Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Gelukkig nieuwjaar allemaal!
    En idd hopelijk allemaal gezonde kindjes!

Hier vanmorgen ook al vroeg op... 6.15uur :confused:
    En dan ook nog slecht geslapen (door de misselijkheid) dus schiet niet echt op....
    Morgen weer werken :(

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst.

Gelukkig was het hier niet mistig dus we hebben al het mooie vuurwerk kunnen zien.
    Iedereen veilig door de nacht gekomen?

3. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    Iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst ! ;)

4. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Allemaal de beste wensen en dat onze grootste wens maar uit mag komen!

Wij zijn het er inmiddels wel over eens geworden dat 2 keer trouwen, in voorjaar 2009 voor de wet en in het najaar 2009 voor de kerk en een groot feest toch wel iets heeft...Ik zag mezelf s'middags (als we wel alles in 1 dag zouden vieren) al zitten, hartstikke moe of pijn in mijn rug en nog de hele avond moeten...Pff, dat wil ik niet, ik kijk al mijn hele leven uit op een bruiloft en dan moet ie wel perfect zijn!

5. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hoi, na lang meelezen (vanaf de 18de) ben ik dapper genoeg om mij nu ook aan te melden

ik ben bijna 32 jaar (in 9 dagen)
    heb twee andere kinderen en ben zwanger van
    nummer drie
    en ik ben zo blij
    oja ik ben 30 augustus uitgerekend, maar kan wel eens eerder bevallen vanwege mijn colposcopie die ik heb gehad in het verleden wegens het voorstadium baarmoederhals kanker

ik ben zo blij
    ik ben nu vijf weken en vier dagen

6. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo meiden
    Gelukkig nieuwjaar! Iedereen he wat goed doorgekomen? Bij mij was het half 4 omdat mijn vriendin en ik lekker heben zitten kletsen over mijn zwangerschap. Haar heb ik het verteld. Ze sloeg steil achterover zeg.... Ga het zo mijn ouders vertellen..die slaan helemaal steil achterover haha...

Liefs ink,

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Veel plezier Inkerbell. :D

8. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    daantje mag ik op de lijst, zie vorige bladzij berichtje, dank je wel :)

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Allemaal een leuke oud en nieuw gehad?
    De beste wensen voor 2009!

Gelukkig was het niet mistig gisteravond. Ik was de BOB en vorig jaar was het erg lastig met rijden. Nu mazzel dus!

@Goudappeltje, Fijn voor je dat je chef goed reageerde. Weer een hele opluchting lijkt me!

@Brusje, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier!

@Inkerbell, Veel plezier met het vertellen aan je ouders. Ik ben benieuwd hoe ze reageerden!

Groetjes, Hanna

10. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Ga morgen even bijlezen!

Voor iedereen een super 2009!

Hier is de jaarwisseling heel gezellig geweest en Mirthe heeft gewoon overal doorheen geslapen :confused:
    Vandaag verjaardag vieren van mij dus zie jullie vanaaf laat of morgen weer!

11. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    Gelukkig nieuw jaar allemaal!
    groetjes slaapzak

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Monique,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je een gezellige dag!

13. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hiep Hiep Hoera!
    Gefeliciteerd Monique! En nog een fijne dag gewenst :D

14. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Iedereen een geweldig 2009 gewenst!

Monique, hele fijne verjaardag, ennu niet te veel zelf lopen sjouwen he laat je maar verwennen.

gr. Nicole

15. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Monique fijne verjaardag gewenst :D

hier weer een doorslapertje gehad vannacht :D super gewoon... vuurwerk was heel mooi... enkel wel gevaarlijk afgestoken... ik zag sommige stukken alle kanten uitvliegen...

iedereen een super 2009 toegewenst met megagezonde beejbjes :D

16. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Beste wensen allemaal voor 2009!

Monique@gefeliciteerd!

Ik ben zoals het er nu nog naar uitziet eind augustus uitgerekend. Ik heb morgen een echo om te kijken of er een hartje klopt ivm eerdere MK. Nu had ik alleen bij het laatste toilet bezoek roze afscheiding. Heeft iemand van jullie dit ook gehad?
    Heb een klein beetje buikkrampjes dus vrees dat het weer de verkeerde kant opgaat!

Lekker om zo het nieuwe jaar te beginnen!

Hopelijk ben ik hier morgen weer terug met wat beter nieuws!

Groetjes Britt

17. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Goedemorgen allemaal.
    Graag wens ik iedereen een gezond 2009 met veel mooie gezonde kindjes.

Liefie: Waarschijnlijk wordt ik inderdaad een juli mama omdat tweelingen meestal eerder geboren worden. Maar ik wil bij jullie blijven want ik vind het hier wel gezellig.

Elke: dank je voor compliment

Rose: ik hoop dat je voorgevoel niet klopt en dat je een mooie echo krijgt.

Daan: Vanaf het moment dat ik zwanger was heb ik tegen mijn man en een paar anderen gezegd dat ik dacht dat het er 2 zijn. Is heel onlogisch want het zit niet in de familie aan beide kanten niet. Ze zeggen toch wel eens: Ik voel het aan mijn water, dat klopt dus.

Daan: Wat een zwaar jaar heb je achter de rug. Maar je vader kijkt zeker mee en zal 2009 voor jou een heel mooi jaar worden.

Ninita: gefeliciteerd met de goede echo. Weet je al wanneer je het gaat vertellen?

Catje: ik ben blij dat ik een tweeling aan de club heb toegevoegd.

Marina: Gefeliciteerd!

Verhip: Wat gaaf, trouwen en een mooie echo. Denk dat opdelen inderdaad mooi is en prettig voor jezelf.

Farfallina: Ontzettend gefeliciteerd! Hoop dat je een prachtige echo hebt op 9 januari.

Skatje: konden ze het al wel met zekerheid zeggen van je termijn? Bij mij durfden ze het niet met zekerheid te zeggen omdat het nog zo klein is.

Brusje: welkom en van harte gefeliciteerd.

Monique: van harte gefeliciteerd!

Ik zou nog even vertellen hoe mijn ouders hebben gereageerd op de dvd. We zijn dus daar naartoe gegaan en hebben zonder iets te zeggen de dvd van de echo afgespeeld. Mijn beide zussen waren er dus dat was erg leuk. Ze zagen het niet, op een gegeven moment zette mijn moeder het geluid harder en zei de 'echoman' heel duidelijk: Het zijn er inderdaad 2.
    Toen schrokken ze allemaal en waren heel blij. Mijn vader vroeg zich al af wat de witte lijn in het midden was want dat kon hij zich niet meer herinneren, maar de echo van mij zeg maar is natuurlijk ook al lang geleden.

Ik had ook slofjes en een pakje van mijn moeder gekregen. Gisteren kreeg ik nog een pakje en slofjes, nu voor baby B. (zoals het officieel heet) echt heel leuk.
    Verder begin ik nu toch wel heel moe te worden.

Ik wilde van de week naar de prenatal gaan aangezien ik nu toch echt wel een buik heb. Toen ik bij de kleding stond kreeg ik het helemaal benauwd, voor het gevoel stond iedereen naar mijn buik te kijken en ben maar snel gegaan.
    Komt dik bekend voor bij jullie? Ik ga denk ik maar gewoon online wat bestellen. Ik moet er wel bijzeggen dat kleding kopen absoluut niet mijn hobby is.

Ik ben nu al 2,5 week bezig met MvM en het wordt nu toch wel erg moeilijk vanwege de lucht van de flessen. Maar ik probeer toch het meeste op te vangen en in de flessen te doen.

18. mvk

mvk Lid

19 aug 2008
    69
    0
    0
    leerkracht
    hoi allen, ik ben niet zo'n trouwe klant, maar jemig. moet gewoon 18 pagina's verder lezen! Wat is er allemaal veel gebeurd zeg. Allemaal een leuk oud en nieuw gehad? Wij hebben het gister aan de ouders en broers/ zussen vertelt hartstikke leuk! Blijf het nog wel spannend vinden, heb onwijzse last van mijn darmen (tenminste volgens de huisarts zijn het mijn darmen) en heel even lichtbruine afscheiding gehad, maar volgens de assistent kon dat geen kwaad. Maar toch ben ik zenuwachtig erom, maar ja.
    Zijn er meer die last van darmkrampen had de eerste weken?

xxx mo

19. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo Allemaal
    Ik heb het mijn ouders verteld en die reactie zal ik niet weer vergeten! Ze zaten stomverbaasd op de bank en konden mij niet geloven haha.....
    dat meen je niet zei mijn moeder echt waar...ik zat haast te janken zeg...
    Ze zijn er superblij mee en maken nu al wilde plannen. En ze wilde ook graag oppassen .....

liefs ink

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @britt: er komt een Pb je kant op!

Deel Deze Pagina