Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kita29

Kita29 Niet meer actief

@Melisa en Britt: Heel veel sterkte meiden :( , ik hoop dat het allemaal nog meevalt, ik denk aan jullie!

@Channes: Beterschap!

@Marina: Gefeliciteerd, wat leuk :D

@goudappeltje: Ik kan me voorstellen dat dat even slikken is... Maar het is voor n heel goed doel, en idd wat n lieve collega's zeg ;) Nog lekker geshopt? ( ik heb dat probleem trouwens ook met mijn banner, eerst liep n halve dag voor, en nu n dag achter, en heb niks veranderd :( )

@Liz: Box binnen?

2. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik las gisteren dat er een paar meiden zo'n Angelsound ofzo hebben. Ik wilde er nooit aan omdat je er zo ongerust van kunt raken als je een dagje niets hoort. Maar nu ik zwanger ben denk ik niet dat ik me straks in kan houden haha. Als de echo woensdag goed is dan ga ik er ook 1 kopen.

3. Kita29

Kita29 Niet meer actief

@cjpt: Hihi ik weet zeker dat ik me na 12 weken ook niet kan inhouden :D Maar heb wel gehoord dat het voor de 12 weken nog schadelijk kan zijn voor je kindje?!
    Lijkt me ook geweldig voor mijn partner ;)

4. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    goedemiddag meiden

Ik ben al enkele dagen afwezig geweest, had het bijzonder druk met studeren en feest vieren. Hier met oudejaar een gezellige avond gehad, we hebben het mijn beste vriendin verteld en die reageerde zeer positief. Ik vond het toch wel moeilijk om met de feestdagen te moeten liegen ivm drankgebruik. Gelukkig heeft niemand iets gemerkt.

Ik las ook dat er twee meiden gaan trouwen...lijkt mij zeer leuk enne proficiat.

Ik ga nu terug verder studeren, jammer genoeg bestaat er nog geen apparaat waarmee je de leerstof in je hoofdje kan pompen hih. gelukkig zijn het mijn laatste examens...oef.

Liefs Stephanie

5. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Stephanie: Veel succes met studeren meid!
    En gaaf dat je zo'n leuke dagen hebt gehad :D

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

ik ga zover ik weet de enige zijn op het werk, ook in de zomerperiode en ook in de zorg,maar als het goed is komt er dan net 1 terug van verlof dus, maar dat is eigenlijk niet mij probleem hihi.

vandaag alles rustig hier, niet veel kwaaltjes, alleen dat vele plassen wordt er echt knetter gek van.maar daar valt cker niks aan te doen?

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    owja weten jullie hoe je wat in je foto album krijgt, want ik krijg het maar niet voor elkaar, ook niet op dat linkje foto verkleinen.

8. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    @Ninita: wat ontzetend leuk dat je een echo hebt gehad!

@puka,Farfallina,brusje: welkom!

@hanna1974: wat een prachtkamertje heb je!

waneer vertellen jullie het op je werk?
    zelf wil ik tot 12 weken wachten..
    ik heb nog steeds ontzetende last van buikpijn, en miselijkheid.
    ook heb ik vaak honger, en ben veel sneller moe.

9. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Hallo meiden!

Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar en een heleboel gezonde kruimels in augustus!
    Ik heb niet alles mee gelezen, maar ik zag dat er dames gaan trouwen! WAUW! Wat leuk! Gefeliciteerd!
    Ik ga nu gauw weer aan mijn rapporten en kom woensdag weer op het net, want dan hebben we onze eerste echo! HOEI!

Liefs, Pluis

10. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Mijn banner klopt ook niet!

11. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Ik heb net maar weer nieuwe banner aangermaakt, nu klopt ie weer wel... vreemd!

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Hey,

je had mij vorige keer een berichtje gestuurd omdat we dezelfde naam hebben en even oud zijn... enne volgens mij ben jij op mijn verjaardag uitgerekend hihi...
    Liefs Stephanie

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik moet het helaas a.s. maandag al vertellen op mijn werk omdat ik 20 januari om 10.10 uur een afspraak heb bij de VK, gaat 40 minuten duren en zou dan eigenlijk gewoon werken...

14. hallo nieuwe meiden, gefeliciteerd!

Iedereen die gaat trouwen, geniet van de mooie dag en maak je van te voren niet te druk, alles komt goed!

Verder wil ik ff klagen over de pc hiero, dat kreng gooit iedere keer zijn verbinding eruit met als gevolg dat ik nu al voor de derde keer probeer om een berichtje te posten en nu hoop dat het eindelijk weer lukt! wat ik in de vorige berichten wilde zeggen weet ik nu al neit meer, dus sorry!

Zo verder gaat alles goed hoor en heb ik alleen nu ff best wel last van misselijk, maar we doen het voor een goed doel!

ben erg benieuwd naar de echo, helaas pas over 2 weken!

15. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Je kan dan ook nog andere reden opgeven zoals tandarts bv ;)

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Nee ik denk niet dattie daarin trapt hihi, ben namelijk zelf tandartsassistente :p

en huisarts kan ik ook niet gebruiken, want wat doe je daar 40 min. enne ik doe dat soort dingen altijd op mijn vrije dag...

17. stephanie87: je kan toch een keer toevallig, naar het ziekenhuis moeten wegens een uitstrijkje of huidonderzoek ofzo, aan zoiets valt wel een verhaal te breijen!

Ik kan helaas niet meer anders aangezien ik het echt niet anders kon dan aan een collega en bewoner op mijn werk te vertellen, dus voordat zei zich verspreeken moet ik het zelf maar aan de baas vertellen, voordat er probelemen komen. En het heeft ook wel weer voordelen, heb ik tenminste een goede reden om sommige dingen niet te hoeven doen! In de zorg werken is toch best wel zwaar als je zwanger bent.

maar wel suc6 gewenst bij het vertellen aan de baas!Geld voor iedereen natuurlijk

18. Kita29

Kita29 Niet meer actief

:) :) :) Nee daar zal ie dan niet intrappen hihi

19. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    ik wou bellen na het weekend voor een afspraak met de vk maar kon me niet inhouden en heb het net gedaan, zie onderscript onder de banner.

verder gaat het hier zn gangetje.
    :):)

Deel Deze Pagina