (moet ook wel met zoveel, anders zitten ze elkaar echt in het vaarwater) alleen wordt wel de regel dat ze niet zonder toezicht bij de beeb zijn, dus dat kamertje blijft in principe dicht. Maar lijkt me wel heel gezellig om lekker op de bank beebje te voeden met een paar gezellig knorrende katten naast me.

Ben zowiezo van mening dat je huisdieren en kleine kinderen niet 'onbeheerd' alleen moet laten. Onze poezels zijn lieve schatten, maar er zal er maar een in al zijn liefheid het in zijn bolletje halen om gezellig op de beeb te gaan liggen met alle verstikkingsgevaar van dien. Of een nieuwsgierig kindje dat iets te enthousiast met de vingertjes in de oogjes van poeslief roert (dat hem dat op een fledder van de kat komt te staan is nog tot daar aan toe, daar komt het wel overheen, maar dat het de kat een oogje kan kosten vind ik wel een probleempje).

Vond het wel grappig wat m'n collega vertelde, altijd katten gehad, als haar zoon vroeger kwam met: 'de kat heeft me gekrabt' zei ze altijd: 'en wat heb jij gedaan dan?' 'eeeuuhhhh' en dan kwam de aap meestal wel uit de mouw :) Zoonlief is inmiddels in de 20 en heeft zelf ook katten, helemaal goedgekomen dus.

2. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
    Hyvespagina, klopt deze kan onzichtbaar voor anderen, als je het een besloten forum maakt. Wel heel leuk denk ik want dan zie je ook de gezichten/hyves die bij de meiden hier horen.

-edit- heb er gewoon 1 aangemaakt voor de meiden die het alvast leuk vinden. Als het goed is komt ie niet in je lijstje te staan van de hyve's waar je lid bent. http://augustus2009mama.hyves.nl/

Spulletjes: hier hoef ik niets te kopen, hooguit wat nieuwe kleertjes en natuurlijk een nieuw kamertje voor Norah.
    Het leuke van deze tijd zwanger zijn is dat het nu mega opruiming is en het heeeeeeeel veel geld scheelt. Dus meiden, sla je slag ;)

Hond: we hadden er drie, waarvan de hond waarvan ik verwachtte dat het zowiezo goed zou gaan met Norah, juist degene was die bang voor haar was en daarom begon te bijten. We hebben hem dus moeten herplaatsen. Hij heeft een goed plaatsje gekregen.
    We hebben er nu dus nog 2 waarvan 1 ook niet zo dol op d'r is.
    De andere hond is helemaal gek op Norah en zij op hem, echt super schattig om te zien.

Inwendige echo, heb ik 1x gehad en vond het ook reuze meevallen. Je hebt er een raar idee bij, maar het stelt niets voor eigenlijk.

Cjpt: ik lig er denk ik morgenavond ook vroeg in hoor haha.
    We zijn inderdaad net bejaard...en aan het einde van de zw.schap zitten we midden in de nacht hier gezellig te kletsen en doen we onze jeugd weer over :)

Monique ikke wil ook op die roze wolk hoor, dus nog ff wat plaatst maken (en wat lekkers erbij)

3. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
    Ollekebolleke, jeetje wat erg zeg. Kan me voorstellen dat je er flink door van slag raakt het is ook niet niets..sterkte, ook voor de papa en mama van de kleintjes.

Ikkuh22, wat lief van je ouders zeg. Lief hé die kleine kleertjes, kan er helemaal bij weg zwijmelen.

Ninita, balen dat je vriendje moet overwerken. Wat je zegt hij kan er nu ook echt niets aan doen. Is ie morgen ook niet bij je?

4. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    Kan je die hyves pagina de aankomende weken nog niet even open houden? Dan kan iedreen toch nog even meegenieten, want ik ga me echt nog niet aanmelden, dat word pas over 4 weken!

@ lief: Ja leuk he, was er ook heel erg blij mee, wij doen hier trouwens best wel veel aan kdaos als je zwanger bent ( rond de 13 weken) met vriendinnen en familie, geven elkaar allemaal bijna wat! ( Leuk Leuk!)

5. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Lieff, leuk die hyves-site. Na mijn tweede echo ga ik het aan iedereen vertellen en dan word ik lid.

Morgen zie ik hem helaas niet nee. Hij wil gaan stappen en dat trek ik nu echt niet dus hij gaat met vrienden de stad in.

6. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    Enn ik ga mn bedje opzoeken... pfff, voel me net een oud wijf!

trusten.....

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @MamavanYouri,
    Hier ook weinig puf en ik heb nog wel vakantie.
    Ik moet er niet aan denken om weer te gaan beginnen op school. Zal wel even wennen zijn.... en zwanger dus moe en weer heel enthousiaste kinderen (wat stiekum ook wle weer leuk is ;) )
    Maar goed nog maar even genieten van het rustig aan doen hier!

@Ninita,
    Ik heb even gekeken op Babydump naar de wagen en kamer die je mooi vindt. Leuk ziet dat er uit hoor! Wel duur inderdaad en zeker voor een winkel die zich'... dump noemt!
    Wij zijn in de gelukkige positie dat we de kinderewagen van mijn ouders krijgen. Ik weet nog niet wat we zullen doen. Die Bugaboo ziet er fantastisch uit, maar goed... hoogstwaarschijnlijk blijft het hier bij 1 kindje, dus zo'n dure aankoop? Gelukkig nog wat tijd om daar over na te denken :D
    Maar wel leuk om te zien welke smaak iedereen heeft.

Al meer meieden met ideeen?
    Ik zal straks een even kijken of ik een plaatje kan vinden op internet van onze kinderkamer. Bij de vorige zwangerschap al gekocht en staat nu in de schuur. En nu mag ie er .. JIPPIE... bijna uit :)

@Puka,
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier!

Wij gaan morgenavond OUd en Nieuw vieren bij vrienden. Ze weten allemaal dan dat ik zwanger ben, dus dat maakt het allemaal een stuk makkelijker en dan kan ik gerust wel even gaan zitten knikkebollen!

@lieff, leuk dat je die Hyvespagina hebt aangemaakt. Zal zo eens kijken of ik me aan kan melden.

@Ikkuh,
    Van leuk dat je een pakje hebt gekregen van je ouders. Klein he, dat maatje! :)
    Weltrusten!

8. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Ben vanavond juist echt niet moe maar ik hyper denk ik nog wat na van de echo :)

Ik heb trouwens ook een hele tas vol boekjes meegekregen. Zat ook een knuffeltje in (zo'n lapje met een hoofdje) en 2 ieniemienie luiertjes! De tas was ook leuk met dat ollekebolleke beertje erop van het groene kruis.

Ben benieuwd naar je kamertje Hanna.

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
  10. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Hey

Ninita: Wat fijn dat je echo goed is!
    Yihaa: meid wat vreselijk
    Sweepy: whhaaaa 2! Dat is gaaf.

Sorry verder weet ik het even niet meer!

Morgen zijn wij misschien met z'n 3 en, misschien komen mijn schoonouders. Ik hoop eigenlijk van niet. Kan ik vroeg naar bed! Ik verwacht dat onze kleine man dit jaar wel wakker zal worden van het vuurwerk!

Goed uiteinde allemaal morgen!

Kus

11. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Die is ook mooi Hanna! Leuk met die rieten mandjes/lades.

12. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    ík kom morgen even verslag doen.
    Ben nu echt kapot, ga naar bed. De man met de hamer staat echt naast me volgens mij.
    Heb wel snel wat reacties gelezen.
    Helaas ook een aantal slechte berichten.

En alvast heel erg bedankt voor de felicitaties.
    Ik heb foto's in mijn album staan voor wie het leuk vind.
    Morgen ga ik reageren op vanalles, sorry als ik belangrijke posts heb genegeerd.

13. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Lieff, ik kon mijn chippies niet helemaal op, eet jij de zak maar lekker leeg!

@Sweepy, wat een gave echo foto's!

Leuk die kamertjes die voorbij komen.
    Wij hoeven dat deze keer niet te doen.
    Mirthe gaat naar een andere kamer en de beeb krijgt gewoon die kamer

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sweepy,
    Tuurlijk vind ik het leuk om echo's te bekijken. Had nog nooit een tweelingecho gezien.
    Echt bijzonder hoor. Ik heb zelf een tweelingzus en ik weet hoe leuk het is om tweeling te zijn.

15. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    leuke kamer hanna! straks met je kindje erin is hij nog mooier....

en idd echt leuk om een keer een tweelingecho te zien, super hoor sweepy

ninita, en nog iets gehoord?

slaap lekker allemaal...

16. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey meiden,

Hier even een ego berichtje...
    Vanmiddag bij de vk geweest en daar krijg ik ook pas over 2 weken een echo (dat is dan dus de 12de jan. in het ziekenhuis en de 14de bij de vk)
    Hun aparatuur is niet goed genoeg om volgende week al een echo te doen... ze hopen zelf dat het die week erop wel lukt...
    Het worden dus echt 2 spannende weken hier... Met een ontzettend dubbel gevoel...
    Aan de ene kant heb ik zoiets van bekijken jullie het maar, mijn kindje gaat het redden! Ik ben gewoon hartstikke zwanger!
    ...................... Maar aan de andere kant (misschien wel uit zelfbescherming) ben ik als de dood dat het toch niet goed zit...
    Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik het een week aankijk en probeer die heel erg positief door te komen, lukt dat niet dan laat ik volgende week zelf gewoon een echo maken bij zo'n echocentrum...
    Heb er geen zin in om mezelf 2 weken compleet gek te gaan zitten maken...

Ik ben er nu weer vandoor, sorry dat ik even op niemand heb gereageerd... dat doe ik morgen tussen het slapen door wel even... Morgen om 18.15 uur op weg om te gaan werken tot 1 januari 08.30 uur dus morgen is het slaapdag hihi...

Dikke kus meiden en thanks voor jullie lieve woorden!
    Slaap lekker allemaal!

17. jeetje wat kleppen jullie veel zeg
    heb maar 2 pagina's gelezen, kan me er nu niet toe zetten om meer te lezen.

heb me net aangemeld op de hyves.

hier vrijdag echo en kan nietw achten ben zo zenuwachtig en onzeker.

voor de meiden waarbij het niet goed is gegaan dikke knuffel.

voor alle goeie echo's gefeliciteerd

18. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Oja, ik heb mezelf aangemeld op de hyves... Ik ben Joy-Joy84... is wel handig voor jullie om dat te weten ;)

Slaap lekker allemaal!

19. dolfina22

dolfina22 Actief lid

8 dec 2008
    276
    1
    0
    leerling verzorgende ig
    tiel
    hallo
    word nu alweer voor de derde keer een augustus mama hoe plan ik het haha me zoon is geboren op 14 augustus 2005 me dochter op 28 augustus 2007 en me derde kindje is uitgeteld op 08 augustus 2009 elk twee jaar tussen ben er best trots op al had ik een nu een andere datum ook wel erg leuk gevonden haah

groetjuhs alie :) :D

20. zicht

zicht Niet meer actief

Hoi Lieff

heb me zojuist ook aangemeld voor de hyves.
    wel fijn dat deze onzichtbaar is voor anderen. Hij komt verder ook niet voor in de lijst op je pagina.

Heel goed gedaan! Het is voor de meeste dames immers te vroeg om aan de wereld kenbaar te maken dat we zwanger zijn. Maar vind het wel gezellig dat we alvast fotootjes van elkaar kunnen zien.

groetjes Fon

Deel Deze Pagina