Dames, bij de augustus hyves is het onzichtbaar in je lijstje maar bij de buzz kun je dus wel zien als je iets hebt toegevoegd/aangepast op de hyves
Maar goed dat ik dan nog geen lid ben geworden! VOOR IEDEREEN EEN SUPER 2009 EN DAT WE MAAR ALLEMAAL EEN GEZONDE BABY MOGEN KRIJGEN! Inkerbell, leuk dat ze zo positief reageerden! Sweepy, wat leuk dat ze het pas doorhadden met het geluid erbij! Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd! Monique gefeliciteerd en fijne verjaardag! Liz, wat super dat ze nu al doorslaapt. Ik heb het toch nog gered tot 12 uur maar daarna wel gelijk naar bed gegaan. Om 3 uur belde vriendje dat hij met iemand mee kon rijden mijn kant op en of het goed was dat die er dan over een uurtje was. Yeah, ik helemaal blij! Lekker samen geslapen en veel gepraat. Hij was steeds superlief aan het doen met knuffels en kusjes en iedere keer dacht ik: zeg het nu, zeg het nu. Maar ik kreeg het gewoon mijn mond niet uit... Iemand enig idee hoe ik erover kan beginnen? Kan toch niet zo out of the blue zeggen: Oh ja ik ben zwanger of je wordt papa? We hebben tot half 1 in bed gelegen en daarna nog wat gegeten. Toen moest die helaas naar huis want hij moet straks weer werken.
@Verhip, wauw gefeliciteerd! Voor jou kan 2009 nu niet meer stuk @Mama van Youri, ik zag het in mn buzz lijst, heb er maar gauw wat uit verwijderd. Ik wet alleen niet of niet-leden van de mama2009 hyves het ook kunnen zien, of dat alleen leden die buzz zien? @Ninita, fijn dat je vriendje nog is geweest gister. Hier alles goed. Gisteravond kwam alleen mn eten er weer bijna uit, had ik dinsdag ook al last van. Verder doen mn boobs weer lekker pijn, vind het helemaal niet erg...is vast een goed teken. Alleen verschrikkelijke hoofdpijn vandaag! Heb gister alleen maar aan de jip&janneke bubbelsap gezeten! Toch maar paracetamolletje nemen dan. Gaan zo nog even mijn ouders gelukkig nieuw jaar wensen! Liefs, Wup
Hoi meiden, Allemaal een gezond, liefdevol, gelukkig en heerlijke zwangerschap in 2009 gewenst! Liefs, Annie
Annie, heel erg veel sterkte, ik hoop dat je er niet te veel last van hebt. En ook voor jou hoop ik in 2009 op een gezonde baby!
Wup, volgens mij zien al jou vrienden die buzz... Shit zeg nu weten mijn hyves-vriendjes dus ook ervan Maar hoe kun je je eigen buzz dan verwijderen? Annie, ohnee zeg, sterkte meid... Inkerbell, wat super hoe je ouders reageerden
Ooh wat gaaf! Ik wil ook! Ik zal alleen nog zeker 3 weken moeten wachten denk ik. Ik koop er 1 net voor mijn tweede echo en dan laat ik de VK even voordoen waar ik het precies moet zoeken. Annie, sterkte blijft moeilijk ook al wist je het waarschijnlijk al dat het mis was. Damn, mijn banner verspringt vandaag maar niet.
Oh dat is ook handig als je het de vk laat voordoen. Ik wist gelukkig al ongeveer waar ik moest zoeken (en toch zat ik in het begin verkeerd hihi)
Als het goed is zit daar ongeveer het begin van je schaambot... Maar ik voel dat nu niet want het is keihard, vandaar de haargrens
hallo allemaal. Laat 2009 voor ons alle een baby rijk jaar worden! En natuurlijk verder ook al het goeds voor 2009. Hier alles nog rustig. Morgen naar de Vk en dan eindelijk over een week de echo. Ik zit nu in de gevreesde week voor mij. Niet echt leuk dus maar komt wel goed. Vriendin van mij voorspeld een gezonde zoon dit jaar voor ons dus komt vast goed.
Hallo allemaal..... Bij deze wil ik iedereen een super nieuwjaar wensen en uiteraard een hele fijne zwangerschap...... liefs lyla
Hello, Iedereen fijne jaarwisseling gehad? De beste wensen voor iedereen! Ik moest 75 pagina's bijlezen Kan niet op alles reageren geloof ik hihi @ de meiden waarbij het helaas is misgegaan Heel veel sterkte! Neem er de tijd voor, verwerk het op jouw manier! Ik leef met jullie mee! @ de nieuwe zwangeren Welkom, gefeliciteerd, en geniet ervan!! \/ @sweepy: WOW =D> Gefeliciteerd meid, wat SUPER! En wat n leuke manier om het ad fam te vetellen, had die gezichtjes wel willen zien. @meiden met goede echo: Wat n heerlijk gevoel moet dat zijn, genietzzz @schijndelsvolk: Ik wil je ook geen valse hoop geven, maar ik heb op 3w4d posi getest met CB digi ( was enigste die ik in huis had ) @inkerbel: Volgens mij staat er in jouw digicam n foute datum Fijn dat je zo'n leuke reactie van fam hebt gehad! @ollekebolleke: jeej wat heftig van je vriendin, sterkte ermee! @Lief: Heb me aangemeld op augustushyves ( deze was toch ontzichtbaar he :-k ) Verhip: wat goed zeg, een mooie echo, en ten huwelijk gevraagd worden, toe maar BOFKONT Gefeliciteerd! Wij hebben het trouwen ook maar even vooruit geschoven, hihi trouw liever slank zouden anders ook as zomer in het huwelijksbootje zijn gestapt. Nu wachten we tot de kleine er is, en die kan er dan bij aanwezig zijn! @Monique27: Gefeliciteerd met je verjaardag \/ Maak er n mooie dag van! @Britt1: he bah idd niet prettig om zo het nieuwe jaar te moeten beginnen.. Ik hoop dat je morgen gerustgesteld kan worden meid, sterkte iig! MamavYouri: Super dat je zelf het hartje hebt gehoord Lijkt me echt geweldig, ik ga over n anderhalve maand ook zo'n angelsound kopen, fantastische dingen! @all: De flessen van MvM kun je beter niet met vorst buiten zetten. De urine bevriest, en is dan bijna niet uit de flessen te krijgen Aldus mijn informatrice van MvM. Nu ik het hier toch over heb, ze is hier afgelopen maandag geweest. De test knalde eraf Nu heb ik mijn andere MvMtest vergeleken met die van nu, en die andere was echt licht.. Terwijl die later in de zw.schap is genomen bijna n week later Die zw.schap is ook in MA geeinigd bij 10w5d nadat ik met 7 weken kloppend hartje heb gezien... Dus stiekum hoop ik dat het nu n goed teken is, dat ie zo donker is ! Heb er zelf ook n heel goed gevoel bij, maar denk dat ik na 12 weken pas opgelucht adem haal... Verder heb ik het met de kerst tegen mijn ouders en zus verteld, en tegen schoonouders/zus. Via fotolijstje met gedichten, de reacties waren GEWELDIG, en felicitaties volgden snel! Maar ik was niet de enige met n leuk nieuwtje, mijn zusje kwam met het nieuwtje dat ze gaan trouwen op23-05-09 dan hebben ze 10 jaar verkering En ik mag haar getuige zijn JOEPIE Wss loop ik dan al met n buikje, * zwijmel zwijmel * Verder gaat alles goed, veel plassen ( flessen vullen gaat goed hier ) misselijk, moe en echt vreselijke pijn ad (.)(.) niet normaal Maar dat zijn goede tekens toch?! As dinsdag echo, megaspannend... Kijken hoe het met ons lief schatje gaat..
@Britt, Succes bij de echo morgen! Hopelijk nu met een mooi kloppend hartje! @Sweepy, Wat een leuk verhaal zeg, dat ze het niet zagen. Moeilijk te zien ook altijd die echo's vind ik. Al dat grijze en zwarte. En daar moet je dan wat in zien Ik dnek dat zwangerschapskleding mij ook wat makkelijker zal afgaan als ik eenmaal een grote buik heb. Maar ja, voor die tijd is iets ruimere kleding ook wel handig he! @inkerbell, Leuk dat je moeder zo reageerde. Vol ongeloof hahahahah! @MamavanYouri, Wat gaaf zeg, het hartje gehoord met de angelsound! Lijkt me fantastisch! @Kita, leuke manier om het grote nieuws te vertellen hoor. Hier is de misselijkheid nu ook officieel toegeslagen. Helaas niet alleen 's morgens maar fijn de hele dag. Voor het goede doel he Groetjes, Hanna
@Hanna: wilde het eigenlijk via n wishcandle doen.. Is n kaars die brandt ongeveer 10 min. en dan verschijnt er bv de boodschap HOERA IK BEN ZWANGER, maar weet echt niet waar je die dingen kunt kopen ( zelfs niet na te googlen ) En welkom bij de club ( misselijk zijn )
halloaa, ik leef vandaag helaas ff op de rennies, best wel naar, maar beter als misselijk. ff een up-date van de kindjes van die vriendin van mij: Beide meiden zijn opgenomen in het vu in amsterdam en liggen aan de beademing, ndit omdat de meiden besmet zijn met het zeer besmettelijke virus RS. Dit is alleen besmettelijk voor kinderen en baby`s. Ze moeten nu wachten op de piek van de ziekte en daarna hopen dat het snel weer beter gaat. Het is een extreme vorm van verkoudheid, dus gelukkig blijft er als alles goed gaat niks van over! Moest ik ff kwijt, ben heel blij voor vriendin, vriend en de meiden! Ik kon vandaag hellaas ook niet anders dan het grote geheim op mijn werk tegen een collega en bewoner vertellen, dus ik hoop heel erg dat zij nog wel even hun mond kunnen houden en niks doorvertellen, want mijn baas weet ook nog van niks en anders krijg je van die rare berichten! iedereen die nieuw is: WELKOM Iedereen die een echo heeft:gefeliciteerd Iedereen die nog voor een echo moet: succes
Ollekebolleke: wat fijn dat het niet zo heel ernstig is met de meiden fieuw! Hopen dat ze snel opknappen de prullekes, gerum.. Heb wel s eerder van dat virus gehoord idd