Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi allemaal

ten eerste allemaal een super en gezond 2009 toegewenst!

hier komt de misselijkheid met vlagen, of als ik iets heb gegeten dan krijg ik meteen het zuur, zal der wel bij horen denk ik.
    maar ik had nog een vraag, heb 2 testen gedaan en werden eigelijk wel direct positief, en op de ene is is echt super blauw alleen niet helemaal breed. nou is mij vraag, kan je daar aan zien of je zwangerschap goed zit of niet?

2. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Gelukkig nieuwjaar!

En vooral gezond in ons geval!

Ik ga eens kijken naar die buzz uitzetten en dan meld ik me ook aan (als het goed is ben ik gewoon Rianne ;))

Groetjes!

even afkloppen maar ik voel me de laatste twee dagen niet zo misselijk meer, ik hoop echt dat het zo blijft!!!!

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ja idd zie het nu pas hihi...
    ik heb vooral veel last van mijn tepels... alsof ik ermee over de stoep heb geschaafd :( en vorige week zaterdagochtend (niet afgelopen zaterdag) heb ik een uur boven de pot gehangen (daarna ook positief getest :D ) daarna gelukkig niet meer misselijk geweest...

vermoeidheid valt ook mee gelukkig...

jij?

4. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Nou meiden...t zit zeker in het weer...maar om precies 12 uur vannacht kreeg ik van mn vriend ook een huwelijksaanzoek....haha ik zag ineens de blik in zn ogen veranderen nadat we mekaar een gelukkig nieuwjaar hadden gewenst en voelde al dat er wat te gebeuren stond hihihi

We gaan voor 27 juni als datum...dit is ook de datum waarop we wat kregen met elkaar....maar we moeten eerst even kijken of deze datum nog beschikbaar is op de lokatie die we graag willen.

Ik ben nog steeds wat verblufd haha

Knuf Marina

5. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    De beste wensen voor iedereen!

Ik heb mezelf ook aangemeld voor de aughyves.. bij mij staat mijn Buzz ook uit, dus niemand kan het zien.

Denk trouwens dat ik het geen 4 weken meer voor me kan houden, heb al een flinke buik en om nou de heledag mijn buik te gaan lopen inhouden op werk....pffffffff....kleding wordt ook lastig omdat ik altijd vrij strakke kleding aanheb.

oudjaarsavond redelijk doorgekomen, alleen was het wel een heisa met de kleine, wakker maken op pad door de kou, in slaap zien te krijgen enz enz....volgend jaar lekker thuis blijven...kijk er nu al naar uit.

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo bijgelezen maar niks onthouden...nou ja alleen de vraag van brusje...je moet je huisarts inderdaad bellen...zetten ze in je dossier dat je zwanger bent ivm met medicijnen etc....de verloskundige kun je bellen zodra je weet dat je zwanger bent.....zij zal dan kijken wanneer je het beste een echo/intake kan krijgen...ikzelf heb bijvoorbeeld met vijf weken gebeld naar de vk als de dokter..

hier ga ik even de was ophangen en dan bankhangen want ben chagi..
    te weinig geslapen denk ik...met vlagen misselijk...merk dat ik echt op de twee uur wat moet eten anders gaat het niet zo goed en wil liever niet bevriend raken met het toilet....

oh chips vergeet iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen :oops: sorry hoor....op een lekker warme maar niet al te hete zomer en allemaal voorspoedige bevallingen en hele mooi kindjes....

7. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    @Marina, wauw super zeg! Gefelicteerd! En een kindje en straks getrouwd in 2009!

8. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

hier eigenlijk alleen erg vermoeid en ook last van gevoelige tepels.
    en verder soms wat steken in de liezen en de onderbuik. heb geen last van misselijkheid tot nu toe ;)

9. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Iedereen een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2009!

Ik hoop op mooie echo's en later in het jaar ook prachtige beebjes!

Kus

10. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

gefeliciteerd marina

11. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Iedereen bedankt voor de felicitaties!

Heb een leuke verjaardag gehad.

Welkom voor de nieuwe zwangeren!

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    gefeliciteerd

marina: 2009 kan niet meer stuk voor jullie. trouwen en een kindje toppie gefeliciteerd

13. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Weet eigenlijk niet of ik het al had gedaan maar anders nog een keer ;)

Voor iedereen de beste wensen voor 2009!

Zag dat er voor een paar een huwelijk op de agenda komt te staan!
    Gefeliciteerd

14. Isolde

Isolde Actief lid

9 dec 2008
    211
    0
    0
    rotterdam eo
    Hey allemaal,

Wil jullie allemaal een geweldig liefdevol nieuw jaar met een heleboel gezonde baby's!

Ga zelf nu even anderhalve week op vakantie, zal er dus niet zijn. 13 Januari de eerste echo in het ziekenhuis dus laat dan weer van me horen!

Liefs

15. LongingToBe

2 nov 2008
    34
    0
    0
    Barendrecht
    Voor iedereen hier de beste wensen en heel veel geluk en een hele fijne zwangerschap toegewenst en uiteraard een vlekkeloze bevalling :).

Afgelopen week me weer niet gemeld hier, ik voelde me niet lekker en zat aan de rennie's. Vanaf vandaag gaat het wel weer gelukkig. Ik heb helaas geen anderhalve week aan pagina's bij kunnen lezen. Maar zag aan de bevallingslijst dat we inmiddels met 69 dames zwanger zijn. Gezellig hoor ;)

16. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    marina, geweldig! gefeliciteerd en veel plezier met plannen maken

17. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Marina, Wat toevallig zeg! Op dezelfde dag een goede echo en allebei ten huwelijk gevraagd, al is het voor jou eigenlijk wel net een dagje later..!

Willen jullie een groot feest met alles erop en eraan of gezellig klein/knus houden?

18. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    ik denk dat ik na het weekend ga bellen, dan ben ik al 6 nog wat weken. Ik denk dat die paar dagen niet zo heel veel uit maakt.
    Tijd gaat wel snel hoor, ik weet nu al vanaf de 18de dat ik zwanger ben, en we zitten nu al op de 1ste, bijna 2de.

19. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Owww ze gaan zo niet blij zijn op m'n werk :)
    Ik hoorde vandaag dat een collegaatje ook (weer) zwanger is, die had het gisteren verteld op het werk dus ik neem aan dat ze ongeveer een maandje verder is dan ik. Zullen ze blij mee zijn: 2 werknemers in de zomerpiek met zwangerschapsverlof, maar ik denk dat het ons geen van beide veel kan schelen :D (werk in de zorg, zomer is altijd een drama)

Ik hou het heugelijke nieuws nog zeker een maandje voor me, je moet jet een beetje spreiden he :)

20. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Kita ja dat klopt dat de datum niet goed is haha! Batterijen waren weer eens leeg en ik denk er niet bij na om de datum in te stellen. Ben niet zn digipersoon haha......Zoals het er nu staat zou het wel heel oud zijn! Is gewoon van 4 dec en later...

Deel Deze Pagina