Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Farfallina

20 dec 2007
    86
    1
    0
    Recensent kinderboeken en stay-at-home mum
    Den Haag
    Lieve allemaal,

Graag meld ik me ook nog even op de laatste dag van 2008: mijn uitgerekende datum is 29 augustus (als het goed is)... Ik had op 28 december twee positieve testen en ben daar superblij mee, alleen durf ik niet zo hard te juichen omdat ik vorig jaar Kerst een miskraam had.
    Een kindje is zeer gewenst, want ik slik al een tijd medicijnen om de eisprong op te wekken (Parlodel/Norprolac). Ik heb nl. een te hoog prolactinegehalte, wat normaal gesproken alleen voorkomt bij vrouwen die borstvoeding geven (zodat ze niet direct weer in verwachting raken).

Ik weet ook dat ik een tussenschot in de baarmoeder heb en dat betekent helaas een verhoogde kans op een miskraam. Dubbel pech dus, maar we blijven optimistich: deze keer zal het kindje zich toch wel op de goede plaats gaan nestelen?

9 januari a.s. eerste echo, spannend...

Dames, veel plezier vanavond en een geweldig mooi 2009 toegewenst: this will be our year!

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Hey allemaal,

Ben een poosje niet geweest omdat ik geen internet had :confused:. Ik heb nog wel wat bij te lezen dus :) Dat doe ik morgen even, heb vandaag geen tijd meer.

Ik heb nog helemaal geen kwaaltjes :( Vraag me soms af of ik wel echt zwanger ben haha. Ik ben alleen moe maar verder net als anders, vrolijker en niet misselijk ofzo.
    Een vrouw van MvM is hier geweest en de test was toch echt positief .
    Zijn hier nog meer die meedoen met moeders voor moeders?

Iedereen alvast gelukkig nieuwjaar! en doe voorzichtig.
    Degenen met goeie echos, gefeliciteerd! alle nieuwen welkom!

3. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Verhip, wat leuk!
    Van harte gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk, én met de goede echo natuurlijk! Wat onwijs tof van je vriend dat hij het aanzoek op deze manier en op dit moment heeft getimed!

Ik vind trouwen helemaal geweldig, heb echt zulke fijne herinneringen aan mijn dag, dat wens ik iedereen toe. Dus ik ben helemaal enthousiast voor jou!

Nou wij hebben hier vanmiddag nog even geschaatst op het werk... alles is goed gegaan, niemand is gevallen ;) Het viel wel heel erg op, men vond het iets bijzonders, want er staat nu al een berichtje mét foto van ons op het intranet!

Dag, tot volgend jaar.

4. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Heej Verhip, goed van je te horen....en super dat je ook een mooi kloppend hartje zag.....! En ja met dat aanzoek erbij kan jouw 2009 ook niet beter beginnen ;)

5. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Marina71 en Verhip: Wat heerlijk zo op de laatste dag van het jaar! Gefeliciteerd meiden! En Verhip natuurlijk 2x gefeliciteerd, wat een lieve vriend!

6. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi hoi

Ik wou jullie allemaal heel veel plezier wensen vanavond en voor 2009 een liefdevol en gezond 2009.
    Dat het maar snel augustus mag zijn :)

Ik heb me ook aangemeld voor hyves ik ben tallie23.

Liefs Channes

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Wat raaaaar!

Ik had vandaag mijn eerste echo:
    Vk zegt dat ik ong. 7,5 wk zwanger ben en ik dacht 8,5..

Kindje was 1 cm.
    Hoe groot is het normaal op 8,5 weken dan?

Dat betekent dat ik op 16 aug. ben uitgerekend in plaats van 9..

8. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    verhip dubbel gefeliciteerd, echt leuk voor jullie,lekker allemaal plannen mken

9. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    bij mij de eerste keer met 7wkn en 3dgn 1,22cm en de week erna 1,88cm

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

@verhip,
    Wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad en gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Wat een leuk moment om het te vragen zeg. Veel succes en plezier bij de voorbereidingen!

@Skatje,
    Het gebeurt geloof ik weleens meer dat bij de echo blijkt dat iemand minder lang zwanger is dan je denkt. Misschien een latere eisprong?

@Kriebelken en Fafellina,
    Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom hier!

@Marina, Mooie echo hoor! Goed om zo 2009 in te gaan :)

Voor iedereen een fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezellig en gezond 2009 met een mooie baby in de zomer!!
    Groetjes, Hanna

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Tnx!

Ergens wel 'jammer' dat ik toch een week korter zwanger ben.

Maar ik ben echt zoooo blij om het hartje te zien kloppen! Toch best een opluchting :)

En de andere meiden: Gefeliciteerd! Ik ben blij dat jullie ook goed nieuws hebben.

12. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    Wil iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen
    en tot volgend jaar maar weer dan he :)
    (klinkt zo ver he ) :)

13. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    ninita super gewoonweg meid! ben heel blij voor je, en ik zie dat we gelijk lopen :D

liefie :D ik noem mijn vriend ook altijd chauffageke :D omdat ie het altijd zoooo warm heeft :D kruip er dan maa rlekker tegenaan :D

channes ja ik en dat doet verschrikkelijk veel "pijn" :D

nicolioo je kan zo doptone ofzoiets in de naart een angel sound aanschaffen, kun je de hartslag horen van je beejb wanneer je maar wil :D

yihaa veel sterkte in de komende tijd! knuffel, vind het echt jammer :(

noa307, schatje, puka, laus, farfallina welkom en proficiat!:)

stephanie oooooh niet eerlijk :D krijg zelf al zin in lasagna met het alleen nog maar t lezen :D

ollekebolleke mss is dat omdat die mense hun postvak in volstaat ! ik pendel ook heb je er een naar mij ook gestuurd?

dolfina welkom en wat leuk seg :d zeker dat het niet gepland is zo :D hahaha :D

marina super !:)

verhip oooho wat romantisch! proficiat alvast he :D

iedereen een fijne jaarwisseling :D hier gaan we het rustig aan doen :) alle ik toch, vriendjelief gaat stappen... en ik blijf thuis met lyana,men broertje en zusje, want men moeder gaat ook stappen :D hehe

14. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @verhip: gefeliciteerd met beide heugelijke zaken. Ik vond trouwen echt super. Zou het zo weer over willen doen! Ze zeggen dat je tussen de 3de en de 6de maand weinig klachten hebt, dus een juiste tijd voor een groot feest. Maar splitsen heeft ook wel wat haha. 2 Keer een beetje trouwen...

15. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Angelsound wil ik ook gaan kopen maar dat kan pas met 11/12 weken toch?

Verhip, ah wat heb je een romantische vriend zeg! Gefeliciteerd en natuurlijk ook met je echo.

Skatje, gebeurd inderdaad wel vaker dat je teruggezet wordt, gewoon een late eisprong geweest.

Liz, leuk dat we gelijk op gaan!

Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd en welkom!

Vanmiddag op de woonboulevard in Heerlen geweest samen met mijn zus en haar vriend. Eerst bij Ikea (al stiekem ledikantjes gekeken maar dat was niks) en daarna gingen hun naar speciaalzaken en ben ik naar Prenatal geweest (niet gezegd natuurlijk!).

Bij Prenatal stond de Bugaboo Cameleon maar die viel flink tegen in het echt. De Quinny Buzz vond ik wel een hele mooie kinderwagen en ook nog een stuk goedkoper.

Ik heb ook het 9 maanden album gekocht. Vind ik toch wel speciaal om bij te houden.

16. goudappeltje

20 okt 2008
    43
    0
    0
    Tjee, ik heb werkelijk alles bijgelezen maar zal toch echt een blocnote erbij moeten houden om op iedereen te kunnen reageren!

@Ninita: Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad en het hartje hebt gehoord, ik kan niet wachten het lijkt me zooo bijzonder!

@Verhip: Dubbel gefeliciteerd, dat wordt janken geblazen op je trouwdag met al die hormonen maar het voelt zo speciaal!

@Liz: Ik dacht ook werkelijk dat je jouw 2 maanden jonge wondertje friet had gevoerd...haha! Gelukkig maar, groente lijkt me ook vroeg, je geeft geen borstvoeding begrijp ik (anders was je ook niet zo snel weer zwanger geworden he...petje af hoor, zo snel!)

Verder iedereen die ik vergeten ben...Sterkte met alles: zie een aantal horrorverhalen voorbij komen die mij telkens weer laten schrikken potverdikkie!

Voor de roze wolk meiden,
    geniet ervan!

Ow ja,
    ik heb mijn chef eergisteren ingelicht en hij reageerde fantastisch! Hij heeft me wel 4 keer gefeliciteerd en is van mening dat ik baas in eigen buik ben en zolang ik wil in de 112 uitruk mag blijven...YICHAAAA! Op voorwaarde: Als hij een buik begint te ontdekken zegt ie er wel wat van. PRIMA! Ik ga het volgende week wel goed met de verloskundige overleggen qua risico want frummeltje staat natuurlijk voorop, dan moet mama maar even saai werk doen...
    Een hele opluchting in ieder geval!

x

17. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hoi dames, ik ben er ff heb niet echt bijgelezen we zijn net thuis en gaan zo gourmetten.

Ninita, ik word nu toch heel nieuwschierig waar jij precies vandaan komt :)

Iedereen een fijne jaarwisseling en misschien kom ik zo nog ff kijken hier :D

Ps, angelsound heb ik ook, bij Youri hoorde ik met 10 weken het hartje, nu heb ik dinsdag geprobeerd maar niks te horen....

18. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Pff, ik ga het echt niet volhouden tot 12 uur.
    Lig nu al bijna te slapen op de bank :) .

19. hahaha ik ben de eerste!

IEDEREEN EEN ONWIJS GOED, GEZOND EN BLABLA 2009

Ga nu naar bed, want ik moet er om 6 uur alweer uit weer werken!

Fijne nacht en geniet van 2009 en alle kindjes die komen!

20. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Iedereen een spetterend 2009 en voor ons allemaal gezonde kindjes gewenst!

Ben al weer wakker, zoonlief vond het om 7 uur al tijd eigenlijk...Maar lag er gisteren ook al om half 1 in, dus valt mee allemaal.

Goed begin van het nieuwe jaar iedereen!

Liefs,

Moontje

Deel Deze Pagina