Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik heb 3 testen gedaan... 1 (predictor) vlak nadat ik een uur boven de pot had gehangen (zie antwoord op bos hierboven) toen s;middags nog een ander merk test (ETOS eigen merk) gedaan... en toen 2 dagen later (predictor) om te kijken of het streepje duidelijker was geworden :D en ja hoor...

De volgende dag kwam de informatrice van MvM al en ook die test spatte ervan af :D

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    okw ik lees dat veel mee doen aan mvm maar helaas kan dat hier niet ik woon in appertement en tja dan kan ik dat moeilijk bij de schuifdeur neer zetten he. maar vindt iedereen die doet doel wel steunt erg goed bezig!

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Noa: je kan het ook zelf wegbrengen en misschien is er nog een oplossing te vinden...
    anders meld je je gewoon aan en als ze je dan bellen kan je het meteen voorleggen...

4. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik heb ook 4 testen gedaan hoor + die van MvM dan nog.

IK geloofde het pas echt na de eerste echo. Heb ook de hele dag naar de foto gekeken :)

Dinsdag weer een echo, spannend!

5. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    Heb ook een foto in album van me buik :)

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Tal: dat is ook al een mooi beginnetje :D

hoe doen jullie dat die foto's in het album plaatsen... ik krijg elke keer een melding dat het bestand te groot is of beschadigd is, en als ik 'm verklein dan krijg ik een error :(

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    cker een mooie begin tal.
    en ja ik krijg ook elkeer keer error als ik wat wil verkleinen dus hier zijn de tips ook welkom over hoe je het wel kan doen.

en ik kan inderdaad wel informatie vragen over mvm.

hebben jullie ook dat je net lijkt als je spierpijn heb in je buik, af entoe krijg ik dat toch en heb helemaal niks raars gedaan, en ook wel is een steek in me lies wat zou dat kunnen zijn?

8. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    Dank jullie wel :D
    ja ik weet niet precies ik upload ze gewoon en dat gaat het in 1 keer goed ?

9. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ik heb een stuk of 9 testen gedaan :D
    Ik had ze besteld en ze moesten toch op dusja...

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Noa: je kan met je informatrice een plek afspreken waar je de flessen neerzet, zolang de chauffeur weet waar ze staan is het goed...

11. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

over testen gesproken met die vandaag meegerekend heb ik er in totaal 5 gedaan :oops:

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ladytijger, niks om je voor te schamen hoor... t is dat die krengen zo duur zijn en ik dat geld liever in mijn zak hou voor de baby maar anders had ik er ook alweer wat gedaan...
    ben ook nog steeds zo onzeker als het maar zijn kan.

13. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    ik heb me ook aangemeld via de website, maar tot op heden niks gejoord, dat vind ik wel jammer. Ik denk mischien is er iets niet goed gegaan met verzenden of zou dat komen door het nieuwjaar ?/

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Brusje: bedoel je de hyves van de augustusmama's, heb ik ook gedaan maar ook nog geen bericht :(

15. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik kreeg geen berichtje toen ik me had aangemeld, maar kon de volgende ofzo, er gewoon op. Denk dat je af en toe even moet kijken of je er al bij kan.

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ga meteen even kijken :D

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    heeft iemand een link?

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    stephanie:eek:ver het verkleinen van foto's kun je beter naar www.fotoverkleinen.nl gaan... die hier op de site doet het al tijden niet meer..

ik had trouwens maandag die darmen (zijn nu nog wel aan het rommelen hoor ) maar maandag hoorde je mij ook van een paar meter afstand aankomen. was blij dat ik thuis was en niet op mijn werk

over testen: ik heb er een stuk of 5 gedaan (incl die van MvM) heb er nu nog een paar testen liggen maar sinds ik misselijk ben weet ik wel voldoende en heb ik niet meer zo de behoefte aan testen...

ben wel beetje zenuwachtig voor de echo woensdag...zenuwachtig of het goed zit en of het er wel maar 1 is....(ben toch onbewust beetje bang als het een tweeling is.) niet dat ik het niet leuk zou vinden maar ik zou graag in totaal drie kids willen en als ik nu een tweeling zou krijgen weet ik niet of vriendlief voor een derde zou willen gaan..hij zou denk ik bang zijn dat er weer een tweeling komt...nou vind ik vier kids niet erg maar hij vind drie echt max...

19. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Heb ik ook sinds gisteravond. Volgens mij is dat bandenpijn.

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Dankje ga het zometeen even proberen :D
    heeft dat lang aangehouden bij jou die rommelende darmen? nu is het al weer wat minder, hoop niet dat ik het maandag nog heb, is een beetje raar als ik naast de patienten zit te borrelen hihi

Deel Deze Pagina