Morgenzon, ik heb 2 paarden maar ik rij niet. Eentje is 18 en die is sinds april met pensioen en de andere is pas 1,5. Ik ga even een buikfoto maken!
Ninita: ben benieuwd naar je buikfoto! ik zal van het weekend ook proberen om een foto te maken! ik heb zelf een paar shetjes, en een fjord en nog een paar ponys. dus wel veel zorg maarja wel leuk!
Hallo allemaal! Weer een hoop nieuwen zeg, gefeliciteerd allemaal! @ Annie, wat knap dat je mee blijft lezen, had ik destijds niet gekund denk ik. @ miekepluis; we gaan samen aftellen naar de echo he? Nog een paar nachtjes, ik stuiter echt van de zenuwen hier! Ben blij dat ik nog zo super moe ben en nog steeds geen eetlust heb want de andere klachten zakken allemaal een beetje weg. Word daar soms wel onzeker van. Maarja, nog een paar nachtjes slapen en dan zullen we het weten...
Goedemiddag iedereen Leuk dat er nog steeds nieuwe aug-mama's bijkomen. Dus welkom iedereen. Liz0104: je hebt echt een schat van een dochter, zwijmel zwijmel. Ladytijger: Grappig dat je nog eens een test gedaan hebt, voor het geval dat je het nog niet weet....je bent echt wel zwanger hoor . Ik heb maar één testje gedaan en bloed laten afnemen bij de ha. Waardoor ik nu ook zeker weet dat ik zwanger ben, maar ik kan mij wel voorstellen als je onzeker bent dat je nogmaals een test doet. Mieke: Ik heb hier juist hetzelfde met mijn buikspieren, vroeger deed ik regelmatig wat buikspieroefeningen (ik hou van een strake buik) en het gebeurde wel eens dat ik er teveel deed met alle gevolgen van dien. Ik liep toen dagen dubbel van het pijn. Nu heb ik juist hetzelfde gevoel, alleen ik heb geen buikspieroefeningen gedaan, vooral ' s avonds heb ik er behoorlijk last van. Liefs stephanie
Ik heb een buikfoto is mijn album geplaats maar daar is echt nog niks op te zien. Platter dan plat . Van bovenaf lijkt er wel een klein bultje te zien maar dan kan ook omdat ik dat gewoon graag wil zien . Zal maandag op mijn werk een stiekem proberen de echo in te scannen.
Hallo Allemaal Hoe gaat het hier. Welkom nieuwe meiden, en geniet va jullie zwangerschap. Ninita mooie buik hoor! Wou dat ik zn buik had die van mij is al aardig uitgelubberd op de wangerschap manier. Hier gaat alles verder goed. Mijn broeken passen bijna niet meer....pfff 's avonds doe ik wat makkelijks aan hoor... verder geen klachten, ben wel sneller misselijk maar hoef niet over te geven....... liefs ink,
Hallo allemaal Eindelijk weet ik hoe ver ik zwanger ben en mag me officieel bij de augustus-mama's aansluiten! liefs Susy
@ Ninita haha ik wou dat ik zo'n platte buik had! Prachtig! Ik heb van mezelf al een klein buikje dus kan nu erg moeilijk zien of er wat extra's zit. Leuke pakjes heb je gekocht zeg! Schattig!
@cjpt: mag ik ook mee aftellen tot de eerste echo @alle nieuwe welkom hier....ik blijf me verbazen dat er steeds weer nieuwe zwangeren bij komen leuk leuk leuk hoe meer zielen hoe meer vreugd.. @stephanie: heb je je thee en crackers binnen gehouden? ik had vannacht toch zoiets raars....ik werd om half 3 kotsmisselijk wakker...rennen naar de wc en ik bleef maar kokhalzen...maar er kwam helemaal niks uit...alsof ik mezelf al leeg had gekotst (sorry voor degene die perongeluk zitten te eten) is toch raar. iemand dit ook gehad? vanochtend kreeg ik ontbijt op bed en nog even blijven liggen en dat helpt inderdaad tegen de misselijkheid.. @ninita; zo jaloers op je buikt....wou dat de mijne zo plat was....
Ik heb dat nog niet gehad Bos. Ben sowieso nog niet echt misselijk geweest, wel een paar keer moeten kokhalzen maar niet zo erg dat ik dacht dat ik moest overgeven. Ben ook wel trots op mijn buik hoor. Hoef er gelukkig niet echt veel voor te doen om 'm zo plat te houden want dan was die zeker niet zo plat geweest maar nu mag die wel dikker worden! Maar ik lees dus als je sterke buikspieren hebt dat je dan pas later een buikje krijgt. Na ruim 15 jaar paardrijden zijn mijn buikspieren denk ik flink sterk. Wel jammer want na de volgende echo wil ik toch echt wel gaan showen met mijn buikje maar dan moet er wel wat te showen zijn!
ik werk ook in de zorg met ouderen en dementerende. als ik savonds het eten kook heb ik trek maar als het eenmaal op me bordt ligt begin ik te kokhalsen echt vervelend. en over die vette hap die kan ik wel laten staan want als ik alleen de lucht al ruik dan wordt ik al misselijk. enh hoeveel testen hebben jullie gedaan om eindelijk te geloven dat het echt waar is!(nieuwsgierig)
ik hoop ook dat er snel wat te showen is hahaha, heb de eerste buikfoto ook in mijn album gezet. Aan de andere kant is het ook wel leuk dat je een 'geheimpje' bij je hebt @noa, ik heb er heel wat voor nodig gehad, zie album hahahah
Ikke 7 Maar bij mij was het dan ook totaal ongepland en onverwacht Emma, jij bent ook nog net zo plat als mij
oki heb er 2 gedaan allbij meteen blauw, alles was benieuwd als het streepje net zo breed moest zijn als de controle streep ze zijn wel even blauw hihi
@noa: ik heb thuis 3 testen gedaan. Gisteren nog 1 bij de arts en pas bij de echo geloofde ik het. Maandag nog 1 bij moeders voor moeders. Dan heb ik het wel gehad. Over 9 dagen alweer een echo...
ja denk dat ik het ook wel geloof als ik woensdag me 1e echo krijg, me huisarts heb ik niet ingelicht omdat me vriendin daar assistente is en ik nog aan niemand heb verteld dat we een kindje verwachtte. vandaar hebben jullie nog plannen voor het weekend?
Gelukkig wel Bos daarna ook niet meer misselijk geweest... nu wel rommelende darmen, ze horen me op afstand aankomen hihi... Enne wat jij zegt over dat kokhalzen en niet over kunnen geven heb ik 2 weken terug gehad werd er s;morgens mee wakker en heb een uur boven de pot gehangen... daarna de test gedaan en die was positief daarna heb ik het niet meer gehad... maar het is wel heel vervelend... op den duur gaat het ook heel zeer doen... *gaat weer ff verder bijlezen*
Ik rij ook al 16 jaar paard en ik heb toch ook al wel een bollinkje (zie foto paar blz terug) dus dan heb ik óf geen buikspieren of dat verhaal klopt niet