@ Miekepluis: gefeliciteerd met je vriendin is toch fijn, anders had je je waarschijnlijk wel schuldig gevoeld...
@miekepluis ow is toch een geruststellend bericht van je, jij loopt al ff wat voor op mij hihi. het zijn dus de banden, heb nog nooit gevoelt dus ja je gaat je meteen allerlei dingen in je hoofd halen he.
miekepluis: heerlijk samen met je vriendin en dat maar 3 weken verschil...heerlijk kun je echt samen overal van genieten...mijn vriendin en ik schelen vier maanden...ze vroeg me gelijk mee naar de negen maandenbeurs toen ik vertelde zwanger te zijn....ze was zo blij...(ze wist ook wel dat we bezig waren omdat het bij mij mis ging toen zei vertelde zwanger te zijn)
Miekepluis Ik had dat van de week ook....liep de hond uit te laten en ineens een paar keer een flinke steek waardoor ik dubbel klapte Ik schrok er inderdaad ook wel even van, maar het hoort er allemaal bij En wat fijn dat je dinnetje ook zwanger is...samen zwanger zijn....geniet ervan! Noa Ben jou nou degene die ook een bullmastiff heeft?
susy welkom! noa een stuk of vier denk ik maar dat kwam omdat op die anderen maar een zeer licht streepje te zien was stephanie87 ga naar tinypic.com en load hem daar op, je kiest dan het formaat voor website 320xnog iets) daarna krijg je een link... diegene waar IMG voor en achter staat kopieer je, en zet je gewoon hier (in plaats van in je album) neer en dan ziet iedereen hem ineens sinds ik mijn nieuwe camera heb kan ik die foto's ook nooit plaatsen of verkleinen hier... mooie buikfoto's gezien trouwens! wow ben weer gaan shoppen... allemaal kleedjes voor lyana maat 62 en 68 en een muziekmobiel voor boven haar box
ik ben ook samen zwanger met een vriendin, wij schelen ongeveer 4 a 5 weken, zij weet niet precies wanneer ze zwanger is geraakt (was niet gepland maar wel heel erg gewenst... ze wilde nog even wachten zeg maar) a.s. week heeft ze haar eerste afspraak bij de vk dus ben benieuwd
cjpt: ik had ook het vermoeden dat het er 2 zijn en kijk maar in mijn album. En het zit totaal niet in de familie, aan 2 kanten niet dus het kan altijd. En zeer waarschijnlijk is het twee-eiig. Zou het wel heel leuk vinden als je voorgevoel klopt, dus hou me op de hoogte. Misselijkheid, daar kan ik me heel goed in vinden. Ik heb alles al geprobeerd, eten in bed voor je opstaat, drinken voor je eet en alle andere dingen. ik eet echt alleen het hoogstnoodzakelijke en dat gaat echt met moeite. En ik vind alles raar smaken. Ik vind vooral water erg lekker, dat is prettig. Ik ben nu al ruim 4 kg kwijt en een buik rijker. Ik moet echt een buikfoto plaatsen. Schijndelsvolk: Alvast een hele fijne verjaardag gewenst. En sterkte met wachten. Verder weet ik even niet meer waar ik op wilde reageren, had wel een paar posts gezien, wie weet later. Ik heb echt het idee dat de man met de hamer de hele dag achter me aan loopt, ik zou de hele dag wel kunnen slapen. Ben normaal helemaal geen slaper en vind het dus ook heel vervelend. O ja de buik in combi met paardrijden. Ik rijd al zo'n 16 jaar intensief en heb nu toch al een aardig buikje, maar misschien is het niet helemaal eerlijk aangezien ik er wel 2 in heb zitten.
@ Sweepy: kijk maar in mijn album voor mijn buikje... ik rij ook al 16 jaar paard t zou nog kunnen dat het er bij mij ook 2 zijn hihi...
@sweepy niet eerlijk? dat maakt niet zoveel uit de 1 krijgt nou eenmaal sneller als de ander een buikje en aangezien je er 2 hebt groeit het idd allemaal wat sneller maar ben benieuwd naar je buikfoto ?
@bos volgens mij gaat het na het weekend wel weer vriezen dus als het weer goed doorzet kun je alsnog schaatsen maar wel jammer ja
tal: ja ik zei ook al tegen vriendlief dat ik dan maandag wel ga schaatsen...alleen dan is hij niet meer vrij dus is niet zo gezellig...ga ik wel alleen met mijn stoel voor de geintresseerde. heb ook een buikfoto in mijn album staan @sweepy: cjtp denk niet dat het er twee zijn hoor volgens mij begreep je het verkeerd (of begrijp ik jou nu verkeerd dat kan ook 8) )....de kans bij haar is juist heeeel klein zei ze omdat ze echo's kreeg tijdens haar eisprong en ze maar 1 ei had en haar man niet heel sterk zaad heeft...
Oeh knorr Vie dat is wel een goed idee! Die ga ik maandag ook halen. Hebben ze die bij AH? Ik ben sinds donderdag helemaal verslaafd aan Optimel . Drink ruim een pak per dag nu, normaal alleen een 's morgens een glaasje. Bos: mooi buikje! (*wilt ook, wilt ook!*)
Even een paar dagen niet aanwezig geweest en moet gelijk giga veel bijlezen, maar ben er bijna door. Hier gaat het "goed". Meer in de zin dat ik de bevestiging heb dat ik zwanger ben, en helaas mijn verwachting toch uit gekomen is. Ik ben zooooooo misselijk. Weet gewoon niet waar ik het zoeken moet. Maandag gelijk de ha bellen voor Emasafene, kijken of dat nog wat werkt. Morgenzon: ik werk ook in de zorg. Ninita, mooi buikje heb jij hoor. Bedoel meer in de zin dat ik ook wel zo'n buik wil hebben in plaats van al die zwembanden bij mij Ben benieuwd naar je echo. Ladytijger: ik werk in een woonzorgcentrum met deels dementerende en deels somatische ouderen. Susy: welkom hier! Bos: je kokhals verhaal ken ik..Heb het zelf ook heel vaak, heel erg vervelend. Zie nu net de foto van je buikje, jeetje, je ziet gewoon echt al wat. GAAF! Noa: ook al uit de zorg, grappig! Ik heb hier heel veel testen gedaan, weet niet eens meer hoeveel, maar dat kwam meer omdat er eindeloos een vage streep bij mij bleef staan en ik er gewoon 1 wilde met een dikke vette erop om mezelf echt te overtuigen. Emma, wauw, ook al zo'n strakke buik. Ben jaloers. Tal, jeetje, jij hebt al echt een mooi begin van een buikje..grappig hoe dat bij iedereen verschilt zeg. Stephanie: jij net zoals Tal al een mooi buikje, leuk! Zo heb je al echt eht gevoel zwanger te zijn of niet. Er is iets tastbaars.. Mannen: lees dat er heel wat lieve mannetjes hier zijn, ontbijtjes op bed, koken...we laten ons lekker verwennen meiden..we moeten er immers een hoop voor doen Hier mag ik ook niet klagen, hij helpt echt met alles. Ben ook echt blij dat het weekend is en dat hij thuis is. Zou het anders ook echt even niet weten hoe ik het zou moeten met z'n hulp gezien een actief dreumesje, de misselijkheid en de oververmoeidheid. Miekie, wat leuk dat je voorgevoel zo klopte voor wbt je vriendin. Gaaf joh samen zwanger zijn. Lekker samen shoppen, en later super leuk voor de kindjes.
@Stephanie, mooie buik al hoor! Ik ben jaloers. Hier 's avonds wel opgezet, maar 's morgens ben ik weer plat. Nog niet foto-waardig helaas!
lieff: vervelend dat je zo misselijk bent zeg....hopen dat het snel een beetje zakt. volgens mij heb je bij de drogist ook drubbels hoor tegen de misselijkheid. wup: jou buikje komt nog wel....van mij hoeft het ook niet zo heel hard te gaan hoor. maar ja mijn darmen zijn redelijk gevoelig vandaar dat je nu ook al wat begint te zien denk ik.
@ Lieff & Wup: Thanx voor de complimentjes... de foto van mijn buik is in de middag gemaakt, savonds issie idd nog meer opgezet... zal morgen weer eens een foto maken, en dan in de ochtend... wil zoiezo elke week een foto hebben, en dan is het wel makkelijk op de hele week zeg maar, morgen ben ik precies 6 weken...