kita nee daarstraks niet, maar een uurtje ofzo daarna wel hij staat helemaal in elkaar, nicolioo wat goed dat jullie overeen zijn gekomen nu zal je wel een hoop schelen denk ik ninita ja verschiet maar niet van hoe groot de cupmaat wel niet kan worden stephanie a zo lijkt me echt leuk leer maar goed dan! wens je heel veel succes melissa dat is geweldig nieuws! ben blij voor je! x wup ja rennies mogen zo over buikjes... ja bij mij is er zo en zo een buikje... ben "amper" tien weken geleden bevallen van men dochtertje... en eerlijk gezegd heb ik er niet echt veel moeite aan gedaan het weg te krijgen :s het is nu niet overdreven maar toch... xxx
Hier weer een nieuwe . Volgens de berekeningen ben ik 13 augustus uitgerekend. Ben er nog niet aan toegekomen om alles voorgaande bladzijden te lezen, maar alle andere gefeliciteerd.
Marina, wat vreemd zeg dat je in het ziekenhuis moet bevallen terwijl je kindjes gewoon gezond ter wereld zijn gekomen... echt raar... Annie, zoals Nicole al zegt het is geen aanrader om het vruchtje op je werk te verliezen.. (heb ik ook helaas moeten meemaken) dus probeer gewoon lekker thuis te blijven totdat dit allemaal achter de rug is... Melisa, wauw wat een goed nieuws meid! Joepie! Ben echt blij voor je! Buik, bij mijn zoon heb ik ook totaal geen buik gehad tot 20 weken ofzo... Daarna gelukkig wel maar toen ik na mijn verlof terug aan het werk ging zeiden veel mensen niet eens te hebben gezien dat ik zwanger was Ik hoop echt dat het nu anders is hoor..... Geef mij maar een mega buik! Vanaf het begin! Hihi. Heb wel al wat kleding besteld bij de H&M maar voornamelijk truitjes. Broeken heb ik nog van bij Youri zijn zwangerschap. Hopelijk passen ze nog, maar het moet bijna wel want ben afgelopen 2 weken ruim 3 kilo afgevallen! De nieuwe meiden, gefeliciteerd en welkom hier! En er vroeg nog iemand of de Angelsound niet schadelijk is voor de 12 weken....... Nou daar zijn de meningen dus over verdeelt! Mijn vk heeft er geen problemen mee dat ik hem gebruik en zelf ben ik van mening dat het heus geen kwaad kan als je hem af en toe gebruikt! Bij mijn zoon ook gedaan en die is ook gezond! Je moet natuurlijk niet een half uur per dag gaan luisteren ofzo, maar ik luister gewoon om de dag een minuutje ofzo. Maar als je het niet durft dan gewoon niet doen hoor, je moet je er wel goed bij voelen vind ik! Hier weer een korte nacht gehad... Volgens mij zit Youri in een sprongetje ofzo. Vannacht een paar keer wakker en huilen en vanmorgen ook. Uiteindelijk ben ik maar om 7.15uur opgestaan met hem (slaapt normaal van 19uur tot ong 9uur).... Dus ben weer erg moe... Hopelijk staat mijn vriend morgen met hem op zodat ik ook nog eens wat kan bijslapen maar dat zal wel niet...
Hey goedemorgen meiden, Ik heb het de afgelopen dagen ontzettend druk gehad dus helaas geen tijd gehad om te reageren... Heb net wel even terug zitten lezen, maar reageer na het weekend wel weer... Sorry... Ik heb voor mezelf besloten dan ik maandag de gyn ga bellen. Ik merk toch wel dat ik mezelf een beetje gek aan het maken ben.. Ga ook gewoon het verhaal uitleggen dat ik het niet langer volhou om nog een week langer te wachten... Nu gaan we er proberen een leuk weekend van te maken, Jayden word morgen namelijk 1 jaar dus hebben een feestje Vanavond lekker de boel versieren Sorry dames dat ik niet gereageerd heb... Fijn weekend allemaal! Dikke kus Joy
He Meiden goedemorgen! Medejuffen: Ik heb groep 8 met 27 schatjes hihi... Annie, ik heb 4 mnd geleden een miskraam gehad met 12 weken. Ik heb maar 1 dag gemist in totaal op school. De kids geven me zoveel energie en zorgen ervoor dat ik niet van ellende tegen de muur omhoog kroop. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Het is niet zo dat je het niet verwerkt als je je werk doet. Dat proces moet je toch door. Ik wens je veel sterkte meid! Schijndelsvolk, heel goed dat je maandag de gyn gaat bellen. Die onzekerheid is slopend... . Hoop op goede berichten. Proficiat met Jaydens verjaardag! Mama van Youri, zal idd lekker druk zijn met zo'n kleine stuiterbal Ladyninja, Claudia, Nienke en Lies, proficiat met jullie zwangerschap en welkom bij de augustusmama's! Liz, hoe gaat het met je dochtertje? Is vast nog zo'n lief klein hummeltje . Slaapt ze al de nacht door? All, hier weinig nieuws. Af en toe al een beetje misselijk (lang leve de zwangerschapsgranules van VSM), maar verder alles rusti. Zie erg uit naar vrijdag, dan hebben we de eerste echo. Echt super spannend Fijn weekend allemaal! Groetjes Elke
Goedemorgen! Schijndelsvolk, goed dat je maandag gaat bellen! Ik zou ook gek worden van dat wachten steeds. Gefelicteerd met je zoontje! Nieuwe zwangeren, welkom en gefeliciteerd! Annie, ik zou gewoon de tijd nemen die je nodig hebt en je niet druk maken om je werk. Het is niet niks waar je nu doormoet, dat begrijpen ze heus wel. Sterkte meid! En lekker blijven meelezen en je verhaal hier doen! Iedereen die een goede echo heeft gehad gefeliciteerd! Ik heb sinds gisteravond best wel last van mijn buik. Heel trekkerig/spierpijnachtig gevoel, alsof ik 300 buikspieroefeningen heb gedaan. Is dat bandenpijn? Maak me er toch wel een beetje zorgen over. Ik zal morgen ook een buikfoto maken, dan ben ik precies 7 weken. Ik begin een heel klein beetje een bultje te krijgen een stukje onder mijn navel. Heb normaal een superstrakke buik dus dat zie je meteen. Ik ben er weer vandoor, moet hooi gaan halen voor de paarden. Gelukkig maar 15 pakken.
claudia,lies, ladyninja en nienke welkom! elke het gaat heel goed met haar ja ze is sinds een week volledig beginnen doorslapen... vannacht van 22.45u tot08.00u een supergelukkige mama hier dus schijndelsvolk al gefeliciteerd he ! hier vandaag maar eenlui dagje van maken heb er echt zin in hehe , nee misschien even naar de babywinkel voor zo'n parkmobiel zoiets moet ik nog hebben...ben goed uitgeslapen dat wel hehe verder begin ik de misselijkheid ook te voelen en serieus;.. maar het valt allemaal wel goed mee, daar moet ik tochdoor hoor xx
Goedemorgen meiden, Wat gezellig, nog meer nieuwe meiden! Welkom, gefeliciteerd! Ik dacht dat het nu wel klaar zou zijn! Maar geweldig! Hier weinig nieuws, gister sinds dagen echt mijn eten binnen gehouden, maar dat was een broodje gezond en een klein pizzaatje, dus dat was niet veel.. Nu wel weer beetje misselijk, maar net wat gegeten dus dat gaat gauw over...hoop ik! Ik heb nog een vraagje, ik hoorde ergens dat je een volle blaas moet hebben als je je eerste echo hebt. Is dat zo? Of slaat dat nergens op? Ik krijg nu echt de zenuwen, en nu moet ik nog 5 dagen wachten! Poeh! Ik hoop ZO ONTZETTEND dat alles goed is! Maar dat hoop ik voor iedereen hier! Ik denk dat ik heel hard ga huilen woensdag als we het zien bewegen en horen.... Meiden, fijn weekend, Pluis
Miekie, als je een buikecho krijgt is het fijn als je een volle blaas hebt, dan is de baby beter te zien. Als je een inwendige echo krijgt moet je proberen een lege blaas te hebben! Want dat is niet fijn met een volle blaas. Als je nog niet weet wat voor echo je krijgt (ik denk buikecho, had ik ook met 10 weken) dan kun je het beste met volle blaas gaan en als je dan toch inwendig krijgt mag je meestal ff gaan plassen daar. Dat vragen ze je. Is wel grappig bij mijn echo toen konden ze precies zien of ik erg moest plassen of niet haha. Je ziet dan ook de blaas Ennuh, wat een problemen toch met die banners Ik heb er geen last van geloof ik maar eerlijk gezegd let ik ook niet zo op mijn banner
Goeiemorgen meiden. Ik meld me hier ook gezellig aan. Ben morgen 7 weken zwanger en krijg woensdag de 1e echo Wij hebben ICSI gehad en er zijn 2 embryo's teruggeplaatst Dus ben erg benieuwd woensdag. Af en toe ben ik misselijk. Als ik wakker wordt dan doet mijn maag zo zeer van de trek, dat ik gelijk moet eten, anders wordt ik onwijs misselijk. Hebben meerdere daar last van? Ook heb ik onwijs last van mijn onderrug. Bij de eerste zwangerschap had ik dat niet. Maar ja elke zwangerschap is weer anders Het klinkt misschien raar, maar ik heb gewoon helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben? ik ben dan wel af en toe misselijk en moe, maar heb het idee gewoon nog niet. Zal er denk ik wel bij horen. Kan het bij de eerste niet meer herinneren..
@Marina, daar heb ik ook nog nooit van gehoord en idd wat gek want je weet nog helemaal niet hoe dit kindje het gaat doen. Ben benieuwd of je terug mag van de Gyn @Wup, hier nog geen last van de maag en rennies mag je idd gewoon Apotheek heeft ook nog wat drankjes die je kunnen helpen @Claudia81, gefeliciteerd en welkom super van je echo! @Nienke93, welkom en gefeliciteerd! @Lies1986, gefeliciteerd en welkom @Ladyninja, gefeliciteerd en welkom @MamavanYouri, dat valt tegen he als je gewend bent uit te slapen Is hij verder ook anders overdag? @Schijndelsvolk, gefeliciteerd alvast met Jayden! en hoop dat je maandag meteen verder mag @Elke, jij ook aan de granules hi hi hier gisteren geprobeerd zonder maar dat gaat dus echt niet, snel weer gepakt @Ninita, dat zijn idd je banden die je voelt! @Liz, wat heerlijk dat je meisje al zo goed slaapt! en helaas zal je de misselijkheid idd voor lief moeten nemen @Miekiepluis, bij mij is dat er idd bij gezegd voor volgende week, een volle blaas! Dan willen ze de echo gewoon vanaf buiten doen en dan schijnt het met volle blaas beter te zien zijn @Ooievaar, gefeliciteerd en welkom Hier ligt een stukje peperkoek naast bed, dus ja klinkt bekend Wat een mooi meisje heb jij al! Over buiken gesproken, ik had nog een puddingbuik over van de vorige keer (ben van mezelf ook al niet slank) Als ik nou een zwangerschapsstring en positiebroek aan doe dan weet je niet wat je ziet, hi hi Lijk dan echt al veel langer zwanger
jeetje zeg we worden echt nog een hele grote groep augustus mama`s Alle nieuwe gefeliciteerd. ik heb de laatste 3 dagen ook best wel last van mijn onderrug. Ik denk dat dit bij mij een combi is van werken en zwanger, best vervelend. Ik merk echt wel dat ik minder puf heb, ik moet straks weer werken en heb echt geen zin, maar we gaan door. iedereen een fijne dag en tot de volgende keer
Goedemorgen dames... Alle nieuwe: welkom en gefeliciteerd... hier ook een beetje misselijk... het erge aan mij is alleen dat ik dan niet durf te eten en het waarschijnlijk alleen maar erger wordt... ga nu eerst aan een kop thee en dan toch maar een cracker proberen... wish me luck...