Pardon? Hoe kan dat nou joh. Hoop zo dat je morgenvroeg een streep ziet. Een hele dikke knuffel voor jou.
hoi iedereen, wat word het veel getypt! leuk, om iedereen z'n eigen dingentjes te zien zo in het begin Loveable123 suc6 morgen vroeg! voor iedereen die bang is dat je op een vroege echo niks zien, heb die van mij even in m'n album gezet. van de vorige zwangerschap bij 8 weken 1 dag groetjes [/img]
Nou we het zo over borsten hebben, herinner ik me dat dat ook het eerste was bij Mirthe wat ik moest veranderen mijn bh En ik heb normaal ook geen gevoelige borsten, maar nou doet het al zeer als mijn tepels langs mijn badjas schuren. Miekepluis ben wel benieuwd waar die van jou vanavond hangen
loveable, jeetje meid hoe kan dat nou. mss zijn die testen van het kruidvat niet zo gevoelig en moet je er morgen ochtend nog een doen. heb net even zitten googelen, en las een verhaal van een vrouw die vanaf 4 tot en met 10 weken zwangerschap elke dag wat bloed verloor. na een ivf met eiceldonatie. pffff die verhalen beuren me echt op hoor.
Lisa wat vervelend he, wat kan je toch onzeker worden door klein beetje bloedverlies! Hoop dat het gauw op houdt en dat je lekker kan genieten, dat heb je echt verdiend! Verschil in banners kan zijn doordat op sommige sites kan je ook de eisprong invullen, dan krijg je een andere uitgerekend datum. Ik twijfel bij mij nog tussen 8 of 9 augustus maar heb mn banner mooi op 8 aug gezet! Loveable neeee toch? Wat onwijs balen zeg...jij zit pas in onzekerheid! Baal! Succes morgenvroeg, ik duim voor je! Bedankt voor de bemoedigende woorden Debke! Spannend Simmer! Gaat helemaal goed deze keer, ik duim voor je!
Oh nee toch, Loveable! Wat een onzekerheid zo! Een dikke opbeurende knuffel voor jou en ik duim heel hard mee dat het goed afloopt. Over borsten gesproken... ze doen zeer aan alle kanten als ze maar heel licht aangeraakt worden, de beugels van mn beha knellen als een gek en ze voelen zwaarder. Weet dat het zo hoort maar vind het toch een gekke gewaarwording! Wilde eigenlijk al zo'n meegroei-beha gaan kopen maar in mijn woonplaats heb je daar weinig kans op, effe bij de hema gekeken maar helaas. Dan maar gauw naar de stad binnenkort! PS m'n huishouden is toch al een stukje gedaan Moest iig alles opruimen, want vanavond komen 4 vrienden langs, we gaan het ze vertellen, maar als ze dan meteen de zwangerschapsboeken en de gekregen slofjes zien liggen dan valt er niks meer te vertellen... Groetjes!
Meiden ik ga onder de wol, ben gebroken...en héél erg moe... Ik spreek jullie morgen wel weer, hopelijk met beter nieuws, welterusten
AAARGH! Haal ik een zwangerschapstest van de kruidvat heb ik helemaal geen streepjes! Dus dit is gewoon ongeldig, maar toch stom! Goedkope dingen hè..Dus ging ik gauw naar de Etos om een predictor te halen, en kom ik erachter dat je deze kunt bewaren! Je kunt het staafje met urine afbreken en dan kun je dus de twee streepjes in het babyboek plakken! Heus leuk! Dus ik wacht ff tot morgenochtend, ochtendurine, dan heb ik een lekkere duidelijke streep... Ik heb mezelf even heel streng toegesproken, dat ik nu toch maar eens moest ophouden met dat onzekere gedoe, dat dat kleine kruimeltje daar heus blijft zitten, en dat we op 7 januari een heel mooi en spartelend kindje gaan zien, en dat ik morgen die test ga doen en dat dat de laatste is, want ik koop me arm aan testen! En die eerste test zei al dat ik zwanger was dus! ( heb een klein beetje zenuws van loveable gekregen, maar dat is mijn eigen onzekerheid hoor, dus kom vooral gewoon met je verhaal hoor Loveable!) En mijn borsten gaan inderdaad wel zeer doen ja...niet zozeer als ik eraan kom, maar vooral gewoon als ze 'hangen'. Dus ik ga het meemaken vanavond..hihi! Ga nu lekker naar musicalles ( lees: kuiten kweken door het tapdansen, heerlijk dansen op All that Jazz en een nieuwe zangmeneer, dus ben reuze benieuwd!) Meiden, heel fijn weekend, en tot zondag! Liefs, Pluis
veel plezier miekiepluis, morgen is je test gewoon positief en als die loveable. rare dingen die van het kruidvat. ik had ze van de apotheek, en die gaf wel positief aan met middag urine. wat zijn we toch een stel onzekere mutsen. heb morgen nog een lekker dagje ziektwet.
Liefie, hi hi jij dus ook al borstproblems. Ik moet mijn meegroeibeha's nog ergens hebben, kan ik weer wel gaan zoeken. Weet nog wel dat er veel verschil in zat, die van de Hema waren voor mij echt niets. Hoe reageerden je vrienden? Miekiepluis, helemaal geen strepen da's wel heel knap Ik heb ook getest met die goedkope van kruidvat en ging gelukkig wel goed. (2 voor 5 euro) Morgen voor jou ook 2 strepen! Musicalles, stoer ben je beetje goed? Enne heb je je bh al uitgedaan Lisa, lekker thuis blijven idd hoor.
Lovable, nee toch? Hoe kan dat nou? Ik hoop echt dat de test het niet goed gedaan heeft ofzo?! Dikke knuffel. De rest niet echt bijgelezen sorry, Wij zijn weer thuis van ons weekendje weg... Het huisje was beetje smerig en we hebben geen lakenpakket gekregen. En omdat we morgen toch naar de opening van het kdv moesten hebben we besloten om thuis te gaan slapen en morgen weer terug te gaan. We zijn wel even gaan zwemmen, was superleuk. Dus morgen even kijken voor het lakenpakket (vandaag mega lange rijen daar...) MvM heeft ook gebeld naar mij. Ze komt donderdag om17uur langs! Spannend.
Gingen ze ook nog even het huisje schoonmaken ? Wel rot dat je je weekendje weg zo moest beginnen. Hoop dat je toch nog lekker kan genieten daar!
Nope Maar heb mijn ochtendplasje bewaard tot de andere testen vanmiddag binnenkomen met de post, sensitest, matcare en clear blue digitaal. Als bij geen van deze 3 nog een positieve test tevoorschijn komt dan heb ik een VMK gehad, dat kan dan haast niet anders, ik weet wel dat die van sensitest 6 dagen vóór NOD zelfs kan testen dus gevoelig genoeg lijkt mij. Ik ga straks eerst naar een sinterklaasfeest van het werk van mijn vriend, leuk voor onze dochter van 8 al gelooft ze er niet meer in maar ja, het is toch wel gezellig even. Ik meld me in het begin van de middag nog wel, ben nog wel wat moe en duizelig maar mijn borsten zwakken in pijn best af, maar ja dat kan erbij horen, ik snap er gewoon even niets meer van maar heb aankomende maandag al een doktersafspraak bij mijn huisarts over hoe en wat nu verder te doen. Tot vanmiddag..
hallo meiden, donderdag getest en helemaal positief. ben 06-08-09 uıtgerekend -volgens calculator - gr. nisa
Lovable, nee toch? Je hebt iig genoeg testen besteld en hoop echt dat ze gewoon positief aan geven! Misschien waren die testen met negatief wel fout... Gelukkig heb je vanmiddag een beetje afleiding op het sinterklaasfeestje! Maar ik ga echt voor je duimen dat de testen positief worden! Ik kan het helaas pasmaandag komen lezen, maar ik zal zeker aan je denken meid! Nisa, van harte gefeliciteerd! Monique, dankjewel. We gaan straks ff klagen bij de receptie en hopelijk komt er een nieuw badgordijn... En de lakens natuurlijk... Zeg gewoon dat we vannacht zonder hebben geslapen dus misschien krijgen we dan nog wat geld terug. Ze hoeven niet te weten dat we naar huis zijn gegaan Liefie, hier helemaal geen lastvan mijn borsten.... Miekiepluis, geen strepen op kruidvattest! Heb ik dus ook gehad! Toen gewoon nog een keer gebruikt en toen werd hij heel positief Hoe is het met iedereen? Ik heb wel een beetje last van misselijkheid in de morgen... Bah. Ben best nerveus voor donderdag (MvM)... Dan is het al 4 december en nog maar 12 dagen tot aan de echo Niet teveel schrijven he die 3 dagen dat ik nog weg ben Tot maandag 8)
hej Loveable balen joh! hopen dat vanmiddag de test wel positief is. suc6! nisa Gefeliciteerd welkom groetjes