Augustus 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Daan78, Nov 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kita,
    Zo'n kaars is ook een leuk idee. Nog nooit van gehoord!

Ollekebolleke,
    Wat een verhaal zeg met zo'n virus. Als ik het goed gebrijp gata het wel weer de goede kant op. Gelukkig maar. En in het ziekenhuis liggen ze nu wel goed. Er wordt dan wel goed op ze gelet in ieder geval.

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

gelukkig nieuwjaar allemaal!

Monique gefeliciteerd met je verjaardag!

Britt succes met je echo morgen, ik hoop dat je een prachtig hartje te zien krijgt!

sweepy leuk verhaal van de echo en dan de reacties van je familie! :D vind het ook leuk dat je het zelf al aanvoelde. heel apart!

hier is alles goed, vanochtend even 10 minuten dubbel gelegen van de pijn in mijn buik maar geen bloedverlies dus ik maak me ook niet druk. ben wel ongeduldig voor de eerste echo.. nog 2,5 week...

3. Nita82

Nita82 Bekend lid

Dec 11, 2008
    672
    0
    0
  4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Mag ik ook op de lijst van de augustus mama's?
    ik had het geloof ik al eerder gevraagd maar ik denk dat er over mijn berichtje heen is gekeken :D

ik ben 30 augustus uitgerekend...

5. Kita29

Kita29 Niet meer actief

WoW je bent mijn heldin, hihi alleen had ik het je iets eerder moeten vragen geloof ik :)
    Maar nu weet ik al wel hoe ik het tegen n paar andere ga vertellen, leuk leuk leuk THX :D

6. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Je moet n pb naar Monique27 of Daan sturen ;)

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Okeej thanx :D ga ik gelijk even doen...

8. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Graag gedaan!

9. brusje

brusje Fanatiek lid

Dec 26, 2008
    2,625
    241
    63
    wanneer moet ik contact opnemen met de verloskundige? en moet ik de dokter ook bellen?

10. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Voor de gene bij wie de buzz zichtbaar is voor iedereen: dit kun je gewoon uitzetten! Dan kan niemand volgens mij meer zien dat je lid bent van de mama2009hyves

Als je inlogt op je hyves dan zie je bij je rijtje met buzz, buzz-instellingen staan. Als je daar op klikt kom je bij een scherm waar je op privacy--> buzz kan klikken. Hier kun je dan je buzz instellingen zo zetten dat ze voor niemand zichtbaar zijn.

liefs,
    Wup

11. brusje

brusje Fanatiek lid

Dec 26, 2008
    2,625
    241
    63
    wij lopen idd gelijk, maar ik denk dat ik dit keer eerder dan de 30ste ga bevallen vanwege een colposcopie (voorstadium baarmoederhalskanker) die ik heb ondergaan. ( ze hebben zo goed als ze konden zien het aangetaste weefsel weggesneden

12. brusje

brusje Fanatiek lid

Dec 26, 2008
    2,625
    241
    63
    wie heeft er van jullie ook last van zo'n zeurend gevoel in de onderbuik. Ik denk soms dat ik wel eens ongi kon worden, maar dan denk ik oow nee ik ben zwanger. Maar heb toch nog de neiging om op het toillet te gaan kijken of alles nog goed is.

13. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    @brusje, hoort er helemaal bij hoor. Ik was in het begin overtuigd dat ik ongi ging worden. Het is het oprekken van je bm en je banden. Hier is het ook nog steeds niet helemaal over

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Brusje: ik ben precies even ver als jij en ik heb kleine steekjes in mijn onderbuik (al sinds ik weet dat ik zwanger ben --> nu anderhalve week) en als ik nies of gaap of hoest voel ik druk in mijn onderbuik, maar ik heb niet het gevoel dat ik ongi wordt...

15. cjpt

cjpt Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    2,447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hallo allemaal!

Gelukkig nieuwjaar en dat 2009 maar een jaar vol mooie echo's en gezonde babies mag worden!

Hier begint de spanning te komen... minder dan een week nog tot de echo...

@ Ninita; over het vertellen, ik denk dat het niet zoveel uitmaakt hoe je het brengt, hij zal zich hoe dan ook een ongeluk schrikken. Ik heb bij gesprekstechnieken altijd geleerd dat je met dit soort dingen direct in het gesprek de klap uit moet delen en daarna stil moet zijn om even de ander tijd te geven de boodschap te verwerken. Maar goed, dat gaat wel over mensen ontslaan enzo en dat is net effe anders... maar toch, wie weet heb je er wat aan haha

Hé mijn banner is niet versprongen vandaag! En ik was net zo blij dat er nu een 8 zou staan :)

16. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Dec 5, 2008
    2,577
    0
    0
    Hoorn (noord-holland)
    hey allemaal een gezond en gelukkig 2009 toegewenst. en dat alle zwangerschappen goed mogen verlopen en dat we in augustus allemaal ons kleintje mogen vasthouden.

ik ben de laaste tijd niet veel actief geweest hier.
    moest veel werken rondom de feestdagen. en de vermoeidheid begint aardig toe te slaan. ben gelukkig nog niet echt misselijk geweest.
    maar soms zou ik wel willen dat ik misselijk was om zo het gevoel te hebben dat alles goed gaat.

22 januari mag ik voor het eerst naar de vk.
    en dan word pas een afspraak gemaakt voor een echo. dat duurt dus nog ff maar het is niet anders.

veel liefs linda

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Ladytijger: ik heb de 20e intake bij de VK en 2 weken later ook pas echo... ik baal er ook van maar het is inderdaad niet anders...

18. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Dec 5, 2008
    2,577
    0
    0
    Hoorn (noord-holland)
    we lopen redelijk gelijk stephanie87. :D qua hoelang we zwanger zijn.
    kunnen we elkaar door de weken slepen dat we nog moeten wachten.
    heb jij al veel last van symptomen?

19. Sweepy

Sweepy Bekend lid

Oct 15, 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Iedereen is weer terug op de pagina. Het was weer even bijlezen.

Dank jullie allemaal voor de lieve reacties. Echt heel erg leuk. Ik heb er een paar aan mijn man laten lezen en die werd er ook heel blij van.

Verder had ik in het begin ook heel erg veel last van bandenpijn/oprekken. Zo erg dat ik er 's nachts wakker van lag. Dat is gelukkig wel over gegaan. Ik blijf nog wel met regelmaat bandenpijn hebben maar dat lijkt me ook niet zo gek nu ik weet dat het dubbel zo hard oprekt.
    Misselijkheid begon bij mij op excact 6 weken.

Leuk voor die message candles. Ik heb ze ook gezien als uitnodiging voor je bruiloft.

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    Bij mij is hij ook niet versprongen! het zou nu 6 w en 1 d moeten zijn. vreemd!

Share This Page