Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kita29

Kita29 Niet meer actief

:) dacht al zoiets, ik kan soms ook zo'n digibeet zijn :)

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Marina, van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Veel plezier met de voorbereidingen en ik hoop dat 27 juni door kan gaan. Leuk zo'n bijzondere datum!

Isolde, Fijne vakantie!

Emmeken, Tja, soms zijn er meerdere vrouwen zwanger in een organisatie he. Je kan het moeilijk met z'n allen op elkaar af gaan stemmen, zo van.... nu ik hoor... of jij eerst? ;)
    Bij mij op school wordt ik de derde die het gaat melden. De andre 2 zijn in mei uitgererekend, dus dat scheelt nog wel iets natuurlijk.

Pffffff, moe en misselijk hier <even klagen hoor, dat mag wel he?>
    Ik ben heel benieuwd hoe het volgende week zal gaan als ik weer aan het werk moet. Gelukkig is mijn klas naast het toilet :)

Vandaag ga ik eens kijken voor een laptop. Geen idee welke nu goed is of niet... Iemand nog tips?
    Als de baby er is wil ik lekker beneden kunnen internetten. Nu zit ik steeds op zolder.

Fijne dag!

Groetjes, Hanna

3. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Goedemorgen.

Voor iedereen een gelukkig en gezond nieuwjaar.

Ik ben vreselijk verkouden niet normaal zo erg heb ik het nog nooit gehad vind mezelf erg zielig ;)

Liefs Channes

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoop dat het snel over is Channes!

5. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik ook dit is niks aan

6. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Marina: Van harte gefeliciteerd! Dit wordt echt een heel mooi jaar voor jullie.

Channes: Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Emmeken: Ik kan me voorstellen dat je nog even wacht met vertellen, maar van de andere kant is dat het risico van je werkgever. Bij mij op het werk zijn er nu 3 zwanger (incl mezelf) maar wij lossen elkaar mooi af. 1 zal nu net bevallen zijn als het goed is, de ander gaat over een aantal weken met verlof en zal terug zijn als ik ga. Dus voor onze werkgever denk ik best goed geregeld. En ik werk daar maar 16 uur dus hebben ze er helemaal niet zoveel last van.

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik ben ook nummer 3 op het werk... alleen werk ik als tandartsassistente en is er dus niet zoveel vervanging... al is het wel een beetje verspreid, de 1e gaat half maart al met verlof (weet niet wanneer ze terug komt) de ander komt half augustus terug en ik ga begin augustus met verlof (hoop dat ik mijn 3 weken vakantie daar nog vóór kan plakken dan ga ik de 2e week van juli al met verlof :-D )

8. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ben helemaal vergeten te zeggen dat ik gister 2 rompertjes en een badlaken van me oma heb gekregen ze is 90 jaar zo lief he.

Ik ben de enigste bij mij op het werk die zwanger is.

9. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Meiden even een ego update:

Vanochtend echo gehad!
    Alleen een vruchtzak te zien, dus waarschijnlijk een windei of nog steeds te vroeg.
    Mag 13 januari weer terug komen voor echo om te kijken of er toch een vruchtje in zit of als ik toch een MK krijg, kijken of het leeg is.

Laat tegen die tijd wel even weten hoe het is gegaan.

Liefs Britt

10. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Wat lief van je oma Channes! En beterschap!

Marina, gefeliciteerd!

Hanna, ik heb een Acer laptop. Fijn ding en niet zo duur.

Britt, dat is geen leuk nieuws. Sterkte ermee!

Ik ben op mijn werk volgens mij ook de enige maar er werken iets van 250 mensen dus zeker weten doe ik het niet (en wereldwijd ruim 2000 dus er zal vast nog wel iemand zwanger zijn ;) ). Ach is toch een mannenbedrijf dus zoveel kans op zwangeren is er bij ons niet :) .

Zo, I'm off to Maastricht, lekker shoppen!

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Jeetje Britt, succes met wachten!

Dames, ik ga om 12.15 naar de huisarts. Ik heb nu al ruim een week bruine afscheiding, en sinds 2 dagen ook heel erge steken onder in mijn buik. Wat soms doortrekt naar mijn benen.
    Waarschijnlijk word ik weer naar huis gestuurd met de mededeling dat ik moet afwachten, maar ik wil het maar overlegd hebben zo voor het weekend.
    Mijn baas was heel begripvol en ik heb me voor het hele weekend ziekgemeld. Mocht het mis gaan heb ik geen zin om dat op mijn werk te krijgen. Dat begreep ze.

Helaas hier dus geen goede voortekenen.

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Britt & Melisa: Heel veel sterkte meiden... ik hoop dat het allemaal vals alarm is bij jullie...

13. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Britt en melisa heel veel sterkte voor jullie meiden dikke knuff. Ik hoop dat alles goed komt.

14. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    britt en melissa heel veel sterkte

15. goudappeltje

20 okt 2008
    43
    0
    0
    Hey lady´s!
    Gelukkig nieuwjaar!
    2009 wordt het jaar van alle nieuwe wondertjes...ONZE WONDERTJES!

Gefeliciteerd meiden die gaan trouwen, wat heerlijk en romantisch in de wetenschap dat die smurf ook meekijkt!

Ik heb gisteren een pittig dagje op het werk gehad, ik had een paar collega´s ingelicht over mn zwangerschap op advies van mijn chef zodat ze weten wat er aan de hand is. Deze collega´s reageerden dusdanig beschermend dat ik binnen moest blijven bij een melding van een overval.

Toen ging bij mij toch echt de knop om en kwam het besef dat dit niet ging werken dus ik heb vanaf maandag een wat rustiger functie...met de concequentie dat iedereen het dan ook weet...pfff

Toen de tranen droogden en het besef dat mijn leuke baantje voor een jaar in de kast staan doordrong was ik toch wel erg blij met zulke bezorgde en lieve collega´s!

Ik ga zo met manlief lekker troostshoppen,haha!

kus

16. goudappeltje

20 okt 2008
    43
    0
    0
    WAAROM KLOPPEN DE BANNERS NIET MEER!
    potverdikkie, ik ben eigenlijk een hele dag verder!

17. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Britt en Melissa Heel veel sterkte meiden! :(

Goeiemorgen dames!

Alles goed met jullie?
    Nog plannen voor vandaag?

Wij gaan straks even naar de stad...wil even kijken voor een zwangerschapslegging- en panty. De gewone die ik nu heb, die snijden zo in m'n buik als ik zit, en dat is natuurlijk niet prettig. Heb namelijk al een aardige opgezette buik, dus ik wil wel een beetje comfortabele kleren aan.

Hoe gaat het met jullie kwaaltjes?
    Hier alleen nog steeds zere/gevoelige borsten, soms wat misselijk en moe...verder voel ik me goed!

Ik ben ook de 3e zwangere op het werk...nr 1 is half maart uitgerekend...nr 2 in mei, maar haar contract loopt af in april.
    En ik in augustus en mijn contract loop ook af in april...willen ze denk ik wel verlengen, maar dat wil ik zelf niet. Heb het er niet meer zo naar m'n zin en ik stop sowieso met werken als de kleine er is.

Fijne dag meiden :thumup:

18. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Hanna, natuurlijk mag je hier klagen, het is ook gewoon vervelend hoor dat misselijk zijn, ik heb het ook weer wel gehad ermee eigenlijk
    Wij hebben zelf een Toshiba laptop, altijd heel tevreden over geweest!

@Channes, hoop dat je verkoudheid snel over is, fijn he die lage zwangerschapsweerstand

@Britt1, bah meis, hoop op een mooie echo de 13e

@Melisa, gets meis, hoop eigenlijk dat de HA je niet naar huis gaat sturen maar dat je vanmiddag een echo krijgt

@Goudappeltje, moeilijk he om die stap te nemen, maar ik denk wel goed hoor dat je het heb gedaan!
    Je zal zien dat je nou wel wat rust krijgt en je het zelfs ook zelf goed gaat vinden

19. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Mijn banner is trouwens niets geks mee, die klopt gewoon?

20. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    ninita wat fijn dat ie toch nog langs is gekomen :D super gewoon!
    je kan het zo'n beetje inleiden he... zoals goh lieverd heb eens over de toekomst gedacht, hoe zie jij onze toekomst? als hij niets over kindjes zegt dan zeg je
    en kindjes? en dan kan je achteraf vertellen, de reden dat ik je dit allemaal vertel is dit .... en eventueel zeg je het dan gewoon of geef je het fototje van je eerste echo af of zo...

ollekebolleke wat fijn dat ze weten wat er aan de hand is, nu kan het genezingsproces hopelijk snel beginnen :D

marina gefeliciteerd met je huwelijksaanzoek :D

channes veel beterschap! :)

britt en melissa, ik hoop dat het niets blijkt te zijn voor jullie meiden en dat het voor jullie allebei toch goedkomt! :)

zo hier weer een doorslapertje vannacht... ondanks dat ze een beetje verkouden is... men arme kleine meisje toch :D
    ik ga zo meteen eens kijken of men box is toegekomen... werd wel tijd dat ik die had... mr ik hoop dat ie er al is :D verder niet veel te melden...
    voel me ook heel misselijk dat wel... maar tzal der wel bij horen zeker... :)
    xx

Deel Deze Pagina