wil je mij ook op de lijst zetten: uitgerekend 1 augustus 2009 leeftijd 24 eerste kindje mvm ja thuisbevallen borstvoeding proberen eerste afspraak vk op 22-12-08
Hoi meiden, Even snel voor de lunchpauze... Je moet WEL vertellen aan je tandarts dat je zwanger bent, want wanneer hij tandsteen weg gaat halen is dat niet schadelijk maar wel niet zo verstandig... Ik ben tandartsassistent geweest...Net als een verdoving ook niet zo slim is.. Dus gewoon lekker vertellen! Dan kan ook hij daar eventueel rekening mee houden! Wij mogen 7 januari voor de eerste echo! HOEI! Dat is nog 40 dagen wachten...heus lang... Ik kon wel 24 december, maar dan ben ik nog maar 8 weken en 4 dagen zwanger en dat leek me een beetje te vroeg... Als ik daar dan ben wil ik ook een mooi plaatje hebben en een luid kloppend hartje! Ga nu lunchen! Voor alle twijfelmeiden...hou vol lieverds! Blijf positief denken! Liefs, Pluis
Dankjewel Miekiepluis.. blijft het tandsteen dan rustig zitten ? ben altijd zo zenuwachtig bij de tandarts
Jeanine, dat warm herken ik ook Werd vannacht wakker en lag met mijn benen onder het dekbed uit dus had het schijnbaar ook beetje warm. Je kan het bij de tandarts toch altijd even melden, dan kan er tenminste ook niets fout gaan MamavanYouri, roze is niet erg he, kan goed van de innesteling nog zijn Strana, heerlijk toch geen kwaaltjes! Loveable, hoe is het nou? Al getest met Kruidvat? Yl24, gefeliciteerd en welkom!
hoi meiden, hoe is het hier? ik heb vanmorgen toch maar even het ziekenhuis gebeld, omdat ik gister toch wat rood aan m'n wc papiertje had zitten. ze gingen overleggen met de arts, en werd daarna terug gebeld. ik moet dindsdag weer een test doen, en als die positief is kan ik einde van die week komen voor een echo en dan gaan ze kijken of ze iets van de zwangerschap kunnen zien. ik ga dus wel al eerder testen, heb het vanochtend niet meer gedaan,want had 3 dagen achter elkaar een positieve test. vanochtend nog wel wat bruinverlies gehad. en tot nu toe bijna niks meer. hoop dat het nu weg gaat blijven. even een vraagje, ik zie bij de banners onder ons, soms het aantal weken zwangershap gelijk, maar een andere bevallingsdatum hebben. hoe kan dat?
heb me vandaag trouwens ziek gemeld, kon de spanning even niet meer aan. en natuurlijk alle spanning die het hele medische traject met zich mee hebben gebracht. lekker rustig dagje dus, leek me wel even goed voor mij en de kleine frummel. voel me trouwens nog steeds niet zwanger, zo raar. wat voelen jullie dan? zijn er nog meer meiden die nog niks voelen? ooh ben ook zo onzeker.
Hoi allemaal, Ik had weer heel wat bij te lezen! Maar heb vandaag vrij dus alle tijd Ik zie dat er veel getwijfeld wordt... kan ik me goed voorstellen meiden, maar probeer positief te blijven! Vaak kun je nu toch niet meer doen dan afwachten, dat is vreselijk, maar moet toch... Ik kan er zelf ook wat van hoor, twijfelen! Altijd al, maar met deze geinige hormonen erbij wordt het alleen maar erger. Ik las ergens dat iemand hormonen hormonsters noemde! Helemaal mee eens. Pluis, jij hebt dus je echo wat later gezet omdat je ander misschien niks ziet op de echo? Mijn 1e echo heb ik met 7 weken en 6 dagen, denk je dat ik dan misschien ook niks te zien krijg Ik hoop 't wel... De dagen vlak voor kerst ben ik lekker op vakantie dus ervoor gekozen om het daarvoor nog te doen... Hou vol allemaal! Ik ben hartstikke misselijk vandaag, wil alleen maar op de bank maar er 'moet' nog van alles, het huishouden roept.... Tot gauw, Liefie
Ik ga tegen 4 uur/half 5 vanmiddag testen met die van kruidvat, moet eerst een poos niets drinken en plassen namelijk en moet hem zo nog even ophalen bij de winkel. Hopelijk dan meer duidelijkheid...ik zal het zeker even gaan melden tegen die tijd meiden, ik durf haast niet meer...
***Breekt in*** Hallo allemaal,gefelicteerd met jullie zwangerschap. Las dat jullie je druk maken als de test de ene keer lichter wordt dan de vorige keer. Dit kan komen door het hcg hormoon..dit heeft namelijk pieken en dalen. Dus maak je daarover niet ongerust! Liefs Deb ***Breekt uit***
Hoi Liefie, Ik had graag eerder een echo gehad hoor! Maar met 8 weken en een aantal dagen leek me zo vroeg, dus nu ga ik als ik 10 weken en 5 dagen zwanger ben! Eerder kon dan weer niet..helaas...Ook gynaecologen hebben recht op vrij...schijnt.. Belachelijk natuurlijk, maar oké Maar wat is 40 dagen dan lang zeg! Kweet niet meer wie het vroeg, maar bij mijn tandarts bleef inderdaad het tandsteen gewoon zitten, mits het niet te veel is... Is per tandarts verschillend! Dus echt antwoord kan ik je daar niet op geven...sorry! Heb vandaag af en toe een vlaag van onpasselijkheid...niet echt misselijk, maar wel dat ik ff stil moet staan en gelukkig weer de hele dag kramp.. Hihi, gelukkig.. En voor het eerst ook dat ik mijn borsten voel bewegen als ik de trap oploop...Ik heb een cupje C, dus dat was niet nieuw, maar ze voelen ook echt zwaarder, en dat ze ook wat gevoeliger zijn... Maar ik zie niks aan ze tot op heden! Liefs, Pluis
Meiden ik vind het nu allemaal best spannend worden. Want de dagen dat ik vorige keer een MK kreeg komen verhipt dicht bij. Vorige keer kreeg ik op dag 32 een bloeding en die keer daarvoor op dag 35. Zit nu ondertussen al wel op dag 33. Oh, ik word echt helemaal Laten we hopen dat de dagen snel voorbij gaan...
Hey meiden, Wow de echo's vliegen me om de oren haha! Ik moet 19 dec pas voor mijn intake en zal die week erna wel pas een echo hebben. Aan de ene kant vervelend zo'n poos wachten. Aan de andere kant wel een mooier plaatje wellicht. We wachten het wel af. Hier gisteren behoorlijk krampen gehad, maar dat hoort erbij. Ook de vlagen misselijk zijn blijven, maar als ik wat ga doen gaat het gelukkig wel weg. Ook een hoop onzekere meiden hier. Waaronder ikzelf. Ik kan het eigenlijk nog niet bevatten dat het echt zo is ondanks de sympthonen enzo. Ik hoop vooral voor jou loveable dat je kruidvattest je een dikke streep geeft! Dikke kus
Lisa, ohh gewoon al volgende week beeb kijken, spannend joh En op je vraagje van de banners, weet ik niet Goed hoor dat je even dagje voor jezelf heb genomen! Ik voel vandaag ook weer weinig van het zwanger zijn maar ik knijp in mijn handjes, ben bij Mirthe de 1e 16 weken zo misselijk geweest, zie daar weer zo tegen op Liefie, dat huishouden kan wachten als jij je niet lekker voelt he! Gewoon op de bank kruipen hoor Loveable, succes met testen zo dadelijk en kom hier maar eens een mooie streep laten zien! Miekiepluis, oooh die borsten, moet je eens opletten als je strakjes je bh uitdoet, is net of ze op je knieen vallen Je zal zien dat je tepels donkerder gaan worden Simmer, ga duimen voor jou meis, gelukkig is het bijna weekend vindt die dagen altijd sneller gaan
Helaas dames Geen streep op de kruidvat test of hij moet al zo licht zijn dat ik hem niet kan zien. Nu zit het verschil er ook wel in dat dit NIET met ochtendurine is gedaan dus doe morgenvroeg nog een poging en dan zou ik het ook niet meer weten. Ik weet wel dat als ik maandag nog niet weer positief getest heb met welke test dan ook ik de eerste ben die maandagochtend bij de huisarts zit meiden ik snap er helemaal niets meer van nu en heb de moed al wat opgegeven, ik denk toch dat er een VMK zit aan te komen Aan de andere kant ben ik héél erg blij dat ik de IVF/PGD afspraak al niet heb afgezegd dus kunnen we alsnog doorstromen naar dit traject als het niet anders is.... Ik meld het morgenvroeg wel even weer hoe het gegaan is...
Gefeliciteerd aan de nieuwe zwangeren. Loveable wat vervelend dat je nu niet weet waar je aan toe bent. Probeer anders morgenochtend een test te doen met ochtend urine. Laat je het ons weten? Miekiepluis en Monique ik deel met jullie het probleem Ik heb sinds begin deze week erg last van mijn borsten incl. tepels. Ze zijn whow zo gevoelig.... Liefs
Oh Loveable...wat een naar gevoel moet dat zijn! Bah! Heel veel sterkte en ik duim voor een knallende streep! Inderdaad...de tepels ja...ik heb helemaal GEEN gevoelige borsten normaal dus alles wat nu maar een klein beetje gevoelig is, voelt voor mij als heel gevoelig.. Ben benieuwd vanavond..hihi..of ze inderdaad op mijn knieen hangen... Meiden, mijn weekend is begonnen, morgen Piet, dus waarschijnlijk geen tijd om in te loggen...Dus tot zondag! Loveable, nogmaals, heel veel sterkte en de rest van de meiden, keep the postive side up! Liefs, Pluis