Dankje Kita... ik hoop dat ik maandag nog in mijn werkbroek pas hihi... anders zullen ze wel meteen vragen gaan stellen...
laat ik dat nou helemaal niet erg vinden hihi er werd hier al gegrapt: misschien zijn het er wel 2 hihi... volgens mijn schoonmoeder hebben we daar wel kans op, hoe en wat precies weet ik niet maar aan beide kanten van de families komen meerlingen voor, wel wat verder weg (nichten etc) maar toch... het kan ook nog zijn dat ik verder ben als dat we denken... ik testte vrij vroeg posi en had met 4 weken hele hoge HCG waarden waardoor ik al ruim een week mee doe met MVM, en je hoort wel vaker dat vrouwen nog een keer menstrueren als ze zwanger zijn.
Dat zou wat zijn de tweede tweeling hihi Ik ben benieuwd... Maar sommige meiden krijgen al vroeg n buikje, ivm plaatsmaken opschuiven darmen etc. Hier nog geen buikje...
Iemand had het over last hebben van patat. Ik kan helaas ook geen frituur meer eten, ben ik direct heel de avond ziek. Heb ook gemerkt dat het niet uitmaakt of ik een heel bord patat eet of alleen 1 frikandel ofzo. Valt gewoon verkeerd. Zo ga lekker slapen meiden. Kletse nog! X Cindy
Mischien wel leuk als iedereen een buik foto zou neerzetten in het album kunnen we een beetje vergelijken hihi
Heey Stephanie dat is al een mooi buikje! Ook ik heb al n buikje...k moet me maandag echt proppen in mijn werkbroek (pantalon op maat )...en mijn boobs zijn ook al iets groter...dus ook met mijn blouse (op maat) zal t wel proppen zijn....k zie er eigenlijk best tegenop.. Ik ga volgende week ff wat positiemode inslaan... Hebben jullie al wat ingeslagen aan positiekleding? Tsja het is natuurlijk wel heel pril allemaal...maarja ...als je niet meer in je reguliere kleding past...
ik hoef geen buikfoto's te zetten, tegen de tijd dat ik ga groeien ben ik al 17 weken, bij mijn dochter waren ze verbaasd dat ik ieder moment kon gaan bevallen, ik had een buik van 5 a 6 maanden
Oke ja dat had ik bij mijn eerste ook begon het pas rond de 20 weken te groeien maar zeggen wel dat je bij volgende zwangerschappen wel sneller groeit toch ?
@ Tal: ik krijg het niet voor elkaar de foto in mijn album te plaatsen vandaar mijn spam via een link @ LadyJenn: ik heb al 1 positiespijkerbroek en hij zit al wel heerlijk maar wil er toch nog maar even mee wachten... heb er gister 2 besteld bij wehkamp 2 witte broeken een lange en een korte... lijkt me wel lekker voor van de zomer en misschien voor op mijn werk, moet in het wit gekleed dus... is trouwens wel een aanrader, positiekleding is gunstig geprijsd bij wehkamp
@ Tal: Thanx... elke keer als ik een foto wil plaatsen dan issie te groot en wil ik 'm verkleinen krijg ik een error...
Melissa echt geweldig dat je goed nieuws hebt, ik vond het erg spannend, fijn hoor. Annie, ik heb een weekje vrij genomen op mijn werk, ze hadden er alle begrip voor en alle collega's waren erg lief, kreeg een enorme bos bloemen en lieve kaartjes, deed me erg goed. Dus neem de tijd die je nodig hebt, het is niet fijn om met een onzeker gevoel voor de klas te staan. Sterkte de komende dagen. Ik heb hier ook al een hele pens (zoals ik het zelf noem ) Echt 's avonds heb ik een serieuze buik die ook enorm in de weg zit als ik bijvoorbeeld mijn schoenen aan wil doen. Is inderdaad wel leuk om allemaal een foto te maken van de buiken, kunnen we ons daar weer zorgen over maken hahahahahaa nee lijkt me een leuk idee. Ik zal kijken of ik van het weekend een foto kan maken en die dan helemaal hier op de computer kan krijgen. Nicole
@Stephanie 87 ik zal het van het weekend ook is gaan proberen of het lukt in het album @brusje oke dat is wel jammer ik begrijp dat je wel graag je buik wil laten zien maar ook wel z,n voordelen denk ik ? je bent wel lekker snel slank na de bevalling?
Het vervelende is dat ik geen idee heb hoelang het allemaal kan gaan duren. Ik ben gister weer begonnen met vloeien, maar heb nu weer nergens last van. Maandag hoop ik gewoon te kunnen gaan werken, maar vanaf donderdag zal ik afwezig zijn. Dan moet ik weer voor een echo en misschien wel een afspraak voor een curettage plannen. Hoelang ik dan uit de roulatie ben, geen idee.