Augustus 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Daan78, Nov 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lieff

lieff Actief lid

Nov 8, 2006
    292
    0
    0
    Ninita, je kunt je als het moet nu ook aanmelden hoor, niemand ziet dat je daar lid bent..erg handig.

2. zicht

zicht Niet meer actief

Dolfiena gefeliciteerd!
    Zo jij was er al vroeg bij! Al de 3e!

3. MissGin

MissGin Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    2,883
    0
    0
    Middelburg
    Jeetje ik heb gewoon 20 pagina's moeten bijlezen :confused:
    Zoveel kippies in een hok....die blijven kakelen hahaha :p

Meiden bij wie het niet goed is gegaan...heel veel sterkte!
    Neem je tijd om dit te verwerken en dan hoop ik dat je heel snel weer zwanger bent!

Noa Ik lees dat jullie een bullmastiff hebben....wij ook!
    Een reu van 3,5 jaar genaamd Diesel....en jullie?

Liz Ik dacht inderdaad ook dat je friet bedoelde, maar ik persoonlijk vind 2 maanden ook nog erg vroeg voor een groentepapje....

Meiden die een echo hebben gehad Super he om dat hartje te zien kloppen :p

Degene die morgen een echo krijgen Succes en geniet ervan :thumup:

Hier alles goed....morgen werken van 14.30 tot 20.00 uur en daarna lekker thuis met m'n lieffie oliebollen eten en de hond krijgt een extra kluif :p
    Met het buikje gaat alles goed....heb nog regelmatig last van krampjes helemaal onderin en dat is volgens mij het groeien van de baarmoeder, dus ik ga er maar vanuit dat alles goed is. Na de MK ben ik toch wat angstiger, maar ik pep mezelf dan weer op door te zeggen dat ik vertrouwen in m'n lichaam moet hebben en moet genieten van deze periode ;)
    Over 2 weekjes weer een echo....ik kan niet wachten!

4. Strana

Strana Lid

Oct 17, 2008
    73
    0
    0
    Ermelo
    hoi iedereen

heb niet alles bij kunnen lezen maar zag een paar nieuwe dames :) welkom en gefeliciteerd!
    las ook dat het bij een aantal helaas is afgelopen dikke knuf van mij!

hier gaat alles goed. weinig kwaaltjes :D vind het wel nogsteeds moeilijk om niks te zeggen :D maar nog 2 daagjes en dan gaan we het vertellen... spannend.
    wil iedereen een goeie jaarwisseling wensen! en tot volgend jaar!

groetjes

5. schatje

schatje Lid

Nov 10, 2008
    5
    0
    0
    Hoi allemaal!

Ik sluit me ook aan bij de groep!

We hebben een echo en een kloppend hartje gezien op de echo. Ik ben nu 8 weken en 6 dagen zwanger! 6 augustus ben ik uitgeteld!

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Hoi Meiden,

Meiden, proficiat met de mooie echo's! Vooral die van Sweepy is bijzonder mooi :D

Wbt de Hyves, daar wacht ik nog eventjes mee tot ik weet dat het goed is... :oops:

Gisteren naar de acupunctuur geweest. Die helpen het beepje bij de innesteling. Hoop dat dat ook echt lukt hihi

Verder voel ik me beroerd... De griep heeft hier flink toegeslagen :evil:
    Snotter wat af en heb zelfs koorts. Eetlust is ook weg...
    Kan de koorts kwaad voor de baby?

Fijne uiteinde allemaal en een mooie start van 2009 :D

Liefs Elke

7. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Ha Meiden,

Ik heb me ook aangemeld op hyves.. Kan Lieff mij goedkeuren? Marjolein is mijn naam..

Nog een uur en ik weet het: Het hartje moet gewoon kloppen en alles gaat volgens planning...Voordeel van mijn zenuwen nu zijn vooral dat ik nu wel naar de wc kan, hihi, heb al 3/4 dagen niet meer kunnen p-pen..Scheelt een hoop andere buikpijn...

Zodra ik terug ben, laat ik wat weten. Kan wel smiddags pas zijn, aangezien mijn hubbie eerst nog even ergens iets wilde eten samen...

8. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Veel plezier met de echo's vandaag!
    Ninita wanneer ga je het hem nou vertellen dan?
    Heb me aangemeld voor hyves. (ben Iris)

Nou dr is niet veel blijven hangen.
    Dikke knuffel voor iedereen en een fijne jaarwisseling!

9. lieff

lieff Actief lid

Nov 8, 2006
    292
    0
    0
    Meiden, weet niet of ik voor vandaag/morgen nog tijd heb om hier te komen want moet helaas gewoon werken (twee late diensten)

Maar wil jullie wel alvast een fijne jaarwisseling wensen!
    En op naar een mooi en bijzonder jaar voor ons!

10. lieff

lieff Actief lid

Nov 8, 2006
    292
    0
    0
    Ohw Verhip (;)) zie dat je straks een echo hebt! Succes meis, je ziet vast dadelijk een heel mooi hartje kloppen.

11. cjpt

cjpt Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    2,447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Verhip als het goed is ben je nu naar een kloppend hartje aan het kijken, ik duim voor je!

12. Liefie

Liefie Bekend lid

Mar 26, 2008
    753
    1
    0
    Hallo meiden,

Wat leuk dat vandaag sommigen een echo hebben, dat is spannend zo op de laatste dag van het jaar! Heel veel succes!

Sweepy, echt een mooie echofoto zeg! Nog van harte gefeliciteerd met je tweeling, en dat alles maar goed mag gaan! (tweelingen komen toch vaak wat te vroeg? dan wordt je misschien wel een juli mama, maar je blijft natuurlijk wel gewoon gezellig bij ons kletsen he...!)

Over schaatsen gesproken: wij gaan straks met een paar collega's tijdens de lunchpauze schaatsen op een vijver vlakbij het werk. En.... ik heb er geen seconde aan gedacht dat dat misschien wel gevaarlijk is nu ik zwanger ben.... Mijn collega's weten het ook nog niet, dat wou ik voor volgende week bewaren. Denken jullie echt dat het gevaarlijk is? Ik ga denk ik maar een kwartiertje (dan heb ik het zo koud dat ik het zat ben :) ) en ik blijf dicht bij de randjes...

Vanavond gaan we naar vrienden en zijn daar in totaal met z'n 11-en. Iedereen weet 't al en er is nog een vriendin (hoog)zwanger. Wij gaan dus samen aan de jip en janneke bubbels ;)
    Heb er geen last van dat ik 't misschien niet vol kan houden denk ik... hoop ik... en anders maar even een power-nap op de bank bij mijn vrienden, ik kan daar alles maken, heerlijk!
    En dan morgen heeeeel lang uitslapen en lekker in bed naar het Weense nieuwjaarsconcert kijken/luisteren. Zalig vind ik dat!

Oja Wup wat speel jij voor een instrument in een orkest?
    Ik speel klarinet in een harmonie. Zaterdag nieuwjaarsconcert geven! (3 weken geleden hadden we kerstconcert en toen past ik mijn concertbroek nog nét, ben benieuwd hoe dat nu gaat....)

Nou t is weer een hele lap tekst geworden...

Allemaal een fijne jaarwisseling en voor 2009 alvast veel geluk, gezelligheid en gezonde kindjes gewenst!

13. cjpt

cjpt Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    2,447
    1
    0
    Zuid Holland
    Jeeeeh, ik ben vandaag officieel een dag verder dan tijdens mijn vorige zwangerschap (toen ging het "gisteren" mis! Zo, dat wilde ik even kwijt ;o)

En dat ik mijn huis echt moet gaan opruimen... en dat ik daar net als de laatste paar weken echt geen energie voor heb. Maarja, het begint mijn vriend boven zijn hoofd te groeien en met als gevolg dat het nu echt een puinzooi is. In de kamer waar ik nu zit kan je dus bijna niet meer lopen... serieus... erg he?! Gelukkig zijn woonkamer en keuken wel schoon. Oh bah, moet dus eigenlijk nog een wc, een badkamer en 3 kamers doen... en dan heb ik het niet eens over de zolder... was ik maar niet vrij vandaag hahaha

14. lieff

lieff Actief lid

Nov 8, 2006
    292
    0
    0
    Cjpt, ruilen haha, ga jij naar mijn werk vanavond doe ik je huis ;)

15. Nita82

Nita82 Bekend lid

Dec 11, 2008
    672
    0
    0
    Goeiemorgen!

Verhip, ik ben benieuwd naar je echo!
    Nog meer die vandaag gingen?

Ik ga zo met mijn zus naar Ikea. Ze gaat samen met haar vriend een slaapkamer uitzoeken. Kan ik misschien heel stiekem naar babykamers kijken. En een hotdog eten, wat heb ik daar een zin in!

Geen idee of ik nog online kom anders alvast een goeie roetsch (zoals ze dat hier in het zuiden zeggen ;) ) en een heel goed 2009 waarin onze kindjes geboren worden!

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @cjpt,
    Fijn dat die nare dag voorbij is :)

Ik zag ook dat weer nieuwe meiden zich hebben aangemeld. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom hier!

Ik ben weer misselijk vandaag. Hmmm, ik denk dat het toch is losgebarsten. Even had ik de hoop van niet.... Maar goed, met kerst heb ik in ieder geval nog lekker kunnen eten.

Vanavond gaan we bij vrienden O&N vieren met een diner. Rusitig aan met eten dan maar!

Groetjes, Hanna

17. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    goeiemorgen,

ik ben al een weekje neit geweest op dit topic en het is gewoon ech tte veel om bij te lezen sorry.. dan ben ik morgen nog bezig hihi.. wel leuk dat het hier zo gezellig is.

ik hoorde iets over en hyves? iemand die mij er meer over kan vertellen?

ik ben opeens heel bang dat ons kindje niet in orde is f dat hij/zij niet leeft echt zo'n akelig gevoel is dat herkent iemand dit? volgende week woensdag krijg ik pas een echo dus dan krijgen we meer te zien hopelijk maar voor nu ben ik echt bang dat er iets niet goed is teriwjl ik heb geen bloedverlies en ook geen pijnen of niks :S zo raar is dat ben gewoon bang dat mijn intuitie me wat probeerd te vertellen die is namelijk wel sterk altijd.

voor jullie alle een heel gelukkig 2009 en maak er een gezellige dag van.

18. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    poeh poeh dat was weer behoorlijk veel lezen!

meiden met mooie echo's gefeliciteerd
    nieuwe meiden proficiat en welkom
    waar het fout ging: sterkte!
    meiden met vandaag een echo: veel succes en plezier

@ Cindy: fijn dat die dag voorbij is, lijkt me!

Allemaal hele fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2009 met natuurlijk een gezonde baby in augustus!

Ik ga morgen voor 4 dagen naar Berlijn. Ik kom waarschijnlijk pas de 5e na mijn echo (om 10 uur) weer online.

doei!

19. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Goeiemorgen meiden,

Ik ga me ook even aanmelden op die hyves pagina (ben Petra). Hier zo met pa en ma naar de Ikea en dan naar verjaardag. Hier ook even stiekum babyspulletjes kijken.

Iedereen die voor een echo gaat! Succes, er zijn vast mooie hartjes te zien.

Verder wens ik iedereen een fantastisch uiteinde en super 2009!

20. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Voor ons ook een fijne dag: vorige keer ging het op deze dag mis. En nu zit het kindje er nog. Ondanks de 2 keer wat roze afscheiding.

Vanmoren heb ik wat buikkrampjes en dan schiet ik weer in paniek, maar het zal wel van mijn darmen komen... Even deze dag doorkomen. De vorige keer had ik al dagen donkerbruin bloedverlies, nu helemaal niets.
    JOEPIE!

Iedereen een fijne jaarwisseling.

Share This Page